abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117348804
Dit is een functie bij een dierentuin? :')
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:14:11 #202
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_117349285
je moet iets om een functie als colporteur nog een beetje leuk in te kleden..
Bovenal zijn zulke teksten natuurlijk diep triest ;(
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_117350068
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:30 schreef Balisto het volgende:

[..]

Prima. Het is ook niet dat ik het niet van je aan wil nemen, maar als je al ruim twee jaar werkzoekend bent heb je alle verhalen van "daar-en-daar zoeken ze altijd mensen / kan je zo aan de slag" wel eens gehoord, hoe goedbedoeld ook.
Nee snap ik joh. Ik weet Ook niet of je iets aan die vacatures gaat hebben, maar omdat ik ook op zoek ben lijk ik alleen maar dat soort functies tegen te komen (computerscience, biologie, technische acheidkunde, natuurkunde etc)
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:39:08 #204
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_117350312
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:51 schreef Balisto het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik hierom moet lachen of huilen. Welke idioot schrijft dit soort teksten?
begeleidt wordt!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:42:05 #205
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_117350442
Zo vandaag maar eens 3 brieven de deur uit gewerkt, hopelijk wordt het wat!
pi_117350492
Ik snap echt niks meer van de arbeidsmarkt ; wat zoekt men tegenwoordig?
Ik heb gesolliciteerd op een aantal functies (wat al een geluk opzich is in mijn branche) , ik heb meer dan voldoende werkervaring , extra cursussen gevolgd e.d. en toch krijg ik bericht : ' U past niet in het profiel '

Who the fuck dan wel? Ik ben jong , heb veel (relevante) werkervaring,referenties en de benodigde opleiding(en)...Perfecte kandidaat zou ik zeggen?
Zelfs nog op een vacature gereageerd die eigenlijk wat beneden niveau is maar ik was bekend met de werkzaamheden aangezien ik in mijn vorige functie leiding gaf aan iemand met die functie, en nog word ik niet uitgenodigd :'(

Iemand tips?
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_117350636
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:43 schreef TripleS het volgende:
Ik heb gesolliciteerd op een aantal functies (wat al een geluk opzich is in mijn branche) , ik heb meer dan voldoende werkervaring , extra cursussen gevolgd e.d. en toch krijg ik bericht : ' U past niet in het profiel '

Who the fuck dan wel? Ik ben jong , heb veel (relevante) werkervaring,referenties en de benodigde opleiding(en)...Perfecte kandidaat zou ik zeggen?
Zelfs nog op een vacature gereageerd die eigenlijk wat beneden niveau is maar ik was bekend met de werkzaamheden aangezien ik in mijn vorige functie leiding gaf aan iemand met die functie, en nog word ik niet uitgenodigd :'(

Iemand tips?
Blijven proberen :Y
pi_117350690
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:46 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Blijven proberen :Y
Dat sowieso , maar zijn werkgevers wel helemaal 100% tegenwoordig?
pi_117350861
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef TripleS het volgende:

[..]

Dat sowieso , maar zijn werkgevers wel helemaal 100% tegenwoordig?
Ach er zijn zoveel werklozen dat ze gewoon op hun dooie gemakkie een keuze kunnen maken :') Ze weten gewoon niet meer hoe ze je moeten afwijzen, en dan krijg je maar een standaard afwijzing.

Ze willen gewoon het beste van het beste uit de hele sollicitatieronde. Ook al hebben ze iemand die net eventjes iets beter is dan jou, dan nemen ze die alweer verder in hun ronde. :r

Het is gewoon verdomd moeilijk nu :(
pi_117351161
Wat zet je tegenwoordig eigenlijk op je CV ? Ik heb mijn "hoofdvak" er uitgebreid beschreven onder werkervaring maar mijn ouders hebben een eigen zaak waar ik in opgegroeid ben en dus alles weet van het runnen van een onderneming , dit heb echter heel beknopt op mijn cv staan . Moet ik dit uitgebreider beschrijven en hoe?
  vrijdag 28 september 2012 @ 14:05:00 #211
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_117351412
Een uitzendbureau stelde me enige tijd geleden voor bij een overheidsorganisatie 50 km verderop voor een miezerig baantje als DIV-medewerker. Het uitzendbureau liet weten dat de betreffende organisatie geen reiskosten vergoedt, dus heb ik voor mijn doen maar een gepeperde salarisindicatie gegeven. Kansloze zaak dacht ik, maar nu is een kennismakingsgesprek gepland. :? Zou gunstig zijn als ik toch het groene licht krijg, dan kan ik vanuit een comfortabelere positie een ommezwaai qua werksector plannen ... !
pi_117352208
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:43 schreef TripleS het volgende:

Iemand tips?
Niet opgeven. Je kan nog zoveel afwijzingen krijgen er hoeft maar 1 keer een ja te vallen! Andere tips zijn toch nog eens iemand anders naar je c.v. laten kijken (ik had er zelf al vaak genoeg naar gekeken en bekenden van mij ook, toen heb ik er een pro naar laten kijken en die had echt nog veel goede tips die eigenlijk vrij logisch waren). Een andere indeling of bepaalde dingen meer highlighten kan echt helpen.
pi_117352650
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef agentstarling het volgende:

[..]

Niet opgeven. Je kan nog zoveel afwijzingen krijgen er hoeft maar 1 keer een ja te vallen! Andere tips zijn toch nog eens iemand anders naar je c.v. laten kijken (ik had er zelf al vaak genoeg naar gekeken en bekenden van mij ook, toen heb ik er een pro naar laten kijken en die had echt nog veel goede tips die eigenlijk vrij logisch waren). Een andere indeling of bepaalde dingen meer highlighten kan echt helpen.
Is er iemand (een pro) die ook naar mijn CV wil kijken?
pi_117352801
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 14:26 schreef agentstarling het volgende:

[..]

Hmm bedankt voor de tip! Zal eens kijken of ik iemand kan vinden die naar mijn CV kan kijken.

Kan iemand mij ondertussen helpen met het volgende ; Zal ik het bedrijf van mijn ouders uitgebreid noemen op mijn CV? Dat is toch wel weer een werkervaring en ja, dat je een onderneming kan runnen staat toch wel weer leuk naast mijn andere werkervaring..
  vrijdag 28 september 2012 @ 15:06:11 #215
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_117353762
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:31 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ik ben nu bezig met data entry in Zwolle. Via verscheidene uitzendbureaus zijn er vacatures. Voor langere tijd. 25 uur per week.

En medisch administratief? zie ik soms ook wel voorbij komen...
Dat zijn inderdaad de vacatures waar ik me op richt. Werk je nu bij een zorgverzekeraar? Die vacature zie ik wel eens voorbijkomen via Adecco. Is het een leuke baan?
Ik ga vanaf maandag actief aan de slag. Hb me net ingeschreven bij zorgpleinnoord en zorgselect, eens kijken of daar wat opstaat.

Edit: Ben wat aan het goochelen met mijn CV. Is er iemand hier die er naar kijken wil? Ik lees hem nu zo vaak over dat ik het niet helemaal helder meer zie geloof ik. Ik kan hem via de mail in pdf formaat opsturen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Janena op 28-09-2012 15:24:20 ]
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_117357115
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:55 schreef nasty_popovich het volgende:

[..]

Jup werkvoorbereider bij de BAM (HBO).
Wat wil je weten?
Ah kijk! ik zal je even pm'en ;)
pi_117390582
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef Maanvis het volgende:
Werk.nl ligt plat, het ligt niet aan jullie :)
http://www.nu.nl/internet/2921066/opnieuw-storing-bij-werknl.html
Dat is toch praktisch elk weekend zo? :')
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_117390636
En ik kan me afmelden voor dit topic. *O*

Het bedrijf waar ik via een uitzendbureau werkte gaat mij in dienst nemen.

Ik ga helaas wel minder verdienen, maar de bruto-netto verhouding is beter, ik heb vaste werktijden en veel meer vrije tijd. Verder is het afwisselend werk, heb ik minder woon-werk verkeer dan bij mijn vorige banen en heb ik leuke collega's. *O*
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_117392067
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef Janena het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad de vacatures waar ik me op richt. Werk je nu bij een zorgverzekeraar? Die vacature zie ik wel eens voorbijkomen via Adecco. Is het een leuke baan?
Ik ga vanaf maandag actief aan de slag. Hb me net ingeschreven bij zorgpleinnoord en zorgselect, eens kijken of daar wat opstaat.

Edit: Ben wat aan het goochelen met mijn CV. Is er iemand hier die er naar kijken wil? Ik lees hem nu zo vaak over dat ik het niet helemaal helder meer zie geloof ik. Ik kan hem via de mail in pdf formaat opsturen.
Werk er nu (nog) niet, wel gedaan. Ben op dit moment in de procedure, dus nog afwachten. Vond het wel leuk. Niet te moeilijk, wel na blijven denken. En het fijne vind ik dat je thuis gewoon klaar bent. Met mijn andere baan ben ik thuis af en toe ook nog bezig met voorbereiden e.d.

Over werk.nl... laatst wilde ik een taak toevoegen, deed dat stuk van de site het niet. Paar keer geprobeerd, toen gebeld. Nou mevrouw, hier zien we geen storing. Hebt u dit al geprobeerd? En dit? En welke browser gebruikt u? etc etc... Ik maak er een notitie van en u krijgt binnen 48 uur bericht.

Paar uur later deed de site het weer, en twee dagen later kreeg ik een mail met opties die ik kon proberen.... Dus.....

En ik heb een uitnodiging voor de Landelijke Banenmarkt, jullie ook? 11 okt. Er staat niet in dat het verplicht is. En op 9 en 10 okt workshops zoals je cv laten nakijken door een werkcoach, elevator pitch, eerste indruk.
Nou, gezellig :)
  Manager PR/Moderator zaterdag 29 september 2012 @ 21:52:13 #220
269689 crew  Viv
pi_117404971
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
En ik kan me afmelden voor dit topic. *O*

Het bedrijf waar ik via een uitzendbureau werkte gaat mij in dienst nemen.

Ik ga helaas wel minder verdienen, maar de bruto-netto verhouding is beter, ik heb vaste werktijden en veel meer vrije tijd. Verder is het afwisselend werk, heb ik minder woon-werk verkeer dan bij mijn vorige banen en heb ik leuke collega's. *O*
Gefeliciteerd! ^O^
pi_117418585
Doen jullie trouwens ook een foto bij je cv? Ik heb dat eerder niet gedaan, maar ga dat toch misschien doen...misschien maak ik qua uitstraling etc. meer indruk...zo van: die ziet er aardig en representatief uit.
pi_117420791
Ik heb vandaag met mezelf afgesproken om vanaf februari een 2 jarige master te gaan doen als ik tot dan niet aan een baan kom...
  zondag 30 september 2012 @ 13:27:12 #223
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_117420898
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:22 schreef LovingMe het volgende:
Ik heb vandaag met mezelf afgesproken om vanaf februari een 2 jarige master te gaan doen als ik tot dan niet aan een baan kom...
Wat was de overweging om dat niet al eerder te doen? Het klinkt alsof je een deel van je opleiding nog niet hebt afgerond of is dit een extra master?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_117421046
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:27 schreef Ryon het volgende:

[..]

Wat was de overweging om dat niet al eerder te doen? Het klinkt alsof je een deel van je opleiding nog niet hebt afgerond of is dit een extra master?
extra master, ik ben vorige maand afgestudeerd :)
  zondag 30 september 2012 @ 13:35:24 #225
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_117421110
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:32 schreef LovingMe het volgende:

[..]

extra master, ik ben vorige maand afgestudeerd :)
Gezien de prijzen voor een tweede master erg hoog liggen, neem ik aan dat het nu om een educatieve master gaat?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')