Nee snap ik joh. Ik weet Ook niet of je iets aan die vacatures gaat hebben, maar omdat ik ook op zoek ben lijk ik alleen maar dat soort functies tegen te komen (computerscience, biologie, technische acheidkunde, natuurkunde etc)quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:30 schreef Balisto het volgende:
[..]
Prima. Het is ook niet dat ik het niet van je aan wil nemen, maar als je al ruim twee jaar werkzoekend bent heb je alle verhalen van "daar-en-daar zoeken ze altijd mensen / kan je zo aan de slag" wel eens gehoord, hoe goedbedoeld ook.
begeleidt wordt!quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:51 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hierom moet lachen of huilen. Welke idioot schrijft dit soort teksten?
Blijven proberenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:43 schreef TripleS het volgende:
Ik snap echt niks meer van de arbeidsmarkt ; wat zoekt men tegenwoordig?
Ik heb gesolliciteerd op een aantal functies (wat al een geluk opzich is in mijn branche) , ik heb meer dan voldoende werkervaring , extra cursussen gevolgd e.d. en toch krijg ik bericht : ' U past niet in het profiel '
Who the fuck dan wel? Ik ben jong , heb veel (relevante) werkervaring,referenties en de benodigde opleiding(en)...Perfecte kandidaat zou ik zeggen?
Zelfs nog op een vacature gereageerd die eigenlijk wat beneden niveau is maar ik was bekend met de werkzaamheden aangezien ik in mijn vorige functie leiding gaf aan iemand met die functie, en nog word ik niet uitgenodigd![]()
Iemand tips?
Dat sowieso , maar zijn werkgevers wel helemaal 100% tegenwoordig?quote:
Ach er zijn zoveel werklozen dat ze gewoon op hun dooie gemakkie een keuze kunnen makenquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dat sowieso , maar zijn werkgevers wel helemaal 100% tegenwoordig?
Niet opgeven. Je kan nog zoveel afwijzingen krijgen er hoeft maar 1 keer een ja te vallen! Andere tips zijn toch nog eens iemand anders naar je c.v. laten kijken (ik had er zelf al vaak genoeg naar gekeken en bekenden van mij ook, toen heb ik er een pro naar laten kijken en die had echt nog veel goede tips die eigenlijk vrij logisch waren). Een andere indeling of bepaalde dingen meer highlighten kan echt helpen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:43 schreef TripleS het volgende:
Ik snap echt niks meer van de arbeidsmarkt ; wat zoekt men tegenwoordig?
Ik heb gesolliciteerd op een aantal functies (wat al een geluk opzich is in mijn branche) , ik heb meer dan voldoende werkervaring , extra cursussen gevolgd e.d. en toch krijg ik bericht : ' U past niet in het profiel '
Who the fuck dan wel? Ik ben jong , heb veel (relevante) werkervaring,referenties en de benodigde opleiding(en)...Perfecte kandidaat zou ik zeggen?
Zelfs nog op een vacature gereageerd die eigenlijk wat beneden niveau is maar ik was bekend met de werkzaamheden aangezien ik in mijn vorige functie leiding gaf aan iemand met die functie, en nog word ik niet uitgenodigd![]()
Iemand tips?
Is er iemand (een pro) die ook naar mijn CV wil kijken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef agentstarling het volgende:
[..]
Niet opgeven. Je kan nog zoveel afwijzingen krijgen er hoeft maar 1 keer een ja te vallen! Andere tips zijn toch nog eens iemand anders naar je c.v. laten kijken (ik had er zelf al vaak genoeg naar gekeken en bekenden van mij ook, toen heb ik er een pro naar laten kijken en die had echt nog veel goede tips die eigenlijk vrij logisch waren). Een andere indeling of bepaalde dingen meer highlighten kan echt helpen.
Hmm bedankt voor de tip! Zal eens kijken of ik iemand kan vinden die naar mijn CV kan kijken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef agentstarling het volgende:
[..]
Niet opgeven. Je kan nog zoveel afwijzingen krijgen er hoeft maar 1 keer een ja te vallen! Andere tips zijn toch nog eens iemand anders naar je c.v. laten kijken (ik had er zelf al vaak genoeg naar gekeken en bekenden van mij ook, toen heb ik er een pro naar laten kijken en die had echt nog veel goede tips die eigenlijk vrij logisch waren). Een andere indeling of bepaalde dingen meer highlighten kan echt helpen.
Dat zijn inderdaad de vacatures waar ik me op richt. Werk je nu bij een zorgverzekeraar? Die vacature zie ik wel eens voorbijkomen via Adecco. Is het een leuke baan?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:31 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met data entry in Zwolle. Via verscheidene uitzendbureaus zijn er vacatures. Voor langere tijd. 25 uur per week.
En medisch administratief? zie ik soms ook wel voorbij komen...
Ah kijk! ik zal je even pm'enquote:Op donderdag 27 september 2012 21:55 schreef nasty_popovich het volgende:
[..]
Jup werkvoorbereider bij de BAM (HBO).
Wat wil je weten?
Dat is toch praktisch elk weekend zo?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef Maanvis het volgende:
Werk.nl ligt plat, het ligt niet aan jullie
http://www.nu.nl/internet/2921066/opnieuw-storing-bij-werknl.html
Werk er nu (nog) niet, wel gedaan. Ben op dit moment in de procedure, dus nog afwachten. Vond het wel leuk. Niet te moeilijk, wel na blijven denken. En het fijne vind ik dat je thuis gewoon klaar bent. Met mijn andere baan ben ik thuis af en toe ook nog bezig met voorbereiden e.d.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef Janena het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de vacatures waar ik me op richt. Werk je nu bij een zorgverzekeraar? Die vacature zie ik wel eens voorbijkomen via Adecco. Is het een leuke baan?
Ik ga vanaf maandag actief aan de slag. Hb me net ingeschreven bij zorgpleinnoord en zorgselect, eens kijken of daar wat opstaat.
Edit: Ben wat aan het goochelen met mijn CV. Is er iemand hier die er naar kijken wil? Ik lees hem nu zo vaak over dat ik het niet helemaal helder meer zie geloof ik. Ik kan hem via de mail in pdf formaat opsturen.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
En ik kan me afmelden voor dit topic.
Het bedrijf waar ik via een uitzendbureau werkte gaat mij in dienst nemen.
Ik ga helaas wel minder verdienen, maar de bruto-netto verhouding is beter, ik heb vaste werktijden en veel meer vrije tijd. Verder is het afwisselend werk, heb ik minder woon-werk verkeer dan bij mijn vorige banen en heb ik leuke collega's.
Wat was de overweging om dat niet al eerder te doen? Het klinkt alsof je een deel van je opleiding nog niet hebt afgerond of is dit een extra master?quote:Op zondag 30 september 2012 13:22 schreef LovingMe het volgende:
Ik heb vandaag met mezelf afgesproken om vanaf februari een 2 jarige master te gaan doen als ik tot dan niet aan een baan kom...
extra master, ik ben vorige maand afgestudeerdquote:Op zondag 30 september 2012 13:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wat was de overweging om dat niet al eerder te doen? Het klinkt alsof je een deel van je opleiding nog niet hebt afgerond of is dit een extra master?
Gezien de prijzen voor een tweede master erg hoog liggen, neem ik aan dat het nu om een educatieve master gaat?quote:Op zondag 30 september 2012 13:32 schreef LovingMe het volgende:
[..]
extra master, ik ben vorige maand afgestudeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |