Een dierentuin met 6 dieren.. dat zal zo'n beetje de dierentuin in Duplo van je kotertje zijn danquote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij hebt een halve dierentuin
Bij mij staat er zoeen nog op de wishlist... ooit. :
[ afbeelding ]
Dat hebben alle vrouwen dus dat is niet moeilijk.quote:
quote:
Hiervoor verwijs ik je naar FB.quote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
en daardoor kreeg je opruimwoede in dit topic?
Triest dat je weer moest censureren
De ene heeft een poesje, de andere een mossel. Bij de andere is het een vis getuige de geur...quote:Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat hebben alle vrouwen dus dat ie niet moeilijk.
ik noemde alleen maar op wat ik in huis heb...quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jij hebt een halve dierentuin
Bij mij staat er zoeen nog op de wishlist... ooit. :
[ afbeelding ]
3 katten en 6 opvangertjes.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat hebben alle vrouwen dus dat is niet moeilijk.
Als de mijne dood is komt er geen nieuwe weer. Overal haren en stofquote:
Ik dacht al!quote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef Inlognaam het volgende:
Kolere! Zelfs Dolfi mag niet meer zeggen dat dr hond geen vlooien meer heeft![]()
![]()
![]()
Gaat het wel goed met je Cat?
Sorry, verkeerd gelezen
Knuppel..quote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef Inlognaam het volgende:
Kolere! Zelfs Dolfi mag niet meer zeggen dat dr hond geen vlooien meer heeft![]()
![]()
![]()
Sorry, verkeerd gelezen
proost?quote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef Inlognaam het volgende:
![]()
![]()
Sorry, verkeerd gelezen
Ja, sorry. Ik had je gequote en toen las ik 'weg' dus ik dacht dat cat net gecensureerd hadquote:
Nah, hij ging toch weer vliegen?quote:Op maandag 24 september 2012 20:57 schreef DJMO het volgende:
wij gaan naar Merlijn kijken![]()
de film dus, voor jullie rare dingen gaan denken![]()
Wilde net zeggen....quote:Op maandag 24 september 2012 20:57 schreef DJMO het volgende:
wij gaan naar Merlijn kijken![]()
de film dus, voor jullie rare dingen gaan denken![]()
whahahahahaquote:Op maandag 24 september 2012 20:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik had je gequote en toen las ik 'weg' dus ik dacht dat cat net gecensureerd had
Ja, duh!quote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahaha
dat was mijn eigen weg
nee, want ik las hem zonder editquote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, duh!
Maar toen stond mn opmerking al he? Dus even ninja edit gedaanEn gelukt
Ninja is een edit die niemand opvalt.quote:Op maandag 24 september 2012 20:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, duh!
Maar toen stond mn opmerking al he? Dus even ninja edit gedaanEn gelukt
dat deed ie ook...quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ninja is een edit die niemand opvalt.
Maar ik vind het persoonlijk stoerder dat je er gewoon voor uitkomt dat je het verkeerd gelezen had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |