quote:Op maandag 24 september 2012 17:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
De remmen moesten gemaakt worden, maar deze fiets was niet zoveel ging meer over de maitenbike.
quote:Op zondag 23 september 2012 20:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het waren 2 fietsen
1 wielrennerfiets van kyoso
1 maitenbike die merkloos is.
de probleem is alleen dat de fietsen vast zitten aan zijn slot en ik hem niet ga openbreken
Toen deze fiets gemaakt werd was Mao nog bezig met zn 10 jarenplannen, dus dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 24 september 2012 17:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Antieke fiets tochIk zag er overigens ook tekens opstaan van de olympische spelen, maar eerlijk gezegd denk ik dat het een chinees neppertje is...
Ik zal even fotos posten ervanquote:Op maandag 24 september 2012 17:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen deze fiets gemaakt werd was Mao nog bezig met zn 10 jarenplannen, dus dat lijkt me sterk.
Moet je ff uploaden op imgur ofzo.quote:Op maandag 24 september 2012 17:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
ow okequote:Op maandag 24 september 2012 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je ff uploaden op imgur ofzo.
Staat in de regen buiten Hahaquote:Op maandag 24 september 2012 17:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik kan het ook helemaal fout hebben hoor, ik wil het dalijk best ff meten zodra de regen weg is
Dat is het type en merk van je stuurquote:Op maandag 24 september 2012 17:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 17:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jaartje of 10 en vrijwel ongebruikt.
Dus je hebt een fiets van 10 jaar (ik denk ouder) 2 maanden in je bezit, en durft te claimen dat ie 'haast ongebruikt' is.quote:Op maandag 24 september 2012 17:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Heb hem overgekocht voor het wielrennen maar vond het uiteindelijk niets.
Ik gok nu zo''n 2 maanden kan ook iets minder zijn
Die vrouw zei dat ze hem bijna nooit had gebruiktquote:Op maandag 24 september 2012 17:31 schreef muzas het volgende:
[..]
[..]
Dus je hebt een fiets van 10 jaar (ik denk ouder) 2 maanden in je bezit, en durft te claimen dat ie 'haast ongebruikt' is.
Hoe weet jij nou wat er in de 9 jaar en 10 maanden voordat jij 'm overnam, gebeurd is?
quote:Op maandag 24 september 2012 17:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Die vrouw zei dat ze hem bijna nooit had gebruikt
Wordt hierover niet iets gezegd in de policy?quote:Op zondag 23 september 2012 20:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik had met een jongen een mini bedrijfje opgezet, fietsen inkopen voor laag opknappen en hoog verkopen. Nu heeft hij 1 fiets zwart gespoten, de rest heb ik helemaal opgeknapt, en nu beweert hij dat hij meer verdiend -,- maar nu moeten de fietsen verkocht worden, elke keer als ik dus zeg zoek ff mensen zegt hij: niet zo stressen we verkopen hem nog wel. hij zegt het al 3 weken dus ik neem aan dat ik het zelf zal moeten doen ook al was afgesproken dat hij het deed.
Klacht: Mensen die eerst beweren actief mee te werken en zodra het punt is gekomen, af te wijzen.
quote:Voor wie is het bedoeld?
V&A is voor FOK!users, dus niet voor bedrijven, niet voor je handel en niet als uitzendbureau. Wil je toch reclame maken op FOK!? Dan kan je terecht bij de pr@fok.nl
ruime schatting maar het zit in elk geval dichter als de 10 jaar die de TS zechtquote:
Ik zie heel veel mensen gewoon ps3 spellen enzo verkopen, of je nou een game of fiets verkoopt?....quote:Op maandag 24 september 2012 17:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wordt hierover niet iets gezegd in de policy?
[..]
Ah, dan is die 500 euro nog best een eerlijke prijsquote:Op maandag 24 september 2012 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Rem werkte niet dus even goed gemaakt dat is het.
Het is al verlaagd naar 80 euro, ik was teveel bezig met dingen tegelijk.quote:Op maandag 24 september 2012 17:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, dan is die 500 euro nog best een eerlijke prijs
Het verschil is dat jij nog geen dag geleden hier op het forum hebt aangegeven fietsen bedrijfsmatig/als handel goedkoop in te kopen om ze vervolgens voor veel weer te verkopen. Laat in de policy daar nou net iets over bepaald zijn..quote:Op maandag 24 september 2012 17:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik zie heel veel mensen gewoon ps3 spellen enzo verkopen, of je nou een game of fiets verkoopt?....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |