Oh mijn God ga je nu posten in iedere SC die er is?quote:
Waar? Hierquote:
MENSENquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar? Hierdan ben ik weer weg. Gezelligheid
wees maar niet bang de gezelligheid zit 160 km verderopquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar? Hierdan ben ik weer weg. Gezelligheid
Arme jijquote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wees maar niet bang de gezelligheid zit 160 km verderop
Goede vraag!quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef twi het volgende:
Wanneer gaat er weer eens een meet zijn?
Ik ben er niet bij, ik haat mensen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef twi het volgende:
Wanneer gaat er weer eens een meet zijn?
Ik ookquote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij, ik haat mensen.
Let's hate together!quote:
Versch Vleeschquote:
Ach, alle meets waar ik geweest ben, waren wel een succesquote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef CherryLips het volgende:
Wordt zeker net zo'n groot succes als voorgaande jaren.
Ja dág, hebben we straks een ontzettende kutmeet. Blijf maar lekker thuis, CherryLips.quote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom ook eens, dan weten we het gelijk
Meet in Katwijk?quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ja dág, hebben we straks een ontzettende kutmeet. Blijf maar lekker thuis, CherryLips.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ja dág, hebben we straks een ontzettende kutmeet. Blijf maar lekker thuis, CherryLips.
Met genoeg alcohol is alles leukquote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Zelfs ik ben dan knap en grappig ja. Dat denk ik dan tenminste.quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met genoeg alcohol is alles leuk
Zelfs jij word doablequote:Op maandag 24 september 2012 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs ik ben dan knap en grappig ja. Dat denk ik dan tenminste.
Ehm...quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met genoeg alcohol is alles leuk
Maak een event aan op Facebook, alleen zet het dan wel op prive.quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, nooit. Risico dat kree dan komt is dan een procent of zestien. Dat is te hoog.
Zelfs zonder.quote:Op maandag 24 september 2012 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Pics?quote:Op maandag 24 september 2012 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leiden? Ben je wel lekker?quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leiden natuurlijk. Elders is er niks op 3 oktober.
Met z'n allen hutspot etenquote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leiden natuurlijk. Elders is er niks op 3 oktober.
Volgens sommige users ontzettend.quote:
quote:
Dat weet ik niet, daarom picsquote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van een dronken blondje? Dat is jouw ding?
Eensch.quote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgens sommige users ontzettend.
3 oktober is er tenminste wat te doen.quote:
Ik werk altijd op woensdag. Als het nou donderdag was dan was ik tenminste vrij.quote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 oktober is er tenminste wat te doen.
Overal eten en drinken, kermis, optocht, haring en wittebrood, reveille ditdatalles.
Ja dat kan niet op 3 oktober. Het moet wel een bij elkaar geraapt zooitje van wortelen en uien zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of zo een hele grote ketel met soep
Kut, ik kan idd zelf niet op woensdag.quote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik werk altijd op woensdag. Als het nou donderdag was dan was ik tenminste vrij.
Planning is echt een van zijn sterke kanten, zijn Miranda zegt dat ook altijd. Pa zegt ze zoals jij kan plannen... zo kan jij plannen he.quote:Op maandag 24 september 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut, ik kan idd zelf niet op woensdag.
Dat kan anders prima in de soepquote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ja dat kan niet op 3 oktober. Het moet wel een bij elkaar geraapt zooitje van wortelen en uien zijn.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Planning is echt een van zijn sterke kanten, zijn Miranda zegt dat ook altijd. Pa zegt ze zoals jij kan plannen... zo kan jij plannen he.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Planning is echt een van zijn sterke kanten, zijn Miranda zegt dat ook altijd. Pa zegt ze zoals jij kan plannen... zo kan jij plannen he.
Er was geen water destijds. Denk ik. Weet ik niet. Kaneel, help eens, waarom werd het geen groentesoep in plaats van zo'n gore stamppot?quote:Op maandag 24 september 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan anders prima in de soep
1 oktober is een mooie dagquote:Op maandag 24 september 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat ik 1,2 en 3 oktober altijd vrij heb. Dit is voor het eerst in 20 jaar ofzo dat ik geen vrij heb die dagen.
Eensch.quote:Op maandag 24 september 2012 21:19 schreef Myraela het volgende:
Dan doen we het 5 oktober en wisselen we de hutspot in voor bier.
Het verhaal is toch dat Cornelis Joppenszoon een ketel hutspot vond toen de Spanjolen weg waren?quote:Op maandag 24 september 2012 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
Er was geen water destijds. Denk ik. Weet ik niet. Kaneel, help eens, waarom werd het geen groentesoep in plaats van zo'n gore stamppot?
En dit is een probleem, omdat...?quote:Op maandag 24 september 2012 21:22 schreef Myraela het volgende:
Mijn hogeschool heeft trouwens een "soos" bier en wijn voor 1 euro. Gewoon op school.
Die grote waar je langs fietst als je van Centraal naar huis fietst.quote:Op maandag 24 september 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er 1 oktober?
[..]
[..]
Welke molen?
Is dat dezelfde als van de Joppiesaus?quote:Op maandag 24 september 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het verhaal is toch dat Cornelis Joppenszoon een ketel hutspot vond toen de Spanjolen weg waren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bier gaan drinken op een schoollocatie lijkt me niet echt gezellig.quote:Op maandag 24 september 2012 21:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dit is een probleem, omdat...?
Toen jullie naar Twi fietsen?quote:Op maandag 24 september 2012 21:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die grote waar je langs fietst als je van Centraal naar huis fietst.
HROquote:Op maandag 24 september 2012 21:22 schreef Myraela het volgende:
Mijn hogeschool heeft trouwens een "soos" bier en wijn voor 1 euro. Gewoon op school.
mijn verjaardagquote:
Nóg een reden.quote:Op maandag 24 september 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen jullie naar Twi fietsen?
Molen de Valk. Daar heb ik het nog nooit gedaan.
WAAR?quote:
Ik neem wel een keertje vrij van werk op vrijdag. Dat je wel even beseft hoe bijzonder dat is.quote:Op maandag 24 september 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed, bij deze: 5 oktober meet in Leiden.
Aanwezig:quote:Op maandag 24 september 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed, bij deze: 5 oktober meet in Leiden.
Owquote:
Maar mijn huis is zover fietsen.quote:
Ik hou van je.quote:Op maandag 24 september 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem wel een keertje vrij van werk op vrijdag. Dat je wel even beseft hoe bijzonder dat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |