abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117266762
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:20 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Niet alleen NPC's. Ook dingen die je onderweg tegenkomt: grafstenen, tombes, ruines... Gisteren nog een restant van een karavaan tegen gekomen met een referentie naar Ogden.
referenties =/= diepgang/lore
pi_117266824
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

referenties =/= diepgang/lore
Oh? Het is wel degelijk lore. Want het vertelt een verhaal.
pi_117266857
Of het graf van Gwen ;(

Overigens herken ik wel wat mensen hier zeggen. Zelf wordt ik ook niet bepaald gegrepen door het verhaal. Vond ik in GW1 echt veel beter uitgewerkt.
Omdat je de story missies alleen doet is het in principe gewoon een singleplayer spel. Laten er nu heel wat betere singleplayer RPG's op de markt zijn dan GW2.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_117266869
Dus ik wil weer eens inloggen en mn account is suspended....
pi_117266891
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:23 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Oh? Het is wel degelijk lore. Want het vertelt een verhaal.
Nee, het refereert naar een verhaal.

Ik heb deel 1 niet gespeeld, heb dat verhaal dus niet mee gekregen, als ik die dingen dan zie zegt het me helemaal niets, en het vertelt me zeker geen verhaal.
pi_117266919
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:24 schreef Ame_thyst het volgende:
Of het graf van Gwen ;(

Overigens herken ik wel wat mensen hier zeggen. Zelf wordt ik ook niet bepaald gegrepen door het verhaal. Vond ik in GW1 echt veel beter uitgewerkt.
Omdat je de story missies alleen doet is het in principe gewoon een singleplayer spel. Laten er nu heel wat betere singleplayer RPG's op de markt zijn dan GW2.
Ik vond het verhaal in GW1 erg saai. Zelfs op m'n eerste character heb ik er grotendeels doorheen geklikt. Maar ik zou nooit een MMO kopen vanwege het verhaal, moet ik eerlijk zeggen... Ik zie het meer als een virtuele wereld waar ik misschien wat kan betekenen, maar dat hoeft niet.
  woensdag 26 september 2012 @ 11:27:32 #157
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_117266948
Als je een RPG met verhaal wil, moet je toch ook geen MMO kopen :')
Laffe huichelaar
pi_117266987
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:27 schreef timmmmm het volgende:
Als je een RPG met verhaal wil, moet je toch ook geen MMO kopen :')
Een beetje verhaal en een idee van wat er allemaal in de wereld aan de hand is vind ik toch wel leuk.
Maakt het spel een stuk immersiever. (Is dat een woord? :P Nouja, nu wel.)
pi_117267093
Idd, als je bijvoorbeeld kijkt nou hoe ze dat gedaan hebben bij SWTOR of WoW is er wel een "drive" om verder te gaan.

Eerlijk gezegd heb ik dat bij GW2 helemaal niet.
Built for Speed
pi_117267178
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

Een beetje verhaal en een idee van wat er allemaal in de wereld aan de hand is vind ik toch wel leuk.
Maakt het spel een stuk immersiever. (Is dat een woord? :P Nouja, nu wel.)
Vind ik zelf eigenlijk niet. Ik vind het juist een stuk leuker omdat je eigenlijk helemaal niet zo belangrijk bent. Samen, ja, alleen, nee. Daar draait alles om. Destiny's Edge was ook een groep en de individuele leden waren niet sterk, maar de groep wel.
pi_117267245
hehe... even in het actieve WoW topic zitten lezen... ook daar hebben ze een leuke launch met het nodige getier en gevloek "achter de rug"...

ook daar even wat schermen bekeken - ziet er leuk uit, maar nog steeds erg cartoony, niet mijn ding...
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...
pi_117267263
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Vind ik zelf eigenlijk niet. Ik vind het juist een stuk leuker omdat je eigenlijk helemaal niet zo belangrijk bent. Samen, ja, alleen, nee. Daar draait alles om. Destiny's Edge was ook een groep en de individuele leden waren niet sterk, maar de groep wel.
Als ik alleen vijanden wil afmaken kan ik ook CS:GO spelen. Bij een MMO verwacht ik ook sfeer en immersie, een wereld waar in ik ben, verhalen waarin ik verwikkeld raak.
Niet: lopen, diertje slopen, karma krijgen, lopen, diertje slopen, karma krijgen, lopen diertje slopen..
pi_117267333
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Vind ik zelf eigenlijk niet. Ik vind het juist een stuk leuker omdat je eigenlijk helemaal niet zo belangrijk bent. Samen, ja, alleen, nee. Daar draait alles om. Destiny's Edge was ook een groep en de individuele leden waren niet sterk, maar de groep wel.
Eens... maar zoals het verhaal zich voor mij nu ontwikkeld (plant, lvl56) voel ik me niet eens onderdeel van die belangrijke groep ... en bovendien, natuurlijk willen we wel de held zijn - die krijgen toch altijd het geld, de roem, de drank en de vrouwen?
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...
pi_117267377
Dus schijnbaar heeft iemand op mn account proberen in te loggen waardoor mijn account suspended is.... ticket aangemaakt en wachten op een antwoord... lekker begin van de dag.
pi_117267388
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:41 schreef mipr het volgende:

[..]

Eens... maar zoals het verhaal zich voor mij nu ontwikkeld (plant, lvl56) voel ik me niet eens onderdeel van die belangrijke groep ... en bovendien, natuurlijk willen we wel de held zijn - die krijgen toch altijd het geld, de roem, de drank en de vrouwen?
Idd, als je eigenlijk niet echt een onderdeel van de wereld bent, niets belangrijks kan doen, alleen maar hetzelfde moet blijven doen is het net werk. :')
pi_117267446
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als ik alleen vijanden wil afmaken kan ik ook CS:GO spelen. Bij een MMO verwacht ik ook sfeer en immersie, een wereld waar in ik ben, verhalen waarin ik verwikkeld raak.
Niet: lopen, diertje slopen, karma krijgen, lopen, diertje slopen, karma krijgen, lopen diertje slopen..
Oh maar het verhaal vind ik er dus wel zeker in zitten.. enjuist alle verwijzingen die je tegenkomt (ook, maar niet alleen naar GW1) maken het juist completer.. maar op één of andere manier had ik bij GW1 veel meer dat gevoel van "ja.. hebben we toch maar mooi als groep even die wereld/stad/persoon gered" ... en juist dat heb ik nu veel minder..

ondanks dat, vind ik het nog steeds een _O_ spel waarvan ik vermoed dat ik net als bij GW1 de 5e verjaardagskado's wel ga halen ;)
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...
pi_117267470
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:42 schreef Questular het volgende:
Dus schijnbaar heeft iemand op mn account proberen in te loggen waardoor mijn account suspended is.... ticket aangemaakt en wachten op een antwoord... lekker begin van de dag.
was het lang geleden dat je ingelogd had? inmiddels zou dat met e-mail authenticatie niet op die manier meer moeten kunnen gebeuren...
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...
pi_117267492
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:46 schreef mipr het volgende:

[..]

was het lang geleden dat je ingelogd had? inmiddels zou dat met e-mail authenticatie niet op die manier meer moeten kunnen gebeuren...
weekje of 2/3 gok ik.
pi_117267515
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:45 schreef mipr het volgende:

[..]

Oh maar het verhaal vind ik er dus wel zeker in zitten.. enjuist alle verwijzingen die je tegenkomt (ook, maar niet alleen naar GW1) maken het juist completer.. maar op één of andere manier had ik bij GW1 veel meer dat gevoel van "ja.. hebben we toch maar mooi als groep even die wereld/stad/persoon gered" ... en juist dat heb ik nu veel minder..

ondanks dat, vind ik het nog steeds een _O_ spel waarvan ik vermoed dat ik net als bij GW1 de 5e verjaardagskado's wel ga halen ;)
Ik zie er weinig van terug behalve de questline zelf.
pi_117267585
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

Idd, als je eigenlijk niet echt een onderdeel van de wereld bent, niets belangrijks kan doen, alleen maar hetzelfde moet blijven doen is het net werk. :')
op het werk mist alleen die drank eigenlijk _O-
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...
  woensdag 26 september 2012 @ 11:55:19 #171
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_117267760
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:02 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Hey, een godin! Die worden niet oud....
die zijn allemaal gevlucht :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_117267765
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als ik alleen vijanden wil afmaken kan ik ook CS:GO spelen. Bij een MMO verwacht ik ook sfeer en immersie, een wereld waar in ik ben, verhalen waarin ik verwikkeld raak.
Niet: lopen, diertje slopen, karma krijgen, lopen, diertje slopen, karma krijgen, lopen diertje slopen..
Praat je weleens met een NPC? Want je bent een avonturier (en je naam wordt geroemd hoor! dus je bent wel degelijk een held). En als je een karavaan van A naar B begeleidt, zit daar wel degelijk een verhaal achter. Het wordt alleen niet zo verteld via een quest die je moet oppikken, maar via de NPC's zelf die hele verhalen lopen te vertellen.
  woensdag 26 september 2012 @ 11:56:11 #173
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_117267788
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:24 schreef Ame_thyst het volgende:
Of het graf van Gwen ;(

Overigens herken ik wel wat mensen hier zeggen. Zelf wordt ik ook niet bepaald gegrepen door het verhaal. Vond ik in GW1 echt veel beter uitgewerkt.
Omdat je de story missies alleen doet is het in principe gewoon een singleplayer spel. Laten er nu heel wat betere singleplayer RPG's op de markt zijn dan GW2.
waar ligt dat? :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_117267830
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:55 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Praat je weleens met een NPC? Want je bent een avonturier (en je naam wordt geroemd hoor! dus je bent wel degelijk een held).
_O-
En ja, maar het is altijd een beetje hetzelfde gelul.
Daar zijn ze aan het vechten, daar durf ik niet langs, als je wat wil kopen moet je me helpen daarheen te komen.
pi_117267881
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:55 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Praat je weleens met een NPC? Want je bent een avonturier (en je naam wordt geroemd hoor! dus je bent wel degelijk een held). En als je een karavaan van A naar B begeleidt, zit daar wel degelijk een verhaal achter. Het wordt alleen niet zo verteld via een quest die je moet oppikken, maar via de NPC's zelf die hele verhalen lopen te vertellen.
Om nog maar niet te spreken over gesprekken die random NPC's met elkaar hebben. Boeken die te vinden zijn, grafstenen met verhalen erop.

Toch wel typisch, spelers willen een wereld om te verkennen, maar als ze het verhaal niet op een goude plaat krijgen is het ook niet goed.

Oh en de koning in dit filmpje bijvoorbeeld komt ook weer terug in een GW2 dungeon. Echt je kan over een hoop bitchen maar niet over de Lore :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_117267942
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:59 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Om nog maar niet te spreken over gesprekken die random NPC's met elkaar hebben. Boeken die te vinden zijn, grafstenen met verhalen erop.
Ja... Ik zat wat te kletsen met m'n guild in The Grove. Stonden ook twee NPC's die zich blijkbaar stonden te vervelen. Die zijn uiteindelijk weggelopen omdat ze ergens iets gingen doen :P
pi_117268066
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:59 schreef Ame_thyst het volgende:
maar als ze het verhaal niet op een goude plaat krijgen is het ook niet goed.
:')
Het is al irritanter doordat dialogen vaak overlappen, en als ze dat nog gefixed hebben is er zoveel nietszeggende onzin dat het echt graven is naar iets boeiends.
En dan nog de verhalen die niet kloppen. :')
Mist Warriors die het hebben over 1 blauwe portal, terwijl ze de 5 asura gates bedoelen? :')

Je kan een hoop zeggen, maar niet dat ik te lui ben om opzoek te gaan naar de lore.
Ik vind het gewoon teleurstellend. En blijkbaar ben ik niet de enige.
pi_117268150
Om even een stukje te quoten wat ik zelf erg treffend geschreven vond:

quote:
EndlessDreamer.6780
I believe the issue is with the genre of higher fantasy that you have the expectations of epicness.
The Norn are all stoic hunters, the humans all heroic, the Charr all powerful, Asura are all genius inventors, etc.
However by constantly applying this same trope to every set of dialogue, you create a feeling of staleness.
After one hundred Norns all talking about glory in the exact same tone of voice, you lose their individuality. The characters become defined by their races instead of colored by them. Yes, a Norn might have been raised in a society that glorifies hunting and power, but would -all- Norn have the same “For glory! They shall sing my songs in the halls of etc etc” sphiel?
Cause currently, they do.
pi_117268244
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:59 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Om nog maar niet te spreken over gesprekken die random NPC's met elkaar hebben. Boeken die te vinden zijn, grafstenen met verhalen erop.

Toch wel typisch, spelers willen een wereld om te verkennen, maar als ze het verhaal niet op een goude plaat krijgen is het ook niet goed.

Oh en de koning in dit filmpje bijvoorbeeld komt ook weer terug in een GW2 dungeon. Echt je kan over een hoop bitchen maar niet over de Lore :')
oh... dat moment in GW1 dat je begint... ik had nog nooit eerder zo'n soort spel gespeeld... mijn verbazing over dat hele enorme gebied... fantastisch... wat groot, heerlijk middeleeuwse sfeer, fantastisch... en toen kwam de searing en begon het spel pas.. :D wist ik veel...
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...
pi_117268385
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

:')
Het is al irritanter doordat dialogen vaak overlappen, en als ze dat nog gefixed hebben is er zoveel nietszeggende onzin dat het echt graven is naar iets boeiends.
En dan nog de verhalen die niet kloppen. :')
Mist Warriors die het hebben over 1 blauwe portal, terwijl ze de 5 asura gates bedoelen? :')

Je kan een hoop zeggen, maar niet dat ik te lui ben om opzoek te gaan naar de lore.
Ik vind het gewoon teleurstellend. En blijkbaar ben ik niet de enige.
Kan je wel dom een smilie posten maar je gaat dus niet in op wat ik zeg, namelijk dat er wel degelijk veel verhaal in zit alleen misschien anders verwerkt dan je gewend bent.

Of ga je het nu weer vergelijk met de Warcraft universe van 20+ jaar oud
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  woensdag 26 september 2012 @ 12:21:04 #181
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_117268473
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:12 schreef mipr het volgende:

[..]

oh... dat moment in GW1 dat je begint... ik had nog nooit eerder zo'n soort spel gespeeld... mijn verbazing over dat hele enorme gebied... fantastisch... wat groot, heerlijk middeleeuwse sfeer, fantastisch... en toen kwam de searing en begon het spel pas.. :D wist ik veel...
Ik baalde juist ontzettend van de searing :P daarna werd alles lelijk! Al vond ik GW1 wel briljant.

Bij LotrO had ik het probleem dat ik de shire zo vet en grappig en mooi en uniek vond, maar daarna was er geen enkele zone die me wist te boeien en sloeg er toch een zekere verveling toe. Alsof ze alle moeite in 1 zone hadden gestopt en de rest afgeraffeld.

Hier heb ik daar wat minder last van, al moet ik zeggen dat ik de zones in het human gebied wat eentoniger vond en ik gewoon heel weinig heb met de onderwater stukken :P die raffel ik dan wel weer af. Maar het char gebied met al die ruines <3
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_117268558
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:18 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Kan je wel dom een smilie posten maar je gaat dus niet in op wat ik zeg, namelijk dat er wel degelijk veel verhaal in zit alleen misschien anders verwerkt dan je gewend bent.

Of ga je het nu weer vergelijk met de Warcraft universe van 20+ jaar oud
Jawel, jij zegt dat er heel veel te vinden is, en ik geef aan dat ik het allemaal nietszeggend vind, en het geen diepgang geeft. Dat ik zeker wel oplet en luister en random figuren aanspreek, maar dat het mij totaal niet het idee geeft dat er echt een verhaal te vinden is.

En waar heb ik het eerder vergeleken met Warcraft?
Trek je tenen een beetje in wil je?
pi_117268737
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:23 schreef Murdera het volgende:

[..]

Jawel, jij zegt dat er heel veel te vinden is, en ik geef aan dat ik het allemaal nietszeggend vind, en het geen diepgang geeft. Dat ik zeker wel oplet en luister en random figuren aanspreek, maar dat het mij totaal niet het idee geeft dat er echt een verhaal te vinden is.

En waar heb ik het eerder vergeleken met Warcraft?
Trek je tenen een beetje in wil je?
Jij springt hier van onderwerp "hoeveelheid" naar "kwaliteit" vandaar dat ik de " :') " niet bepaald op prijs stel.

Ik snap goed dat voor mensen die de link met GW1 missen van het "verhaal" niet veel overblijft.
Ben het ook (zie intussen pagina hier voor) helemaal eens dat de kwaliteit van het verhaal nu niet bepaald geweldig is. Veel verder dan wat aan elkaar geknoopte oneliners is het vaak niet.
Nu ken ik persoonlijk geen MMO waarin dat veel beter gedaan wordt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_117268792
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:30 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Jij springt hier van onderwerp "hoeveelheid" naar "kwaliteit" vandaar dat ik de " :') " niet bepaald op prijs stel.

Ik snap goed dat voor mensen die de link met GW1 missen van het "verhaal" niet veel overblijft.
Ben het ook (zie intussen pagina hier voor) helemaal eens dat de kwaliteit van het verhaal nu niet bepaald geweldig is. Veel verder dan wat aan elkaar geknoopte oneliners is het vaak niet.
Nu ken ik persoonlijk geen MMO waarin dat veel beter gedaan wordt.
Het oorspronkelijke onderwerp was diepgang van het verhaal voor immersie in de wereld.
En nu geef je aan dat je het eigenlijk met me eens bent?
pi_117268843
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:30 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Jij springt hier van onderwerp "hoeveelheid" naar "kwaliteit" vandaar dat ik de " :') " niet bepaald op prijs stel.

Ik snap goed dat voor mensen die de link met GW1 missen van het "verhaal" niet veel overblijft.
Ben het ook (zie intussen pagina hier voor) helemaal eens dat de kwaliteit van het verhaal nu niet bepaald geweldig is. Veel verder dan wat aan elkaar geknoopte oneliners is het vaak niet.
Nu ken ik persoonlijk geen MMO waarin dat veel beter gedaan wordt.
Als je Destiny's Edge ook niet gelezen hebt, mis je ook best veel aan het verhaal...
  woensdag 26 september 2012 @ 12:47:28 #186
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_117269145
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:09 schreef Murdera het volgende:
Om even een stukje te quoten wat ik zelf erg treffend geschreven vond:

[..]

Hier kan ik me wel in vinden.
Laffe huichelaar
pi_117269351
Iemand enig idee hoe snel support van GW2 reageert op tickets?
pi_117269628
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:53 schreef Questular het volgende:
Iemand enig idee hoe snel support van GW2 reageert op tickets?
Ik geloof dat account issues prio hebben. Maar een absolute tijd valt niet te geven.
  woensdag 26 september 2012 @ 13:03:28 #189
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_117269700
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:53 schreef Questular het volgende:
Iemand enig idee hoe snel support van GW2 reageert op tickets?
Komt vast snel goed ;)
Laffe huichelaar
pi_117269724
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het oorspronkelijke onderwerp was diepgang van het verhaal voor immersie in de wereld.
En nu geef je aan dat je het eigenlijk met me eens bent?
Ja op het punt van kwaliteit helemaal. :)

Wat dan ook nog een punt is dat er geen progressie is van de gameplay als je met de storyline bezig bent. Als speler krijg je wat XP, karma en silver maar dat krijg je bij events ook.
Voor het spelverloop is het helemaal niet nodig om de story te volgen.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik zie er weinig van terug behalve de questline zelf.
We gaven alleen aan dat er genoeg andere plekken zijn waar iets van verhaal elementen terug te vinden zijn. Zoals NPC's die met elkaar praten, "boeken" in steden en huizen die je kan lezen, opschriften van grafstenen.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_117269815
Even mijn guild promoten,

mocht iemand in de guild willen, stuur maar een bericht
naam van de guild is

Ik Ben Zo Mega Kneiter Goed [Baas]
pi_117269869
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:07 schreef Adames het volgende:
Ik Ben Zo Mega Kneiter Goed [Baas]
:')
pi_117270166
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:04 schreef Ame_thyst het volgende:
We gaven alleen aan dat er genoeg andere plekken zijn waar iets van verhaal elementen terug te vinden zijn. Zoals NPC's die met elkaar praten, "boeken" in steden en huizen die je kan lezen, opschriften van grafstenen.
Ja goed, er is wel wat te vinden ja, maar aangezien ik deel 1 niet heb gespeeld vind ik het gewoon erg matigjes. :)
pi_117270317
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ja goed, er is wel wat te vinden ja, maar aangezien ik deel 1 niet heb gespeeld vind ik het gewoon erg matigjes. :)
Tja, het is een opvolger van een bestaand spel (in lore) en toch ook niet (gameplay is echt wel anders)

Als je een tweede boek van een serie leest, of een tweede film van een serie bekijkt, zul je je ook wel eens afvragen waar ze het nu weer over hebben. En dat is met GW2 ook. Als je het boek Destiny's Edge niet gelezen hebt, mis je ook veel achtergrond verhaal over Logan (who ran away! die kinderen in LA als je bij die meeting van Destiny's Edge komt!), Caithe, Rytlock, Zojja en Eir...
pi_117270484
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:21 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Tja, het is een opvolger van een bestaand spel (in lore) en toch ook niet (gameplay is echt wel anders)

Als je een tweede boek van een serie leest, of een tweede film van een serie bekijkt, zul je je ook wel eens afvragen waar ze het nu weer over hebben. En dat is met GW2 ook. Als je het boek Destiny's Edge niet gelezen hebt, mis je ook veel achtergrond verhaal over Logan (who ran away! die kinderen in LA als je bij die meeting van Destiny's Edge komt!), Caithe, Rytlock, Zojja en Eir...
Maar dan is het altijd nog wel zo geschreven dat je toch heel goed in het verhaal kan komen.
Tenminste, wel in de boeken die ik lees. :)
pi_117270662
je vraagt dus eigenlijk eerst een flinke recap van de eerste Guild Wars en alle lore? Ik heb het eerste deel nooit gespeeld en het kan me echt niet roesten. Dan had ik deel 1 maar moeten spelen als ik de lore echt helemaal door zou willen hebben.

Spel werkt ook prima zonder deel 1.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_117270667
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

Maar dan is het altijd nog wel zo geschreven dat je toch heel goed in het verhaal kan komen.
Tenminste, wel in de boeken die ik lees. :)
Ja, je zult het verhaal wel snappen, maar niet de nuances.
  woensdag 26 september 2012 @ 13:29:15 #198
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_117270680
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:07 schreef Adames het volgende:
Even mijn guild promoten,

mocht iemand in de guild willen, stuur maar een bericht
naam van de guild is

Ik Ben Zo Mega Kneiter Goed [Baas]
Kekke naam
Laffe huichelaar
pi_117271019
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:21 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik baalde juist ontzettend van de searing :P daarna werd alles lelijk! Al vond ik GW1 wel briljant.

Bij LotrO had ik het probleem dat ik de shire zo vet en grappig en mooi en uniek vond, maar daarna was er geen enkele zone die me wist te boeien en sloeg er toch een zekere verveling toe. Alsof ze alle moeite in 1 zone hadden gestopt en de rest afgeraffeld.

Hier heb ik daar wat minder last van, al moet ik zeggen dat ik de zones in het human gebied wat eentoniger vond en ik gewoon heel weinig heb met de onderwater stukken :P die raffel ik dan wel weer af. Maar het char gebied met al die ruines <3
Ik moet juist zeggen dat ik de onderwaterstukken echt geweldig vind :) Dan is de wereld boven water al prachtig, en zie je onderwater ook nog eens vanalles. Mooie gebouwen, creatures, ik vind het super!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_117271283
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:28 schreef Pheno het volgende:
je vraagt dus eigenlijk eerst een flinke recap van de eerste Guild Wars en alle lore? Ik heb het eerste deel nooit gespeeld en het kan me echt niet roesten. Dan had ik deel 1 maar moeten spelen als ik de lore echt helemaal door zou willen hebben.

Spel werkt ook prima zonder deel 1.
Nee, dat vraag ik zeker niet. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')