Omdat CL dat vindt. En als CL het vindt, dan is het zo!quote:
Da´s net zo kut kak.quote:
Ik klaag niet zo snel over het weer hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 13:38 schreef Weissman het volgende:
Over iets anders klagen dan het weer
Nee hoor, hiermee had ik niets te maken. Men was overtuigd dat XS4all perfect was en bleef. Ik had geen inbreng mogelijkheid.quote:Op maandag 24 september 2012 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet beschikbaar op je huidige woonplek of was dat een blokkerend punt in de onderhandelingen voorafgaand aan het samenwonen?
quote:
Verrassingspakket.quote:Op maandag 24 september 2012 14:02 schreef CherryLips het volgende:
"Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar
Beschikbaar op 01.04.2012"
Zie ik iets over het hoofd ofzo?
Je leeft in een droom.quote:Op maandag 24 september 2012 14:02 schreef CherryLips het volgende:
"Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar
Beschikbaar op 01.04.2012"
Zie ik iets over het hoofd ofzo?
Ik weet niet wat ik heb. Ik weet wel dat het werktquote:
Werken doet het hier ook wel ja.quote:Op maandag 24 september 2012 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik heb. Ik weet wel dat het werkt.
Voor in je nieuwe huis?quote:
ik heb regelmatig 18MB/s met pieken van over de 20, met particulier Ziggo...quote:Op maandag 24 september 2012 14:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Werken doet het hier ook wel ja.
[ afbeelding ]
[..]
Voor in je nieuwe huis?
Ik ga mijn ouders dat ook maar eens aansmeren.
En voor nerds die er een langere e-penis van krijgen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:23 schreef Tegan het volgende:
Boven de 20 is eigenlijk alleen voor gevorderden.
Niet waar. Je hebt 25Mb internet.quote:Op maandag 24 september 2012 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu 25MB internet zie ik maar dat werkt eigenlijk ook wel primahad niet eens door dat het een stuk trager is dan wat ik bij Ziggo had.
Laat mij raden, jij hebt meer dan 20?quote:Op maandag 24 september 2012 14:23 schreef Tegan het volgende:
Dat heb ik ook alleen maar via de private tracker en steam. Vooral die laatste vind ik erg prettig als ik spellen als Skyrim heb gekochtquote:Op maandag 24 september 2012 14:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En voor nerds die er een langere e-penis van krijgen.
Dat zeg ik toch ookquote:Op maandag 24 september 2012 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet waar. Je hebt 25Mb internet.
Hoofdletter B of kleine b maakt een factor 8 verschilquote:
Oh ik haal het eigenlijk alleen met speedtests. Downloaden doe ik vrij weinig, meeste wat ik wil zien is hier lokaal te vinden. Als ik 3-4MB/s haal op een torrent is het veel. Usenet gebruik ik tegenwoordig eigenlijk helemaal niet meer.quote:Op maandag 24 september 2012 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook alleen maar via de private tracker en steam. Vooral die laatste vind ik erg prettig als ik spellen als Skyrim heb gekocht
18MB?quote:Op maandag 24 september 2012 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik heb regelmatig 18MB/s met pieken van over de 20, met particulier Ziggo...
Nope.quote:Op maandag 24 september 2012 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat mij raden, jij hebt meer dan 20?
Jaquote:
dat is wel zo prettig met die 1080's van vandaagquote:Op maandag 24 september 2012 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja
120Mbit/s lijn, maar het is kabel, dus dat is de gegarandeerde maximum, kan dus hoger worden. Mooi verschil met ADSL, waar het het theoretische maximum is.
hey, is die 60 een typefout? want ik heb 50, anders moet ik ff bellenquote:Op maandag 24 september 2012 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja:
Fiber Power
25 Mb Internet
Fiber Power
60 Mb Internet
Fiber Power
120 Mb Internet
Misschien heb je ondertussen 60Mb.quote:Op maandag 24 september 2012 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
hey, is die 60 een typefout? want ik heb 50, anders moet ik ff bellen
In pakketten is het 50, los internet is 60 geloof ik.quote:Op maandag 24 september 2012 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
hey, is die 60 een typefout? want ik heb 50, anders moet ik ff bellen
quote:Op maandag 24 september 2012 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In pakketten is het 50, los internet is 60 geloof ik.
ik ga ff checken dus!quote:Op maandag 24 september 2012 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien heb je ondertussen 60Mb.
¤8/maand hier.quote:Op maandag 24 september 2012 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
dat is wel zo prettig met die 1080's van vandaag
kost dat als ik vragen mag?
Als het 't maar doet.quote:Op maandag 24 september 2012 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke we hier hebben. Of welke snelheid.
Meerdere online gamende zoons werkt ook. Alhoewel dat uiteraard 'verder' is.quote:Op maandag 24 september 2012 14:23 schreef Tegan het volgende:
XS4All is perfekt. Wij wonen gewoon verkeerdquote:Op maandag 24 september 2012 14:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, hiermee had ik niets te maken. Men was overtuigd dat XS4all perfect was en bleef. Ik had geen inbreng mogelijkheid.![]()
Hier bleek dat hier dus niet zo, nu zitten we via glasvezel.nouja half.
Je bent een nepnerd.quote:
Nou, nee hoor.quote:
Moeten die niet buiten spelen en huiswerk maken?quote:Op maandag 24 september 2012 16:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meerdere online gamende zoons werkt ook. Alhoewel dat uiteraard 'verder' is.
wel heel cute dat jij ze zoons noemt en niet stiefzoons of zoquote:Op maandag 24 september 2012 16:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, als de noodzaak daar is, kan ik ze zo uit mijn hoofd opnoemen.quote:
doen!quote:Op maandag 24 september 2012 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, als de noodzaak daar is, kan ik ze zo uit mijn hoofd opnoemen.
En dan zijn ze ook maar uit je hoofd. Lijkt mij opluchtenquote:Op maandag 24 september 2012 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, als de noodzaak daar is, kan ik ze zo uit mijn hoofd opnoemen.
Er is geen noodzaak op dit moment.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 16:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
DM eensquote:Op maandag 24 september 2012 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is geen noodzaak op dit moment.
Hùùùùùùquote:Op maandag 24 september 2012 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
jongens ik heb trouwens gesport vandaag
wtf
Ik heb ook gesport. Met volle boodschappentassen fietsen in de regenquote:Op maandag 24 september 2012 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
jongens ik heb trouwens gesport vandaag
wtf
quote:
quote:
Ze moeten intussen maar oud genoeg zijn om dat zelf te beslissenquote:Op maandag 24 september 2012 17:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moeten die niet buiten spelen en huiswerk maken?
dat heb ik ook nog gedaan!quote:Op maandag 24 september 2012 17:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb ook gesport. Met volle boodschappentassen fietsen in de regen.
En uiteraard hetgene ik wilde kopen vergetenquote:Op maandag 24 september 2012 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heb ik ook nog gedaan!
ik ben toch zo goed bezig vandaag
ik ook!!! soulsistersquote:Op maandag 24 september 2012 17:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
En uiteraard hetgene ik wilde kopen vergeten.
Tijd dat jij ook es 'verder' gaat. Die eeuwig terugkerende verhalen over je immer uitdijende kont kennen we inmiddels ook wel.quote:Op maandag 24 september 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
ik ook!!! soulsisters
ik ging voor kaas en die heb ik nu dus niet
wel soep voor zopast wel bij het weer
en soep is een beetje balanzig na dat vreselijke weekend
weekendjes weg zijn awesome maar niet voor je kont en je portomonee
Ze is toch al verder?quote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd dat jij ook es 'verder' gaat. Die eeuwig terugkerende verhalen over je immer uitdijende kont kennen we inmiddels ook wel.
Ja? Is ze getrouwd? Heeft ze al een roedel jengelende kinderen gebaard?quote:
Schiet niet echt op neequote:Op maandag 24 september 2012 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Is ze getrouwd? Heeft ze al een roedel jengelende kinderen gebaard?
Dat zijn de allerergste, de mensen die pretenderen verder te zijn.quote:
Doet rhu dat?quote:Op maandag 24 september 2012 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn de allerergste, de mensen die pretenderen verder te zijn.
Oh dus ik ben ook nog niet verder. Pfew.quote:Op maandag 24 september 2012 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Is ze getrouwd? Heeft ze al een roedel jengelende kinderen gebaard?
ah maar mijn kont krimpt!quote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd dat jij ook es 'verder' gaat. Die eeuwig terugkerende verhalen over je immer uitdijende kont kennen we inmiddels ook wel.
volgens mij ben ik degene die het hardst zeikt dat het niet op schietquote:
Je vriend wil geen kinderen met je?quote:Op maandag 24 september 2012 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij ben ik degene die het hardst zeikt dat het niet op schiet
Hij wil niet trouwen geloof ik.quote:Op maandag 24 september 2012 17:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vriend wil geen kinderen met je?
Nope, een scharrel die niet langs komt als je een booty call doet, is juist een flinke stap terug.quote:Op maandag 24 september 2012 17:36 schreef Tegan het volgende:
Oh dus ik ben ook nog niet verder. Pfew.
meerdere wegen, rome, etc.quote:Op maandag 24 september 2012 17:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh dus ik ben ook nog niet verder. Pfew.
Tell me about itquote:Op maandag 24 september 2012 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, een scharrel die niet langs komt als je een booty call doet, is juist een flinke stap terug.
trouwen inderdaadquote:Op maandag 24 september 2012 17:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vriend wil geen kinderen met je?
Bij deze. Blijkbaar is de seks toch niet zo briljant als jij hier beweert.quote:
Dan kom je dus nooit verderquote:Op maandag 24 september 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
trouwen inderdaad
kinderen hoef ik ook niet
Waar beweer ik dat?quote:Op maandag 24 september 2012 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze. Blijkbaar is de seks toch niet zo briljant als jij hier beweert.
nee precies!quote:
nee hij bedoeld dat hij het niet zo heet vindquote:
dan heb ik nog een verschil tussen ons gevonden.quote:Op maandag 24 september 2012 17:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Don't know. Het is iig veel beter dan alleen zijn ofzo.
Misschien wil hij wel nooit verder. Of miss niet met jouquote:Op maandag 24 september 2012 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee precies!
dus moeten we ze op zijn minst trouwen
Nee hij kwam niet omdat hij te moe was om te rijden nog om <compleet andere reden>. Maar goed. Feit blijft dat hij niet kwam knuffelen jaquote:Op maandag 24 september 2012 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hij bedoeld dat hij het niet zo heet vind
anders zou ie wel komen
nee hij wil wel maar niet nuquote:Op maandag 24 september 2012 17:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel nooit verder. Of miss niet met jou
Jij date alleen als je verliefd bent? Ik eigenlijk ook. Weet niet wat er mis is met me nuquote:Op maandag 24 september 2012 17:49 schreef dawg het volgende:
[..]
dan heb ik nog een verschil tussen ons gevonden.
Nietsquote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
nee hij wil wel maar niet nu
maar wat koopt een vrouw daar nou voor!
Dank voor de toelichting.quote:Op maandag 24 september 2012 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
nee hij bedoeld dat hij het niet zo heet vind
anders zou ie wel komen
dat bedoel ikquote:
Blind datesquote:Op maandag 24 september 2012 17:52 schreef Cue_ het volgende:
Alleen daten als je verliefd bent is wat lastig.. een blinddate kan.dan al niet meer
nee, want ik word niet snel verliefd. maar als ik niet verliefd word gaandeweg, kan ik niet met haar om blijven gaan in die zin, omdat ik dat a. niet eerlijk vind tegenover haar, en b. ik me dan ga storen aan haar.quote:Op maandag 24 september 2012 17:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij date alleen als je verliefd bent? Ik eigenlijk ook. Weet niet wat er mis is met me nu.
wie is jouw date ook al weer? sorry ben zijn fok naam even vergetenquote:Op maandag 24 september 2012 17:52 schreef Cue_ het volgende:
Alleen daten als je verliefd bent is wat lastig.. een blinddate kan.dan al niet meer
vergeten nog wel. Knapquote:Op maandag 24 september 2012 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wie is jouw date ook al weer? sorry ben zijn fok naam even vergeten
nee maar ik ben ook wel van: als je na date 12 nog niks voelt word het een ander verhaalquote:Op maandag 24 september 2012 17:55 schreef Cue_ het volgende:
Maar dan zou t vanaf date 1 al als de ware 'moeten' voelen?
het was een poging waardquote:
Ah zo. Vroeg me al af waar dan de grens zou zitten.quote:Op maandag 24 september 2012 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar ik ben ook wel van: als je na date 12 nog niks voelt word het een ander verhaal
en worden ze vaak irritant
kun je beter over gaan op scharrelen
quote:Op maandag 24 september 2012 17:55 schreef Cue_ het volgende:
Maar dan zou t vanaf date 1 al als de ware 'moeten' voelen?
quote:Op maandag 24 september 2012 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar ik ben ook wel van: als je na date 12 nog niks voelt word het een ander verhaal
en worden ze vaak irritant
precies na date 12 dusquote:Op maandag 24 september 2012 17:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ah zo. Vroeg me al af waar dan de grens zou zitten.
Poeh ja. Ik heb wel meer gevoel dan willekeurig persoon die langsloopt ofzo. Zoals ik eerder zei, het voelt gewoon compleet niet zoals ik 'verliefd zijn' gewend ben. Maar ik vind het nog wel tof om hem te zien, en zolang dat is blijf ik het doen. Het is niet dat ik me erger aan hem ofzo. We zijn beide erg druk, en dan is het wel fijn om af en toe bij elkaar te kunnen liggen en bijkomen van de week enzoquote:Op maandag 24 september 2012 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, want ik word niet snel verliefd. maar als ik niet verliefd word gaandeweg, kan ik niet met haar om blijven gaan in die zin, omdat ik dat a. niet eerlijk vind tegenover haar, en b. ik me dan ga storen aan haar.
het was geen oordeel oid.quote:Op maandag 24 september 2012 18:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Poeh ja. Ik heb wel meer gevoel dan willekeurig persoon die langsloopt ofzo. Zoals ik eerder zei, het voelt gewoon compleet niet zoals ik 'verliefd zijn' gewend ben. Maar ik vind het nog wel tof om hem te zien, en zolang dat is blijf ik het doen. Het is niet dat ik me erger aan hem ofzo. We zijn beide erg druk, en dan is het wel fijn om af en toe bij elkaar te kunnen liggen en bijkomen van de week enzo.
Ik wilde ook even van de typering af van dat ik alleen bij hem blijf zodat ik niet alleen ben. Dat is namelijk verre van waar...quote:
maar je laat hem wel in de waan omdat ie niet vrijblijvend wil batsen?quote:Op maandag 24 september 2012 18:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde ook even van de typering af van dat ik alleen bij hem blijf zodat ik niet alleen ben. Dat is namelijk verre van waar...
Het is een soort van tussenvorm tussen dit en echt verliefd zijn en De Rest Van Mijn Leven met hem willen doorbrengen. Ik ben er nog niet over uit. Alleen dat hij wel erg leuk is en dat ik hem voorlopig niet kwijt wil weet ik wel. Dat weet hij, en we hebben afgesproken dat we het gewoon dag per dag nemen en dan wel zien. Bovendien ben ik gewoon ook niet zo iemand met hele heftige gevoelens (meer).quote:Op maandag 24 september 2012 18:06 schreef dawg het volgende:
[..]
maar je laat hem wel in de waan omdat ie niet vrijblijvend wil batsen?lees ik hieronder tenminste.
Owh ja, je bent natuurlijk tegenwoordig vader. Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 september 2012 16:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
dat risico loop je altijd. of je moet kluizenaar worden.quote:Op maandag 24 september 2012 18:11 schreef Tegan het volgende:
Ik wil gewoon mijn hart niet breken deze keer, dus zit hij nog goed verstopt.
Teasequote:Op maandag 24 september 2012 18:04 schreef Tegan het volgende:
En als ik over wil gaan op alleen seks moet ik eerst een nieuwe date vinden, want dat wil date niet. Prima dus dat hij nu de schijn heeft dat het meer is dan.
Je hart breekt alleen als je dat toelaat.quote:Op maandag 24 september 2012 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
dat risico loop je altijd. of je moet kluizenaar worden.
overigens zou ik hem zo gevonden hebben.
Kluizenaar; check.quote:Op maandag 24 september 2012 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
dat risico loop je altijd. of je moet kluizenaar worden.
overigens zou ik hem zo gevonden hebben.
nee hoor. je kunt niet alles 100% naar je hand zetten. daar weet ik alles van.quote:Op maandag 24 september 2012 18:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hart breekt alleen als je dat toelaat.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:46 schreef Tegan het volgende:
Zodra dawgje te dichtbij komt kan ik altijd nog heel hard wegrennen. Beetje zoals ik nu al doe.
Example?quote:Op maandag 24 september 2012 18:44 schreef dawg het volgende:
[..]
nee hoor. je kunt niet alles 100% naar je hand zetten. daar weet ik alles van.
Dank. Deze manier bevalt me wel, denk ikquote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, je bent natuurlijk tegenwoordig vader. Gefeliciteerd
het gedrag van je partner. je maakt mij niet wijs dat wanneer je echt van iemand houdt, en diegene verraad je, dat "je hart daardoor niet breekt". oftewel je gekwetst wordt en daar lang last van hebt.quote:
Misschien heb je gelijkquote:Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef dawg het volgende:
[..]
het gedrag van je partner. je maakt mij niet wijs dat wanneer je echt van iemand houdt, en diegene verraadt je, dat "je hart daardoor niet breekt". oftewel je gekwetst wordt en daar lang last van hebt.
Waarvoor moet dat precies?quote:Op maandag 24 september 2012 19:23 schreef Cue_ het volgende:
Moet je wel eerst van iemand gaan houden ipv altijd een bepaalde afstand behouden
Omdat 'verder' natuurlijk.quote:
doelde op de post van dawg "als je echt van iemand houdt kan je die knop niet makkelijk omzetten"quote:
Ik denk niet dat je bewust ervoor kan zorgen niet verliefd te worden op iemand. Of je moet idd al heel vroeg alle contact verbreken.quote:Op maandag 24 september 2012 19:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
doelde op de post van dawg "als je echt van iemand houdt kan je die knop niet makkelijk omzetten"
Dat klopt nietquote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag deze en moest aan T denken
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook niet. Maar sommigen bewaren altijd een soort van afstand.quote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je bewust ervoor kan zorgen niet verliefd te worden op iemand. Of je moet idd al heel vroeg alle contact verbreken.
Jouw ogen kloppen niet. Die pi staat keurig gepositioneerd op 3,14.quote:
Het had een tau moeten zijn natuurlijkquote:
Of een e. Je maakt er zo een klok vol mee.quote:Op maandag 24 september 2012 21:12 schreef Litpho het volgende:
Het had een tau moeten zijn natuurlijk.
watquote:Op maandag 24 september 2012 21:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het had een tau moeten zijn natuurlijk.
Zolang je er maar ergens een teken tussen zet wat geïnterpreteerd kan worden als 'i' ben ik tevreden. En mensen met kennis van wiskunde en OCD bezigquote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een e. Je maakt er zo een klok vol mee.
quote:
Weet je zeker dat je internet niet sneller dan 20 mb is?quote:Op maandag 24 september 2012 21:32 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets alleen dan gewoon de ledjes op een rij per eenheid.
Helaas wel.quote:Op maandag 24 september 2012 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je internet niet sneller dan 20 mb is?
A H... Je zou wel willen... Nerd!quote:
Een wannabe-nerd.quote:Op maandag 24 september 2012 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
A H... Je zou wel willen... Nerd!
Spice up your life!quote:Op maandag 24 september 2012 22:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik de hele tijd de Spice Girls in mijn hoofd.
Zolang jullie van elkaar weten hoe jullie erin staan, dan is er toch geen probleem?quote:Op maandag 24 september 2012 22:33 schreef Tegan het volgende:
Boh dat gesprek van net heeft me wel aan het denken gebracht.
Is hem niet leuk genoeg vinden wel een goed genoeg reden om hem te dumpen. Ik heb net al mijn angsten overwonnen van iedereen vertellen dat ik aan het daten ben enzo (mijn moeder bijvoorbeeld). Plus het is niet zo alsof hij me iets heeft aangedaan. Maarja, ik ga ook niet bij hem blijven in de hoop dat het ooit beter wordt. Of omdat ik niet alleen kan zijn. Ik denk dat ik gewoon heel erg hoop dat het gevoel sterker zal worden. Ik mis hem wel als hij er niet is. Maarja, is dat genoeg? De seks en het knuffelen enzo is wel leuk, maar daar kan ik ieder willekeurige man voor gebruiken
. Ik denk dat dit gevoel ook sterker wordt als ik hem niet zie en het eigenlijk wel prima heb zo alleen. Terwijl als ik hem weer zie dan denk ik helemaal niet zo en dan wil ik dat het voor altijd zo blijft enzo.
Als je in je eentje al aan de top van je geluk zit, kan je dan ooit tevreden zijn met een relatie als die je niet significant veel gelukkiger maakt dan je al was? Je kan maar zo gelukkig zijn.
Ben je al wakker?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:00 schreef rhubarbje het volgende:
he verdorie! Ik zag net een reclame dat je die boekjes al online kon zien maar ik kan ze niet vinden
quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je al wakker?
http://ddd.debijenkorf-magazine.nl/2012/
Ik zie op de homepage zo vier keer groot info over de DDD
Hebben ze nog geen thuisbezorgdienst?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Boooh zesdelig Pip-ontbijtset.
Maar hier zit geen Bijenkorf dus waarom kijk ik.
Verzendkosten 7 euro zeker, schiet niet opquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hebben ze nog geen thuisbezorgdienst?
Afzettersquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verzendkosten 7 euro zeker, schiet niet op
vreemd want ik vond ze echt alleen na een aparte google actiequote:Op dinsdag 25 september 2012 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je al wakker?
http://ddd.debijenkorf-magazine.nl/2012/
Ik zie op de homepage zo vier keer groot info over de DDD
dan ga je toch naar de bijenkorf? wij hebben er ook geenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:08 schreef CherryLips het volgende:
Boooh zesdelig Pip-ontbijtset.
Maar hier zit geen Bijenkorf dus waarom kijk ik.
Maar dan ben ik al iets van 6 euro kwijt aan een treinkaartje. Waar ga jij naartoe dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan ga je toch naar de bijenkorf? wij hebben er ook geen
als ik ga wil ik hem wel voor je mee nemen hoor
Ja om 9 uur voor zo'n winkel staan is wel erg vroeg en ook wel triestquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:24 schreef rhubarbje het volgende:
eindhoven denk ik
ik wil iets waarbij zo veel af gaat dat het treinkaartje er wel bij kan
maar ik weet niet of ik te lui ben of niet
Voor je foute feestjesquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:24 schreef Tally het volgende:
Waarom als iedereen zo'n tijger/panterprint ordinair vind, staan zulke dingen dan wel bij een Bijenkorf o.d. te koop?
Blijkbaar word het toch redelijk verkochtOf vinden ze het mode.
Het is weer in de mode.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:24 schreef Tally het volgende:
Waarom als iedereen zo'n tijger/panterprint ordinair vind, staan zulke dingen dan wel bij een Bijenkorf o.d. te koop?
ik vind ook dat het best kan hoor als je het maar leuk draagt en niet als een veerkampjequote:Op dinsdag 25 september 2012 10:24 schreef Tally het volgende:
Badjas heb ik al. Niet van Pip maar een gewone rozequote:Op dinsdag 25 september 2012 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
heb je de pip badjas ook al gezien CL?
ik moet nog nieuwe pip mokken want mijn lief sloopt ze bij de vleet maar die zijn dan weer op een andere dag... dat gaat wat ver
Staat wel bij 'bijv.' dus andere afmetingen zijn vast ook afgeprijsd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Kak, er staat wel een Pip-dekbed tussen maar die is eenpersoons.
Ordinairquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:29 schreef Tally het volgende:
Mij maakt het ook geen donder uitAls iemand dat wil dragen moet hij dat zeker doen.
Ik vind het zelfs een leuk printje. Heb er ook van alles van (behalve dagelijkse kleding).
Maar je hoort zo vaak dat mensen het ordinair vinden
Ja op de website staat hij ook afgeprijsdquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Staat wel bij 'bijv.' dus andere afmetingen zijn vast ook afgeprijsd.
Jonge mokkels zijn oké, oude verleerde lijken niet oké.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ordinair
[ afbeelding ]
Niet zo ordinair
[ afbeelding ]
Waar schaar je jezelf onder?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jonge mokkels zijn oké, oude verleerde lijken niet oké.
Waar val ik onder
quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ordinair
[ afbeelding ]
Niet zo ordinair Net zo ordinair maar je ziet het niet zo omdat je blik afgeleid wordt naar iets anders.
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja op de website staat hij ook afgeprijsdIk mag eigenlijk niks kopen maar wil er al zo lang een
Ik had zoiets van: als m'n toko is ingericht mag ik, als ik het geld heb, een Pip-dekbed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
HerkenbaarIk mag van mezelf eigenlijk niet eens kijken..
Ik mag helemaal niks uitgeven. Kind moet nog naar First Look binnenkort, hij heeft nieuwe jeans nodig..quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zoiets van: als m'n toko is ingericht mag ik, als ik het geld heb, een Pip-dekbed.
Niet andersom
ik vind die onderste nou ook niet bepaald classyquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ordinair
[ afbeelding ]
Niet zo ordinair
[ afbeelding ]
Gaat het gouden randje er dan niet afquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind die onderste nou ook niet bepaald classy
en ik gooi mijn pip mokken trouwens gewoon in de vaatwasser
je hebt altijd zin om te shoppen.quote:
Verkleedpakjes?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ook allemaal toffe zooi voor m'n cavia's gezienDie zijn over vier dagen jarig
Ik heb vorige week een nepleren broek bij h&m besteld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga zo even wehkampen
ik moet eeb saaie zwarte broek en een sportbroek
en deze week moet ik nog de stad in
en er komt een H&M doos
Ik mag niet meer shoppen
Buiten de genoemde dingen
Jaquote:
Ik wil een workshop taarten doen! Alleen is dat echt ongelooflijk duurquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:53 schreef CherryLips het volgende:
O, zaterdag cursus pompoensnijden bij het tuincentrum hier
Heb ik vorig jaar gedaan, in een oud basisschooltje. Zweetvoeten en boterhammenluchtquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil een workshop taarten doen! Alleen is dat echt ongelooflijk duur
En ik moet nog even afstemmen met schoonmama of we dat in de buurt gaan doen
Dat wil ik dus ook! Alleen dan niet in een schooltjequote:Op dinsdag 25 september 2012 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar gedaan, in een oud basisschooltje. Zweetvoeten en boterhammenlucht
Maar het was leuk, heb me kapot gelachen en de taart was ook eetbaar.
Dat verpest het ook een beetje voor de andere deelnemers lijkt mequote:Op dinsdag 25 september 2012 11:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ook! Alleen dan niet in een schooltje
En het is misschien handig om te wachten tot na de 12 weken zwanger zijnVoor ik de hele avond aan het kotsen ben door de luchtjes
Dan had ik het allang gedaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, volgens mij zit er zo'n taartenmevrouw met workshops hier in de straat sinds kort.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:36 schreef Tally het volgende:
Bijenkorf heeft idd wel leuke dingen in de Dol dwaze dagen
Misschien toch maar gaan shoppen
Helaas zit er een bijenkorf in utrechtquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:36 schreef Tally het volgende:
Bijenkorf heeft idd wel leuke dingen in de Dol dwaze dagen
Misschien toch maar gaan shoppen
Kleding voor de mini. Wat keukenspullen. Wat speelgoed. Wat beddengoed.quote:
Idd ik hoef er niet eens echt voor wegquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helaas zit er een bijenkorf in utrecht
Ik heb helaas ook nog eens een lief die wel met me mee wil, al haat hij die drukte, weinig wat me tegenhoudt dusquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Idd ik hoef er niet eens echt voor weg
wat een drama, ik heb het met je te doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb helaas ook nog eens een lief die wel met me mee wil, al haat hij die drukte, weinig wat me tegenhoudt dus
En terecht joejoe, en terecht!quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat een drama, ik heb het met je te doen
Ik ben best blij dat dat geen verplichte dag isquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Donderdag is het wereldwijde Guinnessdag.
mwah, de kans op en intelligent leven, cacaoplanten en de wens om er chocola van te maken op een andere planeet lijkt me toch wel erg klein.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat durf ik ernstig te betwijfelen.
Ik ook, more for mequote:Op dinsdag 25 september 2012 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben best blij dat dat geen verplichte dag is
Gezien de leeftijd van het heelal en de hoeveelheid planeten, maakt het niet zo heel veel uit hoe klein die kans isquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mwah, de kans op en intelligent leven, cacaoplanten en de wens om er chocola van te maken op een andere planeet lijkt me toch wel erg klein.
groter dan de kans dat god bestaatquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mwah, de kans op en intelligent leven, cacaoplanten en de wens om er chocola van te maken op een andere planeet lijkt me toch wel erg klein.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Chocolade heb je volgens mij niet perse melk voor nodig.
Aldus http://nl.wikipedia.org/wiki/Chocolade .quote:Eerst worden de ingrediënten gemengd: cacaoboter, melkpoeder, melk, cacaomassa, suiker en smaakstoffen zoals vanille. De hoeveelheid van de toegevoegde stoffen hangt af van de soort chocolade die men wil bereiden. Zo wordt voor witte chocolade geen cacaomassa gebruikt en voor donkere (zwarte, pure) chocolade geen melkpoeder.
Hehe, ze vallen me echt zo meequote:Op dinsdag 25 september 2012 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg al zere voeten in m'n ballerina's
sprinten? pas maar op dat je je niet blesseerd, dat lijkt op sporten!quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, ze vallen me echt zo meeIk kan hier serieus een sprintje op trekken.
Kan he. Ik zeg niet dat ik het doe. Ja, als ik achtervolgd word ofzoquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sprinten? pas maar op dat je je niet blesseerd, dat lijkt op sporten!
Nou ja, het zijn eerder mary-janes ofzo, met een bandje over de wreefquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:21 schreef Cue_ het volgende:
Mijn voeten zijn niet geschikt voor ballerina'sVind het zo lelijk staan he.
als ze ubehaupt al blijven zitten / lekker zitten![]()
Oh dat vind ik altijd zo lelijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn eerder mary-janes ofzo, met een bandje over de wreef
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat vind ik altijd zo lelijkDoet ook niks voor je benen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik moet toch ergens op lopen
En ik heb al lange benen, ze hoeven niet nog langer te lijken
Die van Skechers zaten ook erg lekker, kon er km op afleggen, maar zo lomp hequote:Op dinsdag 25 september 2012 14:24 schreef Tally het volgende:
Ik heb Ballerina's van Pumadie lopen heerlijk!
Ik zag ze in Milaan en vond ze zo tofquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van Skechers zaten ook erg lekker, kon er km op afleggen, maar zo lomp he
Wel als je bovenlijf relatief heel kort isquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:26 schreef missbehavin het volgende:
Hoewel benen natuurlijk nooit te lang kunnen lijken he CL
Mijn latinschoenen hebben ook een bandjequote:Op dinsdag 25 september 2012 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat vind ik altijd zo lelijkDoet ook niks voor je benen
Daaromquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn latinschoenen hebben ook een bandje
Want anders blijven ze nooit zitten
Ja dat wil wel helpen hequote:Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn latinschoenen hebben ook een bandje
Want anders blijven ze nooit zitten
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:26 schreef missbehavin het volgende:
Hoewel benen natuurlijk nooit te lang kunnen lijken he CL
Idd ja, heel irritantquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DaaromIk had een keer ballerina's, die schopte ik steeds uit.
Of zo'n platte steunloze kartonnen zool.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja, heel irritant![]()
Maar vind ze ook altijd zo hard van binnen en niet soepel. Of weer te soepel waardoor ze uitvallen
Mijn hakken hebben een soort van gel zool, heerlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of zo'n platte steunloze kartonnen zool.
Ik heb in m'n duistere tienerperiode iets te lang op hoge blokhakken gelopen en nu is m'n voet doorgezaktquote:
Ja daar kan ik vreemd genoeg dan weer wel op lopen maar ze zijn zo lomp.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
wedges vind ik wel heeeeel fijn
maar die zijn een stuk minder geil
geil is beterquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hakken hoeven ook niet altijd geil te zijn, cute is ook goed
ja is heel normaalquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar kan ik vreemd genoeg dan weer wel op lopen maar ze zijn zo lomp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |