abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118453533
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ben net wat op een A4tje aan het krabbelen :X
Misschien heeft Lambiekje nog wat tips om je voor de poorten van de hemel weg te kunnen trekken! Een aardbei of zo.
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:50:40 #152
249559 crew  Lavenderr
pi_118453679
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:46 schreef .SP. het volgende:

[..]

Misschien heeft Lambiekje nog wat tips om je voor de poorten van de hemel weg te kunnen trekken! Een aardbei of zo.
Ik heb net besloten dat ik de gok neem.
Die gok neem ik nu al een paar jaar met oude kaas, dus zo'n vaart zal het niet lopen.

En aardbeien zijn altijd lekker en brengt een glimlach op mijn gezicht want die doen me denken aan Bankfurt, die we nu alweer een poosje missen hier :Y
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:54:49 #153
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_118455604
quote:
Labyrint: De vergeten sekse
Wetenschapsprogramma Met neurowetenschapper Gert ter Horst en cardioloog Angela Maas. Over verschillen tussen man en vrouw qua geneesmiddelen testen en de werking. En mogelijkheden om inzet van proefdieren te verminderen.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1298977
Er wordt feitelijke alleen op mannelijke dieren of mannelijke proefpersoon getest !?

Och jongens als dit werkelijk waar is dan is de medische wetenschap nog sneuer en fouter dan ze al in mijn ogen. Het is toch te zot voor woorden dat ze geen kennis hebben over vrouwen.

een medicijn is dus nog fouter
Vrouwen zijn juist zieker gemaakt met medicijnen. Gohhh verrassend.

Waarom verbaast mij deze walgelijke onkunde niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 26-10-2012 13:00:49 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:57:42 #154
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_118455683
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er wordt alleen op mannelijke dieren of mannelijke proefpersoon !?

Och jongens als dit werkelijk waar is dan is de medische wetenschap nog sneuer en fouter dan ze al in mijn ogen. Het is toch te zot voor woorden dat ze geen kennis hebben over vrouwen.

Letterlijk 5 seconden zoekwerk:
http://www.link2trials.nl(...)ssie-ispot-d/show/33
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_118455735
quote:

[..]

Er wordt alleen op mannelijke dieren of mannelijke proefpersoon !?

Lambiekje, heb je al een campagne gestart om aluminium folie en tomaten te verbieden?
  zondag 28 oktober 2012 @ 11:00:13 #156
52357 Lambiekje
pi_118527694
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Letterlijk 5 seconden zoekwerk:
http://www.link2trials.nl(...)ssie-ispot-d/show/33
je snapt de strekking dus niet.

De imbeciliteit dat ze nimmer op vrouwelijk testen doen in zijn algemeenheid, dat er in zeldzame gevallen wel wordt gedaan bevestigd de regel.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lambiekje op 28-10-2012 11:08:27 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 28 oktober 2012 @ 11:06:57 #157
52357 Lambiekje
pi_118527870

En weer een boek over de walgelijke doortraptheid van Big Bad Pharma. Mooi om te zien dat men gestaag wakker wordt.
pi_118531160
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 12:59 schreef .SP. het volgende:

[..]

Lambiekje, heb je al een campagne gestart om aluminium folie en tomaten te verbieden?
Kap es met dat soort leuzen, want op geen manier wordt de discussie, of je eigen standpunt, daardoor verbeterd.
pi_118533425
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Kap es met dat soort leuzen, want op geen manier wordt de discussie, of je eigen standpunt, daardoor verbeterd.
Het heeft zeker wel een achtergrond. Lambiekje begint te steigeren bij woordjes als aluminum en MSG terwijl dat zonder enige biologische achtergrond geen zin heeft. In aluminium folie en tomaten zitten resp. aluminium en MSG, vandaar mijn vraag.

Concentreer jij me maar wat meer op het niet kleineren van mensen ok?
pi_118533507
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:35 schreef .SP. het volgende:

[..]

Het heeft zeker wel een achtergrond. Lambiekje begint te steigeren bij woordjes als aluminum en MSG terwijl dat zonder enige biologische achtergrond geen zin heeft. In aluminium folie en tomaten zitten resp. aluminium en MSG, vandaar mijn vraag.

Concentreer jij me maar wat meer op het niet kleineren van mensen ok?
Ik probeerde je juist ook te concentreren op het niet kleineren van mensen. Bedankt voor de uitleg wel, nu lijkt je opmerking minder op een sneer.
  FOK!fotograaf zondag 28 oktober 2012 @ 13:40:18 #161
13368 NiGeLaToR
pi_118533687
quote:

[..]

Er wordt feitelijke alleen op mannelijke dieren of mannelijke proefpersoon getest !?
Nee.

quote:

Vrouwen zijn juist zieker gemaakt met medicijnen. Gohhh verrassend.
Vroeger was alles beter - toen werden vrouwen 45 en gingen niet in de overgang, daarom is het nu de schuld van de farmaceuten dat vrouwen ouder dan mannen worden. Klinkt heel logisch en onderbouwd inderdaad. Iedereen zal het daar wel meteen mee eens zijn.

quote:
Waarom verbaast mij deze walgelijke onkunde niet.
Omdat je dat graag wilt. Topic na topic ben je vooral bezig je zelf te overtuigen van je gelijk - elke keer dat ik 30 seconden van m'n leven verspil met reageren op een van die reacties kost het me 3 seconden om al je theorieën en bronnen te weerleggen. Dat zou je zelf ook eens moeten doen, zodat je overblijft wat werkelijk ergens op slaat.
pi_118533755
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:37 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik probeerde je juist ook te concentreren op het niet kleineren van mensen. Bedankt voor de uitleg wel, nu lijkt je opmerking minder op een sneer.
Super en nu hopen dat Lambiekje er inhoudelijk op in gaat.
pi_118533833
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:41 schreef .SP. het volgende:

[..]

Super en nu hopen dat Lambiekje er inhoudelijk op in gaat.
Goedzo! En zo niet, kan je het dan laten rusten en het gebrek aan een inhoudelijke respons voor zichzelf laten spreken?
  zondag 28 oktober 2012 @ 14:15:23 #164
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_118535273
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 11:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je snapt de strekking dus niet.

De imbeciliteit dat ze nimmer op vrouwelijk testen doen in zijn algemeenheid, dat er in zeldzame gevallen wel wordt gedaan bevestigd de regel.
Jij had het over alleen testen op mannen. Dat voorbeeld van mij laat zien dat dat niet klopt. Dat debiele gezegde gaat je daar niet uit redden.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 28 oktober 2012 @ 16:45:52 #165
52357 Lambiekje
pi_118542094
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij had het over alleen testen op mannen. Dat voorbeeld van mij laat zien dat dat niet klopt. Dat debiele gezegde gaat je daar niet uit redden.
nee snuggere harry. tot voorkort werd er niet op vrouwen getest. Feitelijk kun je stellen dat medicatie voor vrouwen niet werkt of zelfs averechts werkt. Het is botweg gewoon kwalijk te nemen naast al het andere bedrog van die misselijke schoften. Noem ghostwriting, neptijdschriften, data-verknoeierij. steekpenningen, omkoppingen enzovoort. Het is algemeenheid door end door verrot. Dat jij uberhaupt nog durft op te nemen voor die criminelen.
  zondag 28 oktober 2012 @ 16:46:45 #166
52357 Lambiekje
pi_118542134
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:37 schreef Gray het volgende:

[..]

net zoals met cornflakes met geraspt oud ijzer. Je eigen gestolen fiets krijg je weer terug bij het ontbijt.
  zondag 28 oktober 2012 @ 16:48:16 #167
52357 Lambiekje
pi_118542207
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:40 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Nee.

[..]

Vroeger was alles beter - toen werden vrouwen 45 en gingen niet in de overgang, daarom is het nu de schuld van de farmaceuten dat vrouwen ouder dan mannen worden. Klinkt heel logisch en onderbouwd inderdaad. Iedereen zal het daar wel meteen mee eens zijn.

[..]

Omdat je dat graag wilt. Topic na topic ben je vooral bezig je zelf te overtuigen van je gelijk - elke keer dat ik 30 seconden van m'n leven verspil met reageren op een van die reacties kost het me 3 seconden om al je theorieën en bronnen te weerleggen. Dat zou je zelf ook eens moeten doen, zodat je overblijft wat werkelijk ergens op slaat.
Ooit zul je ook doorzien dat ik gelijk heb.
  FOK!fotograaf zondag 28 oktober 2012 @ 18:17:20 #168
13368 NiGeLaToR
pi_118544529
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ooit zul je ook doorzien dat ik gelijk heb.
Gelijk in wat? Dat farmaceuten geen non-profit organisatie zijn en gewoon moeten werken voor hun geld? En hiermee de mogelijkheden die er zijn binnen de regels benutten om hun producten op de markt te zetten? Ja, ook in de farmaceutische industrie zijn bedrijven (in NL voornamelijk geweest) die daarbij onethische methoden onderhielden voor het werven van patienten via artsen of het in de markt zetten van medicatie met twijfelachtige werking - maar als je in de 21e eeuw een pilletje goedgekeurd wilt krijgen zul je tientallen onderzoeken moeten kunnen overhandigen gedaan bij tien- tot honderdduizenden patienten (wereldwijd, per bevolkingstype). Daarna krijg je goedkeuring, maar nog geen vergoeding, zodat je nog jaren op een vergoeding kunt wachten - waarbij je tegenwoordig zelf je prijs niet meer bepaald, maar dat doet de overheid. Tenslotte komt je pilletje op de markt en heb je de resterende paar jaar nodig om je investering terug te verdienen. Je zou eens bij een farmaceut naar binnen moeten stappen en vragen hoe ze de dingen doen - het zal je nog verbazen hoe anders de realiteit inmiddels is dan jij ventileert. Wellicht dat daarom 99% van de mensen dit topic links laten liggen.

Je hoeft zeker geen medelijden, begrip of mededogen te hebben met deze bedrijven, er zijn er dan ook nog steeds die miljarden verdienen aan een toevalstreffer, maar verder is de gehele markt in de westerse wereld gewoon compleet gereguleerd en dichtgetimmerd. Er vind hier dan ook nauwelijks serieus onderzoek meer plaats, dat hebben we netjes onmogelijk gemaakt en naar verweggistan gejaagd. Als je echt op zoek bent naar spannende verhalen van omkoping en misbruik van onwetende patiënten zou je eens in één van de BRIC landen moeten kijken dus. Beetje hoe Shell zich in Nigeria 'aangepast' heeft aan de lokale cultuur.

Hopelijk zul je ooit in staat zijn de wereld te zien hoe die is - één groot grijs gebied, waar we gelukkig hier de zaken al aardig op orde hebben.
  zondag 28 oktober 2012 @ 20:14:23 #169
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_118550638
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee snuggere harry. tot voorkort werd er niet op vrouwen getest. Feitelijk kun je stellen dat medicatie voor vrouwen niet werkt of zelfs averechts werkt. Het is botweg gewoon kwalijk te nemen naast al het andere bedrog van die misselijke schoften. Noem ghostwriting, neptijdschriften, data-verknoeierij. steekpenningen, omkoppingen enzovoort. Het is algemeenheid door end door verrot. Dat jij uberhaupt nog durft op te nemen voor die criminelen.
Het is botweg kwalijk te noemen wat voorn dingen je allemaal fout roept :) Ik heb denk ik bijna 10 jaar geleden al een vrouwlijke studiegenoot gesproken die een keer proefpersoon is geweest in zo'n onderzoek. Zo feitelijk kun je dat niet roepen. Of werken dingen als de pil stiekem ook niet of zo?
Onikaan ni ov dovah
  maandag 29 oktober 2012 @ 08:52:45 #170
52357 Lambiekje
pi_118566617
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 18:17 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Gelijk in wat? Dat farmaceuten geen non-profit organisatie zijn en gewoon moeten werken voor hun geld?
dat klopt ... maar het hoeft niet zo te zijn dat ze ziektes verzinnen. Ziektes exploiteren als kanker.
En dat ze feitelijk niemand echt beter maken behalve dan chronische patienten.

quote:
En hiermee de mogelijkheden die er zijn binnen de regels benutten om hun producten op de markt te zetten? Ja, ook in de farmaceutische industrie zijn bedrijven (in NL voornamelijk geweest) die daarbij onethische methoden onderhielden voor het werven van patienten via artsen of het in de markt zetten van medicatie met twijfelachtige werking - maar als je in de 21e eeuw een pilletje goedgekeurd wilt krijgen zul je tientallen onderzoeken moeten kunnen overhandigen gedaan bij tien- tot honderdduizenden patienten (wereldwijd, per bevolkingstype).
dat hoeft niet... dat heeft het zeer kwalijk HPV vaccin wel aangetoont.
Neem nu Proposition 37 ...er spelen hele andere belangen. Als er maar zo veel mogelijk zieke mensen zijn.
quote:
Daarna krijg je goedkeuring, maar nog geen vergoeding, zodat je nog jaren op een vergoeding kunt wachten - waarbij je tegenwoordig zelf je prijs niet meer bepaald, maar dat doet de overheid.
Net zo als met aspartaam zeker.!? EU heeft nimmer het goedje goedgekeurt of zelf onderzocht. Alleen maar klakkeloos de beweringen van de corrupte amerikaanse concullega's overgenomen.

quote:
Tenslotte komt je pilletje op de markt en heb je de resterende paar jaar nodig om je investering terug te verdienen.
dat is in letterlijk 3 tellen terug verdient.
De klootzakken geven nog niet eens 5% uit van hun exorbitante winsten aan onderzoek.\

quote:
Je zou eens bij een farmaceut naar binnen moeten stappen en vragen hoe ze de dingen doen - het zal je nog verbazen hoe anders de realiteit inmiddels is dan jij ventileert. Wellicht dat daarom 99% van de mensen dit topic links laten liggen.

Je hoeft zeker geen medelijden, begrip of mededogen te hebben met deze bedrijven, er zijn er dan ook nog steeds die miljarden verdienen aan een toevalstreffer, maar verder is de gehele markt in de westerse wereld gewoon compleet gereguleerd en dichtgetimmerd.
Nee dat is het niet. het is precies viceversa. dergelijke bedrijven sturen de politiek aan niet andersom. En helemaal niet. .. met de WHO, RIVM kan je gewoon handje klap doen.
Het is een smerige corrupte bende van medogenloze gewetensloze huftigere criminelen.
quote:
Er vind hier dan ook nauwelijks serieus onderzoek meer plaats, dat hebben we netjes onmogelijk gemaakt en naar verweggistan gejaagd. Als je echt op zoek bent naar spannende verhalen van omkoping en misbruik van onwetende patiënten zou je eens in één van de BRIC landen moeten kijken dus. Beetje hoe Shell zich in Nigeria 'aangepast' heeft aan de lokale cultuur.

Hopelijk zul je ooit in staat zijn de wereld te zien hoe die is - één groot grijs gebied, waar we gelukkig hier de zaken al aardig op orde hebben.
Nee jij moet heel heel dringend eens wat zaken kijken ...http://sprword.com/health.html
De wereld is oneindig veel corrupter en crimineler dan dat ik hier probeer aan te kaarten.

Ik moet een ding wel zeggen ... de orgaan-op-chip kan een goede ontwikkeling zijn.
pi_118575530
quote:
14s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Goedzo! En zo niet, kan je het dan laten rusten en het gebrek aan een inhoudelijke respons voor zichzelf laten spreken?
jaaaaa, laten we negeren tot manier van communiceren verheven. Super idee voor een forum!
  Moderator maandag 29 oktober 2012 @ 14:20:16 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_118576758
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat klopt ... maar het hoeft niet zo te zijn dat ze ziektes verzinnen. Ziektes exploiteren als kanker.
En dat ze feitelijk niemand echt beter maken behalve dan chronische patienten.

[..]

dat hoeft niet... dat heeft het zeer kwalijk HPV vaccin wel aangetoont.
Neem nu Proposition 37 ...er spelen hele andere belangen. Als er maar zo veel mogelijk zieke mensen zijn.[..]

Net zo als met aspartaam zeker.!? EU heeft nimmer het goedje goedgekeurt of zelf onderzocht. Alleen maar klakkeloos de beweringen van de corrupte amerikaanse concullega's overgenomen.

[..]

dat is in letterlijk 3 tellen terug verdient.
De klootzakken geven nog niet eens 5% uit van hun exorbitante winsten aan onderzoek.\

[..]

Nee dat is het niet. het is precies viceversa. dergelijke bedrijven sturen de politiek aan niet andersom. En helemaal niet. .. met de WHO, RIVM kan je gewoon handje klap doen.
Het is een smerige corrupte bende van medogenloze gewetensloze huftigere criminelen.

[..]

Nee jij moet heel heel dringend eens wat zaken kijken ...http://sprword.com/health.html
De wereld is oneindig veel corrupter en crimineler dan dat ik hier probeer aan te kaarten.

Ik moet een ding wel zeggen ... de orgaan-op-chip kan een goede ontwikkeling zijn.
Dat geloof ik gewoon niet.

En vertel eens wat over die orgaan-op-chip en waarom dat volgens jou wél een goede ontwikkeling kan zijn.
pi_118580821
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 13:46 schreef .SP. het volgende:

[..]

jaaaaa, laten we negeren tot manier van communiceren verheven. Super idee voor een forum!
Ik zal toch niet de enige zijn die een conclusie weet te verbinden aan het gebrek aan respons? Zuigen blijkt ook geen werkzaam idee.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:48:57 #174
52357 Lambiekje
pi_118610077
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 14:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat geloof ik gewoon niet.

En vertel eens wat over die orgaan-op-chip en waarom dat volgens jou wél een goede ontwikkeling kan zijn.
Omdat dan in 3d gekeken kan wordt naar zaken.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:53:19 #175
249559 crew  Lavenderr
pi_118611547
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 08:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Omdat dan in 3d gekeken kan wordt naar zaken.
Dan moet je ook helemaal wild zijn van Magnetic Resonance Imaging.
Waar Tuinhek je dan weer alles over kan vertellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')