Die jongen is in het begin inderdaad absoluut overschat omdat hij bij Ajax speelt. Maher is een groter talent en die is nooit zó gehypet geweest.quote:
Maher is zeker gehyped.quote:Op maandag 24 september 2012 21:27 schreef Thas het volgende:
[..]
Die jongen is in het begin inderdaad absoluut overschat omdat hij bij Ajax speelt. Maher is een groter talent en die is nooit zó gehypet geweest.
Dat komt omdat het geen groter talent is.quote:Op maandag 24 september 2012 21:27 schreef Thas het volgende:
[..]
Die jongen is in het begin inderdaad absoluut overschat omdat hij bij Ajax speelt. Maher is een groter talent en die is nooit zó gehypet geweest.
Boskamp zit er om de koekies en de bamischijf grapjes. Voor de rest nutteloos.quote:Op maandag 24 september 2012 21:30 schreef Evertjan het volgende:
ik heb niks van dat verhaal begrepen om eerlijk te zijn
Ook over Erwin?quote:Op maandag 24 september 2012 21:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Youssou N'Dour heeft ook een mening over Koeman.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat het geen groter talent is.
Minder.quote:
Echt he, hij zat ook de hele tijd aan zijn neusquote:Op maandag 24 september 2012 21:35 schreef Evertjan het volgende:
geeft niks Lurling hier heb je een lijntje coke
quote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
'Het hele land heeft een zwak voor een pruilende Lurling'
Derksen heeft duidelijk geen idee wat er speelt in de maatschappij
Voel jij je de maatschappij omdat jij er anders over denkt?quote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
Derksen dacht ook toen Feyenoord op het randje van de afgrond was dat iedereen het zielig voor ze vondquote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
Wat wil je horen.. dat ik der mannelijke strakke kaaklijn vies vind?quote:Op maandag 24 september 2012 21:37 schreef Mandéra het volgende:
Ik heb niet niemand gehoord over de blonde chick achter Wilfred.
Ja, dat is het ja, bingo.quote:Op maandag 24 september 2012 21:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voel jij je de maatschappij omdat jij er anders over denkt?
De maatschappij dat ben jijquote:Op maandag 24 september 2012 21:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voel jij je de maatschappij omdat jij er anders over denkt?
Dat wilde ik horen jaquote:Op maandag 24 september 2012 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat wil je horen.. dat ik der mannelijke strakke kaaklijn vies vind?
Dat ze niet aantrekkelijk is?
Dat ik haar niet zou geven?
quote:Op maandag 24 september 2012 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat wil je horen.. dat ik der mannelijke strakke kaaklijn vies vind?
Dat ze niet aantrekkelijk is?
Dat ik haar niet zou geven?
Spelers van buiten de ui.quote:
Voetballiefhebbers wel, clubvolgers niet, dus zal inderdaad niet zo'n grote groep zijn geweest als je de Feyenoord-supporters weglaat.quote:Op maandag 24 september 2012 21:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Derksen dacht ook toen Feyenoord op het randje van de afgrond was dat iedereen het zielig voor ze vond
Dat is Merthequote:
Vieze pedo dus die Thasquote:Op maandag 24 september 2012 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen de foto werd gemaakt, was ze 15
Waarom zeg je dat nouquote:Op maandag 24 september 2012 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen de foto werd gemaakt, was ze 15
wat als ik je zou vertellen dat je voetballiefhebber & clubvolger tegelijk kan zijnquote:Op maandag 24 september 2012 21:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voetballiefhebbers wel, clubvolgers niet, dus zal inderdaad niet zo'n grote groep zijn geweest als je de Feyenoord-supporters weglaat.
Ben niet al te veel ouder, maatschappelijk kan het nogquote:
I guess you want me to take a seat right over there?quote:Op maandag 24 september 2012 21:43 schreef Gramulanion het volgende:
GATVERDAMME THAS![]()
viese gore PEDO!!!
![]()
Hou op man ze is 16quote:Op maandag 24 september 2012 21:43 schreef Gramulanion het volgende:
GATVERDAMME THAS![]()
viese gore PEDO!!!
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]Bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom spoilerquote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op 60x60 pixels plaatjes komt ze beter tot haar recht
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
[..]Kijk, Thas zit op de achtergrond van de 2e foto... viespeuk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
quote:Op maandag 24 september 2012 21:44 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Kijk, Thas zit op de achtergrond van de 2e foto... viespeuk...
[..]
[..]
Echt waar?quote:Op maandag 24 september 2012 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
'Rode' Manolev kan schorsing tegemoet zien
Ja dat zei Thijs alquote:Op maandag 24 september 2012 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
'Rode' Manolev kan schorsing tegemoet zien
Knipping zit er al boven opquote:Op maandag 24 september 2012 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
Dit is gewoon een belchinezen goal.
Verdomme wat is dit nouquote:Op maandag 24 september 2012 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kan de show niet zien
quote:
Waar zit je dan? Een of ander fout hotel in het oostblok zeker he viezerikquote:Op maandag 24 september 2012 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VI wordt niet in het buitenland uitgezonden
Ik wil in een rap video van Blackcard Greg raken maar het is me nog niet gelukt.quote:Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waar zit je dan? Een of andere fout hotel in het oostblok zeker he viezerik
ah Parijs, de stad van de liefde, niks mis mee ouwe pikquote:Op maandag 24 september 2012 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil in een rap video van Blackcard Greg raken maar het is me nog niet gelukt.
Alleen jammer van die Fransen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
ah Parijs, de stad van de liefde, niks mis mee ouwe pik
wiequote:Op maandag 24 september 2012 21:56 schreef Thas het volgende:
VdV? Flikker op, Son Heungmin deed het dit weekend voor HSV, 2 goals man!
Wie?quote:Op maandag 24 september 2012 21:56 schreef Thas het volgende:
VdV? Flikker op, Son Heungmin deed het dit weekend voor HSV, 2 goals man!
quote:
HSV - Borussia Dortmundquote:
die gekke Koreaan maakte een paar geweldige doelpunten jaquote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
HSV - Borussia Dortmund
Zaterdag 22 september 2012
Tijd: 15:30 uur
2' Heung-Min Son 1 - 0
46' I. Peri¨ić 1 - 1
55' I. Iličević 2 - 1
59' Heung-Min Son 3 - 1
60' I. Peri¨ić 3 - 2
En nu?quote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
HSV - Borussia Dortmund
Zaterdag 22 september 2012
Tijd: 15:30 uur
2' Heung-Min Son 1 - 0
46' I. Peri¨ić 1 - 1
55' I. Iličević 2 - 1
59' Heung-Min Son 3 - 1
60' I. Peri¨ić 3 - 2
Vorige week scoorde hij ook al en Park (Chuyoung, die van Arsenal) maakte ook de winnende voor Celta de Vigo, topweekend was hetquote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
die gekke Koreaan maakte een paar geweldige doelpunten ja
We kijken ook.quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef tammepiet het volgende:
Gijp over Blind: deed het leuk bij AZ en Groningen.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef tammepiet het volgende:
Gijp over Blind: deed het leuk bij AZ en Groningen.
met die dikke vd Vaart en Son kunnen ze mss wel in de top 5 eindigenquote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef Thas het volgende:
[..]
Vorige week scoorde hij ook al en Park (Chuyoung, die van Arsenal) maakte ook de winnende voor Celta de Vigo, topweekend was het
Zoals de Duitse media omschreef, "Van der Vater und Son"quote:Op maandag 24 september 2012 22:00 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
met die dikke vd Vaart en Son kunnen ze mss wel in de top 5 eindigen
quote:Op maandag 24 september 2012 22:01 schreef Thas het volgende:
[..]
Zoals de Duitse media omschreef, "Van der Vater und Son"
Dankequote:Op maandag 24 september 2012 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)9b27e4550b59b67d.mp4
Hij staat dus ook op RTL XL, voor de liefhebbers!quote:Op maandag 24 september 2012 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vond hem zeker beter dan gemiddeld de laatste tijdquote:Op maandag 24 september 2012 22:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Dadelijk even terug kijken, moest werken dus alleen de laatste tien minuutjes gezien. Topshow?
Staat leuk dat groenquote:Op maandag 24 september 2012 22:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Dadelijk even terug kijken, moest werken dus alleen de laatste tien minuutjes gezien. Topshow?
Als de link nou twintig bladzijden terug stond, okee, maar jezus, kijk eens een paar posts boven je....quote:Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef Kenju het volgende:
Hij staat al op gemist. betekent dat ook dat de mp4 beschikbaar is?
Ja uuuuh, ik ga natuurlijk niet het topic lezen hč??quote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als de link nou twintig bladzijden terug stond, okee, maar jezus, kijk eens een paar posts boven je....
Of ben je aan het trollen?
Jij mot echt een klap voor je eikel hebben eh? Waardeloze gozer.quote:Op maandag 24 september 2012 23:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ja uuuuh, ik ga natuurlijk niet het topic lezen hč??
quote:Op maandag 24 september 2012 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk eerder bij Gijp op de bank, die mag een tijdje niet meer thuis komenquote:Op dinsdag 25 september 2012 07:41 schreef Evertjan het volgende:
zou Johan op de bank hebben geslapen vannacht?
Paardenlul.quote:Mental coach zorgt dat Kraay niet meer met jasjes gooit
Hans Kraay junior heeft een mental coach in de arm genomen, die ervoor moet zorgen dat hij zich rustig gedraagt langs de lijn. Beelden van de trainer in de topklasse die woest met zijn jasje gooit, worden op tv tot in den treure herhaald.
Š Pro Shots.
'De eerste drie wedstrijden van de competitie wist ik me 75 minuten te beheersen, maar ging het in het laatste kwartier mis', zegt Kraay tegen De Telegraaf. 'Frans de Laat vertelde me dat de spelers er op het veld niet rustiger op worden als ik als een idioot langs de lijn sta, dus ook dat gaat nu beter. En ik weet dat je in Nederland een slappeling wordt gevonden als je een mental coach hebt, maar in bijvoorbeeld Amerika is het heel normaal.'
Vanavond speelt de club van Kraay, JVC Cuijk, in de KNVB Beker tegen FC Eindhoven. Als trainer van FC Lienden zorgde Kraay al eens voor een sensatie door Vitesse uit de beker te knikkeren. 'Ik denk dat we 25 procent kans hebben. Als iedereen alles geeft en het zit een beetje mee, wellicht vijftig procent', stelt Kraay.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Paardenlul.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-jasjes-gooit.dhtml
DAT IS TOCH ONGELOOFLIJK MAN!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Paardenlul.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-jasjes-gooit.dhtml
En zal ook niet komen. En die onderhandelaar die een miljoenenbod komt brengen waarmee Fortuna Sittard groter wordt dan Vite$$e gaat bij de aanwezigen om een paart tientjes bedelen voor benzine.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:40 schreef Ronaldsen het volgende:
De Sjeik in Sittard is ook nog niet gearriveerd
http://www.powned.tv/nieu(...)_nog_altijd_nie.html
Hij beweegt hetzelfde als die Peter Beense over het veld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
De afvalrace van Ronaldo is begonnen.
Braziliaanse televisiekijkers konden tijdens de eerste aflevering van een realityshow meegenieten hoe de oud-spits van onder meer PSV, FC Barcelona en Real Madrid de strijd met de overtollige kilo's aangaat.
Ronaldo, die vorige week 36 werd, woog bij het begin van het programma 118 kilo. De voormalig topvoetballer beëindigde in 2010 zijn carričre na een reeks knieblessures.
Drie maanden lang wordt het afvalprogramma elke zondag uitgezonden op de Braziliaanse tv. Ronaldo hoopt aan het einde van het jaar afgeslankt mee te spelen in een benefietwedstrijd.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)118kg-begonnen.dhtml
Nu Boskamp nog
quote:FC Eindhoven na verlenging langs JVC Cuijk in KNVB Beker
Laatst gewijzigd: dinsdag 25 september 2012 - 22:38 | Auteur: Jesse van Kalmthout
CUIJK - FC Eindhoven heeft zich dinsdag ten koste van JVC Cuijk geplaatst voor de derde ronde van de KNVB Beker. De Jupiler League-ploeg versloeg de Topklasser na verlenging met 4-2.
Soufian Dadda bracht de bezoekers uit Eindhoven na twintig minuten aan de leiding, waarna Mehmet Dingil JVC Cuijk langszij bracht. Serhat Koç zorgde na een halfuur voor de 1-2 en die stand stond tot in de 87ste minuut op het scorebord toen Mark Fennebeumer de thuisploeg naar de verlenging schoot.
Het eerste extra kwartier leverde geen treffer op, het tweede wel. Twee zelfs. Soufiane Dadda zorgde in de 114de minuut voor de 3-2 en in de allerlaatste minuut gooide invaller Rob van Boekel het duel definitief op slot.
'Meer dan serieus'
Volgens technisch directeur Hans Kraay jr. keek JVC Cuijk reikhalzend uit naar het Brabantse onderonsje. "De spelers hebben vannacht bij hun eigen vrouw geslapen. Dat wijst erop dat ze de wedstrijd meer dan serieus nemen", zei hij vooraf.
Dat maar even ter zijde, ik heb geen antwoord gekregen op de vraag die ik instuurde of Hansie de grootste geilneef van Nederland kon zijn.quote:
Dan denk ik, wat een zelfingenomen kwalletje is die Kraaij. Kan hij misschien voor alle teams in de Eredivisie de opstelling maken, dan zijn ze meteen uit de brand...mag ik even uitpraten?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat maar even ter zijde, ik heb geen antwoord gekregen op de vraag die ik instuurde of Hansie de grootste geilneef van Nederland kon zijn.
Wat is jouw mening Johan?
Haha, Ouwe Reus geen nood hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Oliver23 op 26-09-2012 17:52:12 ]
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:40 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Haha, Ouwe Reus geen nood hoor!
Mijn vrouw gaat over 7 weekjes bevallen, en draai op dit moment (tijdelijk) lange werkdagen. Maar geen nood, VI Vrienden.
Hoogtepunten afgelopen maandag (volgen er meer)Weet je al of het een jongetje of een meisje wordt? Ik pleit bij een jongen voor Hansie Hansie, Wilfred, René, Johan, Iwan, Tom, Danny, Emile of Sierd. Of een gewoon Jan natuurlijk. Timothy Luca raad ik af, dat wordt een keeper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een meisjesnaam is lastiger, wat dacht je van Sophie, Lili, Isabelle, Feline Isabeau of Escha.
[..]
Mijn vrouw gaat over 7 weekjes bevallen, en draai op dit moment (tijdelijk) lange werkdagen. Maar geen nood, VI Vrienden.
Hoogtepunten afgelopen maandag (volgen er meer)Gefeliciteerd, ouwe pik! Is het trouwens je derde huwelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ja heeft hij dan ook sex met zijn eigenlijke vriendin als ze nooit bij elkaar komen ?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:36 schreef marcodej het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)teert_ontrouw__.html
Wat een raar stukje.
[..]
Hoogtepunten afgelopen maandag (volgen er meer)Gefeliciteerd Oliver!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het doet mij goed om te horen dat er tenminste nog één VI-hooligan is die de lampenkappen van het plafond neukt!
Nee hoor, mijn eerste. Ben pas 26, dus er is nog van alles mogelijkquote:Op woensdag 26 september 2012 18:10 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ouwe pik! Is het trouwens je derde huwelijk?
Het wordt een meisje, maar de naam hou ik nog voor mequote:Op woensdag 26 september 2012 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je al of het een jongetje of een meisje wordt? Ik pleit bij een jongen voor Hansie Hansie, Wilfred, René, Johan, Iwan, Tom, Danny, Emile of Sierd. Of een gewoon Jan natuurlijk. Timothy Luca raad ik af, dat wordt een keeper.
Een meisjesnaam is lastiger, wat dacht je van Sophie, Lili, Isabelle, Feline Isabeau of Escha.
Ik heb gemerkt dat ik nu meer bedreven in bepaalde dingen ben, waar ik vroeger slecht in wasquote:Op woensdag 26 september 2012 18:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Oliver!
Het doet mij goed om te horen dat er tenminste nog één VI-hooligan is die de lampenkappen van het plafond neukt!
De mijne is over 5 weken uitgerekend. En dat wordt een jongen. Dus sowieso een hooli erbijquote:Op woensdag 26 september 2012 18:59 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn eerste. Ben pas 26, dus er is nog van alles mogelijk
[..]
Het wordt een meisje, maar de naam hou ik nog voor me
[..]
Ik heb gemerkt dat ik nu meer bedreven in bepaalde dingen ben, waar ik vroeger slecht in was.
Gelukkig leest mijn vrouw nooit mee
Feline Isabeau?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:59 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een meisjesnaam is lastiger, wat dacht je van [..] Feline Isabeau [..].
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:59 schreef Oliver23 het volgende:
Bedankt Hans, dat had dit topic echt even nodig.quote:
Het interesseert hem wérkelijk helemaal niets wat wij zeggen hé. Ik zie hem denken van "morgen boodschapjes doen, even tanken, met de kleine naar de bossen..."quote:Op woensdag 26 september 2012 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt Hans, dat had dit topic echt even nodig.
Nou jij let ook niet altijd op Johan, wat ben je trouwens aan het doen, het lijkt wel alsof je een afscheidsbrief aan het schrijven bent.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Het interesseert hem wérkelijk helemaal niets wat wij zeggen hé. Ik zie hem denken van "morgen boodschapjes doen, even tanken, met de kleine naar de bossen..."
Nee, ik maak een kruiswoordpuzzel, maar ik heb het idee dat de mensen thuis dat ook aan het doen zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou jij let ook niet altijd op Johan, wat ben je trouwens aan het doen, het lijkt wel alsof je een afscheidsbrief aan het schrijven bent.
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Timothy Luca raad ik af, dat wordt een keeper.
Wat was jij nog laat wakker! Op het tijdstip dat jij postte was ik al tegen postbodes aan het racenquote:
Ik moet mijn ritme even aanpassen, dat klopt. Nu lijk ik op de Van Rossems van deze wereld, die rond dit tijdstip ongetwijfeld een banaan eet.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:17 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wat was jij nog laat wakker! Op het tijdstip dat jij postte was ik al tegen postbodes aan het racen
Maakt het uitquote:Op donderdag 27 september 2012 12:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet mijn ritme even aanpassen, dat klopt. Nu lijk ik op de Van Rossems van deze wereld, die rond dit tijdstip ongetwijfeld een banaan eet.
Vanavond zal Aad vast nog wat uitleggen over profielschetsenquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuk archiefmateriaal van René
Ook Dickie valt te spotten. En ook Louis van Gaal met sierlijke rek en strek oefeningen. Zou alleen niet weten hoe dat in een profielschets past.
Hoi Koerd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:16 schreef Thas het volgende:
Wordt Aad de Mos trainer van Hilal Al-Quds in Palestina, zegt hij "Ik heet De Mos, Aad", gelijk weer ontslagen![]()
![]()
![]()
De Witte kijkt graag naar reclames.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geef mij maar ouderwetse sluikreclame, en dan gaan we nu kijken naar het GILETTE pro klassement. Smullen.
0:52 wtfquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuk archiefmateriaal van René
Ook Dickie valt te spotten. En ook Louis van Gaal met sierlijke rek en strek oefeningen. Zou alleen niet weten hoe dat in een profielschets past.
Nog steeds in het buitenland rellert?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zou een goede stream moeten zijn van deze show, dan kan ik ook kijken
Ja, tot in Februariquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds in het buitenland rellert?
Aad lijkt er wel op ja.quote:
Introfilmpje vrouwelijke streakerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |