SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Gamemania heeft hem dus woensdag waarschijnlijk alquote:Op maandag 24 september 2012 13:22 schreef KrAlex het volgende:
Donderdag meteen na stage naar de gamemania om de CD op te halen.En dan wachten op een leuk happy hour.
Omdat niet iedereen een uitkeringstrekker is.quote:Op maandag 24 september 2012 13:24 schreef over_hedge het volgende:
Ik kan niet eens een tegenstander vinden in de 2e ronden van brons toernooi
Ik ook nietquote:Op maandag 24 september 2012 13:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen een uitkeringstrekker is.
Je hebt meer aan het lijntje dan aan de gemiddelde prijs. Zit er nog redelijk in de buurt, prijzen liggen iets boven het lijntje.quote:Op maandag 24 september 2012 13:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die lijntjes geven een trend over twee weken en aangezien we pas een paar dagen kunnen spelen (en de grote aftrap pas over een paar dagen komt) heb je daar nu nog niet zo veel aan.
Half uurtje, doe ik mee!quote:Op maandag 24 september 2012 13:24 schreef over_hedge het volgende:
Ik kan niet eens een tegenstander vinden in de 2e ronden van brons toernooi
Jaa kreeg ik vorig jaar ook nadat ik de game had opgehaald. Ik had geen geduld, dus had toen gebeld naar de winkel. Mocht hem toen een halfuur voor sluitingstijd ophalen.quote:Op maandag 24 september 2012 13:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gamemania heeft hem dus woensdag waarschijnlijk al
Hebben ze je telefoonnummer? Dan krijg je SMS als je hem kunt ophalen.
HAHAHAHAHAquote:Op maandag 24 september 2012 13:22 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
goeie dat ajax niet kan winnen van den haag
quote:Op maandag 24 september 2012 13:26 schreef Rijst het volgende:
Vorig jaar had alleen Confetti bij mij zo'n season ticket en nu
[ afbeelding ]
Schrikbeeldquote:Op maandag 24 september 2012 13:25 schreef over_hedge het volgende:
Naja dan maar serie kijken en ondertussen tegen de cpu spelen voor coins
Zonder Fok! had ik nooit van mn leven zon ding gekochtquote:Op maandag 24 september 2012 13:26 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 24 september 2012 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Schrikbeeld...voor coins moeten spelen tegen cpu...niets saaier dan dat, zeker omdat je een nieuw spel hebt, en dan supergraag gewoon speelt tegen echte tegenstanders
Tamperen heeft EA veel geld opgeleverdquote:Op maandag 24 september 2012 13:26 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Met die verdediging zou je je moeten schamen bij een tegengoal. Heb je geen middenveld voor nodigquote:Op maandag 24 september 2012 13:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Repost, maar denken jullie dat de balans op het middenveld oké is?Zelf geen ervaring met deze opstelling.
[ afbeelding ]
Hernanes is echt een beest, weet alleen niet of noccerino zo goed is..quote:Op maandag 24 september 2012 13:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Repost, maar denken jullie dat de balans op het middenveld oké is?Zelf geen ervaring met deze opstelling.
[ afbeelding ]
Sony zal er ook wat aan verdienen hoor en Microsoft ook wel.quote:Op maandag 24 september 2012 13:29 schreef DutchSL het volgende:
Hoeveel geld zou EA verdienen aan dit early access grapje ? Het is bijna pure winst voor ze omdat er geen retailer tussen zit of wat dan ook..
Prima middenveld, workrates zien er ook prima uit. Ik vind ze alleen wel wat klein.quote:Op maandag 24 september 2012 13:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 13:29 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Met die verdediging zou je je moeten schamen bij een tegengoal. Heb je geen middenveld voor nodig
Nee, ik ook niet. Kan natuurlijk elke italiaanse CM uit de Serie A.quote:Op maandag 24 september 2012 13:30 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hernanes is echt een beest, weet alleen niet of noccerino zo goed is..
En dan nog durven vragen of het een beetje oke isquote:Op maandag 24 september 2012 13:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Ouwe schopper!!!!quote:Op maandag 24 september 2012 13:33 schreef Toefjes het volgende:
Bouhlarouz nu al 3 wedstrijden geschorst
Ja, kijk nog wel naar wat alternatieven misschien voor Noccerino.quote:Op maandag 24 september 2012 13:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Prima middenveld, workrates zien er ook prima uit. Ik vind ze alleen wel wat klein.
Ik moet wel eerst Xavi verkopen, jaquote:Op maandag 24 september 2012 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan nog durven vragen of het een beetje oke isMan 95% van de FUT-gemeenschap zou een moord doen voor zo'n squad
quote:Op maandag 24 september 2012 13:30 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Sony zal er ook wat aan verdienen hoor en Microsoft ook wel.
PS3quote:For a demo that is sized at exactly 1GB and is downloaded one million times, that would add an extra $160,000 that Sony is now charging and that, according to publishing sources, Microsoft isn't. That's what could scare publishers from placing content on the PS3.
Drama queenquote:Op maandag 24 september 2012 13:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik moet wel eerst Xavi verkopen, ja
Op de 360 betalen de users de kosten, op de PS3 de publishers. Lekker EA laten betalen dusquote:Op maandag 24 september 2012 13:36 schreef KrAlex het volgende:
[..]
'
PS3Wat een bazen lopen daar rond.
Wat een haat op EA sinds dat tamper gedoe.quote:Op maandag 24 september 2012 13:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op de 360 betalen de users de kosten, op de PS3 de publishers. Lekker EA laten betalen dus
Rik houdt ook van jouquote:Op maandag 24 september 2012 13:39 schreef DutchSL het volgende:
Geen haat op EA, gewoon liefde op mijn eigen portemonnee die even vol blijft. Beter dan dat ik elke maand moet betalen voor online gamen.
Ja verdomme, heb ik ook!quote:Op maandag 24 september 2012 13:33 schreef Toefjes het volgende:
Bouhlarouz nu al 3 wedstrijden geschorst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |