Dat het een adapter was had ik even niet door, my bad, maar dan nog, waarom zou je niet alleen die micro-sd-kaart verstoppen, maar incl de hele adapter, lijkt mij wel een beetje onnodig moeilijk doen, maar goed, care, was prima aflevering...quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:14 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Saul heeft een lege micro SD + SD card adapter gekocht/geregeld/al meegenomen en onder in de koffer verstopt voor als ze hem zouden aanhouden. Zo vinden ze in ieder geval iets en laten ze hem weer gaan, lokkertjeHet kaartje wat hij in het slot van de koffer had verstopt was zo'n zelfde micro SD + SD card adapter. Snap niet wat hier niet aan zou kloppen? De meeste laptops hebben een SD cardreader waar micro SD niet inpast. Zo ook de laptop van Carrie
![]()
Ja inderdaad, die adapter is ook overbodigquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:01 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat het een adapter was had ik even niet door, my bad, maar dan nog, waarom zou je niet alleen die micro-sd-kaart verstoppen, maar incl de hele adapter, lijkt mij wel een beetje onnodig moeilijk doen, maar goed, care, was prima aflevering...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit van gehoord, maar zal het eens gaan kijken, klinkt wel aardig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:35 schreef raptorix het volgende:
Als je homeland tof vind, dan kan ik ook van harte sleepercel aanraden.
Ik ben redelijk fan van dit soort series, het zit qua realiteit een beetje in tussen 24 en homeland, wel actie, maar niet zo overdreven als in 24.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar zal het eens gaan kijken, klinkt wel aardig.
Seizoen 2 al: http://www.tv.com/shows/sleeper-cell/
Filmpje even doormailen was een stuk simpeler geweest. Maar zoals Carrie's vader al opmerkte, hebben ze bij de CIA nog nooit van email gehoord.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:14 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die adapter is ook overbodig
Yep, mooie serie was dat!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:35 schreef raptorix het volgende:
Klopt elke dag een nieuwe ep! Nog steeds zonde dat het bij twee seizoenen is gebleven. Zeer grote aanrader voor Homeland fans.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yep, mooie serie was dat!
Ook cool dat ze dat praktisch in 1 week helemaal uitzonden. Zouden ze vaker moeten doen.
Nee hoor hij reed met de auto achter hem aan om hem in te halen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
Carrie die constant gaat janken als het niet gaat zoals ze wil, ik hoopte dat ze echt niet meer wakker werd.
Voor de rest beetje rare episode met Brody die gewoon de brandstofslang in de auto kan laten zitten terwijl die iemand de nek omdraait. Om vervolgens bebloed en al bij de autowasstraat zichzelf te wassen?
Die serie kende ik nog niet. Gaan we proberen, thanks!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:03 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Klopt elke dag een nieuwe ep! Nog steeds zonde dat het bij twee seizoenen is gebleven. Zeer grote aanrader voor Homeland fans.
Spoiler of veel te vroege theorie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:37 schreef planethugo het volgende:
Sleeper Cell is idd ook erg goed, overigens ook van Showtime.
goede ep alweer maar wel beetje vreemd dat de vice president en zijn secret service zijn aanstaande running mate niet even gaan zoeken zodat ie op de fundraiser verschijnt.
Ze zullen Brody nu wel gaan schaduwen voordat hij opgepakt wordt/dood gaat op het einde van het seizoen
Op het eind van de aflevering zit (zoals gewoonlijk) een vooruitblik waarin hier een beetje op wordt ingegaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:26 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Spoiler of veel te vroege theorie?
theorie, lijkt me sterk dat ze hem oppakken en afvoerenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:26 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Spoiler dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:28 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Op het eind van de aflevering zit (zoals gewoonlijk) een vooruitblik waarin hier een beetje op wordt ingegaan.
theorie lijkt me, maar vrij logisch als je er over nadenkt. Nu er meerdere mensen zijn die Brody's geheim kennen kan het karakter niet zo heel lang meer geloofwaardig volgehouden worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:26 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
quote:Damian Lewis signs on to play Nick Brody for FIVE more years
After his surprise Emmy Best Actor win, it’s no surprise Homeland’s Damian Lewis is being chased by countless Hollywood producers.
But I can reveal that the British thespian, 41, is not leaving the hit drama any time soon — he’s just signed a multi-million-pound deal to play Nick Brody for five more years.
The extended contract with 20th Century Fox means that Homeland — which returned to Channel 4 last weekend — could run for seven series in total.
http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
Denk niet dat het 7 seizoenen wordt, in het artikel staat ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:18 schreef remlof het volgende:
Knap als ze dit 7 seizoenen denken te kunnen uitmelken
Ik verwacht niet dat ze Brody snel te pakken krijgen hoor. je zal zien dat ze hem net nu gaan arresteren nadat hij naar een hotel is gestuurd door z'n vrouw en er niet is ofzo. Z'n dochter waarschuwt hem dan ofzo, en hij vlucht naar de safehouse. Ik verwacht dat hij z'n terroristen bestaan juist zal doorzetten, al zij het meer ondergronds, aangezien hij wanted zal zijn. Is natuurlijk flinke speculatie allemaal, maar ook in het echt kan het soms heel lang duren voordat ze een terrorist te pakken hebben. Misschien dat Carrie juist zelf dan op jacht naar hem gaat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:33 schreef BrookeDavis het volgende:
Saul is wel echt een baas zeg! Carie was idd een beetje emo. Is wel erg snel in het seizoen dat ze achter die tape zijn gekomen. Zou homeland ook interessant blijven zonder Brody?
Nope!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:33 schreef BrookeDavis het volgende:
Zou homeland ook interessant blijven zonder Brody?
Ik hoopte juist dat hij echt diep zou infiltreren in de overheid en president / vice-president zou wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ze Brody snel te pakken krijgen hoor. je zal zien dat ze hem net nu gaan arresteren nadat hij naar een hotel is gestuurd door z'n vrouw en er niet is ofzo. Z'n dochter waarschuwt hem dan ofzo, en hij vlucht naar de safehouse. Ik verwacht dat hij z'n terroristen bestaan juist zal doorzetten, al zij het meer ondergronds, aangezien hij wanted zal zijn. Is natuurlijk flinke speculatie allemaal, maar ook in het echt kan het soms heel lang duren voordat ze een terrorist te pakken hebben. Misschien dat Carrie juist zelf dan op jacht naar hem gaat.
Ergens hoop ik natuurlijk dat ik helemaal mis zit en het totaal anders loopt.
Hoe kan het dat ik Sleeper Cell s01e01 heb 'gekocht' en het meteen begint met een stukje 'previously on sleeper cell' en er blijkbaar al een heel verhaal aan de gang is? Wat mis ik?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:35 schreef raptorix het volgende:
S01 begint met een foto van een moskee. S02 begint met een terugblik naar de gevangenis.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:54 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Hoe kan het dat ik Sleeper Cell s01e01 heb 'gekocht' en het meteen begint met een stukje 'previously on sleeper cell' en er blijkbaar al een heel verhaal aan de gang is? Wat mis ik?
Dat zagen we deze week in de bossen jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:30 schreef stijn_ het volgende:
Voor de mensen die denken dat het nu snel voorbij is met Brody, mag ik jullie er aan herinneren dat hij niets bekent op het filmpje. Hij zegt geen specifieke dingen. Dus op grond van dit filmpje kunnen ze niks. Er moet dus eerst veel geschaduwd worden en Brody is redelijk slim, dus hem betrappen op connecties met terroristen zal moeilijk worden.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:05 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Dat zagen we deze week in de bossen ja
Er is een pilot geweest meen ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:54 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Hoe kan het dat ik Sleeper Cell s01e01 heb 'gekocht' en het meteen begint met een stukje 'previously on sleeper cell' en er blijkbaar al een heel verhaal aan de gang is? Wat mis ik?
Nee de aflevering die ik bedoel was genaamd als pilot. Maar het was wat fwokker zegt: De afleveringen stonden in de verkeerde volgorde. s01e02 was de pilot.quote:
Ah, vond je hem goed?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Nee de aflevering die ik bedoel was genaamd als pilot. Maar het was wat fwokker zegt: De afleveringen stonden in de verkeerde volgorde. s01e02 was de pilot.
Neem deze maar: Sleeper Cell (Showtime, USA topic) net gekickt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:15 schreef Rahl het volgende:
Maak anders een topic voor Sleeper Cell.
Tape? Je bedoelt dat filmpje op de SD kaart? Dat zat in de tas die Carie meenam uit het huis van die Hesbollah commandant.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:07 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb even gemist hoe Saul aan die tape kwam. Wie legt dit even uit?
hoe bekijk jij precies die serie ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:07 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb even gemist hoe Saul aan die tape kwam. Wie legt dit even uit?
Volgens mij sluiten ze verdachten van terrorisme anders voor minder bewijs dan dat al op in Guantanamo Bay, al is het alleen maar voor verhoor. Daar nemen ze weinig risico mee, en daar hebben normale wetten weinig betrekking op. Maar misschien laten ze hem wel lopen hopende dat hij ze naar Abu Nazir leidt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:30 schreef stijn_ het volgende:
Voor de mensen die denken dat het nu snel voorbij is met Brody, mag ik jullie er aan herinneren dat hij niets bekent op het filmpje. Hij zegt geen specifieke dingen. Dus op grond van dit filmpje kunnen ze niks. Er moet dus eerst veel geschaduwd worden en Brody is redelijk slim, dus hem betrappen op connecties met terroristen zal moeilijk worden.
johquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:07 schreef abdalfawaz het volgende:
Goed begin van s02 hoor! Jammer dat de scènes in Beiroet niet in Beiroet zijn opgenomen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:07 schreef abdalfawaz het volgende:
Goed begin van s02 hoor! Jammer dat de scènes in Beiroet niet in Beiroet zijn opgenomen
Nog eentje dan: Band of Brothers in Engeland en niet in de Ardennen..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je weet dat CSI Vegas ook niet in Vegas wordt opgenomen en dat de X Files in Canada is gefilmd?
Niemand geeft om je mening.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:01 schreef Stefan het volgende:
Ik had dit al in een ander topic gepost
Waarom ik het een laffe serie vind
In S1 werkten ze toe naar een cimax
De vraag was, blaast Brody het witte huis op of gaat ie dood
In de laatste 10 min was het een total cop out, met die dochter en dat ie t niet deed
de producenten wilden Brody eerst dood laten gaan maar vanwege de chemie met Danes lieten ze m leven
Dat kan omdat nieuwe series sowieso niet in zn geheel worden opgenomen, maar eerst 3 of 5 eps ofzo
Ze willen nu minstens drie seizoenen vullen met Brody
'Dus krijgen we bullshit dingen als toevallig een SD kaart vinden, SMS'en vanuit de situation room naar Nazir
We weten dat Carry altijd gelijk had, Saul weet dat nu ook
Toch melken ze het uit
Net als Prison Break, die had ook eerst slechts 13 eps
Maar toen werd dat populair en rekten ze het ook uit
Ze hadden Brody en de VP moeten opblazen en een nieuwe case moeten starten.
Maakt niet uit ik geef m toch en blijf m ook gevenquote:
Huh,quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:01 schreef Stefan het volgende:
Ik had dit al in een ander topic gepost
Waarom ik het een laffe serie vind
In S1 werkten ze toe naar een cimax
De vraag was, blaast Brody het witte huis op of gaat ie dood
In de laatste 10 min was het een total cop out, met die dochter en dat ie t niet deed
de producenten wilden Brody eerst dood laten gaan maar vanwege de chemie met Danes lieten ze m leven
Dat kan omdat nieuwe series sowieso niet in zn geheel worden opgenomen, maar eerst 3 of 5 eps ofzo
Ze willen nu minstens drie seizoenen vullen met Brody
'Dus krijgen we bullshit dingen als toevallig een SD kaart vinden, SMS'en vanuit de situation room naar Nazir
We weten dat Carry altijd gelijk had, Saul weet dat nu ook
Toch melken ze het uit
Net als Prison Break, die had ook eerst slechts 13 eps
Maar toen werd dat populair en rekten ze het ook uit
Ze hadden Brody en de VP moeten opblazen en een nieuwe case moeten starten.
Het werkte prima voor acht seizoenen 24quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Huh,
Oftewel gewoon de hoofdlijn eruit knallen, de centrale persoon eruit bonjouren en vrolijk verder gaan? Kan je beter gewoon een nieuwe serie beginnen volgens mij
Want? Daar ging Jack dood in seizoen 1 en ging het verhaal verder op de boerderij ipv bij CTU?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het werkte prima voor acht seizoenen 24
Carry is de hoofdpersoon, en Saul en het hele Homeland team, de serie heet Homeland, niet SleeperCell Nazirquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Want? Daar ging Jack dood in seizoen 1 en ging het verhaal verder op de boerderij ipv bij CTU?
Dan snap je hem niet helemaal vermoed ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Carry is de hoofdpersoon, en Saul en het hele Homeland team, de serie heet Homeland, niet SleeperCell Nazir
Google anders even, de producenten en schrijvers begonnen met de serie dat Brody gewoon de boel en zichzelf zou opblazen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan snap je hem niet helemaal vermoed ik
Bedankt voor de tip trouwens, vermakelijke miniserie (tot nu toe)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:39 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Die serie kende ik nog niet. Gaan we proberen, thanks!
Die Nazir-verhaallijn mogen ze ook wel afronden, alsof Homeland niet meer te doen heeftquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:17 schreef planethugo het volgende:
Ze kunnen de serie best wel wat rekken maar hoe ze dat met Brody willen doen is me een raadsel, of hij moet vluchten en dat het een soort manhunt wordt maar het lijkt me beter dat hij op het einde van dit seizoen gepakt/gedood wordt en ze zich concentreren op Abu Nazir
Die 7 seizoenen deal vind ik ook een beetje raar of ze moeten hem oppakken en af en toe bezoeken om informatie te krijgen in het belang van de Amerikaanse burger.
In seizoen 5 zal ie wel meedoen aan de verkiezingen ofzoquote:
Ik bedoelde dat het mooi was geweest als ze dat wel hadden gedaan, ik snap ook wel dat dat zo niet werktquote:
99 procent ziet t verschil niet tussen zand en rotsblokken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:37 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het mooi was geweest als ze dat wel hadden gedaan, ik snap ook wel dat dat zo niet werkt
Heb jij Voorkennis TV?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:58 schreef Adelante het volgende:
Vermaak me nog prima met seizoen 3, hoewel de verhaallijn wat vergezocht is ivm het vorige jaar. Carrie is geweldig in haar rol (bloedirritant), Saul is de held en mevrouw Brody.
topic 3, episode 3 net gezien, maar season 2 iddquote:
Volkomen mee eens. Als je Carrie niet (meer) leuk vindt en de serie daardoor niet meer kan waarderen, raad ik je aan te stoppen met kijken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:58 schreef Adelante het volgende:
Vermaak me nog prima met seizoen 3, hoewel de verhaallijn wat vergezocht is ivm het vorige jaar. Carrie is geweldig in haar rol (bloedirritant), Saul is de held en mevrouw Brody.
Wat inhoud dat ze haar rol goed speelt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:58 schreef Stefan het volgende:
Carrie hoef je toch niet per se leuk te vinden, vond haar in S1 goed maar verder was ze een enge freak
Ja, Claire Danes is een prima actrice, maar dan kan je nog wel een hekel hebben aan het karakter Carryquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:04 schreef E.H. het volgende:
[..]
Wat inhoud dat ze haar rol goed speelt.
Klopt, is ook geheel logisch. Irriteer me ook regelmatig aan dat manische gedrag van haar. Past echter perfect in de rol die ze heeft. Een vrouw met bipolaire stoornis.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, Claire Danes is een prima actrice, maar dan kan je nog wel een hekel hebben aan het karakter Carry
http://www.telegraph.co.u(...)gainst-Homeland.htmlquote:Lebanon seeks legal action against Homeland
Lebanon is seeking to take legal action against the award-winning American television series Homeland for its portrayal of Beirut as a city riven with terrorists.
Lebanon seeks legal action against Homeland
Mandy Patinkin as Saul Berenson and Claire Danes as Carrie Mathison in Homeland.
By Ruth Sherlock, Beirut
7:32PM BST 18 Oct 2012
In the eagerly awaited second episode of the second season of the CIA thriller, shown on Channel 4, millions of viewers tuned in to watch as the protagonists hunted terrorists through the narrow, dirty and dangerous streets of "Beirut".
But Fady Abboud, Lebanon's minister of tourism, who has spent a small fortune trying to revive the country's reputation as the Paris of the Middle East, expressed outrage at the "serious misrepresentation" of the city.
"We are following the case legally. I raised this at the cabinet meeting and the president asked the minister for justice and the minister of communications to see what can be done," said Mr Abboud.
"I am calling on all young Lebanese adults to do what they need to do; to write blogs, to call the BBC and CNN to try to raise awareness that Beirut is not a city of Kalashnikov and war."
The Homeland episode's title, Beirut is back, appropriates a phrase that has often been used in newspapers in recent years to describe the city's resurgence as a vibrant capital. The New York Times ranks Beirut as a must-see destination and Lonely Planet lists it as one of the 10 greatest comeback cities in the world.
En een dag later ontplofte er een bom in Beirut... Een beetje ongelukkig getimed dit bericht.quote:to try to
raise awareness that Beirut is
not a city of Kalashnikov and
war.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)gainst-Homeland.html
Ze acteert wel zeer goed, maar ik zou me ook aan haar irriteren zonder dat ze zich zo manisch gedraagt. Het is gewoon die stem van d'r, en die heeft ze ook in het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, is een prima actrice, maar dan kan je nog wel een hekel hebben aan het karakter Carry
De eerste episode van season one was dan ook een hele fijne verrassing, je zag waar je in Firefly elke aflevering op hooptequote:Op zondag 21 oktober 2012 18:37 schreef TwyLight het volgende:
Morena Baccarin is inderdaad absurd lekker
http://nsfw.tikitumble.com/2010/03/morena-baccarin-nude/quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:41 schreef Ayuur het volgende:
[..]
De eerste episode van season one was dan ook een hele fijne verrassing, je zag waar je in Firefly elke aflevering op hoopte
Het was vandaag weer niet zo gezellig in Beiroet:quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:15 schreef T_Killer het volgende:
Het staat ook op geenstijl: http://www.geenstijl.nl/m(...)beiroet_boos_op.html
Maar idd heel ironisch dat er vandaag bekend werd dat er een grote aanslag is gepleegd in Beirut
Hahahaha ik hoopte nou ook weer niet zo hard dat ik ernaar op zoek gingquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:50 schreef TwyLight het volgende:
[..]
http://nsfw.tikitumble.com/2010/03/morena-baccarin-nude/
Ja, ze moet haar haar weer laten groeienquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:36 schreef Ayuur het volgende:
Die vrouw van Brody vond ik trouwens knapper in Firefly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |