abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117397077
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Theoretisch is dat helemaal niet mogelijk. Sommige dieren kunnen ledematen beperkt teruggroeien. Dat is iets heel anders dan een essentieel orgaan.
Het zou wel moeten kunnen hoor, een volledig regenereerbaar lichaam. Veroudering en dood zijn noodzakelijk om zich te kunnen bljiven aanpassen, maar - althans dat heb ik weleens gelezen - ze zijn geen biologische noodzaak.
pi_117397936
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 18:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het zou wel moeten kunnen hoor, een volledig regenereerbaar lichaam. Veroudering en dood zijn noodzakelijk om zich te kunnen bljiven aanpassen, maar - althans dat heb ik weleens gelezen - ze zijn geen biologische noodzaak.
Het zou wel heel mooi zijn.
"We moeten helaas uw been amputeren, want de infectie zit te ver om het met antibiotica te kunnen bestrijden, maar een troost, het groeit wel weer aan" .
pi_117400239
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 17:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Theoretische is dat mogelijk (maar dan niet met thee drinken). Een salamander kan het. Echter ik denk dat we niet dermate lang zonder kunnen dat het genoeg tijd heeft om weer functioneel aan te groeien.

Een wondje heelt ook. Een afgeknipt pink zou ook weer moeten kunnen. Er zijn wel verhalen bekend bij dat het weer is aangegroeid. Dus waarom een lever ook niet. Alleen we zijn geindoctrineerd dat het niet kan. En is er een psychische (en onbewust) een barriere opgebouwd.
De lever is een van de weinige organen in de mens dat een groot regeneratievermogen heeft. Maar je kan het niet geheel wegsnijden, want dan heb je slechts enkele dagen te leven.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 17:07:45 #129
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_117593606
quote:
Investigation reveals epidemic of fraudulent research by scientists and doctors

The journal Nature sounded an alarm in the scientific and medical communities in 2011 by reporting that the number of research papers that had to be retracted was soaring to over 300 a year. The findings were often excused as simply honest mistakes. But now the real truth is coming out. Greed, forgery, and downright lies are behind much of this scientific fraud. And the researchers who make up facts and figures to snag lucrative grants and commit these crimes usually get away with little punishment.
bron
En weer een sneer naar die walgelijke criminele misdadigers. Ze zijn nog doortrapter dan dat ik kan verzinnen. Zo weerzinwekkend slecht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_117593710
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En weer een sneer naar die walgelijke criminele misdadigers. Ze zijn nog doortrapter dan dat ik kan verzinnen. Zo weerzinwekkend slecht.
Ja, het zijn criminelen. Ze zouden opgesloten moeten worden. Allemaal.
  FOK!fotograaf donderdag 4 oktober 2012 @ 17:14:15 #131
13368 NiGeLaToR
pi_117593786
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Heb je de bron gelezen?

www.nature.com/news/2011/111005/full/478026a.html

De situatie is dat van de 27.000 artikelen per week er eerst 30 teruggetrokken moesten worden en nu loopt het soms op tot 44% meer, zo'n 400 dit jaar. Reken dat percentage 's uit, voor je weer een verkeerde conclusie trekt. Discussieren is dus nog steeds zinsloos met je, aangezien je je eigen 'feiten' niet eens leest.

quote:
This week, some 27,000 freshly published research articles will pour into the Web of Science, Thomson Reuters' vast online database of scientific publications. Almost all of these papers will stay there forever, a fixed contribution to the research literature. But 200 or so will eventually be flagged with a note of alteration such as a correction. And a handful — maybe five or six — will one day receive science's ultimate post-publication punishment: retraction, the official declaration that a paper is so flawed that it must be withdrawn from the literature.

It is reassuring that retractions are so rare, for behind at least half of them lies some shocking tale of scientific misconduct — plagiarism, altered images or faked data — and the other half are admissions of embarrassing mistakes. But retraction notices are increasing rapidly. In the early 2000s, only about 30 retraction notices appeared annually. This year, the Web of Science is on track to index more than 400 (see 'Rise of the retractions') — even though the total number of papers published has risen by only 44% over the past decade.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 18:09:58 #132
52357 Lambiekje
pi_117595382
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:14 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Heb je de bron gelezen?

www.nature.com/news/2011/111005/full/478026a.html

De situatie is dat van de 27.000 artikelen per week er eerst 30 teruggetrokken moesten worden en nu loopt het soms op tot 44% meer, zo'n 400 dit jaar. Reken dat percentage 's uit, voor je weer een verkeerde conclusie trekt. Discussieren is dus nog steeds zinsloos met je, aangezien je je eigen 'feiten' niet eens leest.

[..]

Het gaat niet eens zo zeer om de frequentie maar om de al gehele houding van farmacie fraudacie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 18:15:00 #133
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_117595514
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het gaat niet eens zo zeer om de frequentie maar om de al gehele houding van farmacie fraudacie.
Waarom lees je je eigen bronnen nou niet gewoon :) Dat zou je echt veel gedoe schelen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  FOK!fotograaf donderdag 4 oktober 2012 @ 19:20:18 #134
13368 NiGeLaToR
pi_117597752
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom lees je je eigen bronnen nou niet gewoon :) Dat zou je echt veel gedoe schelen.
Jep, dan kan ie allicht een oneliner bedenken die er een beetje op slaat :)
pi_117767235
Ik vind dat Lambiekje in dit topic wel redelijk overkomt. Helaas begint het oude verhaaltje weer op deze pagina...

Overigens wil ik wel een paar opmerkingen maken:

Bij de behandeling van type 2 diabetes ga je het liefst, zeker in het begin, niet medicamenteus behandelen. Het heeft altijd de voorkeur om de patiënt zelf te laten werken. Type 2 is namelijk regelmatig wél omkeerbaar met fysieke activiteit, afvallen en een goed dieet.

De opmerking van Lambiekje over bacteriën in de pathofysiologie heb ik zelf ook eens gelezen. Niet dat ik wil zeggen dat het dan meteen klopt. :P

Als arts wil je het liefst altijd mensen zonder medicatie behandelen indien mogelijk. Het is namelijk maar de vraag of mensen hun medicatie nemen om nog maar niet over bijwerkingen te spreken. Helaas blijkt het voor veel mensen erg lastig om hun levensstijl aan te passen, waardoor (denk ik) veel diabetespatiënten (type 2) uiteindelijk wel met medicatie behandeld worden.
pi_117769115
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:23 schreef Thomas2301 het volgende:
Ik vind dat Lambiekje in dit topic wel redelijk overkomt. Helaas begint het oude verhaaltje weer op deze pagina...
Lambiekje is inmiddels een tijdje weg. Ik mag hopen niet door dit topic, want dat zou toch wel bijzonder kansloos zijn.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 12:44:20 #137
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_117769879
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:20 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Lambiekje is inmiddels een tijdje weg. Ik mag hopen niet door dit topic, want dat zou toch wel bijzonder kansloos zijn.
Aah, vandaar.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:54:53 #138
52357 Lambiekje
pi_118317399
quote:
Pharmaceutical giant Genzyme withdraws MS drug in order to re-brand it and sell at 20 times the original price

Thousands of British patients suffering from the devastating chronic inflammatory disease known as multiple sclerosis (MS) now have one fewer conventional treatment option at their disposal thanks to the merciless greed of the Sanofi-owned pharmaceutical giant Genzyme. The U.K.'s Independent reports that Genzyme has intentionally withdrawn a popular MS drug known as alemtuzumab in order to re-brand it and sell it for up to 20 times its current price.
bron
Exorbitante winsten ... en de patient, die kan verrekken.

En gister bij Tros Radar. Ook al met idioterie met prijsstelling van de rommel van BigPharma. Ook hier is overduidelijk niet de patient waar het om draait. Ook leuk om te horen dat de verzekeraard bepaalt wat je dosering wordt en niet de arts....
  Moderator dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:42:31 #139
249559 crew  Lavenderr
pi_118318289
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 08:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Exorbitante winsten ... en de patient, die kan verrekken.

En gister bij Tros Radar. Ook al met idioterie met prijsstelling van de rommel van BigPharma. Ook hier is overduidelijk niet de patient waar het om draait. Ook leuk om te horen dat de verzekeraard bepaalt wat je dosering wordt en niet de arts....
Mee eens, dat zou niet mogen.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 15:26:47 #140
52357 Lambiekje
pi_118419394
quote:
What's really in vaccines? Proof of MSG, formaldehyde, aluminum and mercury
Have you ever wondered what's really in vaccines? According to the U.S. Centers for Disease Control's vaccine additives page, all the following ingredients are routinely used as vaccine additives:

• Aluminum - A light metal that causes dementia and Alzheimer's disease. You should never inject yourself with aluminum.

• Antibiotics - Chemicals that promote superbugs, which are deadly antibiotic-resistant strains of bacteria that are killing tens of thousands of Americans every year.

• Formaldehyde - A "pickling" chemical used to preserve cadavers. It's highly toxic to the nervous system, causing blindness, brain damage and seizures. The U.S. Department of Health and Human Services openly admits that formaldehyde causes cancer. You can see this yourself on the National Toxicology Program website, featuring its 12th Report on Carcinogens.

There, the formaldehyde Fact Sheet completely neglects to mention formaldehyde in vaccines. This is the "dirty little secret" of government and the vaccine industry. It does state, however, that "...formaldehyde causes myeloid leukemia, and rare cancers including sinonasal and nasopharyngeal cancer."

• Monosodium Glutamate (MSG) - A neurotoxic chemical called an "excitotoxin." It causes brain neurons to be overexcited to the point of death. MSG is toxic even when consumed in foods, where it causes migraine headaches and endocrine system damage. You should NEVER inject MSG into your body. But that's what health workers do when they inject you with vaccines.

• Thimerosal - A methyl mercury compound that causes severe, permanent nervous system damage. Mercury is highly toxic to the brain. You should never touch, swallow or inject mercury at any dose. There is no safe dose of mercury! Doctors and vaccine pushers LIE to you and say there is no mercury in vaccines. Even the CDC readily admits vaccine still contain mercury (thimerosal).

bron
Ghehehe. Nee in vaccins wordt geen kwik gebruikt. Neuhhh.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 15:39:03 #141
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_118419936
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ghehehe. Nee in vaccins wordt geen kwik gebruikt. Neuhhh.
Als ik een tekst online zet waarin zonder een bron wordt geroepen dat er neergeknuppelde zeehondjes in zitten, geloof je dat dan ook?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:47:18 #142
52357 Lambiekje
pi_118449255
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als ik een tekst online zet waarin zonder een bron wordt geroepen dat er neergeknuppelde zeehondjes in zitten, geloof je dat dan ook?
Jij wil niet geloven dat je bedonderd wordt door de schoften van BigPharma he.
pi_118449570
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 08:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Let op je woorden, Lambiek...
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:12:28 #144
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_118451087
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 08:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Geen reactie op het bronloos zijn?
Onikaan ni ov dovah
pi_118451162
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 10:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Geen reactie op het bronloos zijn?
Er is wel een bron: http://www.cdc.gov/vaccines/vac-gen/additives.htm

Helaas trekken de alu-hoedjes belachelijke conclusies en hebben geen flauw benul van de achterliggende chemie/biologie.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:17:19 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_118451197
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 10:15 schreef .SP. het volgende:

[..]

Er is wel een bron: http://www.cdc.gov/vaccines/vac-gen/additives.htm

Helaas trekken de alu-hoedjes belachelijke conclusies en hebben geen flauw benul van de achterliggende chemie/biologie.
Ahja :) Wat ook uitmaakt is of het een actief ingredient is, of een net meetbaar restant van het productie process.
Onikaan ni ov dovah
pi_118451294
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 10:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ahja :) Wat ook uitmaakt is of het een actief ingredient is, of een net meetbaar restant van het productie process.
Ik vrees dat hun beperkte breintjes niet verder komen dan enkele woordjes herkennen zoals aluminium en MSG.

Leuk feitje voor de alu-hoofdjes, MSG komt in hoge concentratie van nature in oude kaas en tomaten voor.
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:39:50 #148
249559 crew  Lavenderr
pi_118451736
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 10:21 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik vrees dat hun beperkte breintjes niet verder komen dan enkele woordjes herkennen zoals aluminium en MSG.

Leuk feitje voor de alu-hoofdjes, MSG komt in hoge concentratie van nature in oude kaas en tomaten voor.
Oeh, en dat heb ik op mijn brood vandaag.
pi_118452258
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 10:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oeh, en dat heb ik op mijn brood vandaag.
Nog wat laatste woorden of wensen?
  Moderator vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:02:57 #150
249559 crew  Lavenderr
pi_118452289
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 11:01 schreef .SP. het volgende:

[..]

Nog wat laatste woorden of wensen?
Ben net wat op een A4tje aan het krabbelen :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: