quote:
Klopt ja.quote:Op maandag 24 september 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
Balen. Die elektronische drumstellen zijn nog best groot van formaat
Gelukkig ga ik gitaar spelenquote:Op maandag 24 september 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een roze.quote:Op maandag 24 september 2012 11:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kutinstrument![]()
Echte mannen spelen elektrisch triangel.
Zo ziet het eruit op foto's althans. Eens wat maten opzoekenquote:
Neemt een stuk minder ruimte inquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 11:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kutinstrument![]()
Echte mannen spelen elektrisch triangel.
Ik zag gisteren tijdens het opruimen dat m'n Guitar Hero drumstel ook gewoon een Midi poort heeftquote:Op maandag 24 september 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
Heb jij zo'n drumstel?quote:Op maandag 24 september 2012 11:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zag gisteren tijdens het opruimen dat m'n Guitar Hero drumstel ook gewoon een Midi poort heeft
geen idee.. maar clowns zijn engquote:
Ow, zie net dat het enkel een Midi-in isquote:Op maandag 24 september 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij zo'n drumstel?Fuck wij moeten guitar hero gaan spelen
Eens.quote:Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geen idee.. maar clowns zijn eng
quote:Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammerquote:Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, zie net dat het enkel een Midi-in is
En ja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 september 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]D'r zit heul geen slagroomtaart in die spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor jou:quote:Op maandag 24 september 2012 11:52 schreef JJH het volgende:
[..]
D'r zit heul geen slagroomtaart in die spoiler!
Op die fiets.quote:Op maandag 24 september 2012 11:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
het is weer maandag, kut....
zo kan je het ook lezen denk ik
Doe FOK uitzetten danquote:Op maandag 24 september 2012 11:55 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kan me er niet toe zetten om te studerenNiets blijft hangen
Omnomnom.quote:Op maandag 24 september 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor jou:
[ afbeelding ]
[..]
Op die fiets.
ik hoop t wel jaquote:Op maandag 24 september 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor jou:
[ afbeelding ]
[..]
Op die fiets.
Oktoberfest is begonnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu heb ik er ook zin inquote:
Komen er vanzelf achter denk ikquote:
Dat is lastig (en herkenbaar) jaquote:Op maandag 24 september 2012 11:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
had ik uit, maar t wil niet vlotten
quote:Op maandag 24 september 2012 11:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rockjon en ik gaan een praatgroep beginnen voor metalheads die niet sporen.
Wat gaan we doen dan?
Grunten. Heel veel grunten. Grunt jouw problemen met de groep.
Is er nog wat te eten en te drinken?
We drinken vooral bloed en bier. Eten kunnen we van de geit die we wekelijks offeren.
Wat kost het?
Aangezien een geit duurder is dan een emmertje bloed, wisselen we dit af met de leden van de groep.
Verdere informatie nodig?
DM of PM me maar.
*Meldt zichquote:Op maandag 24 september 2012 11:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat gaan we doen dan?
We drinken vooral bloed en bier. Eten kunnen we van de geit die we wekelijks offeren.
Wat kost het?
Aangezien een geit duurder is dan een emmertje bloed, wisselen we dit af met de leden van de groep.
DM of PM me maar.
Nah weg, 45 minuten om op locatie te komen, yaya voor saaie dag maasvlaktequote:Op maandag 24 september 2012 11:55 schreef JJH het volgende:
[..]
12u op je werk zijn was het toch?
Doe dan eens niet fokken.
Ik kan niet grunten, lust geen bloed en eet liever schaap.quote:Op maandag 24 september 2012 11:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat gaan we doen dan?
Wat kost het?
DM of PM me maar.
Hou je wel van metal?quote:Op maandag 24 september 2012 11:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan niet grunten, lust geen bloed en eet liever schaap.
Je voldoet dus aan geen van de punten.quote:
Ho, ik lust wel bier.quote:Op maandag 24 september 2012 11:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je voldoet dus aan geen van de punten.
Goed genoeg, welkom in de groep!
Pff, en mij ziet ie over het hoofdquote:Op maandag 24 september 2012 11:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je voldoet dus aan geen van de punten.
Goed genoeg, welkom in de groep!
Ja.quote:Op maandag 24 september 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pff, en mij ziet ie over het hoofd
Welkom bij Poliep-101...quote:Op maandag 24 september 2012 11:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat gaan we doen dan?
Wat kost het?
DM of PM me maar.
Duh !quote:Op maandag 24 september 2012 12:01 schreef AldoTheApache het volgende:
feit: Als je een heel pak Cafe Noir in je eentje snel opeet wordt je misselijk
Dan grunt je niet met de goede techniek.quote:Op maandag 24 september 2012 12:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Welkom bij Poliep-101...
Je krijgt zo'n schorre keel van dat grunten.
Doe je het beter dan ik...quote:Op maandag 24 september 2012 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou niet van grunten
niet van metal (breed begrip)
en ik lust alleen fruitbier
maar ik heb wel tieten![]()
positieve kijk op de maandagquote:
Zou heel goed kunnen, dat keuze-vak stond niet op m'n lijstje bij de HvAquote:Op maandag 24 september 2012 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan grunt je niet met de goede techniek.
quote:Op maandag 24 september 2012 12:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, dat keuze-vak stond niet op m'n lijstje bij de HvA
Dit.quote:Op maandag 24 september 2012 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan grunt je niet met de goede techniek.
Wanne kutschool dan.quote:Op maandag 24 september 2012 12:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, dat keuze-vak stond niet op m'n lijstje bij de HvA
quote:
Ik hoor het regenen, ja. Gisteren echt mega hardquote:Op maandag 24 september 2012 12:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
positieve kijk op de maandag
Heb je het weer gezien?Ik moet vanavond zo'n 4 uur buiten werken in de regen
quote:Op maandag 24 september 2012 12:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Maar wel een klein beetje beter dan InHolland, dus m'n diploma is gewoon geldig
Het vroor he, in Twentequote:Op maandag 24 september 2012 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoor het regenen, ja. Gisteren echt mega hard.
Goed, hoorquote:Op maandag 24 september 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee.
Hooi
Hoe is het met u?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |