Ja ik heb geen ervaring met een maagd.quote:Op maandag 24 september 2012 10:08 schreef DroogDok het volgende:
Je skils zijn ruk. Niet gelijk voor de prijs gaan, je moet er een beetje omheen werken.
Leg eens uit.quote:Op maandag 24 september 2012 10:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Dit is niet specifiek voor een maagd natuurlijk.
Als het nu te gevoelig is om haar clit direct aan te raken is dat natuurlijk niet anders als ze geen maagd meer is. Voorkeuren van vrouwen verschillen gewoon. Sommigen hebben dus liever als je juist links of rechts van de clitoris streelt, anderen houden weer van wat ruiger werk. Net zoals dat niet elke man hetzelfde fapt.quote:Op maandag 24 september 2012 10:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja ik heb geen ervaring met een maagd.
[..]
Leg eens uit.
Nou ja te gevoelig, het doet zelfs pijn. Maar dat zal misschien we komen omdat ik heel af en te iets te ruig ben. Wat ik al zei ik heb geen ervaring met een maagd.quote:Op maandag 24 september 2012 10:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als het nu te gevoelig is om haar clit direct aan te raken is dat natuurlijk niet anders als ze geen maagd meer is. Voorkeuren van vrouwen verschillen gewoon. Sommigen hebben dus liever als je juist links of rechts van de clitoris streelt, anderen houden weer van wat ruiger werk. Net zoals dat niet elke man hetzelfde fapt.
Het lijkt erop alsof je uberhaupt geen ervaring hebt met vrouwen, want zoals egeltje al zegt: dit is niet iets wat alleen maagden hebben natuurlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 10:15 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou ja te gevoelig, het doet zelfs pijn. Maar dat zal misschien we komen omdat ik heel af en te iets te ruig ben. Wat ik al zei ik heb geen ervaring met een maagd.
Nou, dan moet je dat dus niet doen zo.quote:Op maandag 24 september 2012 10:15 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou ja te gevoelig, het doet zelfs pijn.
Oefening baart kunst gaat in dit geval inderdaad niet op, ook al lijkt TS te denken van welquote:Op maandag 24 september 2012 10:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, dan moet je dat dus niet doen zo.![]()
vertelquote:Op maandag 24 september 2012 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oefening baart kunst gaat in dit geval inderdaad niet op, ook al lijkt TS te denken van wel
Nouja, als je meer ervaring hebt heb je als het goed is geleerd om te reageren op signalen van de ander. Kreunen en sneller ademen zijn meestal goede tekenen, auw roepen is meestal minder. Tenzij sm.quote:Op maandag 24 september 2012 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oefening baart kunst gaat in dit geval inderdaad niet op, ook al lijkt TS te denken van wel
quote:
Doelde meer op dat het nu pijn doetquote:Op maandag 24 september 2012 10:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nouja, als je meer ervaring hebt heb je als het goed is geleerd om te reageren op signalen van de ander. Kreunen en sneller ademen zijn meestal goede tekenen, auw roepen is meestal minder. Tenzij sm.
Ja dat weet ik ook wel maar misschien kun je met adviezen komen of zo want schijn toch al ruk te zijn zoals je al in het begin las.quote:Op maandag 24 september 2012 10:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]Je snapt toch wel dat een lichaam niet ineens anders gaat reageren nadat iemand voor het eerst seks heeft gehad?
Wij weten toch niet wat je vriendin wel fijn vindt? Daar moet je met haar over praten.. Iedere vrouw is anders.quote:Op maandag 24 september 2012 10:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel maar misschien kun je met adviezen komen of zo want schijn toch al ruk te zijn zoals je al in het begin las.
Nou, zoals ik dus al zei: letten op de signalen die ze afgeeft. Ruig en direct erop vindt ze duidelijk niks, dus probeer iets anders.quote:Op maandag 24 september 2012 10:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel maar misschien kun je met adviezen komen of zo want schijn toch al ruk te zijn zoals je al in het begin las.
Nee ben zelf geen maagd. Al heel lang niet meer. Ik moet eerlijk toegeven dat ik al 2.5 jaar stil sta.quote:Op maandag 24 september 2012 10:22 schreef Geminiara het volgende:
Ben je zelf nog maagd? want zo kom je wel over.
Maar heb je verschillende relaties gehad? Of één langere?quote:Op maandag 24 september 2012 10:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee ben zelf geen maagd. Al heel lang niet meer. Ik moet eerlijk toegeven dat ik al 2.5 jaar stil sta.
Twee relaties, de eerste was 2.5 maand en de andere 3 jaar. Maar het seksleven was geweldig. Vooral de tweede is op een avond 8 keer gekomen, om maar even als voorbeeld te nemen.quote:Op maandag 24 september 2012 10:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maar heb je verschillende relaties gehad? Of één langere?
*Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst*quote:Op maandag 24 september 2012 10:27 schreef HSG het volgende:
[..]
Twee relaties, de eerste was 2.5 maand en de andere 3 jaar. Maar het seksleven was geweldig. Vooral de tweede is op een avond 8 keer gekomen, om maar even als voorbeeld te nemen.
Dat weet ik maar ik zoek nu even een antwoord waar ik haar ook gerust kan stellen. Het moet ook haar kunnen helpen.quote:Op maandag 24 september 2012 10:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
*Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst*
Waarom moet je haar gerust stellen? Wil ze niet meer omdat je het niet goed doet o.i.d.?quote:Op maandag 24 september 2012 10:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik zoek nu even een antwoord waar ik haar ook gerust kan stellen. Het moet ook haar kunnen helpen.
Antwoord: Het ligt niet aan haar en zeker niet aan haar maagd zijn. Jullie moeten gewoon aan elkaar wennen en zij moet durven zeggen wat ze lekker vindt. En jij moet daar naar luisteren en niet doorgaan op de toer "maar dit werkte bij mijn vorige vriendin ook en die is wel 8 keer klaargekomen op één avond dus het ligt aan jou!".quote:Op maandag 24 september 2012 10:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik zoek nu even een antwoord waar ik haar ook gerust kan stellen. Het moet ook haar kunnen helpen.
Omdat ze een verleden heeft maar dat ga ik hier niet uitbreiden.quote:Op maandag 24 september 2012 10:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom moet je haar gerust stellen? Wil ze niet meer omdat je het niet goed doet o.i.d.?
Het heeft niks met maagd zijn te maken met gewoon dat ze gevoeliger is daar dan andere meisjes. Gewoon voorzichtiger aan doen. Ook nadat je dr geprikt hebt.quote:Op maandag 24 september 2012 10:15 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou ja te gevoelig, het doet zelfs pijn. Maar dat zal misschien we komen omdat ik heel af en te iets te ruig ben. Wat ik al zei ik heb geen ervaring met een maagd.
Dat vetgedrukte stuk heb ik wat aan. Dank hiervoor hoewel zij erg eerlijk is omtrent dit onderwerp.quote:Op maandag 24 september 2012 10:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Antwoord: Het ligt niet aan haar en zeker niet aan haar maagd zijn. Jullie moeten gewoon aan elkaar wennen en zij moet durven zeggen wat ze lekker vindt. En jij moet daar naar luisteren en niet doorgaan op de toer "maar dit werkte bij mijn vorige vriendin ook en die is wel 8 keer klaargekomen op één avond dus het ligt aan jou!".
Dat kan ook komen doordat ze zich nog niet helemaal mentaal kan geven. Zeker als ze in het verleden iets vervelends heeft meegemaakt op seksueel gebied kan dat haar remmen om echt die drempel over te gaan in jouw bijzijn. Dus heb geduld en wees niet teleurgesteld als het niet lukt. Zoiets heeft tijd nodig. Doe gewoon wat ze lekker vindt en dan komt het waarschijnlijk zelf goed, zeker als het haar zelf wel lukt om klaar te komen.quote:Op maandag 24 september 2012 10:43 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat vetgedrukte stuk heb ik wat aan. Dank hiervoor hoewel zij erg eerlijk is omtrent dit onderwerp.
Echter, ik heb niet gezegd dat wat ik bij mijn vorige relaties heb gedaan bij haar zit toe te passen. Ik heb gevraagd om een antwoord het het komt als zij tegen het hoogtepunt aanzit het gevoel in een keer verdwijnt. Wat ik al zeg "het hoogtepunt", dus het gaat goed maar toch gebeurt er iets waar zij ook geen antwoord op heeft ( en ja, ze is heel eerlijk). Ook zij geeft aan wat er door haar heen gaat en dat het ontzettend fijn aanvoelt alleen er gebeurt iets wat wij beide niet kunnen verklaren.
top dankquote:Op maandag 24 september 2012 10:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat kan ook komen doordat ze zich nog niet helemaal mentaal kan geven. Zeker als ze in het verleden iets vervelends heeft meegemaakt op seksueel gebied kan dat haar remmen om echt die drempel over te gaan in jouw bijzijn. Dus heb geduld en wees niet teleurgesteld als het niet lukt. Zoiets heeft tijd nodig. Doe gewoon wat ze lekker vindt en dan komt het waarschijnlijk zelf goed, zeker als het haar zelf wel lukt om klaar te komen.
eeeeuh... wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Op maandag 24 september 2012 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Goed topic! Mod-seal of approval en zo.
Geen off-topic gelul, niet afzeiken, goede hulpquote:Op maandag 24 september 2012 12:39 schreef HSG het volgende:
[..]
eeeeuh... wat moet ik me hierbij voorstellen?![]()
Ah zo, alleen de titel is veranderd.quote:Op maandag 24 september 2012 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen off-topic gelul, niet afzeiken, goede hulp
wat een eyeopener ditquote:Op maandag 24 september 2012 10:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nouja, als je meer ervaring hebt heb je als het goed is geleerd om te reageren op signalen van de ander. Kreunen en sneller ademen zijn meestal goede tekenen, auw roepen is meestal minder. Tenzij sm.
Dank voor je bericht. Ik zal dit meenemen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat heeft weinig met het maagd zijn te maken. Zoals al meer uitgelegd hier, de ene vrouw is gewoon veel gevoeliger daar dan de ander.
Waar je bij de ene vol op de clitoris kan gaan zitten likken/vingeren, vliegt de ander van precies dezelfde aanraking juist zo ongeveer door het plafond.
De kunst is om dat goed aan te voelen. Voorzichtig beginnen, en als je merkt dat ze wat meer kan hebben, ga je er wat directer op zitten/meer druk gebruiken.
Dat ze nog niet klaarkomt kan natuurlijk te maken hebben met die gevoeligheid. Het is lastig klaarkomen als het wat pijnlijk voelt. Daar naast is ze misschien nog niet 100% op haar gemak? Kan best zijn dat ze nog niet zo gewend is om zichzelf (lichamelijk en geestelijk) bloot te geven, waardoor ze niet zo makkelijk losgaat.
Hier stopte ik met lezen. Jullie leren net pas elkaars knopjes een beetje kennenquote:Op maandag 24 september 2012 10:05 schreef HSG het volgende:
Ola,
ik heb sinds een 1.5 maand een vriendin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |