SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Gamemania heeft hem dus woensdag waarschijnlijk alquote:Op maandag 24 september 2012 13:22 schreef KrAlex het volgende:
Donderdag meteen na stage naar de gamemania om de CD op te halen.En dan wachten op een leuk happy hour.
Omdat niet iedereen een uitkeringstrekker is.quote:Op maandag 24 september 2012 13:24 schreef over_hedge het volgende:
Ik kan niet eens een tegenstander vinden in de 2e ronden van brons toernooi
Ik ook nietquote:Op maandag 24 september 2012 13:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen een uitkeringstrekker is.
Je hebt meer aan het lijntje dan aan de gemiddelde prijs. Zit er nog redelijk in de buurt, prijzen liggen iets boven het lijntje.quote:Op maandag 24 september 2012 13:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die lijntjes geven een trend over twee weken en aangezien we pas een paar dagen kunnen spelen (en de grote aftrap pas over een paar dagen komt) heb je daar nu nog niet zo veel aan.
Half uurtje, doe ik mee!quote:Op maandag 24 september 2012 13:24 schreef over_hedge het volgende:
Ik kan niet eens een tegenstander vinden in de 2e ronden van brons toernooi
Jaa kreeg ik vorig jaar ook nadat ik de game had opgehaald. Ik had geen geduld, dus had toen gebeld naar de winkel. Mocht hem toen een halfuur voor sluitingstijd ophalen.quote:Op maandag 24 september 2012 13:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gamemania heeft hem dus woensdag waarschijnlijk al
Hebben ze je telefoonnummer? Dan krijg je SMS als je hem kunt ophalen.
HAHAHAHAHAquote:Op maandag 24 september 2012 13:22 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
goeie dat ajax niet kan winnen van den haag
quote:Op maandag 24 september 2012 13:26 schreef Rijst het volgende:
Vorig jaar had alleen Confetti bij mij zo'n season ticket en nu
[ afbeelding ]
Schrikbeeldquote:Op maandag 24 september 2012 13:25 schreef over_hedge het volgende:
Naja dan maar serie kijken en ondertussen tegen de cpu spelen voor coins
Zonder Fok! had ik nooit van mn leven zon ding gekochtquote:Op maandag 24 september 2012 13:26 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 24 september 2012 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Schrikbeeld...voor coins moeten spelen tegen cpu...niets saaier dan dat, zeker omdat je een nieuw spel hebt, en dan supergraag gewoon speelt tegen echte tegenstanders
Tamperen heeft EA veel geld opgeleverdquote:Op maandag 24 september 2012 13:26 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Met die verdediging zou je je moeten schamen bij een tegengoal. Heb je geen middenveld voor nodigquote:Op maandag 24 september 2012 13:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Repost, maar denken jullie dat de balans op het middenveld oké is?Zelf geen ervaring met deze opstelling.
[ afbeelding ]
Hernanes is echt een beest, weet alleen niet of noccerino zo goed is..quote:Op maandag 24 september 2012 13:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Repost, maar denken jullie dat de balans op het middenveld oké is?Zelf geen ervaring met deze opstelling.
[ afbeelding ]
Sony zal er ook wat aan verdienen hoor en Microsoft ook wel.quote:Op maandag 24 september 2012 13:29 schreef DutchSL het volgende:
Hoeveel geld zou EA verdienen aan dit early access grapje ? Het is bijna pure winst voor ze omdat er geen retailer tussen zit of wat dan ook..
Prima middenveld, workrates zien er ook prima uit. Ik vind ze alleen wel wat klein.quote:Op maandag 24 september 2012 13:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 13:29 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Met die verdediging zou je je moeten schamen bij een tegengoal. Heb je geen middenveld voor nodig
Nee, ik ook niet. Kan natuurlijk elke italiaanse CM uit de Serie A.quote:Op maandag 24 september 2012 13:30 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hernanes is echt een beest, weet alleen niet of noccerino zo goed is..
En dan nog durven vragen of het een beetje oke isquote:Op maandag 24 september 2012 13:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Ouwe schopper!!!!quote:Op maandag 24 september 2012 13:33 schreef Toefjes het volgende:
Bouhlarouz nu al 3 wedstrijden geschorst
Ja, kijk nog wel naar wat alternatieven misschien voor Noccerino.quote:Op maandag 24 september 2012 13:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Prima middenveld, workrates zien er ook prima uit. Ik vind ze alleen wel wat klein.
Ik moet wel eerst Xavi verkopen, jaquote:Op maandag 24 september 2012 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan nog durven vragen of het een beetje oke isMan 95% van de FUT-gemeenschap zou een moord doen voor zo'n squad
quote:Op maandag 24 september 2012 13:30 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Sony zal er ook wat aan verdienen hoor en Microsoft ook wel.
PS3quote:For a demo that is sized at exactly 1GB and is downloaded one million times, that would add an extra $160,000 that Sony is now charging and that, according to publishing sources, Microsoft isn't. That's what could scare publishers from placing content on the PS3.
Drama queenquote:Op maandag 24 september 2012 13:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik moet wel eerst Xavi verkopen, ja
Op de 360 betalen de users de kosten, op de PS3 de publishers. Lekker EA laten betalen dusquote:Op maandag 24 september 2012 13:36 schreef KrAlex het volgende:
[..]
'
PS3Wat een bazen lopen daar rond.
Wat een haat op EA sinds dat tamper gedoe.quote:Op maandag 24 september 2012 13:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op de 360 betalen de users de kosten, op de PS3 de publishers. Lekker EA laten betalen dus
Rik houdt ook van jouquote:Op maandag 24 september 2012 13:39 schreef DutchSL het volgende:
Geen haat op EA, gewoon liefde op mijn eigen portemonnee die even vol blijft. Beter dan dat ik elke maand moet betalen voor online gamen.
Ja verdomme, heb ik ook!quote:Op maandag 24 september 2012 13:33 schreef Toefjes het volgende:
Bouhlarouz nu al 3 wedstrijden geschorst
Ik zit nu op school en ik heb daar ook geen CE omdat ik mijn laptop niet mee heb en ik heb ook geen USB.quote:
Groot gelijk, geen maandelijkse kosten voor online gamen is een van de redenen waarom ik voor de PS3 heb gekozen. Het is ook gewoon een veel beter ding als de Xbox ooit zal zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 13:39 schreef DutchSL het volgende:
Geen haat op EA, gewoon liefde op mijn eigen portemonnee die even vol blijft. Beter dan dat ik elke maand moet betalen voor online gamen.
Heel bijzonder! Had ik zostraks ook met mijn watchlist, alles liep door elkaar!quote:Op maandag 24 september 2012 13:45 schreef Rijst het volgende:
Let op de pagina's en time remaining
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
You are in the twilight zone.quote:Op maandag 24 september 2012 13:45 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit had ik zojuist ook met zoeken naar formatie kaarten.quote:Op maandag 24 september 2012 13:45 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef Rijst het volgende:
Dan krijgen we wrs zometeen weer een SORRY ECHT SORRY we are offline to make thigns better blablabla
Bij de EAS SC gedoe in dat winkeltje kun je ook je consumable pile uitbreiden voor een paar honderd coins. Je hebt wel een bepaald level nodig.quote:Op maandag 24 september 2012 13:57 schreef Joodnl het volgende:
Ik zag daarstraks wat voorbij komen over tradepille uitbreiden.... Hoe/wat/waar kan je dat roggelen?
quote:Op maandag 24 september 2012 13:57 schreef Toefjes het volgende:
De rode kaart is dus een bug. Er stond duidelijk toen ik keek: 1 match suspended. Ofzoiets. Match gespeeld, nog steeds geschorst.
Wel kampioen van de 5e divisie gewordenGeloof dat handhaving in de 4e divisie al 3K oplevert. Mensen gaan echt te rijk worden zo
Via die catalogus volgens mij.quote:Op maandag 24 september 2012 13:57 schreef Joodnl het volgende:
Ik zag daarstraks wat voorbij komen over tradepille uitbreiden.... Hoe/wat/waar kan je dat roggelen?
De fuck, ik heb echt te veel gefifa't, ik ben level 77quote:Op maandag 24 september 2012 14:00 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Yup...heb hem...
Thanxs KrAlex
ben lvl 34 en je heb lvl 31 nodig!
Ja, dat heb je ookquote:Op maandag 24 september 2012 14:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De fuck, ik heb echt te veel gefifa't, ik ben level 77
Rijst en Crookk waren level 80 toen ze met 13 begonnenquote:Op maandag 24 september 2012 14:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
5 x 1000 zal dat zijn. Krijg je 5 wedstrijden lang 1000 coins extra bij je normale coins.quote:Op maandag 24 september 2012 14:01 schreef Joodnl het volgende:
Ik zie trouwens dat er ook een muntenbonus is..... 1000x 5 ofzo... Zo ff goed lezen hoe of wat....
Ja, zijn meer van die bonussen die je kunt kopen. krijg je 5 wedstrijden je matchcoins + 1000 coins extra. Ik denk dat ik gewoon helemaal niet meer ga tradenquote:Op maandag 24 september 2012 14:01 schreef Joodnl het volgende:
Ik zie trouwens dat er ook een muntenbonus is..... 1000x 5 ofzo... Zo ff goed lezen hoe of wat....
Er staat 1000 x 5.quote:Op maandag 24 september 2012 14:02 schreef KrAlex het volgende:
[..]
5 x 1000 zal dat zijn. Krijg je 5 wedstrijden lang 1000 coins extra bij je normale coins.
Volgens mij heb je na die 5 coins alweer genoeg EASC coins verdiend om hem nog een keer te doen. Elke wedstrijd 2K verdienen is wel ziek veel.quote:Op maandag 24 september 2012 14:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zijn meer van die bonussen die je kunt kopen. krijg je 5 wedstrijden je matchcoins + 1000 coins extra. Ik denk dat ik gewoon helemaal niet meer ga traden
Scheelt dat je met de Ultimate Edition 10.000 van die punten krijgt.quote:Op maandag 24 september 2012 14:03 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Er staat 1000 x 5.
Maar het gaat wel om 5 wedstrijden ja...
Kost je alleen 1000 coins....
Nee, dat gaat van je andere munten af. Die naast je level staan zeg maar.quote:Op maandag 24 september 2012 14:03 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Er staat 1000 x 5.
Maar het gaat wel om 5 wedstrijden ja...
Kost je alleen 1000 coins....
Aardig ziek. Dat is dus 50 wedstrijden 1000 coins extra En heb nog 3K van die punten staanquote:Op maandag 24 september 2012 14:03 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Scheelt dat je met de Ultimate Edition 10.000 van die punten krijgt.
Vind het wel fijn dat er mensen zijn die niveau 100 zijn. Kan ik nog tenminste tegen een groep zeggen dat ze niks beters te doen hebbenquote:Op maandag 24 september 2012 14:05 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben lvl 74 en volgens mij is alleen Toefjes hoger van de mensen in mijn lijst.
Waar is de cheat om deze te verdubbelen??? Rick.... Heb jij een linkje voor ons?quote:Op maandag 24 september 2012 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aardig ziek. Dat is dus 50 wedstrijden 1000 coins extra En heb nog 3K van die punten staan
Oh ik dacht hogerquote:Op maandag 24 september 2012 14:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
je kunt het maar 1 keer kopen lijkt mequote:Op maandag 24 september 2012 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aardig ziek. Dat is dus 50 wedstrijden 1000 coins extra En heb nog 3K van die punten staan
Je krijgt ze dus bij de ultimate edition. Ik ga er wel vanuit dat die wel in de winkel ligtquote:Op maandag 24 september 2012 14:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je kunt het maar 1 keer kopen lijkt me
Hij bedoelt dat je ze maar 1x uit de catalogus kan halen. Maar er staan er meerdere in dus daarmee zal je wel op die 50 potjes van jou komen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je krijgt ze dus bij de ultimate edition. Ik ga er wel vanuit dat die wel in de winkel ligtEn je verdient die dingen volgens mij ook door wedstrijden te spelen en dingen te behalen volgens mij.
Bij lvl 34 heb je 1000 x 10 zie ik staan!quote:Op maandag 24 september 2012 14:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je krijgt ze dus bij de ultimate edition. Ik ga er wel vanuit dat die wel in de winkel ligtEn je verdient die dingen volgens mij ook door wedstrijden te spelen en dingen te behalen volgens mij.
Ik moet gvd weer helemaal opnieuw beginnenquote:Op maandag 24 september 2012 14:00 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Yup...heb hem...
Thanxs KrAlex
ben lvl 34 en je heb lvl 31 nodig!
Mijn niveau op fifa 12 was 88 :$ neem je dat mee naar 13?quote:Op maandag 24 september 2012 14:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh ik dacht hogerIk ben 79. Denk dat N0ir dan op nr1 staat met level 81. Of misschien Tim86
Edit misschien dat ik wel hoger dan 81 had gehaald als ik niet was overgelopen
Kan een spits op RF nog 7 chem krijgen of net als RW maar 5?quote:Op maandag 24 september 2012 14:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Op de webapp is een RW op RF geen 9 chem, maar in het spel zelf wel
Mensen die denken dat Xbox live beter is omdat ze er geld voor betalenquote:Op maandag 24 september 2012 14:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Mensen die PSN beter vinden omdat het gratis is
Als CF kan ie geloof ik wel 7 pakken op RF.quote:Op maandag 24 september 2012 14:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kan een spits op RF nog 7 chem krijgen of net als RW maar 5?
Jaquote:Op maandag 24 september 2012 14:12 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Mijn niveau op fifa 12 was 88 :$ neem je dat mee naar 13?
Nice, in de verkoop maar weer in de winterstop!quote:Op maandag 24 september 2012 14:13 schreef Thorb het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=173419
Gaat lekker daar![]()
Zet Denisov naar de beloftenquote:Op maandag 24 september 2012 14:13 schreef Thorb het volgende:
Gaat lekker daar![]()
Sowieso voetbalzonequote:Op maandag 24 september 2012 14:13 schreef Thorb het volgende:
Gaat lekker daar![]()
Klopt, wat me ook opvalt is dat de tegenstanders ook bijzonder fair spelen, dat zal er ook mee te maken hebbenquote:Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef knux het volgende:
Sta in de finale Gold Cup, potjes zijn op het moment toch wel erg lastig, omdat iedereen die zo´n Early Pass heeft FIFA toch net wat serieuzer benaderd dan anderen. 2-1, 4-1 en 3-1 wins.
Hopelijk win ik die finale en zit er wat moois in het bonus gold pack dat je daarvoor krijgt.
Misschien dat PSV dat dan direct weer investeerd in 1 of 2 spelers!quote:Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zet Denisov naar de beloften
Koopt Strootman voor 30 miljoen .
Jaquote:Op maandag 24 september 2012 14:16 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik ben lvl57 krijg je daar dan in Fifa13 meteen EAS coins voors?
tquote:Op maandag 24 september 2012 14:16 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Misschien dat PSV dat dan direct weer investeerd in 1 of 2 spelers!
Goed bezigquote:Op maandag 24 september 2012 14:17 schreef wieisboos het volgende:
Net gepromoveerd naar division 2, niet de titel gepakt maar ik kreeg alsnog een flinke bonus, als ik de titel pakte kreeg ik 6k volgens mij. Niveau is hoog op dit moment ja.
PSV kan niks kopen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:16 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Misschien dat PSV dat dan direct weer investeerd in 1 of 2 spelers!
Niet zo vreemd...wie kopen op dit moment die early season pass? Juist, de die-hards...quote:Op maandag 24 september 2012 14:18 schreef knux het volgende:
Klopt, ook in Division 5 is het niveau al aanzienlijk hoger dan FIFA12 H2H Div3, ben zelf ook zojuist gepromoveerd naar Div2 als champions. 6,000 coins bonus.
Haha ik zou alles investeren in Malki, die heeft net als Matavz ook 1 seizoen goed gepresteerd!quote:Op maandag 24 september 2012 14:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSV kan niks kopen.
En als we Strootman verkopen kopen we gewoon nog drie rechtsbuitens i.p.v. verdedigers
#YOLOquote:Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zet Denisov naar de beloften
Koopt Strootman voor 30 miljoen .
Is het nog steeds brons, zilver en goud door elkaar?quote:Op maandag 24 september 2012 14:18 schreef knux het volgende:
Klopt, ook in Division 5 is het niveau al aanzienlijk hoger dan FIFA12 H2H Div3, ben zelf ook zojuist gepromoveerd naar Div2 als champions. 6,000 coins bonus.
Helaas wel, hopelijk gaan ze dat nog veranderen of single matches terug brengen. Ik wil gewoon hybrids met silvers en lage golds kunnen spelen zonder tegen overpowered 5 sterren teams te komen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is het nog steeds brons, zilver en goud door elkaar?
doordat ik er geld voor betaal is het inderdaad beterquote:Op maandag 24 september 2012 14:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Xbox live beter is omdat ze er geld voor betalen
Precies...zijn die silver en bronze tournaments er nog wel? Die vond ik ook altijd best tof. En tournaments met alleen maar spelers actief in 1 competitie...:Yquote:Op maandag 24 september 2012 14:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Helaas wel, hopelijk gaan ze dat nog veranderen of single matches terug brengen. Ik wil gewoon hybrids met silvers en lage golds kunnen spelen zonder tegen overpowered 5 sterren teams te komen.
Ook die gozer uit de Australische competitie?quote:Op maandag 24 september 2012 14:24 schreef Lindgren. het volgende:
13.5k inmiddels.Traden gaat wel redelijk, bronze pack methode totaal niet. Had geluk dat ik een 91 pace ST erin had, anders had ik er nog verlies op ook.
Verkoop geen enkel contract of speler.
Als de n00bs teams gaan maken vanaf woensdagavond/donderdag gaat dat wel lopen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:24 schreef Lindgren. het volgende:
13.5k inmiddels.Traden gaat wel redelijk, bronze pack methode totaal niet. Had geluk dat ik een 91 pace ST erin had, anders had ik er nog verlies op ook.
Verkoop geen enkel contract of speler.
Ja! Verkocht voor 1.5k.quote:Op maandag 24 september 2012 14:25 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ook die gozer uit de Australische competitie?
Tsja, inderdaad. Nu alleen nog niet.quote:Op maandag 24 september 2012 14:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als de n00bs teams gaan maken vanaf woensdagavond/donderdag gaat dat wel lopen.
Er is nog wel een bronze, silver en gold tournament ja. Ik verwacht ook wel dat er speciale tournaments komen, maar op het moment is die er niet.quote:Op maandag 24 september 2012 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies...zijn die silver en bronze tournaments er nog wel? Die vond ik ook altijd best tof. En tournaments met alleen maar spelers actief in 1 competitie...:Y
Offline tournaments...gotta love itquote:Op maandag 24 september 2012 14:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er is nog wel een bronze, silver en gold tournament ja. Ik verwacht ook wel dat er speciale tournaments komen, maar op het moment is die er niet.
Wel heel veel offline tournaments.
Precies. Lijkt mij ook best achterlijk als dat niet in het volledige spel zit.quote:Op maandag 24 september 2012 14:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Helaas wel, hopelijk gaan ze dat nog veranderen of single matches terug brengen. Ik wil gewoon hybrids met silvers en lage golds kunnen spelen zonder tegen overpowered 5 sterren teams te komen.
Zit dan wel op m'n werk, maar ik krijg toch ook wel jeuk om te gamenquote:Op maandag 24 september 2012 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Eerste wedstrijd met mijn Ere bronzes meteen 7-1 gewonnen
Ook nog 10k aan coins en een TP vol (troep maar toch ) Ik ben niet ontevreden 12 uur na de start van het team
De Demo is echt waardeloos vergeleken bij het spel, net als bij 12 overigensquote:Op maandag 24 september 2012 14:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zit dan wel op m'n werk, maar ik krijg toch ook wel jeuk om te spelen
Ben '12 beu, en de demo van '13 tegen meer danbeu
Toch maar een teampje gemaakt?quote:Op maandag 24 september 2012 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Eerste wedstrijd met mijn Ere bronzes meteen 7-1 gewonnen
Ook nog 10k aan coins en een TP vol (troep maar toch ) Ik ben niet ontevreden 12 uur na de start van het team
Ja werd saai alleen handelen:Pquote:
Ja ik kan straks wel. Even de kip in de marinade zetton.quote:Op maandag 24 september 2012 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja werd saai alleen handelen:P
Rematch?
Speel ik ff de kwartfinalequote:Op maandag 24 september 2012 14:34 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja ik kan straks wel. Even de kip in de marinade zetton.
Is die spits Stanton Lewis die faalhaas die bij Ajax heeft gezeten?quote:Op maandag 24 september 2012 14:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn squad nu. Nog wel ruimte voor improvement, maar Lewis, mokhtar en Quzaishvili ofzo, eckte bazen
Neen Fernandoquote:Op maandag 24 september 2012 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is die spits Stanton Lewis die faalhaas die bij Ajax heeft gezeten?
Nee,dat was Carlquote:Op maandag 24 september 2012 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is die spits Stanton Lewis die faalhaas die bij Ajax heeft gezeten?
Nice, weet jij of ze games met lichte krassen weigeren? en wat is hierbij dan de maatstaaf?quote:Op maandag 24 september 2012 14:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net even naar Gamemania geweest. Spellen ingeleverd voor Fifa 13.
Lol, das bijtijdsquote:Op maandag 24 september 2012 14:39 schreef vandermar het volgende:
Fifa 13 is verzondenmorgen dus binnen
Waar dat?quote:Op maandag 24 september 2012 14:39 schreef vandermar het volgende:
Nemen ze niet aan meestalquote:Op maandag 24 september 2012 14:39 schreef Il-Migliore het volgende:
[..]
Nice, weet jij of ze games met lichte krassen weigeren? en wat is hierbij dan de maatstaaf?
Wtf!quote:Op maandag 24 september 2012 14:39 schreef vandermar het volgende:
Welke spellen heb je er voor ingeleverd? Maakt het ook nog uit welke spellen?quote:Op maandag 24 september 2012 14:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net even naar Gamemania geweest. Spellen ingeleverd voor Fifa 13.
heel licht gekraste games worden misschien geaccepteerd, maar ik had 6 games mee voor de zekerheid en ze wouden er 3 niet door de krassen erop, terwijl dat best meeviel.quote:Op maandag 24 september 2012 14:39 schreef Il-Migliore het volgende:
[..]
Nice, weet jij of ze games met lichte krassen weigeren? en wat is hierbij dan de maatstaaf?
COD 4, Black Ops en Avatar.quote:Op maandag 24 september 2012 14:41 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Welke spellen heb je er voor ingeleverd? Maakt het ook nog uit welke spellen?
Blijf je voor altijd die gold pack krijgen of gaat die na 1x winnen van het toernooi weg?quote:Op maandag 24 september 2012 14:42 schreef knux het volgende:
Zojuist mijn eerste Gold Cup gewonnen, 5-1 in de finale. Stond in de 8e minuut met 2-0 voor
Helaas absolute troep in de gold pack reward
Weet je toevallig wat de waarde bij elkaar moet zijn en waar je evt. een site hebt waar je de waarde van spellen kan zien?quote:Op maandag 24 september 2012 14:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
COD 4, Black Ops en Avatar.
Moeten een bepaalde waarde bij elkaar zijn.
http://www.gamemania.nl/usedgamesquote:Op maandag 24 september 2012 14:44 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Weet je toevallig wat de waarde bij elkaar moet zijn en waar je evt. een site hebt waar je de waarde van spellen kan zien?
Gewoon op Gamemania.nl kijken bij de usedgames en je spel intypen en de waarde moet 40 euro zijn bij elkaar.quote:Op maandag 24 september 2012 14:44 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Weet je toevallig wat de waarde bij elkaar moet zijn en waar je evt. een site hebt waar je de waarde van spellen kan zien?
Kan je slechts eenmalig winnen helaas.quote:Op maandag 24 september 2012 14:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Blijf je voor altijd die gold pack krijgen of gaat die na 1x winnen van het toernooi weg?
Yoink!quote:‘Man City bereikt overeenstemming met Guidetti over nieuw contract’
Maandag, 24 september 2012 om 14:29
Manchester City lijkt nog altijd veel vertrouwen te hebben in John Guidetti. The Citizens hebben volgens Sky Sports met de twintigjarige Zweed overeenstemming bereikt over een nieuw, langlopend contract. Dat terwijl Guidetti nog altijd werkt aan zijn herstel; de jongeling stond vijf maanden buitenspel met een virus. Daardoor viel een verhuurperiode in het water.
De huidige verbintenis van Guidetti, die vorig seizoen in dienst van Feyenoord twintig treffers produceerde, loopt nog tot medio 2014. De verwachting is dat Guidetti in januari opnieuw in aanmerking komt voor een verhuur en vooral clubs in de Engelse Championship maken een goede kans.
Hoewel men bij Feyenoord zal hopen dat Guidetti alsnog naar Rotterdam komt, is dat volgens Sky Sports uitgesloten. Het medium meldt dat Manchester City de voorkeur geeft aan Engeland en dat ook Spanje, Italië en Duitsland de voorkeur genieten van de club van hoofdcoach Roberto Mancini.
Bron: Voetbalzone
Gewoon rechtsbovenin de game intypen? Is de 'used price' de prijs die je ervoor terugkrijgt?quote:Op maandag 24 september 2012 14:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gewoon op Gamemania.nl kijken bij de usedgames en je spel intypen en de waarde moet 40 euro zijn bij elkaar.
Jammerquote:Op maandag 24 september 2012 14:45 schreef knux het volgende:
[..]
Kan je slechts eenmalig winnen helaas.
Je kan het proberen te fixen daar als je er vaker komt doen ze het meestal wel gratis voor jequote:Op maandag 24 september 2012 14:43 schreef Il-Migliore het volgende:
[..]
Helaas, had hier zeven spellen klaarliggen maar allemaal wel met een krasje
Ja, bij de inruilvoorwaarden staat dat de games samen 40 euro moeten zijn en dat je de waarde terug kan vinden op de site.quote:Op maandag 24 september 2012 14:46 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Gewoon rechtsbovenin de game intypen? Is de 'used price' de prijs die je ervoor terugkrijgt?
3 spellen.quote:
Kan je me effe met een screenshot laten zien waar ik de game moet intypen en waar ik de prijs kan zien die ik voor de game terugkrijg? Thanksquote:Op maandag 24 september 2012 14:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, bij de inruilvoorwaarden staat dat de games samen 40 euro moeten zijn en dat je de waarde terug kan vinden op de site.
Dus de games moeten qua usedprijs 40 euro zijn.
quote:Op maandag 24 september 2012 14:48 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Kan je me effe met een screenshot laten zien waar ik de game moet intypen en waar ik de prijs kan zien die ik voor de game terugkrijg? Thanks
Dukenburg, dat is toch in Nijmegen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:47 schreef DutchSL het volgende:
Het hangt ook wel van de gast achter de kassa aan of die je spellen wel of niet accepteert, ik had iemand die een spel niet wilde aannemen in Dukenburg (dit was niet voor deze actie overigens), kwam een paar weken later terug en een andere jongen accepteerde het wel.
Dus dan krijg je 19.98 terug voor Fifa 12?quote:Op maandag 24 september 2012 14:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nijmegen ja, nee vanwege krassen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:50 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dukenburg, dat is toch in Nijmegen.Kan ook liggen aan het feit dat die spel toen ruim op voorraad was en dus niet willen aannemen.
Hij stond er in de middag een paar keer op voor lager als 5500, heb het risico maar niet genomen, omdat er bij geen enkele een bod was.quote:Op maandag 24 september 2012 14:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Almeback voor 5500 gekocht, hij is nu 9k en stijgende op ps3
Ja. Maar het kan ook dat ze die niet aannemen omdat ze er al honderden van hebbenquote:Op maandag 24 september 2012 14:51 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Dus dan krijg je 19.98 terug voor Fifa 12?
Ik had hem voor 2.5kquote:Op maandag 24 september 2012 14:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Almeback voor 5500 gekocht, hij is nu 9k en stijgende op ps3
Dukenburg kom ik ook wel eens.quote:Op maandag 24 september 2012 14:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nijmegen ja, nee vanwege krassen.
Had je moeten doen, er staat er nu wel een voor 7700. Hem en Kouyaté centraalquote:Op maandag 24 september 2012 14:51 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hij stond er in de middag een paar keer op voor lager als 5500, heb het risico maar niet genomen, omdat er bij geen enkele een bod was.
Kouyatequote:Op maandag 24 september 2012 14:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Had je moeten doen, er staat er nu wel een voor 7700. Hem en Kayoute centraal
Heb nu een lekker team gemaakt waarmee ik de hele avond kan spelen ipv handelen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Had je moeten doen, er staat er nu wel een voor 7700. Hem en Kouyaté centraal
Fifa 13 voor 20 euro dan.quote:Op maandag 24 september 2012 14:54 schreef Anthony9219 het volgende:
Voor Fifa 11 willen ze nog een 10tje geven. Ik ga gewoon proberen Fifa 11 + Fifa 12 en Cod 5 in te leveren en dan krijg je Fifa 13, of krijg je een korting op Fifa 13?
Dan krijg je fifa 13 voor 20 euro, moet je wel nu pre-orderen en voor de 26e spellen inleverenquote:Op maandag 24 september 2012 14:54 schreef Anthony9219 het volgende:
Voor Fifa 11 willen ze nog een 10tje geven. Ik ga gewoon proberen Fifa 11 + Fifa 12 en Cod 5 in te leveren en dan krijg je Fifa 13, of krijg je een korting op Fifa 13?
Korting natuurlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 14:54 schreef Anthony9219 het volgende:
Weet je wat mij zo opvalt....quote:Op maandag 24 september 2012 14:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, wat me ook opvalt is dat de tegenstanders ook bijzonder fair spelen, dat zal er ook mee te maken hebben
Je krijgt een waardebon van 40 euro die je dan moet laten zien.quote:Op maandag 24 september 2012 14:54 schreef Anthony9219 het volgende:
Normale = 20quote:Op maandag 24 september 2012 14:56 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Dat geldt dan voor de normale editie of de ultimate edition of maakt dat niet uit?
Pace & lob abuse is erger dan ooit, ook wel diverse mensen die 3x op pauze gingen drukken als ze aan het verliezen waren tegen gekomen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, wat me ook opvalt is dat de tegenstanders ook bijzonder fair spelen, dat zal er ook mee te maken hebben
Waardebon? Hoe ziet dit er uit, ik kreeg gewoon een kassabon mee. En als het goed is staat het bij hun al geregistreerd dat je de games hebt ingeleverd.quote:Op maandag 24 september 2012 14:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je krijgt een waardebon van 40 euro die je dan moet laten zien.
Ik heb nu alvast die 20 euro betaald, aangezien het pauperdruk gaat worden en dan hoef ik alleen mijn waardebon in te leveren en dan kan ik weer weg.
En van die maloten die de controller weg leggen na 2-0quote:Op maandag 24 september 2012 14:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pace & lob abuse is erger dan ooit, ook wel diverse mensen die 3x op pauze gingen drukken als ze aan het verliezen waren tegen gekomen.
Ok bedankt voor de info!quote:Op maandag 24 september 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
He jongens, ik heb hem bij mycom weg.
Gewoon een uitgeprint bonnetje waarop staat dat hij 40 euro waard isquote:Op maandag 24 september 2012 14:57 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Waardebon? Hoe ziet dit er uit, ik kreeg gewoon een kassabon mee. En als het goed is staat het bij hun al geregistreerd dat je de games hebt ingeleverd.
Dat vind ik minder erg, dan kan ik mijn doelsaldo lekker opschroeven.quote:Op maandag 24 september 2012 14:58 schreef KrAlex het volgende:
[..]
En van die maloten die de controller weg leggen na 2-0
Nee, je pre-ordered hem bij inlevering van de 3 games in de gamemania winkel.quote:Op maandag 24 september 2012 14:59 schreef Anthony9219 het volgende:
Maar Koenie95 zegt net dat je hem eerst moet pre-orderen en vervolgens de spellen voor de 26e moet inleveren, dat houdt in dat ik eerst de volle prijs moet betalen om vervolgens te hopen dat ze mijn spellen innemen voor die 3 spellen?
quote:Op maandag 24 september 2012 14:59 schreef wieisboos het volgende:
Die van jullie is al verzonden, dit staat er bij die van mij
[ afbeelding ]
Hoeft niet eerst te pre-orderen (alleen als je de UT versie wilde, maar daar is het al te laat voor), je levert spellen in en dan telt dat gelijk als een pre-orderquote:Op maandag 24 september 2012 14:59 schreef Anthony9219 het volgende:
Maar Koenie95 zegt net dat je hem eerst moet pre-orderen en vervolgens de spellen voor de 26e moet inleveren, dat houdt in dat ik eerst de volle prijs moet betalen om vervolgens te hopen dat ze mijn spellen innemen voor die 3 spellen?
Ohh op die manier, oke bedankt!quote:Op maandag 24 september 2012 15:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, je pre-ordered hem bij inlevering van de 3 games in de gamemania winkel.
Komt ze thuis met FIFA 12 PC versiequote:Op maandag 24 september 2012 15:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik laat mijn ma hem gewoon halen als ik op school zit[ afbeelding ]
Nee joh, ze weet wel dat ik een Xbox hebquote:Op maandag 24 september 2012 15:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt ze thuis met FIFA 12 PC versie
ja maar deze was goedkoper en je hebt toch ook een computer???quote:Op maandag 24 september 2012 15:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee joh, ze weet wel dat ik een Xbox heb.
En je hoeft niet extra te betalen voor online gamenquote:Op maandag 24 september 2012 15:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja maar deze was goedkoper en je hebt toch ook een computer???
Om dat ding in Friesland te krijgen hebben ze wat langer nodig.quote:Op maandag 24 september 2012 15:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
naar steefie sturen ze hem wel al maar naar mij nog niet
quote:Op maandag 24 september 2012 15:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ja maar deze was goedkoper en je hebt toch ook een computer???
BANBANBANBANBANquote:Op maandag 24 september 2012 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Rick (en niet Rik dus) van EA spreekt mij persoonlijk aan
dat is ook wel weer waarquote:Op maandag 24 september 2012 15:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Om dat ding in Friesland te krijgen hebben ze wat langer nodig.
Wat heb ik gemist, hoezo zit die er niet meer in?quote:Op maandag 24 september 2012 15:09 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ja, die zit niet meer in packs. Word alleen maar meer waard.
Wat een clubhopperquote:
De Russische versie wordt duurder..quote:Op maandag 24 september 2012 15:11 schreef seeewpaall het volgende:
ja dan wordt die toch minder waard xD
quote:Op maandag 24 september 2012 15:11 schreef seeewpaall het volgende:
ja dan wordt die toch minder waard xD
Transfermarkt.dequote:Op maandag 24 september 2012 15:13 schreef Anthony9219 het volgende:
Heeft er iemand een link met een bevestiging van die transfer?
Nee, online heb je altijd dezelfde database en tellen je eigen wijzigingen niet mee.quote:Op maandag 24 september 2012 15:16 schreef NumberSeven het volgende:
In fifa 12 kun je toch spelers beter maken net zoals met pes, maar kunnen mensen daardoor dan niet vals spelen in de online competities?
Online worden de standaard spelers geladen.quote:Op maandag 24 september 2012 15:16 schreef NumberSeven het volgende:
In fifa 12 kun je toch spelers beter maken net zoals met pes, maar kunnen mensen daardoor dan niet vals spelen in de online competities?
Neequote:Op maandag 24 september 2012 15:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Om dat ding in Friesland te krijgen hebben ze wat langer nodig.
Ja, je kon met Adriano echt werkelijk van overal op het veld scoren.quote:Op maandag 24 september 2012 15:17 schreef KrAlex het volgende:
Martins ken ik vooral door PES6, wat een held was die daar toen samen met Adriano. Inter was toen zo overpowered.
Die man was gewoon niet te stoppen, shot power, pace en strenght allemaal ver in de 90quote:Op maandag 24 september 2012 15:18 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ja, je kon met Adriano echt werkelijk van overal op het veld scoren.
Mooi zo, zoiets dacht ik al. Ik had nog een vraag; als ik online een vriendschappelijke match wil spelen dan kom ik in zo'n scherm terecht maar gebeurt er verder niets. Moet ik per se vrienden toevoegen? kan ik niet gewoon tegen een willekeurige speler online een vriendschappelijke match spelen?quote:Op maandag 24 september 2012 15:18 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Online worden de standaard spelers geladen.
Dan moet je naar aangepaste match lobbies. Vriendschappelijke wedstrijd is tegen vrieden.quote:Op maandag 24 september 2012 15:20 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Mooi zo, zoiets dacht ik al. Ik had nog een vraag; als ik online een vriendschappelijke match wil spelen dan kom ik in zo'n scherm terecht maar gebeurt er verder niets. Moet ik per se vrienden toevoegen? kan ik niet gewoon tegen een willekeurige speler online een vriendschappelijke match spelen?
ok tnx.quote:Op maandag 24 september 2012 15:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan moet je naar aangepaste match lobbies. Vriendschappelijke wedstrijd is tegen vrieden.
JAquote:Op maandag 24 september 2012 15:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Zullen we allemaal al ons aankopen posten en vragen of het goed is?
Narsingh voor 1100, is dat goed?quote:Op maandag 24 september 2012 15:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb net een tros bananen gekocht voor ¤1,99. Is dat goed?quote:Op maandag 24 september 2012 15:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Ozil voor 1.5k is dat goed? grgrquote:Op maandag 24 september 2012 15:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Als Martins er beter van gaat voetballen welquote:Op maandag 24 september 2012 15:23 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik heb net een tros bananen gekocht voor ¤1,99. Is dat goed?
TR GEMACHTquote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Als Martins er beter van gaat voetballen wel
Ja ik.quote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef NumberSeven het volgende:
Misschien een domme vraag, maar zit er iemand hier in divisie 1 van fifa 12? Ik ben net begonnen en vraag me af wat de moeilijkheidsgraad daarvan is.
Moeilijkheidsgraad verschilt per speler. Kan je toch nooit zeggen, sommige tegenstanders liggen je waardoor je snel doelpunten maakt. Andere spelen heel defensief, je komt er niet doorheen en bij een counter krijg je er een om de oren.quote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef NumberSeven het volgende:
Misschien een domme vraag, maar zit er iemand hier in divisie 1 van fifa 12? Ik ben net begonnen en vraag me af wat de moeilijkheidsgraad daarvan is.
Maar jij bent gewoon te goed, iedereen die van jou verliest speelt maanden geen FIFA meer!quote:Op maandag 24 september 2012 15:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja ik.
Niet echt moeilijk.
3x kampioen geworden geloof ik in Divisie 1. Niveau ligt niet zo heel hoog vind ik,vaak nog 4-1 gewonnen enzo.
Denk dat ik een keer of 20 kampioen ben geworden in Div 1. Tsja, wat is hoog? Ik speel Fifa sinds editie '10, en dan moet het je aardig snel lukken om er te komen. Vrienden van mij die nu een half jaartje spelen blijven vaak steken in 3 of 4...en halen hooguit div 1 als ze met Napoli en Anzhi spelen, en ze hebben een dag dat alles meezit.quote:Op maandag 24 september 2012 15:24 schreef NumberSeven het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2012 15:26 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Maar jij bent gewoon te goed, iedereen die van jou verliest speelt maanden geen FIFA meer!
Ik zit in divisie 5 en verspeel alleen punten tegen extreem defensieve spelers. Niet dat dat met jouw vraag te maken heeft :p ben wel in een ruk door gepromoveerd op 1x in divisie 9 na lolquote:Op maandag 24 september 2012 15:26 schreef NumberSeven het volgende:
Ok, ik ging er vanuit dat divisie 1 absolute wereldtop is, ik bedoel een hogere divisie is er niet toch? Behalve dat ze dan die wereldkampioenschappen houden.
Absolute wereldtop? Mwa...zeg dat 10% van alle spelers ooit in div 1 speelt...maar van alle spelers ooit speelt misschien 50% nu niet actief fifa meer, omdat ze de voorkeur geven aan een andere game. Houdt het dus op de beste 20% van de spelers nu.quote:Op maandag 24 september 2012 15:26 schreef NumberSeven het volgende:
Ok, ik ging er vanuit dat divisie 1 absolute wereldtop is, ik bedoel een hogere divisie is er niet toch? Behalve dat ze dan die wereldkampioenschappen houden.
De eerste divisies zijn leuk om in te komen, maar stellen meestal niks voor. Daarna wordt het wel leuker, want spannender; de verschillen worden kleiner.quote:Op maandag 24 september 2012 15:29 schreef NumberSeven het volgende:
Ik ben in 1 dag gepromoveerd naar divisie 8, tot zover vrij makkelijk. Maar verdedigen ben ik echt rampzalig, buitengewoon slecht. Zit te kloten met l2, kruisje en vierkantje. Maar ik ben dan ook echt beginner, speelde wel een jaartje pes.
Nicequote:Op maandag 24 september 2012 15:30 schreef KrAlex het volgende:
Heb m'n home en away kit ook weer geregeld. Spartak Moskou uit en thuisprima tenues.
Idd. merk het nu al een beetje, maar ik moet nog veel leren. Beste manier om te oefenen is gewoon wedstrijden spelen toch? of ook apart trainen?quote:Op maandag 24 september 2012 15:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De eerste divisies zijn leuk om in te komen, maar stellen meestal niks voor. Daarna wordt het wel leuker, want spannender; de verschillen worden kleiner.
Zijn nu nog erg goedkoop, liepen beide af op 150 coins met 30 seconden te gaan. Die 300 coins kan ik wel missen voor leuke tenues toch.quote:
Ik heb nu Charleroi home kit en Barnet away kitquote:Op maandag 24 september 2012 15:30 schreef KrAlex het volgende:
Heb m'n home en away kit ook weer geregeld. Spartak Moskou uit en thuisprima tenues.
Als ik een paar divisies gestegen ben wil ik wel tegen je spelen haha, kijken of ik enige kans maak.quote:
Als die 300 coins je volgende week opbreken om verder te komen, doe je iets niet goedquote:Op maandag 24 september 2012 15:32 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Zijn nu nog erg goedkoop, liepen beide af op 150 coins met 30 seconden te gaan. Die 300 coins kan ik wel missen voor leuke tenues toch.
Charleroi home is me op dit moment net te duurquote:Op maandag 24 september 2012 15:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb nu Charleroi home kit en Barnet away kit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |