quote:
Klopt ja.quote:Op maandag 24 september 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
Balen. Die elektronische drumstellen zijn nog best groot van formaat
Gelukkig ga ik gitaar spelenquote:Op maandag 24 september 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een roze.quote:Op maandag 24 september 2012 11:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kutinstrument![]()
Echte mannen spelen elektrisch triangel.
Zo ziet het eruit op foto's althans. Eens wat maten opzoekenquote:
Neemt een stuk minder ruimte inquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 11:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kutinstrument![]()
Echte mannen spelen elektrisch triangel.
Ik zag gisteren tijdens het opruimen dat m'n Guitar Hero drumstel ook gewoon een Midi poort heeftquote:Op maandag 24 september 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
Heb jij zo'n drumstel?quote:Op maandag 24 september 2012 11:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zag gisteren tijdens het opruimen dat m'n Guitar Hero drumstel ook gewoon een Midi poort heeft
geen idee.. maar clowns zijn engquote:
Ow, zie net dat het enkel een Midi-in isquote:Op maandag 24 september 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij zo'n drumstel?Fuck wij moeten guitar hero gaan spelen
Eens.quote:Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geen idee.. maar clowns zijn eng
quote:Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammerquote:Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, zie net dat het enkel een Midi-in is
En ja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 september 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]D'r zit heul geen slagroomtaart in die spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor jou:quote:Op maandag 24 september 2012 11:52 schreef JJH het volgende:
[..]
D'r zit heul geen slagroomtaart in die spoiler!
Op die fiets.quote:Op maandag 24 september 2012 11:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
het is weer maandag, kut....
zo kan je het ook lezen denk ik
Doe FOK uitzetten danquote:Op maandag 24 september 2012 11:55 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kan me er niet toe zetten om te studerenNiets blijft hangen
Omnomnom.quote:Op maandag 24 september 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor jou:
[ afbeelding ]
[..]
Op die fiets.
ik hoop t wel jaquote:Op maandag 24 september 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor jou:
[ afbeelding ]
[..]
Op die fiets.
Oktoberfest is begonnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu heb ik er ook zin inquote:
Komen er vanzelf achter denk ikquote:
Dat is lastig (en herkenbaar) jaquote:Op maandag 24 september 2012 11:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
had ik uit, maar t wil niet vlotten
quote:Op maandag 24 september 2012 11:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rockjon en ik gaan een praatgroep beginnen voor metalheads die niet sporen.
Wat gaan we doen dan?
Grunten. Heel veel grunten. Grunt jouw problemen met de groep.
Is er nog wat te eten en te drinken?
We drinken vooral bloed en bier. Eten kunnen we van de geit die we wekelijks offeren.
Wat kost het?
Aangezien een geit duurder is dan een emmertje bloed, wisselen we dit af met de leden van de groep.
Verdere informatie nodig?
DM of PM me maar.
*Meldt zichquote:Op maandag 24 september 2012 11:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat gaan we doen dan?
We drinken vooral bloed en bier. Eten kunnen we van de geit die we wekelijks offeren.
Wat kost het?
Aangezien een geit duurder is dan een emmertje bloed, wisselen we dit af met de leden van de groep.
DM of PM me maar.
Nah weg, 45 minuten om op locatie te komen, yaya voor saaie dag maasvlaktequote:Op maandag 24 september 2012 11:55 schreef JJH het volgende:
[..]
12u op je werk zijn was het toch?
Doe dan eens niet fokken.
Ik kan niet grunten, lust geen bloed en eet liever schaap.quote:Op maandag 24 september 2012 11:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat gaan we doen dan?
Wat kost het?
DM of PM me maar.
Hou je wel van metal?quote:Op maandag 24 september 2012 11:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan niet grunten, lust geen bloed en eet liever schaap.
Je voldoet dus aan geen van de punten.quote:
Ho, ik lust wel bier.quote:Op maandag 24 september 2012 11:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je voldoet dus aan geen van de punten.
Goed genoeg, welkom in de groep!
Pff, en mij ziet ie over het hoofdquote:Op maandag 24 september 2012 11:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je voldoet dus aan geen van de punten.
Goed genoeg, welkom in de groep!
Ja.quote:Op maandag 24 september 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pff, en mij ziet ie over het hoofd
Welkom bij Poliep-101...quote:Op maandag 24 september 2012 11:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat gaan we doen dan?
Wat kost het?
DM of PM me maar.
Duh !quote:Op maandag 24 september 2012 12:01 schreef AldoTheApache het volgende:
feit: Als je een heel pak Cafe Noir in je eentje snel opeet wordt je misselijk
Dan grunt je niet met de goede techniek.quote:Op maandag 24 september 2012 12:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Welkom bij Poliep-101...
Je krijgt zo'n schorre keel van dat grunten.
Doe je het beter dan ik...quote:Op maandag 24 september 2012 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou niet van grunten
niet van metal (breed begrip)
en ik lust alleen fruitbier
maar ik heb wel tieten![]()
positieve kijk op de maandagquote:
Zou heel goed kunnen, dat keuze-vak stond niet op m'n lijstje bij de HvAquote:Op maandag 24 september 2012 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan grunt je niet met de goede techniek.
quote:Op maandag 24 september 2012 12:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, dat keuze-vak stond niet op m'n lijstje bij de HvA
Dit.quote:Op maandag 24 september 2012 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan grunt je niet met de goede techniek.
Wanne kutschool dan.quote:Op maandag 24 september 2012 12:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, dat keuze-vak stond niet op m'n lijstje bij de HvA
quote:
Ik hoor het regenen, ja. Gisteren echt mega hardquote:Op maandag 24 september 2012 12:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
positieve kijk op de maandag
Heb je het weer gezien?Ik moet vanavond zo'n 4 uur buiten werken in de regen
quote:Op maandag 24 september 2012 12:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Maar wel een klein beetje beter dan InHolland, dus m'n diploma is gewoon geldig
Het vroor he, in Twentequote:Op maandag 24 september 2012 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoor het regenen, ja. Gisteren echt mega hard.
Goed, hoorquote:Op maandag 24 september 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee.
Hooi
Hoe is het met u?
Kakkerlakken kunnen bij voorbaat al moeilijk dood dus de temperatuur maakt niet uitquote:Op maandag 24 september 2012 12:08 schreef AldoTheApache het volgende:
In Rotterdam vriest het lekker niet
quote:Op maandag 24 september 2012 12:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kakkerlakken kunnen bij voorbaat al moeilijk dood dus de temperatuur maakt niet uit
Ik moest lachenquote:Op maandag 24 september 2012 12:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kakkerlakken kunnen bij voorbaat al moeilijk dood dus de temperatuur maakt niet uit
[..]
[..]
Wat een onzin, agaampje erbij en weg is kakkerlak.quote:Op maandag 24 september 2012 12:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Deo en een aanstekerquote:Op maandag 24 september 2012 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een onzin, agaampje erbij en weg is kakkerlak.
Heb geen eigen bedrijfquote:Op maandag 24 september 2012 12:13 schreef Cryothic het volgende:
ik ga huilen...
iemand nog op zoek naar een webdeveloper (asp/asp.net)?
afhankelijk van het salaris kan de reistijd me niet meer zoveel boeien...
als ik maar gewoon m'n werk mag doen :/
NICE!!quote:
Die altijd die appelschillen atquote:Op maandag 24 september 2012 12:13 schreef Tamashii het volgende:
Kakkerlak van pluk en de petteflet of hoe het ook heet. Zazaaaaa. Ik wil die.
quote:Op maandag 24 september 2012 12:13 schreef Cryothic het volgende:
ik ga huilen...
Mijn oppaskindje noemde mij heel lang zaazaaaquote:Op maandag 24 september 2012 12:13 schreef Tamashii het volgende:
Kakkerlak van pluk en de petteflet of hoe het ook heet. Zazaaaaa. Ik wil die.
Dat is zieligquote:
Ja hoor. Prive bij mij?quote:Op maandag 24 september 2012 12:13 schreef Cryothic het volgende:
ik ga huilen...
Dat is toch een coole naam.quote:Op maandag 24 september 2012 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn oppaskindje noemde mij heel lang zaazaaa
Ja goedkoop in onderhoud.quote:Op maandag 24 september 2012 12:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die altijd die appelschillen at
Ik snap dat.quote:Op maandag 24 september 2012 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn oppaskindje noemde mij heel lang zaazaaa
hijs lief... wordt donderdag geopereerd.. vind het ook wel een beetje spannendquote:
Aahw, amandeltjes ofzo?quote:Op maandag 24 september 2012 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hijs lief... wordt donderdag geopereerd.. vind het ook wel een beetje spannend![]()
quote:
Dit dus.quote:Op maandag 24 september 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat wij haar naam weten en jij niet?
Allemaal gezeik... onze Service-desk medewerkster is zwaar overspannen. Heeft inmiddels al wat van die hersenscan's achter de rug en daar zit t gewoon compleet fout mee.quote:Op maandag 24 september 2012 12:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor. Prive bij mij?
Nee serieus, wat is er?
Dat ze daar dan wat aan doel tegenwoordig.quote:
Deze is een compleet eigen categorie binnen scheel. Dit verhelp je helaas niet met een brilletjequote:Op maandag 24 september 2012 12:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ze daar dan wat aan doel tegenwoordig.
Vroeger was het kindje dan gewoon scheel, deal with it.
In ieder geval heb je werk, er zijn een boel mensen in Nederland die dat niet hebben.quote:Op maandag 24 september 2012 12:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Allemaal gezeik... onze Service-desk medewerkster is zwaar overspannen. Heeft inmiddels al wat van die hersenscan's achter de rug en daar zit t gewoon compleet fout mee.
Dus nu moeten we professorisch lopen improviseren qua servicedesk, en ben ik nu al voor de derde week de lul. Daarbij komt dat het vooral ook heel veel administratie vereist, en ik daar niet op zit te wachten.
Ik ben van het type "geef me een opdracht en ik doe het"
Niet "klant klaagt, maak call aan in planningsysteem met alle bijbehorende gegevens van de klant e.d. en ga het daarna oplossen, en meld het terug aan de klant"
Ik ben momenteel meer tijd kwijt aan het aanmelden van klant-meldingen dan dat ik daadwerkelijk werk.
Als het zo ernstig is met die medewerker is het misschien handig, als baas zijnde, om eens op zoek te gaan naar een vervanger voor die functie. Ik neem aan dat er nu ook werk blijft liggen wat jij normaal doet.quote:Op maandag 24 september 2012 12:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Allemaal gezeik... onze Service-desk medewerkster is zwaar overspannen. Heeft inmiddels al wat van die hersenscan's achter de rug en daar zit t gewoon compleet fout mee.
Dus nu moeten we professorisch lopen improviseren qua servicedesk, en ben ik nu al voor de derde week de lul. Daarbij komt dat het vooral ook heel veel administratie vereist, en ik daar niet op zit te wachten.
Ik ben van het type "geef me een opdracht en ik doe het"
Niet "klant klaagt, maak call aan in planningsysteem met alle bijbehorende gegevens van de klant e.d. en ga het daarna oplossen, en meld het terug aan de klant"
Ik ben momenteel meer tijd kwijt aan het aanmelden van klant-meldingen dan dat ik daadwerkelijk werk.
Ja en plakken (en dat doen ze ook nog steeds) maar nee dit is echt wel extreemquote:Op maandag 24 september 2012 12:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ze daar dan wat aan doel tegenwoordig.
Vroeger was het kindje dan gewoon scheel, deal with it.
quote:Op maandag 24 september 2012 12:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Deze is een compleet eigen categorie binnen scheel. Dit verhelp je helaas niet met een brilletje
O oke. Nooit geweten.quote:Op maandag 24 september 2012 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en plakken (en dat doen ze ook nog steeds) maar nee dit is echt wel extreem
Maar hij is binnen een dag weer thuis joh. routine werk
Ik zei ook al, zal ik helpenquote:Op maandag 24 september 2012 12:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Als het zo ernstig is met die medewerker is het misschien handig, als baas zijnde, om eens op zoek te gaan naar een vervanger voor die functie. Ik neem aan dat er nu ook werk blijft liggen wat jij normaal doet.
Op deze manier heb je straks de hele toko overspannen.
quote:Op maandag 24 september 2012 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zei ook al, zal ik helpen
Maar cryothic wil niet met mij bij hetzelfde bedrijf werken
Daar gaat je kans om seks op de werkvloer te hebben
Ik zou er ook niet aan moeten denken hoor, in hetzelfde bedrijf werken als m'n partner.quote:Op maandag 24 september 2012 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zei ook al, zal ik helpen
Maar cryothic wil niet met mij bij hetzelfde bedrijf werken
Daar gaat je kans om seks op de werkvloer te hebben
Dat dus.quote:Op maandag 24 september 2012 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet aan moeten denken hoor, in hetzelfde bedrijf werken als m'n partner.
Welnee joh ik ook niet hoorquote:Op maandag 24 september 2012 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet aan moeten denken hoor, in hetzelfde bedrijf werken als m'n partner.
Jij bent wel van het relativeren vandaag he?quote:Op maandag 24 september 2012 12:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
In ieder geval heb je werk, er zijn een boel mensen in Nederland die dat niet hebben.
Nou, de grap is dat ze er allemaal zaken bij kreeg inmiddels, want zo druk zou ze het niet hebben.quote:Op maandag 24 september 2012 12:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Als het zo ernstig is met die medewerker is het misschien handig, als baas zijnde, om eens op zoek te gaan naar een vervanger voor die functie. Ik neem aan dat er nu ook werk blijft liggen wat jij normaal doet.
Op deze manier heb je straks de hele toko overspannen.
Het scheelt dan ook wel dat je maar 1 chauffeur nodig hebt voor een autoquote:Op maandag 24 september 2012 12:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dus.
Ze is echt heel lief enzo, maar echt 24u per dag bij elkaar gaat de relatie wel slopen ben ik bang.
Lijkt mij ookquote:Op maandag 24 september 2012 12:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dus.
Ze is echt heel lief enzo, maar echt 24u per dag bij elkaar gaat de relatie wel slopen ben ik bang.
Zo'n rijlesauto gebruikenquote:Op maandag 24 september 2012 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het scheelt dan ook wel dat je maar 1 chauffeur nodig hebt voor een auto
5 meier in de maand?quote:Op maandag 24 september 2012 12:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij bent wel van het relativeren vandaag he?
[..]
Nou, de grap is dat ze er allemaal zaken bij kreeg inmiddels, want zo druk zou ze het niet hebben.De vraag is ook of ze uberhaubt nog terug wil komen. Voor de collega's denk ik wel. Voor t werk, lijkt me sterk.
En tja, iemand erbij zou erg prettig zijn. Maar ondanks de zogenaamde "economische crisis" en het verhaal van de vele werklozen, is zo'n plek niet bepaald snel gevuld.
Ex collega van me stapte hier op, omdat ie een paar km verderop er ¤500.- per maand op vooruit ging. Heeft ruim een half jaar geduurd voor zijn plek ingevuld werd.
Dat wel natuurlijk, maar centrale draaien, administratie.quote:Op maandag 24 september 2012 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het scheelt dan ook wel dat je maar 1 chauffeur nodig hebt voor een auto
500 eu is nogal watquote:Op maandag 24 september 2012 12:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij bent wel van het relativeren vandaag he?
[..]
Nou, de grap is dat ze er allemaal zaken bij kreeg inmiddels, want zo druk zou ze het niet hebben.De vraag is ook of ze uberhaubt nog terug wil komen. Voor de collega's denk ik wel. Voor t werk, lijkt me sterk.
En tja, iemand erbij zou erg prettig zijn. Maar ondanks de zogenaamde "economische crisis" en het verhaal van de vele werklozen, is zo'n plek niet bepaald snel gevuld.
Ex collega van me stapte hier op, omdat ie een paar km verderop er ¤500.- per maand op vooruit ging. Heeft ruim een half jaar geduurd voor zijn plek ingevuld werd.
Ze nam vooral telefoon op, en beantwoorde mail.quote:Op maandag 24 september 2012 12:31 schreef JJH het volgende:
[..]
5 meier in de maand?
Waarom zit jij daar nog?
Maar, het is dus meer dan een frontoffice functie die een beetje met klanten belt?
Ach, er zit tenminste een einde aan de dagquote:Op maandag 24 september 2012 12:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
500 eu is nogal wat![]()
En ja ik ben van het relativeren. Anders haal ik het eind van de dag niet
*Gasquote:Op maandag 24 september 2012 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zou echt verkeerd uit de hand lopen ben ik bang
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op maandag 24 september 2012 12:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog anderhalf uur en ik moet werken
Broodjes eten?quote:Op maandag 24 september 2012 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben aan het werk
Ze zitten op de bank
Vandaag moet ik werken, morgen op vakantie en vrijdag terug, dan weekendquote:Op maandag 24 september 2012 12:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb jij gewoon een week vrij?Weekend nog naar knetter geweest?
Was het gezellig?quote:Op maandag 24 september 2012 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vandaag moet ik werken, morgen op vakantie en vrijdag terug, dan weekend
Jawohl, vrijdag
Sorry.quote:Op maandag 24 september 2012 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er wordt niet op bank gegeten
Nee eventjes half uurtje tv kijken, daarna weer spelen/tekenen
Wat je in je eigen huis doet moet jij weten.quote:Op maandag 24 september 2012 12:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry.
* JJH loopt naar de eetkamertafel.
Haar poes zat zelfs op schootquote:Op maandag 24 september 2012 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HIj heeft haar poesje mogen aaien![]()
Kinkyquote:Op maandag 24 september 2012 12:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze genoot zo dat ze haar nagels in me zette
quote:Op maandag 24 september 2012 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HIj heeft haar poesje mogen aaien![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kinky![]()
Oh men ik moet eigenlijk strijken maar mijn schouder
Ik schrok al.quote:Op maandag 24 september 2012 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat je in je eigen huis doet moet jij weten.
Overal zijn andere regels
Dan laat je het lekker liggen voor J.quote:Op maandag 24 september 2012 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kinky![]()
Oh men ik moet eigenlijk strijken maar mijn schouder
quote:Op maandag 24 september 2012 12:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan laat je het lekker liggen voor J.
Of wacht, kan ie net zo goed strijken als ie kan koken.
quote:Op maandag 24 september 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een keer hamburgers gebakken in de frituurpan
is dat zo raar? (afhankelijk van wat voor hamburgers je hebt natuurlijk)quote:Op maandag 24 september 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een keer hamburgers gebakken in de frituurpan
Dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 24 september 2012 12:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is dat zo raar? (afhankelijk van wat voor hamburgers je hebt natuurlijk)
ja nja als je die echte ECHTE hamburgers hebt moet je t niet doen neequote:Op maandag 24 september 2012 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.naar mijn weten deden mn ouders het ook altijd, dus ik gooide ze er gewoon in. Bleken dus andere te zijn.
Die zijn wel het lekkerstquote:Op maandag 24 september 2012 13:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja nja als je die echte ECHTE hamburgers hebt moet je t niet doen nee![]()
Ik weet het niet meer, lang geledenquote:Op maandag 24 september 2012 13:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja nja als je die echte ECHTE hamburgers hebt moet je t niet doen nee![]()
oh hell yeahquote:
"komt wel goed"quote:Op maandag 24 september 2012 13:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, lang geleden
Die slijmbeurs is nog wel aanwezig.. nek gaat wel iets beter, oefeningen helpen welquote:Op maandag 24 september 2012 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
AhwIs t al iets beter of nog steeds evenveel last?
Monster Jamquote:
Whahahahahahahahaahquote:Op maandag 24 september 2012 12:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Nicequote:Op maandag 24 september 2012 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die slijmbeurs is nog wel aanwezig.. nek gaat wel iets beter, oefeningen helpen wel
Maar het is zo vermoeiend![]()
En elke dag koppijn
[..]
Monster Jam
Tuurlijkquote:Op maandag 24 september 2012 13:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh hell yeaheensch
[..]
"komt wel goed"
neequote:
jawel johquote:Op maandag 24 september 2012 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik maak gewoon geen hamburgers meer
Oh hoop dat het snel beter wordt.quote:Op maandag 24 september 2012 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die slijmbeurs is nog wel aanwezig.. nek gaat wel iets beter, oefeningen helpen wel
Maar het is zo vermoeiend![]()
En elke dag koppijn
[..]
Monster Jam
Wat valt er dan nog te praten?quote:Op maandag 24 september 2012 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee
Ze wil ineens serieus praten, maar het is al bijna 1 jaar uit ofzo
uiteraard gaat de cam meequote:Op maandag 24 september 2012 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nice
Cameraatje mee
Nog geen idee wat ik komend weekend doe
Uh nee?quote:
weet ik veel, is nogal moeilijk WA'ppenquote:Op maandag 24 september 2012 13:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat valt er dan nog te praten?
Wil ze je terug?
Pannnetje, beetje boter, beetje ene kant bakken, beetje de andere kant, en omnomnom.quote:Op maandag 24 september 2012 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik maak gewoon geen hamburgers meer
quote:Op maandag 24 september 2012 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uiteraard gaat de cam mee
[..]
Uh nee?
Wel gelijk duidelijkheid.quote:Op maandag 24 september 2012 13:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weet ik veel, is nogal moeilijk WA'ppen"wil je me terug" "Ja
" "ow, dan kan ik niet"
Wat moet je?quote:Op maandag 24 september 2012 13:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weet ik veel, is nogal moeilijk WA'ppen"wil je me terug" "Ja
" "ow, dan kan ik niet"
quote:Op maandag 24 september 2012 13:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik laat het maar over me heen komen
Klopt...quote:Op maandag 24 september 2012 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
Maar nou heb je nog de vraag niet beantwoord waarom je daar nog zit
haar over je heenkomenquote:Op maandag 24 september 2012 13:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik laat het maar over me heen komen
quote:
Ik zie de dubbelzinnigheidquote:Op maandag 24 september 2012 13:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haar over je heenkomen
Hij doet genoeg andere dingen hoorquote:Op maandag 24 september 2012 13:06 schreef JJH het volgende:
[..]
En geen behoefte van zijn kant om het te leren natuurlijk.
quote:Op maandag 24 september 2012 12:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad wel een boel pluspuntjes.quote:Op maandag 24 september 2012 13:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Klopt...
nou, speciaal voor JJH dan:
-die 2x 10/15 minuten fietsen zijn me heel wat waard. Beter dan 2x een half uur in de auto.
-dan moet er een auto van de zaak komen, of een 2de auto, want LoLa heeft ook wel eens een auto nodig.
-collega's hier, een aantal althans, houden me ook hier. Als die op zouden stappen, weet ik niet of ik nog lang blijf. Die van de servicedesk is er overigens 1 van.
-ik werk nu 36 uur per week. Als het moet zou ik over kunnen stappen op 40 uur, scheelt ook weer zo'n 10%
Moest ff.quote:Op maandag 24 september 2012 13:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik zie de dubbelzinnigheid
Hamburgers uit zo'n doorzichtig plastic bak moet je bakken, maar volgens mij waren degene die ik toen had uit zo'n kartonnen doos.quote:Op maandag 24 september 2012 13:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jawel joh.. volgende keer gewoon bakken
Ik weet wel hoe ik vlees moet bakken hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 13:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Pannnetje, beetje boter, beetje ene kant bakken, beetje de andere kant, en omnomnom.
Veel makkelijker vlees is er niet geloof ik.
quote:Op maandag 24 september 2012 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij doet genoeg andere dingen hoor
Dat klopt, maar dan moet je alsnog wel een werkgever hebben die dat toestaat.quote:Op maandag 24 september 2012 13:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad wel een boel pluspuntjes.
Auto van de zaak zou niet uit moeten maken, als je hem puur voor woon/werkverkeer gebruikt komt ie namelijk niet in de bijtelling.
Schoonheidquote:
Denk niet dat dat er van gaat komen. Mijn ex heeft zich in dat jaar ontwikkeld van braaf meisje tot ...quote:
En dan kijk je niet even op de doos hoe ze bereid moeten worden?quote:Op maandag 24 september 2012 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hamburgers uit zo'n doorzichtig plastic bak moet je bakken, maar volgens mij waren degene die ik toen had uit zo'n kartonnen doos.
It's confusing me
Dan kun je haar dat zeggen en dan is het gelijk klaar toch?quote:Op maandag 24 september 2012 13:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Denk niet dat dat er van gaat komen. Mijn ex heeft zich in dat jaar ontwikkeld van braaf meisje tot ...![]()
Volgens mij was die doos open en hadden ze al eerder die hamburgers gefrituurd, daarom snap ik er geen hol vanquote:Op maandag 24 september 2012 13:12 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan kijk je niet even op de doos hoe ze bereid moeten worden?
Wat een vent ben je ook.
quote:Op maandag 24 september 2012 13:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan moet je alsnog wel een werkgever hebben die dat toestaat.
Hier doen ze voor mensen die niet richting klanten hoeven namelijk helemaal niks.
Dan moet je er goed om zeuren hoor.
[..]
Schoonheid![]()
Dat niet natuurlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij was die doos open en hadden ze al eerder die hamburgers gefrituurd, daarom snap ik er geen hol van
Oh, en echte mannen lezen geen gebruiksaanwijzing oid
strijkenquote:Op maandag 24 september 2012 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens strijken... misschien in etappes doen
Dat is het enige wat ik strijk, en dan ook alleen degene wat ik die dag aantrekquote:Op maandag 24 september 2012 13:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
strijken
Vooral overhemden
Het is dus wel een hobby?quote:Op maandag 24 september 2012 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Strijken, ugh, niet mijn favo hobby...
Heldquote:Op maandag 24 september 2012 13:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik strijk, en dan ook alleen degene wat ik die dag aantrek
quote:Op maandag 24 september 2012 13:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik strijk, en dan ook alleen degene wat ik die dag aantrek
Ja, best vaag... een collega uit volendam betaalt met de huidige benzineprijzen nu meer per maand om hier te komen dan de reiskostenvergoeding.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 13:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze wel stiekem...
Wut? Nu spreek je ineens af?quote:Op maandag 24 september 2012 13:19 schreef AldoTheApache het volgende:
mijn ex komt donderdag 7 uur bij mij
Kisassquote:Op maandag 24 september 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mannen moeten het ook zelf doen imo
Dat weet je zo precies te timen?quote:Op maandag 24 september 2012 13:19 schreef AldoTheApache het volgende:
Weekend was niet verkeerd.quote:Op maandag 24 september 2012 13:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Lekker weekend gehad en balend op kantoor of valt het mee?
quote:Op maandag 24 september 2012 13:19 schreef AldoTheApache het volgende:
kan altijd nogquote:Op maandag 24 september 2012 13:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had ergens even buiten de deur voor een bakkie afgesproken...
wat ze te zeggen heeft. Misschien heeft ze wel een geheim kind van mij ofzoquote:
Ah, dat scheelt.quote:Op maandag 24 september 2012 13:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan altijd nogWe wonen immers beide in een andere stad
Bedrijvig weekend cryquote:Op maandag 24 september 2012 13:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Weekend was niet verkeerd.
Zaterdag bureau in elkaar zetten, pc (en alles wat er bij hoort) loshalen, en op het nieuwe bureau weer een plekje geven. En boodschappen.
Zondag buitenlamp vervangen (hele ding, niet enkel het lampje), en verder niet veel. Filmpje gekeken. En 's avonds natuurlijk de Formule 1 gekeken.
![]()
En idd... nu weer op kantoor
jij?
nou datquote:Op maandag 24 september 2012 13:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat ze te zeggen heeft. Misschien heeft ze wel een geheim kind van mij ofzo
Ben ik ookquote:Op maandag 24 september 2012 13:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n netjes meisje was.
ach ja, we zullen wel zienquote:Op maandag 24 september 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
Oh wacht... een jaar zei je?
Misschien heeft ze wel een kadootje voor je... in vorm van 3 maanden oud met een speen en
[..]
nou dat
quote:Op maandag 24 september 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
Oh wacht... een jaar zei je?
Misschien heeft ze wel een kadootje voor je... in vorm van 3 maanden oud met een speen en
[..]
nou dat
Wat vond je van ted?quote:Op maandag 24 september 2012 13:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bedrijvig weekend cry. Ja wel lekker, niet zo bijzonder veel gedaan. Zaterdag naar de bios met me meisje (ted) en zondag lekker een dagje alleen thuis.
Nu weer werken en moet 2 afwezige personen overnemen. Heb het nooit zo drukis ff wennen. Wel weer loon gehad dus dat is positief.
quote:Op maandag 24 september 2012 13:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat ze te zeggen heeft. Misschien heeft ze wel een geheim kind van mij ofzo
Gewoon geven en daarna net zo hard door het gat van de deur naar buiten smijten.quote:
heb je ineens 2 kotersquote:Op maandag 24 september 2012 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Loop je alleen het risico dat ze over een jaar weer contact met je opneemt
quote:Op maandag 24 september 2012 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Loop je alleen het risico dat ze over een jaar weer contact met je opneemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |