referenties =/= diepgang/lorequote:Op woensdag 26 september 2012 11:20 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Niet alleen NPC's. Ook dingen die je onderweg tegenkomt: grafstenen, tombes, ruines... Gisteren nog een restant van een karavaan tegen gekomen met een referentie naar Ogden.
Nee, het refereert naar een verhaal.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:23 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Oh? Het is wel degelijk lore. Want het vertelt een verhaal.
Ik vond het verhaal in GW1 erg saai. Zelfs op m'n eerste character heb ik er grotendeels doorheen geklikt. Maar ik zou nooit een MMO kopen vanwege het verhaal, moet ik eerlijk zeggen... Ik zie het meer als een virtuele wereld waar ik misschien wat kan betekenen, maar dat hoeft niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:24 schreef Ame_thyst het volgende:
Of het graf van Gwen![]()
Overigens herken ik wel wat mensen hier zeggen. Zelf wordt ik ook niet bepaald gegrepen door het verhaal. Vond ik in GW1 echt veel beter uitgewerkt.
Omdat je de story missies alleen doet is het in principe gewoon een singleplayer spel. Laten er nu heel wat betere singleplayer RPG's op de markt zijn dan GW2.
Een beetje verhaal en een idee van wat er allemaal in de wereld aan de hand is vind ik toch wel leuk.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:27 schreef timmmmm het volgende:
Als je een RPG met verhaal wil, moet je toch ook geen MMO kopen
Vind ik zelf eigenlijk niet. Ik vind het juist een stuk leuker omdat je eigenlijk helemaal niet zo belangrijk bent. Samen, ja, alleen, nee. Daar draait alles om. Destiny's Edge was ook een groep en de individuele leden waren niet sterk, maar de groep wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een beetje verhaal en een idee van wat er allemaal in de wereld aan de hand is vind ik toch wel leuk.
Maakt het spel een stuk immersiever. (Is dat een woord?Nouja, nu wel.)
Als ik alleen vijanden wil afmaken kan ik ook CS:GO spelen. Bij een MMO verwacht ik ook sfeer en immersie, een wereld waar in ik ben, verhalen waarin ik verwikkeld raak.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Vind ik zelf eigenlijk niet. Ik vind het juist een stuk leuker omdat je eigenlijk helemaal niet zo belangrijk bent. Samen, ja, alleen, nee. Daar draait alles om. Destiny's Edge was ook een groep en de individuele leden waren niet sterk, maar de groep wel.
Eens... maar zoals het verhaal zich voor mij nu ontwikkeld (plant, lvl56) voel ik me niet eens onderdeel van die belangrijke groep ... en bovendien, natuurlijk willen we wel de held zijn - die krijgen toch altijd het geld, de roem, de drank en de vrouwen?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Vind ik zelf eigenlijk niet. Ik vind het juist een stuk leuker omdat je eigenlijk helemaal niet zo belangrijk bent. Samen, ja, alleen, nee. Daar draait alles om. Destiny's Edge was ook een groep en de individuele leden waren niet sterk, maar de groep wel.
Idd, als je eigenlijk niet echt een onderdeel van de wereld bent, niets belangrijks kan doen, alleen maar hetzelfde moet blijven doen is het net werk.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:41 schreef mipr het volgende:
[..]
Eens... maar zoals het verhaal zich voor mij nu ontwikkeld (plant, lvl56) voel ik me niet eens onderdeel van die belangrijke groep ... en bovendien, natuurlijk willen we wel de held zijn - die krijgen toch altijd het geld, de roem, de drank en de vrouwen?
Oh maar het verhaal vind ik er dus wel zeker in zitten.. enjuist alle verwijzingen die je tegenkomt (ook, maar niet alleen naar GW1) maken het juist completer.. maar op één of andere manier had ik bij GW1 veel meer dat gevoel van "ja.. hebben we toch maar mooi als groep even die wereld/stad/persoon gered" ... en juist dat heb ik nu veel minder..quote:Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik alleen vijanden wil afmaken kan ik ook CS:GO spelen. Bij een MMO verwacht ik ook sfeer en immersie, een wereld waar in ik ben, verhalen waarin ik verwikkeld raak.
Niet: lopen, diertje slopen, karma krijgen, lopen, diertje slopen, karma krijgen, lopen diertje slopen..
was het lang geleden dat je ingelogd had? inmiddels zou dat met e-mail authenticatie niet op die manier meer moeten kunnen gebeuren...quote:Op woensdag 26 september 2012 11:42 schreef Questular het volgende:
Dus schijnbaar heeft iemand op mn account proberen in te loggen waardoor mijn account suspended is.... ticket aangemaakt en wachten op een antwoord... lekker begin van de dag.
weekje of 2/3 gok ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:46 schreef mipr het volgende:
[..]
was het lang geleden dat je ingelogd had? inmiddels zou dat met e-mail authenticatie niet op die manier meer moeten kunnen gebeuren...
Ik zie er weinig van terug behalve de questline zelf.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:45 schreef mipr het volgende:
[..]
Oh maar het verhaal vind ik er dus wel zeker in zitten.. enjuist alle verwijzingen die je tegenkomt (ook, maar niet alleen naar GW1) maken het juist completer.. maar op één of andere manier had ik bij GW1 veel meer dat gevoel van "ja.. hebben we toch maar mooi als groep even die wereld/stad/persoon gered" ... en juist dat heb ik nu veel minder..
ondanks dat, vind ik het nog steeds eenspel waarvan ik vermoed dat ik net als bij GW1 de 5e verjaardagskado's wel ga halen
op het werk mist alleen die drank eigenlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd, als je eigenlijk niet echt een onderdeel van de wereld bent, niets belangrijks kan doen, alleen maar hetzelfde moet blijven doen is het net werk.
die zijn allemaal gevluchtquote:Op woensdag 26 september 2012 09:02 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Hey, een godin! Die worden niet oud....
Praat je weleens met een NPC? Want je bent een avonturier (en je naam wordt geroemd hoor! dus je bent wel degelijk een held). En als je een karavaan van A naar B begeleidt, zit daar wel degelijk een verhaal achter. Het wordt alleen niet zo verteld via een quest die je moet oppikken, maar via de NPC's zelf die hele verhalen lopen te vertellen.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik alleen vijanden wil afmaken kan ik ook CS:GO spelen. Bij een MMO verwacht ik ook sfeer en immersie, een wereld waar in ik ben, verhalen waarin ik verwikkeld raak.
Niet: lopen, diertje slopen, karma krijgen, lopen, diertje slopen, karma krijgen, lopen diertje slopen..
waar ligt dat?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:24 schreef Ame_thyst het volgende:
Of het graf van Gwen![]()
Overigens herken ik wel wat mensen hier zeggen. Zelf wordt ik ook niet bepaald gegrepen door het verhaal. Vond ik in GW1 echt veel beter uitgewerkt.
Omdat je de story missies alleen doet is het in principe gewoon een singleplayer spel. Laten er nu heel wat betere singleplayer RPG's op de markt zijn dan GW2.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:55 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Praat je weleens met een NPC? Want je bent een avonturier (en je naam wordt geroemd hoor! dus je bent wel degelijk een held).
Om nog maar niet te spreken over gesprekken die random NPC's met elkaar hebben. Boeken die te vinden zijn, grafstenen met verhalen erop.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:55 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Praat je weleens met een NPC? Want je bent een avonturier (en je naam wordt geroemd hoor! dus je bent wel degelijk een held). En als je een karavaan van A naar B begeleidt, zit daar wel degelijk een verhaal achter. Het wordt alleen niet zo verteld via een quest die je moet oppikken, maar via de NPC's zelf die hele verhalen lopen te vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |