Na al die verhalen.. iddquote:Op maandag 24 september 2012 23:02 schreef Fera het volgende:
Rokje praat weinig? Kan ik me zo moeilijk voorstellen.
Weltrusten Vin! Veel plezier op vakantie.quote:Op maandag 24 september 2012 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga slapie doen
Trusten
Morgen vakantie dus voor degene die ik niet meer spreek morgenochtend, adios en tot vrijdag/zaterdag
valt wel mee.. maar die meet kwam nogal onverwachts.. dan word ik gewoon super verlegenquote:Op maandag 24 september 2012 23:02 schreef Fera het volgende:
Rokje praat weinig? Kan ik me zo moeilijk voorstellen.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slaap ze vinnie en een fijne vakantie
quote:
Dank u allenquote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Weltrusten Vin! Veel plezier op vakantie.
Ik heb wel een idee. Dan ben ik met een tux en een masker klaar.quote:Op maandag 24 september 2012 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet te moeilijk doen![]()
en als je tips wil hebben dan zeg je het maar
godverquote:Op maandag 24 september 2012 23:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga altijd als kat.want kan niks beters verzinnen.
Maar wat voor kostuum??
Fijne vakantie!quote:Op maandag 24 september 2012 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga slapie doen
Trusten
Morgen vakantie dus voor degene die ik niet meer spreek morgenochtend, adios en tot vrijdag/zaterdag
quote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga naar de kroeg
tot morgen allemaal
Awww. Ik kan ook heel verlegen zijn soms, duurt dan even voordat ik los kom. Is gelukkig nu al een stuk minder.quote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
valt wel mee.. maar die meet kwam nogal onverwachts.. dan word ik gewoon super verlegen.. ik moet t van tevoren weten, vooral bij nieuwe mensen
We waren niet gezellig genoegquote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
valt wel mee.. maar die meet kwam nogal onverwachts.. dan word ik gewoon super verlegen.. ik moet t van tevoren weten, vooral bij nieuwe mensen
Op maandagavondquote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga naar de kroeg
tot morgen allemaal
Wa hedde gij gedoan dan?quote:
Ze heeft al een stuk of 4 keer uitgelegd dat die meet onverwachts kwam voor haar. Dus dan zou ik ook stil zijn.quote:
nja dat dusquote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww. Ik kan ook heel verlegen zijn soms, duurt dan even voordat ik los kom. Is gelukkig nu al een stuk minder.
dat was het nietquote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We waren niet gezellig genoeg
ik heb ieder jaar wel weer een ander pak.quote:Op maandag 24 september 2012 23:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga altijd als kat.want kan niks beters verzinnen.
Maar wat voor kostuum??
Nee hoor. Beter gaan we samen naar een tof feest.quote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
godvermoet ik missen zeker
Dan moeten we gauw weer eens meeten, nu ben ik niet nieuw meer.quote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Was langs een vriendquote:
ja johquote:Op maandag 24 september 2012 23:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ze heeft al een stuk of 4 keer uitgelegd dat die meet onverwachts kwam voor haar. Dus dan zou ik ook stil zijn.
quote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee. Dan ben ik met een tux en een masker klaar.
zie ik wel zittenquote:Op maandag 24 september 2012 23:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor. Beter gaan we samen naar een tof feest.
da's waarquote:Op maandag 24 september 2012 23:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moeten we gauw weer eens meeten, nu ben ik niet nieuw meer.
in de bosjes, met tamquote:
kloptquote:Op maandag 24 september 2012 23:05 schreef Samzz het volgende:
Ik was vorig jaar een vampier zonder hoektanden. Ze bleven niet plakken.
Je gaat als the Phantomquote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee. Dan ben ik met een tux en een masker klaar.
dat kan.. ik kan dat slecht handelen en die dingen vergen veel voorbereiding bij mequote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb wellicht meer te lullen als zoiets onverwachts op mijn pad komt... Zou niet veel uitmaken in ieder geval.
Spring maar een keer in de treinquote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zie ik wel zitten![]()
[..]
da's waar![]()
[..]
in de bosjes, met tam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |