SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Omdat het de enige fatsoenlijke spits is voor liga BBVA. Die gaat flink stijgen.quote:Op maandag 24 september 2012 11:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Waarom wilt iedereen benzema hebben?
Omdat hij veel sneller is dan Falcao en Soldado en Higuain en co. Dus hij is/wordt gewild, dus hij wordt duur.quote:Op maandag 24 september 2012 11:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Omdat hij een paar dagen geleden 20 a 25K kostte en nu 50K. En volgende week waarschijnlijk nog meerquote:Op maandag 24 september 2012 11:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Totdat IF Higuain komtquote:Op maandag 24 september 2012 11:37 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Omdat het de enige fatsoenlijke spits is voor liga BBVA. Die gaat flink stijgen.
Aangezien je een gouden pikkie hebt zou ik een pack kopen met je coins. Jij hebt al lavezzi, hulk en silva gehad dusja...quote:
Haal Guarinquote:Op maandag 24 september 2012 11:38 schreef DutchSL het volgende:
Vidal is nog veel te duurvoor nu even Gargano gehaald voor 1800c.
gouwe pickkieeeequote:Op maandag 24 september 2012 11:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Aangezien je een gouden pikkie hebt zou ik een pack kopen met je coins. Jij hebt al lavezzi, hulk en silva gehad dusja...
Kerzha.. o wacht die is veel trager gemaakt.quote:Op maandag 24 september 2012 11:39 schreef KrAlex het volgende:
Wie moet ik koppelen aan Emenike in 3-4-1-2? Martins of Doumbia met erachter Danny
Hij staat er niet als CDM op, dan moet ik een (shiny) 4-2-2-2 én een CM -> CDM kaartje kopenquote:Op maandag 24 september 2012 11:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Haal Guarin[ afbeelding ] deze
Kerzhakov was een beest in FUT12, Welliton is me nu nog te duur.quote:Op maandag 24 september 2012 11:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kerzha.. o wacht die is veel trager gemaakt.
Welliton
Denk het ookquote:Op maandag 24 september 2012 11:42 schreef DutchSL het volgende:
Martins zou ik dan doen, want linkspoot en hij speelt nu in Spanje, dus zijn Rusland versie zal niet zo heel goedkoop worden denk ik, dan kan je hem nog voor een leuke prijs verkopen over een tijdje.
Op youtube staan ze allemaalquote:Op maandag 24 september 2012 11:46 schreef Toefjes het volgende:
Weet iemand of je ergens een voorbeeldje kunt zien van die celebrations die je kunt kopen? Als er een hele melige tussen zit koop ik er misschien wel 1
Die kun je toch gewoon verdienen door wedstrijden te spelen?quote:Op maandag 24 september 2012 11:46 schreef Toefjes het volgende:
Weet iemand of je ergens een voorbeeldje kunt zien van die celebrations die je kunt kopen? Als er een hele melige tussen zit koop ik er misschien wel 1
Koop die van Baloquote:Op maandag 24 september 2012 11:46 schreef Toefjes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |