quote:
Klopt ja.quote:Op maandag 24 september 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
Balen. Die elektronische drumstellen zijn nog best groot van formaat
Gelukkig ga ik gitaar spelenquote:Op maandag 24 september 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een roze.quote:Op maandag 24 september 2012 11:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kutinstrument![]()
Echte mannen spelen elektrisch triangel.
Zo ziet het eruit op foto's althans. Eens wat maten opzoekenquote:
Neemt een stuk minder ruimte inquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 11:45 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kutinstrument![]()
Echte mannen spelen elektrisch triangel.
Ik zag gisteren tijdens het opruimen dat m'n Guitar Hero drumstel ook gewoon een Midi poort heeftquote:Op maandag 24 september 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
Heb jij zo'n drumstel?quote:Op maandag 24 september 2012 11:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zag gisteren tijdens het opruimen dat m'n Guitar Hero drumstel ook gewoon een Midi poort heeft
geen idee.. maar clowns zijn engquote:
Ow, zie net dat het enkel een Midi-in isquote:Op maandag 24 september 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij zo'n drumstel?Fuck wij moeten guitar hero gaan spelen
Eens.quote:Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geen idee.. maar clowns zijn eng
quote:Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammerquote:Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, zie net dat het enkel een Midi-in is
En ja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 september 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]D'r zit heul geen slagroomtaart in die spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor jou:quote:Op maandag 24 september 2012 11:52 schreef JJH het volgende:
[..]
D'r zit heul geen slagroomtaart in die spoiler!
Op die fiets.quote:Op maandag 24 september 2012 11:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
het is weer maandag, kut....
zo kan je het ook lezen denk ik
Doe FOK uitzetten danquote:Op maandag 24 september 2012 11:55 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kan me er niet toe zetten om te studerenNiets blijft hangen
Omnomnom.quote:Op maandag 24 september 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor jou:
[ afbeelding ]
[..]
Op die fiets.
ik hoop t wel jaquote:Op maandag 24 september 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor jou:
[ afbeelding ]
[..]
Op die fiets.
Oktoberfest is begonnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |