I loved that movie.quote:
quote:
Ik heb haar eens gemeet, maar toen was ze weinig spraakzaam, dus ik herinner me haar stem niet meer.quote:Op maandag 24 september 2012 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een hele mooie, zwoele stem hebt.
Geeft niet. We houden toch wel van je.quote:Op maandag 24 september 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kan het ook niet helpen hoor
nohquote:Op maandag 24 september 2012 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een hele mooie, zwoele stem hebt.
trutjequote:
Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
Dat..quote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb haar eens gemeet, maar toen was ze weinig spraakzaam, dus ik herinner me haar stem niet meer.![]()
Bij mij zei ze ook erg weinig. Ze fluisterde meer.quote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb haar eens gemeet, maar toen was ze weinig spraakzaam, dus ik herinner me haar stem niet meer.![]()
Ja als je goed ziek bent dan vreet dat energie helaasquote:Op maandag 24 september 2012 22:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Knap je al een beetje op dan?
[..]
[/quoute]
Eindelijk! Gelukkig slaat deze antibiotica wel aan, alleen heel weinig energie, en erg snel moe, mja... Mijn ouders wonen dicht bij de stad dus ik denk dat het lukt!
* gewoonmezelf87 wil gewoon nieuwe laarzen, heeft zulke stoere ikke-boots gezien!
bwehehehequote:Op maandag 24 september 2012 23:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bij mij zei ze ook erg weinig. Ze fluisterde meer.
dan mag hetquote:
Komt goed"! dank jequote:Op maandag 24 september 2012 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als je goed ziek bent dan vreet dat energie helaashopelijk knap je snel op meissie
Jaquote:Op maandag 24 september 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bwehehehe![]()
want me to do it again?
quote:Op maandag 24 september 2012 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat..
En als er iemand een geile stem heeft dan is het knetter wel
Ik moet nog...quote:Op maandag 24 september 2012 23:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan mag het
ik heb toen straks een mooi kostuum uitgezocht voor de halloweenparty
slaap ze vinnie en een fijne vakantiequote:Op maandag 24 september 2012 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga slapie doen
Trusten
Morgen vakantie dus voor degene die ik niet meer spreek morgenochtend, adios en tot vrijdag/zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |