Mulder had hem op zeker gehad. Reflex van Lamprou was perfect, alleen zijn vingertoppen kwamen er niet aan. Bij Mulder zou dat wel gebeurd zijn, en was een corner het gevolg geweest.quote:Op maandag 24 september 2012 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kijk net pas samenvatting, dat schot van Toivonen is toch gewoon goedOp de radio waren ze ervan overtuigd dat iedere keeper die 5cm langer was m had gehouden. Valt wel mee volgens mij.
Duurt nog wel een maand.quote:Op zondag 23 september 2012 23:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nou ja De Vrij is binnenkort weer terug, Kongolo maar tijdelijk als stand in.
Spelers hebben tijd nodig om te wennen aan de hogere snelheid. Ik hoopte dat Immers nog aan het wennen was. Ook omdat hij vaak op het juiste moment op de goede plek voor de goal opduikt, dacht ik dat hij "het" wel zag. Maar gisteren viel hij helaas echt door de mand. Dit was niet alleen een offday. Dit was een wedstrijd waarin zijn beperkingen genadeloos getoond werden. Hij denkt te langzaam en zijn techniek is te beperkt om een versterking te zijn. Jammer. Ik ben benieuwd welke conclusies Koeman trekt uit gisteren. Sowieso is het morren begonnen nu. Vanavond krijgt Van Hanegem ook uitgebreid bijval voor zijn column.quote:Op maandag 24 september 2012 10:46 schreef Haringkop het volgende:
Ik heb wel genoeg gezien van Immers. Het gaat niet alleen om die momenten dat hij wel voor de goal en in de positie komt, maar veel meer om de momenten dat hij juist niet de ruimte ziet, niet de techniek heeft om iets creatiefs te doen. Er stropen gewoon teveel aanvallen bij zijn beperkte kwaliteiten, helaas.
Er zijn vast keepers die hem wel hadden ja, maar op de radio deden ze alsof iedere lamlul die toevallig 5cm langer was die bal had gehouden. Lijkt me ook wat overdreven.quote:Op maandag 24 september 2012 11:02 schreef GuidettiFR het volgende:
[..]
Mulder had hem op zeker gehad. Reflex van Lamprou was perfect, alleen zijn vingertoppen kwamen er niet aan. Bij Mulder zou dat wel gebeurd zijn, en was een corner het gevolg geweest.
Daar moet ik je wel gelijk in geven, hij draaide vies in. Maar Mulder had die wel gewoon gepakt.quote:Op maandag 24 september 2012 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zijn vast keepers die hem wel hadden ja, maar op de radio deden ze alsof iedere lamlul die toevallig 5cm langer was die bal had gehouden. Lijkt me ook wat overdreven.
Komende weken worden voor ons interessant, kijken hoe we ons dan houden.quote:Op maandag 24 september 2012 11:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Spelers hebben tijd nodig om te wennen aan de hogere snelheid. Ik hoopte dat Immers nog aan het wennen was. Ook omdat hij vaak op het juiste moment op de goede plek voor de goal opduikt, dacht ik dat hij "het" wel zag. Maar gisteren viel hij helaas echt door de mand. Dit was niet alleen een offday. Dit was een wedstrijd waarin zijn beperkingen genadeloos getoond werden. Hij denkt te langzaam en zijn techniek is te beperkt om een versterking te zijn. Jammer. Ik ben benieuwd welke conclusies Koeman trekt uit gisteren. Sowieso is het morren begonnen nu. Vanavond krijgt Van Hanegem ook uitgebreid bijval voor zijn column.
Ze waren de eerste helft ook echt wel gewaarschuwd met een bal op de lat, maar toch mag die kerel ongestraft aanleggen van die afstand. We missen op zulke momenten automatismes en ervaring in het team, maar dat wisten we op voorhand ook al.quote:Op maandag 24 september 2012 11:07 schreef GuidettiFR het volgende:
[..]
Daar moet ik je wel gelijk in geven, hij draaide vies in. Maar Mulder had die wel gewoon gepakt.
Helemaal als dan Mathijsen weg valt. Vond dat toch wel schelen gisteren, ondanks dat er wel eens kritiek op hem is. Je ziet gelijk wat meer paniek.quote:Op maandag 24 september 2012 11:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze waren de eerste helft ook echt wel gewaarschuwd met een bal op de lat, maar toch mag die kerel ongestraft aanleggen van die afstand. We missen op zulke momenten automatismes en ervaring in het team, maar dat wisten we op voorhand ook al.
Ik ook niet, maar het was ook gelijk de eerste keer dat er helemaal niks klopte van het strijdplan van Koeman. Of nouja, de eerste 20 minuten vond ik wel aardig.quote:Op maandag 24 september 2012 11:08 schreef Haringkop het volgende:
Winnen van psv, had ik persoonlijk geen rekening meegehouden.
Zo zonde, dat PSV van gisteren was echt rijp voor de slacht.quote:Op maandag 24 september 2012 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal als dan Mathijsen weg valt. Vond dat toch wel schelen gisteren, ondanks dat er wel eens kritiek op hem is. Je ziet gelijk wat meer paniek.
Het scheelt voor BMI natuurlijk ook enorm of je Mathijsen of Kongolo naast je hebt staan.quote:Op maandag 24 september 2012 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal als dan Mathijsen weg valt. Vond dat toch wel schelen gisteren, ondanks dat er wel eens kritiek op hem is. Je ziet gelijk wat meer paniek.
Kongolo deed het prima. Het was vooral Nelom die in de 2e helft door het ijs zakte.quote:Op maandag 24 september 2012 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Met iets meer lef en vorm, ja. Maar dat was er simpelweg niet.quote:Op maandag 24 september 2012 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo zonde, dat PSV van gisteren was echt rijp voor de slacht.
Ik vond vooral het middenveld dramatisch. Clasie was slecht, Leerdam nog slechter en Immers was helemaal een ramp. Hoe die de bal weer gewoon terugschoot na Lens volgens mij pfffquote:Op maandag 24 september 2012 11:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kongolo deed het prima. Het was vooral Nelom die in de 2e helft door het ijs zakte.
Het is gewoon zo, ik heb het ook in het PSV topic gezegd: Tegen een échte aanval was dit PSV gigantisch opgerold.quote:Op maandag 24 september 2012 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Met iets meer lef en vorm, ja. Maar dat was er simpelweg niet.
Snap de hosanna-sfeer daar ook niet zo. Ik vond het echt een bizar slechte wedstrijd. Eerste helft leek net een degradatieduel.
Welke ballen? Hooguit die in z'n broek...quote:Op maandag 24 september 2012 11:28 schreef Akilla het volgende:
Het is jammer en zeker niet zo best gespeeld, maar ik denk dat er gewoon automatisme mist. Vergeleken met vorig jaar staan er nu 7 nieuwe spelers in, je kan moeilijk verwachten dat deze allemaal gelijk elkaar blindelings kunnen vinden.
Pelle speelde gister aardig en hield veel ballen vast voor de aansluiting, Verhoek moet z'n draai nog vinden en in Lex heb ik ook nog wel vertrouwen, al zou ik hem even op de bank plaatsen. Leerdam vind ik verder een drama en vormer en vilhena mogen van mij ook wel een eerlijkere kans krijgen.
Ik Zou volgende week zo spelen
Lamprou
Janmaat-BMI-kongolo-nelom
---------vormer--------
Vilhena----achabar
Schaken---Pelle----- Verhoek
Laat clasie ook maar even rusten, vond m wat vermoeid ogen( wat logisch is, vorig jaar kon die amper 90 min spelen en nu toch al aardig wat wedstrijden achter elkaar. Nl elftal, cl en eredivisie)
Verhoek lekker op links, kan die beter dan schaken denk ik, desnoods laat je ze wisselen de hele wedstrijd door.
Tony voor de creativiteit en achabar op 10 zodat de ballen die Pelle vast houdt ook gevaarlijk kunnen worden.
Feijenoord was eerder rijp voor de slacht hoor. Ik had maar een paar minuten vertrouwen in een goede uitslag maar toen zag ik dat het voorin al niet ging werken toen er weer allemaal automatismen ontbrak bij het inspelen van Verhoek/Schaken. Verkeerde tactiek denk ik van Koeman om 4-3-3 te beginnen. Perez (quote:Op maandag 24 september 2012 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo zonde, dat PSV van gisteren was echt rijp voor de slacht.
Laat dit dan maar de fcg-uit van vorig seizoen zijn, dan gaat het vanaf nu alleen maar beter!quote:Op maandag 24 september 2012 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het was ook gelijk de eerste keer dat er helemaal niks klopte van het strijdplan van Koeman. Of nouja, de eerste 20 minuten vond ik wel aardig.
Straks in de thuiswedstrijd schoppen we weer alle kampioensaspiraties kapot van die boertjes, as usual. Maar dan zal er in de tussentijd wel het eea moeten gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |