Ja ik heb geen ervaring met een maagd.quote:Op maandag 24 september 2012 10:08 schreef DroogDok het volgende:
Je skils zijn ruk. Niet gelijk voor de prijs gaan, je moet er een beetje omheen werken.
Leg eens uit.quote:Op maandag 24 september 2012 10:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Dit is niet specifiek voor een maagd natuurlijk.
Als het nu te gevoelig is om haar clit direct aan te raken is dat natuurlijk niet anders als ze geen maagd meer is. Voorkeuren van vrouwen verschillen gewoon. Sommigen hebben dus liever als je juist links of rechts van de clitoris streelt, anderen houden weer van wat ruiger werk. Net zoals dat niet elke man hetzelfde fapt.quote:Op maandag 24 september 2012 10:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja ik heb geen ervaring met een maagd.
[..]
Leg eens uit.
Nou ja te gevoelig, het doet zelfs pijn. Maar dat zal misschien we komen omdat ik heel af en te iets te ruig ben. Wat ik al zei ik heb geen ervaring met een maagd.quote:Op maandag 24 september 2012 10:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als het nu te gevoelig is om haar clit direct aan te raken is dat natuurlijk niet anders als ze geen maagd meer is. Voorkeuren van vrouwen verschillen gewoon. Sommigen hebben dus liever als je juist links of rechts van de clitoris streelt, anderen houden weer van wat ruiger werk. Net zoals dat niet elke man hetzelfde fapt.
Het lijkt erop alsof je uberhaupt geen ervaring hebt met vrouwen, want zoals egeltje al zegt: dit is niet iets wat alleen maagden hebben natuurlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 10:15 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou ja te gevoelig, het doet zelfs pijn. Maar dat zal misschien we komen omdat ik heel af en te iets te ruig ben. Wat ik al zei ik heb geen ervaring met een maagd.
Nou, dan moet je dat dus niet doen zo.quote:Op maandag 24 september 2012 10:15 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou ja te gevoelig, het doet zelfs pijn.
Oefening baart kunst gaat in dit geval inderdaad niet op, ook al lijkt TS te denken van welquote:Op maandag 24 september 2012 10:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, dan moet je dat dus niet doen zo.![]()
vertelquote:Op maandag 24 september 2012 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oefening baart kunst gaat in dit geval inderdaad niet op, ook al lijkt TS te denken van wel
Nouja, als je meer ervaring hebt heb je als het goed is geleerd om te reageren op signalen van de ander. Kreunen en sneller ademen zijn meestal goede tekenen, auw roepen is meestal minder. Tenzij sm.quote:Op maandag 24 september 2012 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oefening baart kunst gaat in dit geval inderdaad niet op, ook al lijkt TS te denken van wel
quote:
Doelde meer op dat het nu pijn doetquote:Op maandag 24 september 2012 10:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nouja, als je meer ervaring hebt heb je als het goed is geleerd om te reageren op signalen van de ander. Kreunen en sneller ademen zijn meestal goede tekenen, auw roepen is meestal minder. Tenzij sm.
Ja dat weet ik ook wel maar misschien kun je met adviezen komen of zo want schijn toch al ruk te zijn zoals je al in het begin las.quote:Op maandag 24 september 2012 10:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]Je snapt toch wel dat een lichaam niet ineens anders gaat reageren nadat iemand voor het eerst seks heeft gehad?
Wij weten toch niet wat je vriendin wel fijn vindt? Daar moet je met haar over praten.. Iedere vrouw is anders.quote:Op maandag 24 september 2012 10:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel maar misschien kun je met adviezen komen of zo want schijn toch al ruk te zijn zoals je al in het begin las.
Nou, zoals ik dus al zei: letten op de signalen die ze afgeeft. Ruig en direct erop vindt ze duidelijk niks, dus probeer iets anders.quote:Op maandag 24 september 2012 10:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel maar misschien kun je met adviezen komen of zo want schijn toch al ruk te zijn zoals je al in het begin las.
Nee ben zelf geen maagd. Al heel lang niet meer. Ik moet eerlijk toegeven dat ik al 2.5 jaar stil sta.quote:Op maandag 24 september 2012 10:22 schreef Geminiara het volgende:
Ben je zelf nog maagd? want zo kom je wel over.
Maar heb je verschillende relaties gehad? Of één langere?quote:Op maandag 24 september 2012 10:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee ben zelf geen maagd. Al heel lang niet meer. Ik moet eerlijk toegeven dat ik al 2.5 jaar stil sta.
Twee relaties, de eerste was 2.5 maand en de andere 3 jaar. Maar het seksleven was geweldig. Vooral de tweede is op een avond 8 keer gekomen, om maar even als voorbeeld te nemen.quote:Op maandag 24 september 2012 10:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maar heb je verschillende relaties gehad? Of één langere?
*Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst*quote:Op maandag 24 september 2012 10:27 schreef HSG het volgende:
[..]
Twee relaties, de eerste was 2.5 maand en de andere 3 jaar. Maar het seksleven was geweldig. Vooral de tweede is op een avond 8 keer gekomen, om maar even als voorbeeld te nemen.
Dat weet ik maar ik zoek nu even een antwoord waar ik haar ook gerust kan stellen. Het moet ook haar kunnen helpen.quote:Op maandag 24 september 2012 10:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
*Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |