abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117266762
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:20 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Niet alleen NPC's. Ook dingen die je onderweg tegenkomt: grafstenen, tombes, ruines... Gisteren nog een restant van een karavaan tegen gekomen met een referentie naar Ogden.
referenties =/= diepgang/lore
pi_117266824
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

referenties =/= diepgang/lore
Oh? Het is wel degelijk lore. Want het vertelt een verhaal.
pi_117266857
Of het graf van Gwen ;(

Overigens herken ik wel wat mensen hier zeggen. Zelf wordt ik ook niet bepaald gegrepen door het verhaal. Vond ik in GW1 echt veel beter uitgewerkt.
Omdat je de story missies alleen doet is het in principe gewoon een singleplayer spel. Laten er nu heel wat betere singleplayer RPG's op de markt zijn dan GW2.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_117266869
Dus ik wil weer eens inloggen en mn account is suspended....
pi_117266891
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:23 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Oh? Het is wel degelijk lore. Want het vertelt een verhaal.
Nee, het refereert naar een verhaal.

Ik heb deel 1 niet gespeeld, heb dat verhaal dus niet mee gekregen, als ik die dingen dan zie zegt het me helemaal niets, en het vertelt me zeker geen verhaal.
pi_117266919
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:24 schreef Ame_thyst het volgende:
Of het graf van Gwen ;(

Overigens herken ik wel wat mensen hier zeggen. Zelf wordt ik ook niet bepaald gegrepen door het verhaal. Vond ik in GW1 echt veel beter uitgewerkt.
Omdat je de story missies alleen doet is het in principe gewoon een singleplayer spel. Laten er nu heel wat betere singleplayer RPG's op de markt zijn dan GW2.
Ik vond het verhaal in GW1 erg saai. Zelfs op m'n eerste character heb ik er grotendeels doorheen geklikt. Maar ik zou nooit een MMO kopen vanwege het verhaal, moet ik eerlijk zeggen... Ik zie het meer als een virtuele wereld waar ik misschien wat kan betekenen, maar dat hoeft niet.
  woensdag 26 september 2012 @ 11:27:32 #157
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_117266948
Als je een RPG met verhaal wil, moet je toch ook geen MMO kopen :')
Laffe huichelaar
pi_117266987
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:27 schreef timmmmm het volgende:
Als je een RPG met verhaal wil, moet je toch ook geen MMO kopen :')
Een beetje verhaal en een idee van wat er allemaal in de wereld aan de hand is vind ik toch wel leuk.
Maakt het spel een stuk immersiever. (Is dat een woord? :P Nouja, nu wel.)
pi_117267093
Idd, als je bijvoorbeeld kijkt nou hoe ze dat gedaan hebben bij SWTOR of WoW is er wel een "drive" om verder te gaan.

Eerlijk gezegd heb ik dat bij GW2 helemaal niet.
Built for Speed
pi_117267178
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

Een beetje verhaal en een idee van wat er allemaal in de wereld aan de hand is vind ik toch wel leuk.
Maakt het spel een stuk immersiever. (Is dat een woord? :P Nouja, nu wel.)
Vind ik zelf eigenlijk niet. Ik vind het juist een stuk leuker omdat je eigenlijk helemaal niet zo belangrijk bent. Samen, ja, alleen, nee. Daar draait alles om. Destiny's Edge was ook een groep en de individuele leden waren niet sterk, maar de groep wel.
pi_117267245
hehe... even in het actieve WoW topic zitten lezen... ook daar hebben ze een leuke launch met het nodige getier en gevloek "achter de rug"...

ook daar even wat schermen bekeken - ziet er leuk uit, maar nog steeds erg cartoony, niet mijn ding...
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
... De man met de hamer is inmiddels mijn beste vriend...
pi_117267263
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Vind ik zelf eigenlijk niet. Ik vind het juist een stuk leuker omdat je eigenlijk helemaal niet zo belangrijk bent. Samen, ja, alleen, nee. Daar draait alles om. Destiny's Edge was ook een groep en de individuele leden waren niet sterk, maar de groep wel.
Als ik alleen vijanden wil afmaken kan ik ook CS:GO spelen. Bij een MMO verwacht ik ook sfeer en immersie, een wereld waar in ik ben, verhalen waarin ik verwikkeld raak.
Niet: lopen, diertje slopen, karma krijgen, lopen, diertje slopen, karma krijgen, lopen diertje slopen..
pi_117267333
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Eens... maar zoals het verhaal zich voor mij nu ontwikkeld (plant, lvl56) voel ik me niet eens onderdeel van die belangrijke groep ... en bovendien, natuurlijk willen we wel de held zijn - die krijgen toch altijd het geld, de roem, de drank en de vrouwen?
... "Tick, tock, the mouse ran up the clock, and time swallowed it whole – tail and all!"
pi_117267377
Dus schijnbaar heeft iemand op mn account proberen in te loggen waardoor mijn account suspended is.... ticket aangemaakt en wachten op een antwoord... lekker begin van de dag.
pi_117267388
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:41 schreef mipr het volgende:

[..]

Eens... maar zoals het verhaal zich voor mij nu ontwikkeld (plant, lvl56) voel ik me niet eens onderdeel van die belangrijke groep ... en bovendien, natuurlijk willen we wel de held zijn - die krijgen toch altijd het geld, de roem, de drank en de vrouwen?
Idd, als je eigenlijk niet echt een onderdeel van de wereld bent, niets belangrijks kan doen, alleen maar hetzelfde moet blijven doen is het net werk. :')
pi_117267446
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als ik alleen vijanden wil afmaken kan ik ook CS:GO spelen. Bij een MMO verwacht ik ook sfeer en immersie, een wereld waar in ik ben, verhalen waarin ik verwikkeld raak.
Niet: lopen, diertje slopen, karma krijgen, lopen, diertje slopen, karma krijgen, lopen diertje slopen..
Oh maar het verhaal vind ik er dus wel zeker in zitten.. enjuist alle verwijzingen die je tegenkomt (ook, maar niet alleen naar GW1) maken het juist completer.. maar op één of andere manier had ik bij GW1 veel meer dat gevoel van "ja.. hebben we toch maar mooi als groep even die wereld/stad/persoon gered" ... en juist dat heb ik nu veel minder..

ondanks dat, vind ik het nog steeds een _O_ spel waarvan ik vermoed dat ik net als bij GW1 de 5e verjaardagskado's wel ga halen ;)
pi_117267470
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:42 schreef Questular het volgende:
Dus schijnbaar heeft iemand op mn account proberen in te loggen waardoor mijn account suspended is.... ticket aangemaakt en wachten op een antwoord... lekker begin van de dag.
was het lang geleden dat je ingelogd had? inmiddels zou dat met e-mail authenticatie niet op die manier meer moeten kunnen gebeuren...
pi_117267492
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:46 schreef mipr het volgende:

[..]

was het lang geleden dat je ingelogd had? inmiddels zou dat met e-mail authenticatie niet op die manier meer moeten kunnen gebeuren...
weekje of 2/3 gok ik.
pi_117267515
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:45 schreef mipr het volgende:

[..]

Oh maar het verhaal vind ik er dus wel zeker in zitten.. enjuist alle verwijzingen die je tegenkomt (ook, maar niet alleen naar GW1) maken het juist completer.. maar op één of andere manier had ik bij GW1 veel meer dat gevoel van "ja.. hebben we toch maar mooi als groep even die wereld/stad/persoon gered" ... en juist dat heb ik nu veel minder..

ondanks dat, vind ik het nog steeds een _O_ spel waarvan ik vermoed dat ik net als bij GW1 de 5e verjaardagskado's wel ga halen ;)
Ik zie er weinig van terug behalve de questline zelf.
pi_117267585
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

Idd, als je eigenlijk niet echt een onderdeel van de wereld bent, niets belangrijks kan doen, alleen maar hetzelfde moet blijven doen is het net werk. :')
op het werk mist alleen die drank eigenlijk _O-
  woensdag 26 september 2012 @ 11:55:19 #171
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_117267760
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:02 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Hey, een godin! Die worden niet oud....
die zijn allemaal gevlucht :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_117267765
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef Murdera het volgende:

[..]

Praat je weleens met een NPC? Want je bent een avonturier (en je naam wordt geroemd hoor! dus je bent wel degelijk een held). En als je een karavaan van A naar B begeleidt, zit daar wel degelijk een verhaal achter. Het wordt alleen niet zo verteld via een quest die je moet oppikken, maar via de NPC's zelf die hele verhalen lopen te vertellen.
  woensdag 26 september 2012 @ 11:56:11 #173
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_117267788
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:24 schreef Ame_thyst het volgende:
Of het graf van Gwen ;(

waar ligt dat? :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_117267830
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:55 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Praat je weleens met een NPC? Want je bent een avonturier (en je naam wordt geroemd hoor! dus je bent wel degelijk een held).
_O-
En ja, maar het is altijd een beetje hetzelfde gelul.
Daar zijn ze aan het vechten, daar durf ik niet langs, als je wat wil kopen moet je me helpen daarheen te komen.
pi_117267881
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:55 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Praat je weleens met een NPC? Want je bent een avonturier (en je naam wordt geroemd hoor! dus je bent wel degelijk een held). En als je een karavaan van A naar B begeleidt, zit daar wel degelijk een verhaal achter. Het wordt alleen niet zo verteld via een quest die je moet oppikken, maar via de NPC's zelf die hele verhalen lopen te vertellen.
Om nog maar niet te spreken over gesprekken die random NPC's met elkaar hebben. Boeken die te vinden zijn, grafstenen met verhalen erop.

Toch wel typisch, spelers willen een wereld om te verkennen, maar als ze het verhaal niet op een goude plaat krijgen is het ook niet goed.

Oh en de koning in dit filmpje bijvoorbeeld komt ook weer terug in een GW2 dungeon. Echt je kan over een hoop bitchen maar niet over de Lore :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')