Zit je in Thailand ofzo?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:52 schreef vats het volgende:
vanochtend ontbeten met wat boazi gevuld met varkensvlees (kleine gestoomde broodjes, soort van bapao maar deze waren de maat van 2 op elkaar geplakt poffertjes) Hier bij wat riceroll zoals ze hier veel eten, gestoomd rijstmeel met wat vlees en wat soja saus, erg lekker.
Net lunch onderweg op aangzien we stuk moesten rijden, gestoomde rijst met daarop een topping van groente en vlees, ik had zoetzuur varkensvlees met ui en paprika en andere groenten, en mijn vriendin had rundvlees met chapignons. Hierbij thee van het huis gedronken natuurlijk
totale kosten voor 2 personen was 35rmb = 4 euro.
Ja, preciesquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DitLekker spul!
Van de week eens gekocht omdat het in de aanbieding was.
Die heb ik ook altijd!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DitLekker spul!
Van de week eens gekocht omdat het in de aanbieding was.
Ja wel zoete broodjes, maar daar ben ik niet dol op. Ik ben ook gewoon verwend hoor want ze hebben hier ook bagels en croissants etc maar niet het echt lekkere Nederlandse brood.. En pindakaas hebben we hier ook in huis, haha, maar ik mis de kaas.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ach das balen. Ook geen zoete broodjes in de supermarkt? In Korea had je veel 'Paris Baguette' zaken met ieder uur verse bagels, croissants en (belegde sandwiches). Zelfs pindakaas kon je kopen. Vond t voor t ontbijt/lunch wel fijn om vers brood te eten, anders zou ik t eten daar denk ook zat worden.
Toch ben ik gek op Aziatisch eten.
Nu 2 koppen kippen-groentesoep, even warm worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |