Geen idee nog.quote:Op maandag 24 september 2012 23:02 schreef Rucky het volgende:
@Pulver, eb je zaterdag nog wat nuttigs te doen?
dat dus .quote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef frederik het volgende:
[..]
De hele foto moet wel ingeladen worden. Voor veel kabelaars zal dat niet zoveel meer uitmaken tegenwoordig, maar mobiel wil er nog wel eens een limiet bestaan.
Dat valt wel tegen. Hoofdletters zie ik niet en weer wel dubbelle punten.quote:Op maandag 24 september 2012 22:57 schreef dolfina-chica het volgende:
ow, vandaar dat ik er geen last van heb..
ik heb goed internet
quote:Op maandag 24 september 2012 23:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat valt wel tegen. Hoofdletters zie ik niet en weer wel dubbelle punten.
Dat je typpolio hebt!quote:
nee hoor heb geen typpolio.. ik schrijf alleen niet met hoofdletters!quote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat je typpolio hebt!
Mensen kienders ik voel me wel bejaard. Stijf ben ik, bah!
Nou, en als er íemand typpolio heeft is het Rucky zelf welquote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee hoor heb geen typpolio.. ik schrijf alleen niet met hoofdletters!
Dat wou ik nou ook weer niet zeggen.quote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat je typpolio hebt!
How come?quote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat je typpolio hebt!
* dolfina-chica heeft weinig tot geen spelfoutenquote:Op maandag 24 september 2012 23:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou, en als er íemand typpolio heeft is het Rucky zelf wel
Hjhksahdka njkjk nl is met een hoofdletter, knurft!quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 23:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hjhksahdka njkjk nl is met een hoofdletter, knurft!
Oh god, begint hij weer....quote:Op maandag 24 september 2012 23:20 schreef Rucky het volgende:
En mjin spelvoutan hab ik zinds merljin mji oendr sotrom hetb gzeet.
heb je vast "verdiend"quote:Op maandag 24 september 2012 23:20 schreef Rucky het volgende:
En mjin spelvoutan hab ik zinds merljin mji oendr sotrom hetb gzeet.
Van een beetje stroom is nog nooit iemand doodgegaan.quote:
wil je Papabear even lenen? hij kan prima masserenquote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat je typpolio hebt!
Zolang het maar spannend blijft.quote:Op maandag 24 september 2012 23:30 schreef Pulver het volgende:
[..]
Van een beetje stroom is nog nooit iemand doodgegaan.
De mijne nog nietquote:Op maandag 24 september 2012 23:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
wil je Papabear even lenen? hij kan prima masserenm'n stijfheid van de wedstrijd gisteren is vrijwel weg
fixedquote:
definieer beetjequote:Op maandag 24 september 2012 23:30 schreef Pulver het volgende:
Van een beetje stroom is nog nooit iemand doodgegaan.
harder proberenquote:
Wat in het stopcontact zit is een beetje. (daar bewaar ik me stroom)quote:
"Rucky ben je klaar?"quote:
dan is het niet door merlijn...quote:Op maandag 24 september 2012 23:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
"Rucky ben je klaar?"
-"Ja"
* Merlijn groep inschakelt
* Merlijn hoort vloeken boven
"Je was toch klaar?"
-"Nee nog niet helemaal"
zoiets
kwiebus in een deuk ligtquote:Op maandag 24 september 2012 23:41 schreef Merlijn het volgende:
"Rucky ben je klaar?"
-"Ja"
* Merlijn groep inschakelt
* Merlijn hoort vloeken boven
"Je was toch klaar?"
-"Nee nog niet helemaal"
zoiets
Dan zal ik maar niet over hotelschakelingen en aantallen kabels beginnen...quote:
Je maakt al jaren stroom?quote:Op maandag 24 september 2012 23:41 schreef kwiebuske het volgende:
lol
en daar zit ook nog wat tussen
380 kV en 220 V
*sorry weet er een beetje vanaf, maak dat spul al jaren....*
Ach, het was retegezelligquote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef kwiebuske het volgende:
ja ja ja ja
wellllllll
[me=kwiebuske]onthoudt niet met merlijn en rucky klussen moet[/me]
samen met mijn collegaequote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef Pulver het volgende:
Je maakt al jaren stroom?
kwiebuske is een windmolen!!!
ach en dat is toch eigenlijk het belangrijkstequote:
quote:
Jullie zijn dus samen een windmolenpark!quote:Op maandag 24 september 2012 23:45 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
samen met mijn collegae
bijna
grijns
kan je klussen danquote:Op maandag 24 september 2012 23:44 schreef kwiebuske het volgende:
ja ja ja ja
wellllllll
[me=kwiebuske]onthoudt niet met merlijn en rucky klussen moet[/me]
ik draai niet hoorquote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
Jullie zijn dus samen een windmolenpark!
De volgende keer als ik langsrij, zal ik terugzwaaien
mwahquote:
jij draait alleen doorquote:Op maandag 24 september 2012 23:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik draai niet hoor
lol
dat doet het turbine-generator setje
nietsquote:Op maandag 24 september 2012 23:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mwah
wat moet je gedaan hebben dan ?
geloof dr nix vanquote:
En wanneer ga je de rest luisteren?quote:Op maandag 24 september 2012 23:51 schreef DJMO het volgende:
@Merlijn : je was zo saai dat ik je op pauze gegooid heb ..
badkamerlamp (niet het peertje) zelf vervangen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |