Oh mijn God ga je nu posten in iedere SC die er is?quote:
Waar? Hierquote:
MENSENquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar? Hierdan ben ik weer weg. Gezelligheid
wees maar niet bang de gezelligheid zit 160 km verderopquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar? Hierdan ben ik weer weg. Gezelligheid
Arme jijquote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wees maar niet bang de gezelligheid zit 160 km verderop
Goede vraag!quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef twi het volgende:
Wanneer gaat er weer eens een meet zijn?
Ik ben er niet bij, ik haat mensen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef twi het volgende:
Wanneer gaat er weer eens een meet zijn?
Ik ookquote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij, ik haat mensen.
Let's hate together!quote:
Versch Vleeschquote:
Ach, alle meets waar ik geweest ben, waren wel een succesquote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef CherryLips het volgende:
Wordt zeker net zo'n groot succes als voorgaande jaren.
Ja dág, hebben we straks een ontzettende kutmeet. Blijf maar lekker thuis, CherryLips.quote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom ook eens, dan weten we het gelijk
Meet in Katwijk?quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ja dág, hebben we straks een ontzettende kutmeet. Blijf maar lekker thuis, CherryLips.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ja dág, hebben we straks een ontzettende kutmeet. Blijf maar lekker thuis, CherryLips.
Met genoeg alcohol is alles leukquote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Zelfs ik ben dan knap en grappig ja. Dat denk ik dan tenminste.quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met genoeg alcohol is alles leuk
Zelfs jij word doablequote:Op maandag 24 september 2012 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs ik ben dan knap en grappig ja. Dat denk ik dan tenminste.
Ehm...quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met genoeg alcohol is alles leuk
Maak een event aan op Facebook, alleen zet het dan wel op prive.quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, nooit. Risico dat kree dan komt is dan een procent of zestien. Dat is te hoog.
Zelfs zonder.quote:Op maandag 24 september 2012 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Pics?quote:Op maandag 24 september 2012 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leiden? Ben je wel lekker?quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leiden natuurlijk. Elders is er niks op 3 oktober.
Met z'n allen hutspot etenquote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leiden natuurlijk. Elders is er niks op 3 oktober.
Volgens sommige users ontzettend.quote:
quote:
Dat weet ik niet, daarom picsquote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van een dronken blondje? Dat is jouw ding?
Eensch.quote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgens sommige users ontzettend.
3 oktober is er tenminste wat te doen.quote:
Ik werk altijd op woensdag. Als het nou donderdag was dan was ik tenminste vrij.quote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 oktober is er tenminste wat te doen.
Overal eten en drinken, kermis, optocht, haring en wittebrood, reveille ditdatalles.
Ja dat kan niet op 3 oktober. Het moet wel een bij elkaar geraapt zooitje van wortelen en uien zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of zo een hele grote ketel met soep
Kut, ik kan idd zelf niet op woensdag.quote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik werk altijd op woensdag. Als het nou donderdag was dan was ik tenminste vrij.
Planning is echt een van zijn sterke kanten, zijn Miranda zegt dat ook altijd. Pa zegt ze zoals jij kan plannen... zo kan jij plannen he.quote:Op maandag 24 september 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut, ik kan idd zelf niet op woensdag.
Dat kan anders prima in de soepquote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ja dat kan niet op 3 oktober. Het moet wel een bij elkaar geraapt zooitje van wortelen en uien zijn.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Planning is echt een van zijn sterke kanten, zijn Miranda zegt dat ook altijd. Pa zegt ze zoals jij kan plannen... zo kan jij plannen he.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Planning is echt een van zijn sterke kanten, zijn Miranda zegt dat ook altijd. Pa zegt ze zoals jij kan plannen... zo kan jij plannen he.
Er was geen water destijds. Denk ik. Weet ik niet. Kaneel, help eens, waarom werd het geen groentesoep in plaats van zo'n gore stamppot?quote:Op maandag 24 september 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan anders prima in de soep
1 oktober is een mooie dagquote:Op maandag 24 september 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat ik 1,2 en 3 oktober altijd vrij heb. Dit is voor het eerst in 20 jaar ofzo dat ik geen vrij heb die dagen.
Eensch.quote:Op maandag 24 september 2012 21:19 schreef Myraela het volgende:
Dan doen we het 5 oktober en wisselen we de hutspot in voor bier.
Het verhaal is toch dat Cornelis Joppenszoon een ketel hutspot vond toen de Spanjolen weg waren?quote:Op maandag 24 september 2012 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Er was geen water destijds. Denk ik. Weet ik niet. Kaneel, help eens, waarom werd het geen groentesoep in plaats van zo'n gore stamppot?
En dit is een probleem, omdat...?quote:Op maandag 24 september 2012 21:22 schreef Myraela het volgende:
Mijn hogeschool heeft trouwens een "soos" bier en wijn voor 1 euro. Gewoon op school.
Die grote waar je langs fietst als je van Centraal naar huis fietst.quote:Op maandag 24 september 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er 1 oktober?
[..]
[..]
Welke molen?
Is dat dezelfde als van de Joppiesaus?quote:Op maandag 24 september 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het verhaal is toch dat Cornelis Joppenszoon een ketel hutspot vond toen de Spanjolen weg waren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bier gaan drinken op een schoollocatie lijkt me niet echt gezellig.quote:Op maandag 24 september 2012 21:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dit is een probleem, omdat...?
Toen jullie naar Twi fietsen?quote:Op maandag 24 september 2012 21:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die grote waar je langs fietst als je van Centraal naar huis fietst.
HROquote:Op maandag 24 september 2012 21:22 schreef Myraela het volgende:
Mijn hogeschool heeft trouwens een "soos" bier en wijn voor 1 euro. Gewoon op school.
mijn verjaardagquote:
Nóg een reden.quote:Op maandag 24 september 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen jullie naar Twi fietsen?
Molen de Valk. Daar heb ik het nog nooit gedaan.
WAAR?quote:
Ik neem wel een keertje vrij van werk op vrijdag. Dat je wel even beseft hoe bijzonder dat is.quote:Op maandag 24 september 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed, bij deze: 5 oktober meet in Leiden.
Aanwezig:quote:Op maandag 24 september 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owquote:
Maar mijn huis is zover fietsen.quote:
Ik hou van je.quote:Op maandag 24 september 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem wel een keertje vrij van werk op vrijdag. Dat je wel even beseft hoe bijzonder dat is.
Ik kom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er een mogelijkheid om te blijven pitten? HEt is zo ver rijdenquote:Op maandag 24 september 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joy kan dan niet.quote:Op maandag 24 september 2012 21:26 schreef twi het volgende:
Ik wacht op Joysa die gaat haten op de meetlocatie.
Hoe sta je tegenover spoonen?quote:Op maandag 24 september 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid om te blijven pitten? HEt is zo ver rijden
Euhm, ik denk het wel.quote:Op maandag 24 september 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
The Duke of Oz.quote:
quote:
Wat is ver?quote:Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Euhm, ik denk het wel.
Maar de meetlocatie is nogal ver van mijn huis af.
Tof!quote:Op maandag 24 september 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar woon je ergens?quote:Op maandag 24 september 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben een woeste krijgerquote:Op maandag 24 september 2012 21:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Loopbaar als je geen hommo bent.
Valt nog mee, doe je 25 minuten over (45 minuten in beschonken toestandquote:
Waar kom jij vandaan?quote:Op maandag 24 september 2012 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O kut, das de andere kant op voor mij
Dat is inderdaad de andere kant opquote:
Uur of 20.00, 20.30? Ja, dat is vroeg.quote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe laat begint de meet?
Dat is behoorlijk vroeg zelfsquote:Op maandag 24 september 2012 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Uur of 20.00, 20.30? Ja, dat is vroeg.
Dat ligt aan de locatiequote:
Maar wel een goede tijd. Dan kunnen we lekker hangen daar zonder dat het enorm druk is.quote:Op maandag 24 september 2012 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind 't prima, kan ik diezelfde avond weer naar huis. Moet even uitzoeken of er die datum wel treinen gaan...quote:Op maandag 24 september 2012 21:34 schreef twi het volgende:
[..]
quote:
Weet je het zekerquote:Op maandag 24 september 2012 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tegen die tijd is die nare muggenbult alweer weg hoor
Ik vind het prima als ik ook ergens kan crashen. Alcohol en rijden begin ik niet aanquote:Op maandag 24 september 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wel een goede tijd. Dan kunnen we lekker hangen daar zonder dat het enorm druk is.
Perfecte tijd.quote:Op maandag 24 september 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wel een goede tijd. Dan kunnen we lekker hangen daar zonder dat het enorm druk is.
Voor mij is het ook minstens 1,5 uur altijd hoorquote:Op maandag 24 september 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ligt aan de locatie. Ik heb niet zoveel zin om steeds naar de andere kant van het land te moeten reizen en dat weekend had ik sowieso niet gekund omdat ik voor moet bereiden voor de expositie
.
De meet daarop doen we gewoon in 's-Hertogenbosch, mooie stad langs de rivierquote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor mij is het ook minstens 1,5 uur altijd hoor
Sja, ik woon in de buurt. En eventueel C_M.quote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het prima als ik ook ergens kan crashen. Alcohol en rijden begin ik niet aan
Ik woon in Leiden!quote:Op maandag 24 september 2012 21:37 schreef twi het volgende:
Mensen die niet in Leiden wonen
Oh, wacht, niemand die komt woont in Leiden
Gelukkig maarquote:
Voor mij minimaal 2,5 uur.quote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor mij is het ook minstens 1,5 uur altijd hoor
Zou ik ook eventueel ergens kunnen crashen die nacht? Treinen rijden vrij kut voor mijquote:Op maandag 24 september 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, ik woon in de buurt. En eventueel C_M.
Bij mij.quote:
Tsja, ik heb er wel eens aan gedacht een meet bij mij te organiseren...alleen er is geen ruk te doen bij mij in de buurtquote:Op maandag 24 september 2012 21:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De meet daarop doen we gewoon in 's-Hertogenbosch, mooie stad langs de rivier
Genoeg cafee'tjes, tentjes, discotheken, allesquote:Op maandag 24 september 2012 21:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, ik heb er wel eens aan gedacht een meet bij mij te organiseren...alleen er is geen ruk te doen bij mij in de buurt
Wel genoeg slaapplaatsen, dat wel.
Ja, maar niet echt op loopafstand van mijn huis. En de bus komt maar 1x per uur of zoquote:Op maandag 24 september 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Genoeg cafee'tjes, tentjes, discotheken, alles![]()
![]()
Oh, ik dacht dat dat Leiderdorp wasquote:Op maandag 24 september 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, ik woon in de buurt. En eventueel C_M.
[..]
Ik woon in Leiden!
Ik heb beperkte ruimte. Ik kan wel kijken of ik nog ergens een bed vandaan kan halen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zou ik ook eventueel ergens kunnen crashen die nacht? Treinen rijden vrij kut voor mij
Alles op 15/25 minuten loopafstandquote:Op maandag 24 september 2012 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt op loopafstand van mijn huis. En de bus komt maar 1x per uur of zo
Quoted voor het nageslachtquote:Op maandag 24 september 2012 21:41 schreef Myraela het volgende:
Als ik straks op mezelf woon nodig ik jullie uit voor een housewarming.
Als je het maar niet via FB doetquote:Op maandag 24 september 2012 21:41 schreef Myraela het volgende:
Dan woon je goed!quote:Op maandag 24 september 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles op 15/25 minuten loopafstand
Ja, ik snap het. Zolang ik het maar van tevoren weet komt het wel goed.quote:Op maandag 24 september 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb beperkte ruimte. Ik kan wel kijken of ik nog ergens een bed vandaan kan halen.
Doe ik ook. Erewoord.quote:Op maandag 24 september 2012 21:41 schreef Myraela het volgende:
Ja dat is wel de bedoeling.quote:Op maandag 24 september 2012 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga jij een woning zoeken in Amsterdam? Das lekker dicht bij me in de buurt!
quote:Op maandag 24 september 2012 21:51 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel allemaal housewarming cadeautjes dan. Mogen jullie mijn huis inrichten.
Ik heb al 4 roze theedoeken.
Nu komt de aap uit de mauwquote:Op maandag 24 september 2012 21:51 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel allemaal housewarming cadeautjes dan. Mogen jullie mijn huis inrichten.
Gewoon in de OP zetten.quote:Op maandag 24 september 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeten we ook nog Casie, Loka en Newb vragen?
En wie verder nog?
Watertornado natuurlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moeten we ook nog Casie, Loka en Newb vragen?
En wie verder nog?
Van mij krijg je een knalroze gemummificeerde kat voor aan de muurquote:Op maandag 24 september 2012 21:51 schreef Myraela het volgende:
Oh tof. Die hang ik op de toilet.quote:Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van mij krijg je een knalroze gemummificeerde kat voor aan de muur.
Ik wist niet of ik hierom moest lachen of huilenquote:Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even de LaPo kapen dan.quote:
Loka en Newb heb ik uitgenodigd.quote:
Hebben jullie geen gemummificeerd hondje dat in therapie is geweest?quote:Op maandag 24 september 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij snapt hetquote:Op maandag 24 september 2012 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh tof. Die hang ik op de toilet.![]()
Kan ik stiekem mijn billetjes soms langs schuren als het toiletpapier op is.
Of niet dan. Al 3000 jaar oud, misschien komt ie wel tot leven als je hem betovertquote:Op maandag 24 september 2012 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wist niet of ik hierom moest lachen of huilen
Dat is wel heel bijzonder van je Samzz!
Myra is een kattenmens, die ga ik geen hond cadeau doen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Hebben jullie geen gemummificeerd hondje dat in therapie is geweest?
Kattenmensen waarderen dode honden wel hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
Myra is een kattenmens, die ga ik geen hond cadeau doen.
Serieus 3000 jaar oud?quote:Op maandag 24 september 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij snapt het.
[..]
Of niet dan. Al 3000 jaar oud, misschien komt ie wel tot leven als je hem betovert.
[..]
Myra is een kattenmens, die ga ik geen hond cadeau doen.
Welnee. ik vind honden hardstikke liefquote:Op maandag 24 september 2012 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Kattenmensen waarderen dode honden wel hoor.
Ik heb geen dode honden.quote:Op maandag 24 september 2012 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Kattenmensen waarderen dode honden wel hoor.
Weet ik hetquote:
Een ingetapete poes dan?quote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen dode honden.
Wel een vriezer vol dode katten.
[..]
Weet ik het. Ik heb geen gemummificeerde kat. Al zou ik dat wel willen.
Ik ben ook zo makkelijk voor de gek te houdenquote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op het asiel is een vriezer waar alle dode katten in gaan. Het ruikt er niet zo frisquote:
Nee, nee, dat wordt niet mooi als je hem spuit.quote:
Oh, jij dacht echt dat ik een gemummificeerde kat hebquote:Op maandag 24 september 2012 22:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben ook zo makkelijk voor de gek te houden
Ik gebruik jou altijd als mijn katten vervelend zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen dode honden.
Wel een vriezer vol dode katten.
[..]
Ik ben blij dat het werktquote:Op maandag 24 september 2012 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gebruik jou altijd als mijn katten vervelend zijn.
Als jullie je niet gedragen dan breng ik jullie naar Samzz, en dan eindig je in haar vriezer.
Sindsdien zijn ze superlief.
Ja is goed, zeg dat het bij de Duke is.quote:Op maandag 24 september 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moeten we ook drommel uitnodigen?
Durft niet buiten Groningen te komen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moeten we ook drommel uitnodigen?
Ja, wist ik veel dat je ook humor blijkt te hebben!quote:Op maandag 24 september 2012 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jij dacht echt dat ik een gemummificeerde kat heb![]()
?
Heb ik niet. Of vond je het echt grappig?quote:Op maandag 24 september 2012 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, wist ik veel dat je ook humor blijkt te hebben!
Heb liever andere foto'squote:Op maandag 24 september 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het werkt.
Ik wil, om de dreiging kracht bij te zetten, wel even een paar foto's maken van de vriezer?
Arme drommel.quote:Op maandag 24 september 2012 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ja is goed, zeg dat het bij de Duke is.
Misschien voor twi wel.quote:Op maandag 24 september 2012 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Durft niet buiten Groningen te komen.
Naja, vond het wel een goeie pogingquote:Op maandag 24 september 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik niet. Of vond je het echt grappig?
Alsof jij ooit teleurstelt.quote:Op maandag 24 september 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Nu ben ik bang, ze wilde mij keuren.
Een lief meisje.quote:
Een puppy?quote:Op maandag 24 september 2012 22:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zijn lief, maar niet wat ik bedoel
Ik wel.quote:Op maandag 24 september 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik niet. Of vond je het echt grappig?
Nee.quote:Op maandag 24 september 2012 22:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het spijt me.
[..]
Mag ik haar doen?
Denken dat ze niet met mij mee naar huis gaat.quote:Op maandag 24 september 2012 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ze wil komen is dat wel een vereiste.
Dat soort dingen kan je het beste aan mij overlaten.
Is het je zusje/nichtje of valt ze op vrouwen?quote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ze niet met mij mee naar huis gaat.
Geen familie en ze valt niet op vrouwen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is het je zusje/nichtje of valt ze op vrouwen?
Niet liegen tegen mij.quote:Op maandag 24 september 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen familie en ze valt niet op vrouwen.
Ze valt op bepaalde specerijenquote:Op maandag 24 september 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen familie en ze valt niet op vrouwen.
Waarom naaktquote:Op maandag 24 september 2012 22:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij naakt met een puppy is wel schattig
Is het dan ook een naakthondjequote:
Omdat naakt, daaromquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 24 september 2012 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het dan ook een naakthondje?
[..]
Omdat naakt, daarom.
Ik ben een sucker wat foto's betreftquote:
Nouja een doorschijnend ministringetje moet kunnenquote:Op maandag 24 september 2012 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een sucker wat foto's betreft. Helemaal naakt.
Maar dan wel 1tje die nat isquote:Op maandag 24 september 2012 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja een doorschijnend ministringetje moet kunnen
GVD die smiley, ik moest hardop lachenquote:Op maandag 24 september 2012 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja een doorschijnend ministringetje moet kunnen [ afbeelding ]
Ik zeg Wicked Weaselquote:Op maandag 24 september 2012 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan wel 1tje die nat is
Nee juist omdat de hond een vacht heeft moet jij dan naaktquote:Op maandag 24 september 2012 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het dan ook een naakthondje?
[..]
Omdat naakt, daarom.
Laten we een naakthond nemenquote:Op maandag 24 september 2012 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee juist omdat de hond een vacht heeft moet jij dan naakt
Mwah, vind ik toch minderquote:Op maandag 24 september 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we een naakthond nemen. Dan kan ik een leuk jurkje aan.
En ik heb m'n topic weer geüpdatet.
Met 2 naaktkatten erbij, gewoon omdat het kanquote:Op maandag 24 september 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we een naakthond nemen. Dan kan ik een leuk jurkje aan.
En ik heb m'n topic weer geüpdatet.
Ik weet niet, volgens mij moet ik sowieso werken want het is een vrijdag.quote:Op maandag 24 september 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka, hebben jij en Newb 5 oktober iets te doen?
Keertje overslaan voor het goede doelquote:Op maandag 24 september 2012 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, volgens mij moet ik sowieso werken want het is een vrijdag.
Jammer.quote:Op maandag 24 september 2012 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Werk je ook vrijdagavond? Jammer als je niet komtquote:Op maandag 24 september 2012 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind dat hele leuke hondjesquote:Op maandag 24 september 2012 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met 2 naaktkatten erbij, gewoon omdat het kan
Vrijdag- en zaterdagavonden zijn druk in cafetaria'squote:Op maandag 24 september 2012 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Werk je ook vrijdagavond? Jammer als je niet komt
Hahaha hoiquote:Op maandag 24 september 2012 22:49 schreef Joysa het volgende:
Stelletje josti's
Ga gvd eens niet meeten in Leiden.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:49 schreef Joysa het volgende:
Stelletje josti's
Utrechtquote:Op maandag 24 september 2012 22:49 schreef Joysa het volgende:
ja vuile egoisten
doe eens een keer midden van land ofzo
20:00 / 20:30quote:Op maandag 24 september 2012 22:49 schreef Joysa het volgende:
Stelletje josti's
Het is wel op vrijdag, wat gratis reizen betekent. hoelaat?
Valt wel meequote:Op maandag 24 september 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel koud met dit weer en in de winter
Twi wist het al te voorspellen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:49 schreef Joysa het volgende:
Stelletje josti's
Het is wel op vrijdag, wat gratis reizen betekent. hoelaat?
ja eh. ik kan gratis met trein, maar ik heb sowieso eerst school.quote:
Zaterdag heb ik een verjaardagquote:Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja eh. ik kan gratis met trein, maar ik heb sowieso eerst school.
maar op zaterdag kan ik niet gratis
den bosch komt mijn trein niet eens langs geloof ik?quote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik een verjaardag. Dan ga ik niet eerst langs Den Bosch om daarna weer naar Utrecht te gaan
Niet als je over Roosendaal gaat neequote:Op maandag 24 september 2012 22:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
den bosch komt mijn trein niet eens langs geloof ik?
via dordt, roffa of de mooie stad achter de duuuiiine.quote:Op maandag 24 september 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet als je over Roosendaal gaat nee. Maar het kan wel sneller zijn aangezien je een directe verbinding naar Den Bosch hebt
Is dat niet via Roosendaal?quote:Op maandag 24 september 2012 22:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
via dordt, roffa of de mooie stad achter de duuuiiine.
Heb je daar een slaapplek dan?quote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef Joysa het volgende:
MEDEDELING
de meet locatie veranderd NU naar Eindhoven.
nee maar dan hoef ik pas om half 1 ofzo laatste trein terug en niet 22.30quote:
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef Joysa het volgende:
MEDEDELING
de meet locatie veranderd NU naar Eindhoven.
of venlo
Je kunt toch bij Mur slapen daar?quote:Op maandag 24 september 2012 22:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
nee maar dan hoef ik pas om half 1 ofzo laatste trein terug en niet 22.30
Jankertquote:Op maandag 24 september 2012 22:59 schreef Joysa het volgende:
nee ik kom wel weer niet
het is wel weer duidelijk
maar ik MOET zaterdag terug zijn hier.. dus is zo zinloos hequote:Op maandag 24 september 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt toch bij Mur slapen daar?
jij snapt.quote:Op maandag 24 september 2012 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht.
nee want ik ben booz op julie alemaallquote:Op maandag 24 september 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat je spelfout niet verbeteren?
Zaterdag is een hele lange dag...quote:Op maandag 24 september 2012 23:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
maar ik MOET zaterdag terug zijn hier.. dus is zo zinloos he
quote:Op maandag 24 september 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is spelfaut.quote:Op maandag 24 september 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihihiquote:Op maandag 24 september 2012 23:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
nee want ik ben booz op julie alemaall
We wilden eerst een 3 oktobermeet gaan doen. Maar dan is niemand vrij.quote:Op maandag 24 september 2012 23:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
nee want ik ben booz op julie alemaall
joh. dat is midden in de weekquote:Op maandag 24 september 2012 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We wilden eerst een 3 oktobermeet gaan doen. Maar dan is niemand vrij.
quote:
Ik heb dan al 20 jaar vrij ja?quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 23:04 schreef Murdera het volgende:
ey maar kaneel, even serieus over fera.Oeh, dat klinkt wel aanlokkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dit, we moeten ook denken aan de arme FOK!kers.quote:
ik heb eindelijk mn ov! gaan ze gvd een meet doen wanneer ik écht niet kanquote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit, we moeten ook denken aan de arme FOK!kers.
Jij kan nooit huilliequote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik heb eindelijk mn ov! gaan ze gvd een meet doen wanneer ik écht niet kanlullo's
Zonde wel.quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik heb eindelijk mn ov! gaan ze gvd een meet doen wanneer ik écht niet kanlullo's
ja zeker wel.quote:
Floriadequote:Op maandag 24 september 2012 23:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja zeker wel.
maar dat is laatste weekend van floriade. no way dat ik daar vrij krijg
haha vandaag om.roep m.ax daarquote:
Tschussquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |