Die jongen is in het begin inderdaad absoluut overschat omdat hij bij Ajax speelt. Maher is een groter talent en die is nooit zó gehypet geweest.quote:
Maher is zeker gehyped.quote:Op maandag 24 september 2012 21:27 schreef Thas het volgende:
[..]
Die jongen is in het begin inderdaad absoluut overschat omdat hij bij Ajax speelt. Maher is een groter talent en die is nooit zó gehypet geweest.
Dat komt omdat het geen groter talent is.quote:Op maandag 24 september 2012 21:27 schreef Thas het volgende:
[..]
Die jongen is in het begin inderdaad absoluut overschat omdat hij bij Ajax speelt. Maher is een groter talent en die is nooit zó gehypet geweest.
Boskamp zit er om de koekies en de bamischijf grapjes. Voor de rest nutteloos.quote:Op maandag 24 september 2012 21:30 schreef Evertjan het volgende:
ik heb niks van dat verhaal begrepen om eerlijk te zijn
Ook over Erwin?quote:Op maandag 24 september 2012 21:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Youssou N'Dour heeft ook een mening over Koeman.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat het geen groter talent is.
Minder.quote:
Echt he, hij zat ook de hele tijd aan zijn neusquote:Op maandag 24 september 2012 21:35 schreef Evertjan het volgende:
geeft niks Lurling hier heb je een lijntje coke
quote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
'Het hele land heeft een zwak voor een pruilende Lurling'
Derksen heeft duidelijk geen idee wat er speelt in de maatschappij
Voel jij je de maatschappij omdat jij er anders over denkt?quote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
Derksen dacht ook toen Feyenoord op het randje van de afgrond was dat iedereen het zielig voor ze vondquote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
Wat wil je horen.. dat ik der mannelijke strakke kaaklijn vies vind?quote:Op maandag 24 september 2012 21:37 schreef Mandéra het volgende:
Ik heb niet niemand gehoord over de blonde chick achter Wilfred.
Ja, dat is het ja, bingo.quote:Op maandag 24 september 2012 21:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voel jij je de maatschappij omdat jij er anders over denkt?
De maatschappij dat ben jijquote:Op maandag 24 september 2012 21:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voel jij je de maatschappij omdat jij er anders over denkt?
Dat wilde ik horen jaquote:Op maandag 24 september 2012 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat wil je horen.. dat ik der mannelijke strakke kaaklijn vies vind?
Dat ze niet aantrekkelijk is?
Dat ik haar niet zou geven?
quote:Op maandag 24 september 2012 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat wil je horen.. dat ik der mannelijke strakke kaaklijn vies vind?
Dat ze niet aantrekkelijk is?
Dat ik haar niet zou geven?
Spelers van buiten de ui.quote:
Voetballiefhebbers wel, clubvolgers niet, dus zal inderdaad niet zo'n grote groep zijn geweest als je de Feyenoord-supporters weglaat.quote:Op maandag 24 september 2012 21:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Derksen dacht ook toen Feyenoord op het randje van de afgrond was dat iedereen het zielig voor ze vond
Dat is Merthequote:
Vieze pedo dus die Thasquote:Op maandag 24 september 2012 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen de foto werd gemaakt, was ze 15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |