SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Omdat het de enige fatsoenlijke spits is voor liga BBVA. Die gaat flink stijgen.quote:Op maandag 24 september 2012 11:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Waarom wilt iedereen benzema hebben?
Omdat hij veel sneller is dan Falcao en Soldado en Higuain en co. Dus hij is/wordt gewild, dus hij wordt duur.quote:Op maandag 24 september 2012 11:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Omdat hij een paar dagen geleden 20 a 25K kostte en nu 50K. En volgende week waarschijnlijk nog meerquote:Op maandag 24 september 2012 11:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Totdat IF Higuain komtquote:Op maandag 24 september 2012 11:37 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Omdat het de enige fatsoenlijke spits is voor liga BBVA. Die gaat flink stijgen.
Aangezien je een gouden pikkie hebt zou ik een pack kopen met je coins. Jij hebt al lavezzi, hulk en silva gehad dusja...quote:
Haal Guarinquote:Op maandag 24 september 2012 11:38 schreef DutchSL het volgende:
Vidal is nog veel te duurvoor nu even Gargano gehaald voor 1800c.
gouwe pickkieeeequote:Op maandag 24 september 2012 11:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Aangezien je een gouden pikkie hebt zou ik een pack kopen met je coins. Jij hebt al lavezzi, hulk en silva gehad dusja...
Kerzha.. o wacht die is veel trager gemaakt.quote:Op maandag 24 september 2012 11:39 schreef KrAlex het volgende:
Wie moet ik koppelen aan Emenike in 3-4-1-2? Martins of Doumbia met erachter Danny
Hij staat er niet als CDM op, dan moet ik een (shiny) 4-2-2-2 én een CM -> CDM kaartje kopenquote:Op maandag 24 september 2012 11:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Haal Guarin[ afbeelding ] deze
Kerzhakov was een beest in FUT12, Welliton is me nu nog te duur.quote:Op maandag 24 september 2012 11:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kerzha.. o wacht die is veel trager gemaakt.
Welliton
Denk het ookquote:Op maandag 24 september 2012 11:42 schreef DutchSL het volgende:
Martins zou ik dan doen, want linkspoot en hij speelt nu in Spanje, dus zijn Rusland versie zal niet zo heel goedkoop worden denk ik, dan kan je hem nog voor een leuke prijs verkopen over een tijdje.
Op youtube staan ze allemaalquote:Op maandag 24 september 2012 11:46 schreef Toefjes het volgende:
Weet iemand of je ergens een voorbeeldje kunt zien van die celebrations die je kunt kopen? Als er een hele melige tussen zit koop ik er misschien wel 1
Die kun je toch gewoon verdienen door wedstrijden te spelen?quote:Op maandag 24 september 2012 11:46 schreef Toefjes het volgende:
Weet iemand of je ergens een voorbeeldje kunt zien van die celebrations die je kunt kopen? Als er een hele melige tussen zit koop ik er misschien wel 1
Koop die van Baloquote:Op maandag 24 september 2012 11:46 schreef Toefjes het volgende:
Ja, of dingen te bereiken, zoiets. Maar dan zie je dat je een celebration kunt kopen, met een naam erbij. Maar geen idee hoe dat er uit ziet.quote:Op maandag 24 september 2012 11:47 schreef Hasjmug het volgende:
[..]
Die kun je toch gewoon verdienen door wedstrijden te spelen?
Ik werd 10 minuten terug wakker.quote:Op maandag 24 september 2012 11:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hallo.
Ik begon 9.15 en was anderhalf uur later alweer uit![]()
.
8 tot 4 hier, nu 2 tussenurenquote:Op maandag 24 september 2012 11:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hallo.
Ik begon 9.15 en was anderhalf uur later alweer uit![]()
.
Doe mij eens een hamburgertje.quote:Op maandag 24 september 2012 11:50 schreef Rijst het volgende:
Ik zit sinds 5 minuten geleden op mn werkplek
Iwant fifaaaaaaaaaa
Ik zit sinds 9 uur op mn werkplekquote:Op maandag 24 september 2012 11:50 schreef Rijst het volgende:
Iwant fifaaaaaaaaaa
Ik wil graag een kip 9 met een cola en een Big Mac.quote:Op maandag 24 september 2012 11:50 schreef Rijst het volgende:
Iwant fifaaaaaaaaaa
Gewoon niet meer op FOK komen #litmanenmovesquote:Op maandag 24 september 2012 11:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je krijgt er zelfs 2 als ik de coins niet hoef terug te geven
Zet er dan iets op voor 10kquote:Op maandag 24 september 2012 11:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon niet meer op FOK komen #litmanenmoves
Kan je bij verkoop mijn Benzema plaatjes ook doorsturenquote:Op maandag 24 september 2012 11:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
Die vriend van me hé die zei dat Benzema binnenkort 1.5k wordt..
Ik ga hem zo hard uitlachen als ik hem een plaatje stuur dat ik Benzema voor 50x zoveel verkoop![]()
.
Ga ik doenquote:Op maandag 24 september 2012 11:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan je bij verkoop mijn Benzema plaatjes ook doorsturen
Die 50k is van mij!quote:Op maandag 24 september 2012 11:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
Laagste BIN op Xbox van Benzema is 46k en daarna 50k
Kan dat? Hoe dan?quote:Op maandag 24 september 2012 12:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die van mij niet want ik heb mn TP uitgebreid naar 40
Vasthoudenquote:Op maandag 24 september 2012 12:02 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Die 50k is van mij!moet ik nog langer gaan vast houden of zal de prijs rond de 50k blijven?
Gewoon nog houden man, zal over een paar dagen wel op 75k zitten denk ik.quote:Op maandag 24 september 2012 12:02 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Die 50k is van mij!moet ik nog langer gaan vast houden of zal de prijs rond de 50k blijven?
je hele lefequote:Op maandag 24 september 2012 12:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is die uitbreiding tijdelijk? oF voor de rest van je hele fifa 13 leven?
quote:
IF Burak Yilmaz denk ik, heeft gister 2 goals gemaakt een een assist.quote:Op maandag 24 september 2012 12:08 schreef zerokil het volgende:
Welke IFs komen er deze week uit denken jullie?
IF psv door het rapen van Feyenoordquote:Op maandag 24 september 2012 12:09 schreef KrAlex het volgende:
[..]
IF Burak Yilmaz denk ik, heeft gister 2 goals gemaakt een een assist.
Heel PSVquote:Op maandag 24 september 2012 12:08 schreef zerokil het volgende:
Welke IFs komen er deze week uit denken jullie?
Geniaal inderdaadquote:Op maandag 24 september 2012 12:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel geweldig voor de bronze pack methode
ja als het nog werkt welquote:Op maandag 24 september 2012 12:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel geweldig voor de bronze pack methode
Jatuchhh, nee sowieso een speler uit de Belgische league, scoorde een hattrick. Weet niet wie precies.quote:
IF Narsingh. pace 97quote:Op maandag 24 september 2012 12:13 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Jatuchhh, nee sowieso een speler uit de Belgische league, scoorde een hattrick. Weet niet wie precies.
thx, gooi hem nog wel even in mijn club dan. Wacht het weekend wel even af!quote:Op maandag 24 september 2012 12:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gewoon nog houden man, zal over een paar dagen wel op 75k zitten denk ik.
Gister was hij nog voor 40k bin te vinden geloof ik en nu trekt hij al naar 50.
Erop zetten voor 120K en dan 2 Benzema's voor in de plaats halen.quote:Op maandag 24 september 2012 12:14 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
thx, gooi hem nog wel even in mijn club dan. Wacht het weekend wel even af!nog tips voor de Van Persie die ik vanochtend uit mijn season ticket pack haalde?
>.<quote:Op maandag 24 september 2012 12:15 schreef DutchSL het volgende:
IF Waterman
En dan nog steeds slechter dan Zoet.
Okee, laat even weten hoe het afgelopen isquote:Op maandag 24 september 2012 12:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik moet straks in 12 min naar de busstation lopen, dat duurt meestal 8 a 9 minuten maar het kan moeilijk worden. Ok?
gr gr.
Ok is goed hoorquote:Op maandag 24 september 2012 12:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, laat even weten hoe het afgelopen is
Van Persie al 120K?quote:Op maandag 24 september 2012 12:15 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Erop zetten voor 120K en dan 2 Benzema's voor in de plaats halen.
ja lul ik moet die ook hebben maar wel 4-3-3quote:Op maandag 24 september 2012 12:18 schreef Thorb het volgende:
Moest een Wijnaldum in de gaten houden voor Stijn, mocht tot 3k gaan maar hij werd duurder. Ik dus maar even kijken of er toevallig een andere kwam, staat er eentje 5 sec op voor 2k
Hij was ook 433.quote:Op maandag 24 september 2012 12:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja lul ik moet die ook hebben maar wel 4-3-3
Gaat ie nu al voor 120k ja?! Zal die nog veel gaan stijgen? Of vergelijkbaar met Benzema?quote:Op maandag 24 september 2012 12:15 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Erop zetten voor 120K en dan 2 Benzema's voor in de plaats halen.
paas mij die wijnaldumpje. Ik ben psv supporter. jij nietquote:Op maandag 24 september 2012 12:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij was ook 433.
Ik nog snel mijn unassigned items in de club gooien, nog wel op tijd
Ik zie Bocchetti LCB zetten, want hij is linkspoot, vind ik toch net iets fijner aan de linkerkant.quote:Op maandag 24 september 2012 12:19 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Dit word mijn team waar ik de coins mee ga binnen halen. De spitsen worden Emenike en Martins.
1e doel is om de CM's te vervangen voor Witsel en Denisov of Diarra. LM wil ik Dzsudszsak hebben. En dan nog een 3e beast spits Welliton of Doumbia kopen.
Hij is voor een PSV supporter man. Sowieso is het xbox...quote:Op maandag 24 september 2012 12:20 schreef Roypsv het volgende:
[..]
paas mij die wijnaldumpje. Ik ben psv supporter. jij niet
kutboxquote:Op maandag 24 september 2012 12:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij is voor een PSV supporter man. Sowieso is het xbox...
Lijkt aardig op mijn team die ik nu gebruik.quote:Op maandag 24 september 2012 12:19 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Dit word mijn team waar ik de coins mee ga binnen halen. De spitsen worden Emenike en Martins.
1e doel is om de CM's te vervangen voor Witsel en Denisov of Diarra. LM wil ik Dzsudszsak hebben. En dan nog een 3e beast spits Welliton of Doumbia kopen.
Jij geeft goeie tips manquote:Op maandag 24 september 2012 12:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zie Bocchetti LCB zetten, want hij is linkspoot, vind ik toch net iets fijner aan de linkerkant.
Wat moet je weten ik ben een voetbal encyclopediequote:Op maandag 24 september 2012 12:22 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Jij geeft goeie tips manvoortaan doe ik wel een DM naar jou.
wojo encyclopedie zonder spelfout sickquote:Op maandag 24 september 2012 12:23 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Wat moet je weten ik ben een voetbal encyclopedie
lolzz hoe? Cheat engine?quote:Op maandag 24 september 2012 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vandaag een presentatie maar die ging niet door omdat ze het in een verkeerd lokaal hadden gepland! Ik heb nu in totaal alweer bijna 100k op 2 accounts, op 1 account 49k en op het andere account 45k.
Klopt zag hem van jou ook langskomen, vergelijkbaar team had ik vorig jaar ook op het begin met FUT12. Ben er nu helemaal fan van, en al helemaal door Emenike, wat een baas is dat zeg.quote:Op maandag 24 september 2012 12:21 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Lijkt aardig op mijn team die ik nu gebruik.
Heb Movsisyan als spits. Wat een pacebeest is dat hé
Ben je niet, dat is Sierd de Vos.quote:Op maandag 24 september 2012 12:23 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Wat moet je weten ik ben een voetbal encyclopedie
Ik heb een paar goede deals gehad en ik heb heel veel bronze packs geopend. Toen fitnesses voor 300 verkochten en stadions voor 400 ging het te makkelijk.quote:
Ja, ik heb 450.000 coins echt fantastischquote:
Ik had in Fifa 12 een 3atb team met IF Bocchetti - Cesar Navas - TOTY Hubocan.quote:Op maandag 24 september 2012 12:22 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Jij geeft goeie tips manvoortaan doe ik wel een DM naar jou.
Ik heb Zhirkov op dit moment op de bank zitten en dan Gonzalez op LMquote:Op maandag 24 september 2012 12:24 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Klopt zag hem van jou ook langskomen, vergelijkbaar team had ik vorig jaar ook op het begin met FUT12. Ben er nu helemaal fan van, en al helemaal door Emenike, wat een baas is dat zeg.
Jammer dat die zonder ook maar 1 wedstrijd te spelen, Fenerbahce moest verlaten
Gonzalez heb ik net op zitten bieden, maar meer dan 1500 coins wil ik er op het moment niet aan uitgeven.quote:Op maandag 24 september 2012 12:26 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ik heb Zhirkov op dit moment op de bank zitten en dan Gonzalez op LM
Ik scoor ze alleen maar als de tegenstander een GJE'tje doetquote:Op maandag 24 september 2012 12:27 schreef wieisboos het volgende:
Zojuist mijn eerste ''echte'' longshot gescoord! metertje of 35
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 24 september 2012 12:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
Er staat een David Silva op voor 35k BIN en de goedkoopste daarna is 45k. Voor de Xboxers.
Sla je slag.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/136397568 met een beetje hulp van de keeperquote:Op maandag 24 september 2012 12:27 schreef wieisboos het volgende:
Zojuist mijn eerste ''echte'' longshot gescoord! metertje of 35
Cesar Navas heb ik ook een hele tijd gebruikt, was vorig jaar de enige pacey verdediger met Boccheti in de RPL.quote:Op maandag 24 september 2012 12:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had in Fifa 12 een 3atb team met IF Bocchetti - Cesar Navas - TOTY Hubocan.
Navas is een beest van 2 meter ofzo en dan kon SIF Diego Lopez op doel![]()
Navas is nu silver zie ik, hmm misschien wel iets met hem maken een keer.
haha lekkere goal. Vind het nu sowieso wel vetter hoe de keepers soms de bal tegen zich aankrijgen. Of dat die van richting wordt veranderdquote:Op maandag 24 september 2012 12:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/136397568 met een beetje hulp van de keeper
met Siem de Jong trouwens
Geen probleemquote:Op maandag 24 september 2012 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipLaagste BIN is zelfs 49k.
Nouja pacey, hij had 67 pace volgens mij en Bruno Alves ook zoiets.quote:Op maandag 24 september 2012 12:28 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Cesar Navas heb ik ook een hele tijd gebruikt, was vorig jaar de enige pacey verdediger met Boccheti in de RPL.
Weet ik niet man. ik wil je vanmiddag wel ff dollenquote:Op maandag 24 september 2012 12:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Roy, hebben wij nou een keer een finale om een toernooi tegen elkaar gespeeld?
Bruno Alves was 62 ofzo, die was echt heel traag, maar zijn lengte en doelpunten uit corners maakte wel veel goed.quote:Op maandag 24 september 2012 12:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nouja pacey, hij had 67 pace volgens mij en Bruno Alves ook zoiets.
Met Lavezziquote:Op maandag 24 september 2012 12:32 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Weet ik niet man. ik wil je vanmiddag wel ff dollen
Is goed! Tegenstander heette ElRoy ofzo, en speelde in PSV shirts. Ik verloor 2-0quote:Op maandag 24 september 2012 12:32 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Weet ik niet man. ik wil je vanmiddag wel ff dollen
Ik kan je geen dm sturen met mijn psnquote:Op maandag 24 september 2012 12:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goed! Tegenstander heette ElRoy ofzo, en speelde in PSV shirts. Ik verloor 2-0
jaja i know. volgende week 25 euro aan paketten dan zien we wel verder;pquote:Op maandag 24 september 2012 12:33 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Toch balen, had je nu een Argentijnse pace hoer op de LW kunnen hebben. Ipv die kut Belg.
LOLquote:Op maandag 24 september 2012 12:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik kan je geen dm sturen met mijn psn
[ afbeelding ]
Auw.quote:Op maandag 24 september 2012 12:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 12:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even opgezocht, Bruno Alves was sneller dan Cesar Navasquote:Op maandag 24 september 2012 12:32 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Bruno Alves was 62 ofzo, die was echt heel traag, maar zijn lengte en doelpunten uit corners maakte wel veel goed.
Minimaal 6k die ventquote:
Pijnlijkquote:Op maandag 24 september 2012 12:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 12:37 schreef DutchSL het volgende:
Navas was 194 in Fifa 12 en hij is nu 197.
Lekkere groeispurt op zijn 32e
Vorig jaar had ik Osborne en Pearce in het begin allebei in 4-4-2 uit packsquote:Op maandag 24 september 2012 12:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Minimaal 6k die vent.
Nu al Weston en Pearce gehad, heerlijk.
Koop een paar Martins van Rubin Kazan, en verkoop ze voor meer over 2 wekenquote:Op maandag 24 september 2012 12:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb geld nodig, iemand nog tips naast dat 150c voor geld verdienen? Ik kan namelijk niets nu.
Dan heb ik me vergist met Lombaerts, die heb ik toen vervangen voor Cesar Navas.quote:Op maandag 24 september 2012 12:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Even opgezocht, Bruno Alves was sneller dan Cesar Navas
[ afbeelding ]
Casillas ook van 182 naar 185quote:Op maandag 24 september 2012 12:37 schreef DutchSL het volgende:
Navas was 194 in Fifa 12 en hij is nu 197.
Lekkere groeispurt op zijn 32e
Ik heb niet eens geld om IETS te kopen.quote:Op maandag 24 september 2012 12:39 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Koop een paar Martins van Rubin Kazan, en verkoop ze voor meer over 2 weken
Dan ben je af.quote:Op maandag 24 september 2012 12:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geld om IETS te kopen.
Dan heeft geen enkele tip zin dus.. of je moet coins voor echt geld bij iemand kopen.quote:Op maandag 24 september 2012 12:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Geen geld voor bronze pack?quote:Op maandag 24 september 2012 12:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dan is hij gelijk een stuk beterquote:
Nope.quote:Op maandag 24 september 2012 12:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen geld voor bronze pack?
quote:Op maandag 24 september 2012 12:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij mag langs de kant zitten tot iemand een vangbal maakt.
Discarden dan of potje spelen en van die coins een bronze pack kopen en die helemaal op de TP gooienquote:
Ik kan nog niet spelen.quote:Op maandag 24 september 2012 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Discarden dan of potje spelen en van die coins een bronze pack kopen en die helemaal op de TP gooien
Wat heb je in je club dan?quote:Op maandag 24 september 2012 12:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kan nog niet spelen.Discarden moet dan maar.
Zal Pearce nog stijgen? Ik heb zijn prijs niet echt bijgehouden vanaf het begin eigenlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 12:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik Osborne en Pearce in het begin allebei in 4-4-2 uit packsOsborne is nog duurder dan Pearce trouwens.
Ik kon hem in het begin oppikken voor 2.5k dus hij is al behoorlijk gestegen. Ik denk niet dat hij nog veel duurder gaat worden.quote:Op maandag 24 september 2012 12:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zal Pearce nog stijgen? Ik heb zijn prijs niet echt bijgehouden vanaf het begin eigenlijk.
Dan kun je zelf toch wel bedenken dat je eerst wat zooi moet verkopen voordat je weer winst kunt maken op nieuwe spelers..quote:Op maandag 24 september 2012 12:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Genoeg brons, paar zilver, snelle verdediger, shiny, stadion etc.
Staan in de verkoop, paar dagen, maar nope, nog niets verkocht.quote:Op maandag 24 september 2012 12:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan kun je zelf toch wel bedenken dat je eerst wat zooi moet verkopen voordat je weer winst kunt maken op nieuwe spelers..
Soms voel ik me net Louis van Gaal
Probeer daarvan te verkopen en ga bronze pakketjes kopen van die coins. Easy moneyquote:Op maandag 24 september 2012 12:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Genoeg brons, paar zilver, snelle verdediger, shiny, stadion etc.
3 dagen al bezig ermee, nog niets verkocht.quote:Op maandag 24 september 2012 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Probeer daarvan te verkopen en ga bronze pakketjes kopen van die coins. Easy money
150 start 300 bin doen dan. Je moet niet te veel vragen voor kut spelersquote:Op maandag 24 september 2012 12:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
3 dagen al bezig ermee, nog niets verkocht.
Vraag ook 150.quote:Op maandag 24 september 2012 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
150 start 300 bin doen dan. Je moet niet te veel vragen voor kut spelers
Misschien is je clubnaam gewoon aidsquote:
..Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 24 september 2012 12:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien is je clubnaam gewoon aids
Just guessinquote:
Nou, ze zijn beter dan sommige bronzen in dit topic.quote:Op maandag 24 september 2012 12:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je spelers zijn blijkbaar zo pauperslecht dat niemand ze zelfs voor 150 wilt hebben.
Dat is een fout in de web app. Bij pagina 835 houdt hij er gewoon mee op. Dus je moet de zoekopdracht beperken, bij bronze doe ik minimaal 300 aangezien het grootste gedeelte van de kaarten die erop staan minder dan 300 kost.quote:Op maandag 24 september 2012 12:50 schreef seeewpaall het volgende:
vraagje.
waarom kan ik met CE niet verder dan 800 ?
Linkspoot rechts en rechtspoot links voor da finessseeeequote:Op maandag 24 september 2012 12:50 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil nu naar huis en gamen.
Ik poeier er alles keihard in met Emenike heb nog geen finesse goals gemaakt in FUT13.quote:Op maandag 24 september 2012 12:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Linkspoot rechts en rechtspoot links voor da finessseeee
Al is finesse niet zo goed in deze Fifa
Wat een kut teamquote:Op maandag 24 september 2012 12:51 schreef Joodnl het volgende:
Ben een nederlandse Competitie aan het maken...
Alleen ben ik bang dat ik een verkeerde opstelling aan het maken ben, want er zijn amper tot geen LB en RB in het spel.
Iemand nog wat ideeën of tips?
(en ja...ik weer dat Villa geen Nederlander is of in NL comp speelt (wat niet is, kan nog komen :p)
Zonder dollen....Deze hou ik nog ff vast!
[ afbeelding ]
Willems en Van Rhijn?quote:Op maandag 24 september 2012 12:51 schreef Joodnl het volgende:
Alleen ben ik bang dat ik een verkeerde opstelling aan het maken ben, want er zijn amper tot geen LB en RB in het spel.
(en ja...ik weer dat Villa geen Nederlander is of in NL comp speelt (wat niet is, kan nog komen :p)
[ afbeelding ]
Het is een groot anti-jij complot, iedereen heeft met elkaar afgesproken geen spelers van jou te kopen.quote:Op maandag 24 september 2012 12:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja inderdaad want anderen verkopen het allemaal wel.
quote:Op maandag 24 september 2012 12:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Best een bazig team![]()
[ afbeelding ]
Ja dat begin ik ook te denken. Grrrr.quote:Op maandag 24 september 2012 12:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is een groot anti-jij complot, iedereen heeft met elkaar afgesproken geen spelers van jou te kopen.
Lamela was een geweldige silver player. Maakte longshot goals die ik met niemand anders maakte.quote:Op maandag 24 september 2012 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sowieso wil ik een team met Lamela.
Klopt. Leek qua stijl wel wat op El Shaarawy. Nu nog 5* skills ook.quote:Op maandag 24 september 2012 12:56 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Lamela was een geweldige silver player. Maakte longshot goals die ik met niemand anders maakte.
Whut?quote:Op maandag 24 september 2012 12:52 schreef seeewpaall het volgende:
ik snap het dankjewel ! litmanen afca
Als ik eraan terug denk baal ik wel dat ik heb getamperd. Ik had die bazen nog in mn laatste teams zitten.quote:Op maandag 24 september 2012 12:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Leek qua stijl wel wat op El Shaarawy. Nu nog 5* skills ook.
Wtf lees ik nuquote:Op maandag 24 september 2012 12:56 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga een Eredivisie team met Ben Arfa en Modric op CDM maken, want Strootman en van Bommel zijn traag. En Eto'o in de spits en Chiellini achterin. Mooi plan toch
Ik heb 900 betaaldquote:Op maandag 24 september 2012 12:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom zou je 1900 betalen voor een stadion
Je had het ook naar een goed doel kunnen doen.quote:Op maandag 24 september 2012 12:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb 900 betaaldIk wilde de ArenA
Zoiets had ik ook met Kabir in de spits, El Sharaawy en Lamela als CAM en dan Pasquato op de CF.quote:Op maandag 24 september 2012 12:59 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Lamela had ik tijdje op CF, maar Olivera beviel me beter
Bijna.quote:Op maandag 24 september 2012 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heeft het iets te maken met een touw en een stoel?
Roy geeft ze zelf weg heb ik gehoord.quote:Op maandag 24 september 2012 13:08 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil ook wel lavezzi !! psn of xbox ?
Uhm, dit elftal is niet best. Van Rijn, Willems raad ik aan. Waar is Leroy Fer? Heitinga is een goede CB en niet peperduur.. Maak er lekker een Nederlands team van zou ik zeggen.quote:Op maandag 24 september 2012 12:51 schreef Joodnl het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn die prijzen die daar staan niet nog van FIFA 12?quote:Op maandag 24 september 2012 13:08 schreef Thorb het volgende:
Kijk nou eens een keer zelf op de markt of op www.ultimatedb.nl
Hoe moeilijk is het nou
Xbox, wat is een reële prijs?quote:Op maandag 24 september 2012 13:08 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil ook wel lavezzi !! psn of xbox ?
Nope, is geupdate naar 13quote:Op maandag 24 september 2012 13:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zijn die prijzen die daar staan niet nog van FIFA 12?
Tik benzema in. Kijk wat er uit komt. Trek je conclusies. Doe in elk geval IETS om te kunnen zeggen dat je het zelf hebt uitgezocht.quote:Op maandag 24 september 2012 13:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nee, je moet wel naar de lijntjes kijken ipv het gemiddelde door de sterke stijgingen.quote:Op maandag 24 september 2012 13:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
wut?quote:Op maandag 24 september 2012 13:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tik benzema in. Kijk wat er uit komt. Trek je conclusies. Doe in elk geval IETS om te kunnen zeggen dat je het zelf hebt uitgezocht.
Als je er twee hebt heb je een dealquote:Op maandag 24 september 2012 13:11 schreef seeewpaall het volgende:
ruilen voor if altidore?jou lavezzi
De strekking: probeer eerst zelf je huiswerk te maken, voordat je een ander ermee belastquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De strekking: probeer eerst zelf je huiswerk te maken, voordat je een ander ermee belast
Nou, wat een belasting zeg. Ik vraag alleen of iemand het weet of nietquote:Op maandag 24 september 2012 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De strekking: probeer eerst zelf je huiswerk te maken, voordat je een ander ermee belast
Bedankt, maar is al te laat. Had een McGeady gezien voor 3400BIN en kwam 400 coins te kortquote:
Staan vooral de gouden en zilvers op. Verder kan je bijna iedereen vinden in de database.quote:Op maandag 24 september 2012 13:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nou, wat een belasting zeg. Ik vraag alleen of iemand het weet of nietIk twijfelde namelijk omdat het '12' logootje nog linksboven staat.
Overigens, als ik op die site naar PS3 Trading ga vind ik lang niet alle spelers.
En dat laatste is het teken dat het om '13 gaat: UT'13 loopt nog te kort om voor bepaalde spelers al data beschikbaar te hebben ;-)quote:Op maandag 24 september 2012 13:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nou, wat een belasting zeg. Ik vraag alleen of iemand het weet of nietIk twijfelde namelijk omdat het '12' logootje nog linksboven staat.
Overigens, als ik op die site naar PS3 Trading ga vind ik lang niet alle spelers.
Oke, Altidore, 6k + Grevinho?quote:Op maandag 24 september 2012 13:14 schreef seeewpaall het volgende:
ja, zo veel heb ik niet
gervinho..
Benzema proberen te kopen voor 6k moet je wel 20k voor kunnen krijgen gr grquote:Op maandag 24 september 2012 13:17 schreef seeewpaall het volgende:
wie kan mij dm met een goede investering van 6k naar 20k?
ook goedemiddagquote:Op maandag 24 september 2012 13:17 schreef Confetti het volgende:
PFFFFFFFF, hele spel is naar de kanker.
Die kut lob-abuse is nu terug, sterker dan ooit. Echt constant gebruiken ze hem en 9 van de 10 keer is het een perfecte cross-ball over 50 meter met een bijna perfecte aanname.
Die fout maakte ik ook niet het begin. Als je ipv naar PS3 trading, naar player database gaat, dan zul je zien dat je praktisch iedereen kunt vinden.quote:Op maandag 24 september 2012 13:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Goed zoeken en geduld hebben...je krijgt het niet cadeau hoorquote:Op maandag 24 september 2012 13:17 schreef seeewpaall het volgende:
wie kan mij dm met een goede investering van 6k naar 20k?
Ja, hoor.... Loopt nog 1 op 1....quote:Op maandag 24 september 2012 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
Villa doet het vast goed op die plek.![]()
Ik zag idd dat je bij player database bijna iedereen vindt, maar bij PS3 trading zie je die lijntjes waar iemand het over had en bij database nietquote:Op maandag 24 september 2012 13:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die fout maakte ik ook niet het begin. Als je ipv naar PS3 trading, naar player database gaat, dan zul je zien dat je praktisch iedereen kunt vinden.
En als je bijvoorbeeld Benzema had ingetikt, had je er 1 gekregen et 87 rating. In fifa 12 had hij allemaal verschillende kaarten.
excusues hahaquote:Op maandag 24 september 2012 13:19 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet geen adem te halen.
Haha. Goeie.quote:Op maandag 24 september 2012 13:19 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet geen adem te halen.
Officieel donderdag, ik heb hem wsl woensdag.quote:Op maandag 24 september 2012 13:16 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik heb Ibini-Isei 4-3-3 in mn bronze pack, hoorde dat die wat waard was?
En komt fifa nou donderdag of vrijdag uit want op internet staat telkens wat anders..
Die lijntjes geven een trend over twee weken en aangezien we pas een paar dagen kunnen spelen (en de grote aftrap pas over een paar dagen komt) heb je daar nu nog niet zo veel aan.quote:Op maandag 24 september 2012 13:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, je moet wel naar de lijntjes kijken ipv het gemiddelde door de sterke stijgingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |