Dat dus. Een seminar van een andere, minder bekende Braziliaan is veel goedkoper en dan heb je ook heel wat andere technieken dan wij hier gebruiken. Rickson Gracie is natuurlijk een grootheid, maar ik ga never nooit niet dit bedrag betalen voor een seminar.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat je teveel geld bedoeld?
ringrust all over the place, gassen na 3 ronde, slechtste wedstrijd van dit jaarquote:Op woensdag 26 september 2012 16:55 schreef incognitoomuch het volgende:
GSP vs Condit.
Gaan we een finish zien? Of zal het een 5 -round snoozefest worden...
Ddddddddddddddddddddddecision time!quote:Op woensdag 26 september 2012 16:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ringrust all over the place, gassen na 3 ronde, slechtste wedstrijd van dit jaar
Ik zag de poster plaatje met twee belts en ik kon alleen maar denken: Diaz zonder belt is nog altijd interessanter.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:02 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ddddddddddddddddddddddecision time!
Bij een finish door GSP zou ik van verbazing van mijn stoel vallen. Als Condit GSP finisht zou ik het niet eens een ramp vinden.
Er staat wel een stukje van de arm van Jones, maar niet van de suspensions. Klopt dat?quote:
moet misschien nog komen,normaal staat het er altijd welquote:Op woensdag 26 september 2012 17:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Er staat wel een stukje van de arm van Jones, maar niet van de suspensions. Klopt dat?
ze wachten op een x-ray, ik voorspel niks aan het handjequote:Op woensdag 26 september 2012 17:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Er staat wel een stukje van de arm van Jones, maar niet van de suspensions. Klopt dat?
Ik voorspel een suspension van minimaal een half jaar.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze wachten op een x-ray, ik voorspel niks aan het handje
quote:"Hey Jon, What do you think will cost more? Your hospital tab or the settlement you made with the two broads from the backseat? @JonnyBones"
Ik heb moeite met de uitspraak hiervan.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:02 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ddddddddddddddddddddddecision time!
Fixedquote:Op donderdag 27 september 2012 09:48 schreef n00cL30n het volgende:
Wat mij ook heerlijk lijkt, volgende pot dat Jones weer zo triest over de grond aankomt schuiven, gewoon zo'n heerlijke frontkick op _zijn_ hoofd, eens kijken of hij dan nog zo blij is met dat soort trappen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:30 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Fixed
Als je zo een gevecht begint dan vraag je er ook om. Net als die gif van THEFXR.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van 112 na 93 kilo![]()
Traint nu bij de Blackzillians oa met Spong, Rashad en Alistair.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:47 schreef ChesterPerry het volgende:
Dion Staring klaar voor het gevecht overmorgen in Strikeforce.Event is gecancelledSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van 112 na 93 kilo![]()
Traint nu bij de Blackzillians oa met Spong, Rashad en Alistair.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Melendez geblesseerd, vervolgens zei Showtime dat ze het niet gingen uitzenden zonder hem -->quote:Op donderdag 27 september 2012 12:51 schreef ChesterPerry het volgende:
Bah geeneens meegekregen, te druk laatste maanden wat is de reden Paxlie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |