johquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:07 schreef abdalfawaz het volgende:
Goed begin van s02 hoor! Jammer dat de scènes in Beiroet niet in Beiroet zijn opgenomen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:07 schreef abdalfawaz het volgende:
Goed begin van s02 hoor! Jammer dat de scènes in Beiroet niet in Beiroet zijn opgenomen
Nog eentje dan: Band of Brothers in Engeland en niet in de Ardennen..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je weet dat CSI Vegas ook niet in Vegas wordt opgenomen en dat de X Files in Canada is gefilmd?
Niemand geeft om je mening.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:01 schreef Stefan het volgende:
Ik had dit al in een ander topic gepost
Waarom ik het een laffe serie vind
In S1 werkten ze toe naar een cimax
De vraag was, blaast Brody het witte huis op of gaat ie dood
In de laatste 10 min was het een total cop out, met die dochter en dat ie t niet deed
de producenten wilden Brody eerst dood laten gaan maar vanwege de chemie met Danes lieten ze m leven
Dat kan omdat nieuwe series sowieso niet in zn geheel worden opgenomen, maar eerst 3 of 5 eps ofzo
Ze willen nu minstens drie seizoenen vullen met Brody
'Dus krijgen we bullshit dingen als toevallig een SD kaart vinden, SMS'en vanuit de situation room naar Nazir
We weten dat Carry altijd gelijk had, Saul weet dat nu ook
Toch melken ze het uit
Net als Prison Break, die had ook eerst slechts 13 eps
Maar toen werd dat populair en rekten ze het ook uit
Ze hadden Brody en de VP moeten opblazen en een nieuwe case moeten starten.
Maakt niet uit ik geef m toch en blijf m ook gevenquote:
Huh,quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:01 schreef Stefan het volgende:
Ik had dit al in een ander topic gepost
Waarom ik het een laffe serie vind
In S1 werkten ze toe naar een cimax
De vraag was, blaast Brody het witte huis op of gaat ie dood
In de laatste 10 min was het een total cop out, met die dochter en dat ie t niet deed
de producenten wilden Brody eerst dood laten gaan maar vanwege de chemie met Danes lieten ze m leven
Dat kan omdat nieuwe series sowieso niet in zn geheel worden opgenomen, maar eerst 3 of 5 eps ofzo
Ze willen nu minstens drie seizoenen vullen met Brody
'Dus krijgen we bullshit dingen als toevallig een SD kaart vinden, SMS'en vanuit de situation room naar Nazir
We weten dat Carry altijd gelijk had, Saul weet dat nu ook
Toch melken ze het uit
Net als Prison Break, die had ook eerst slechts 13 eps
Maar toen werd dat populair en rekten ze het ook uit
Ze hadden Brody en de VP moeten opblazen en een nieuwe case moeten starten.
Het werkte prima voor acht seizoenen 24quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Huh,
Oftewel gewoon de hoofdlijn eruit knallen, de centrale persoon eruit bonjouren en vrolijk verder gaan? Kan je beter gewoon een nieuwe serie beginnen volgens mij
Want? Daar ging Jack dood in seizoen 1 en ging het verhaal verder op de boerderij ipv bij CTU?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het werkte prima voor acht seizoenen 24
Carry is de hoofdpersoon, en Saul en het hele Homeland team, de serie heet Homeland, niet SleeperCell Nazirquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Want? Daar ging Jack dood in seizoen 1 en ging het verhaal verder op de boerderij ipv bij CTU?
Dan snap je hem niet helemaal vermoed ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Carry is de hoofdpersoon, en Saul en het hele Homeland team, de serie heet Homeland, niet SleeperCell Nazir
Google anders even, de producenten en schrijvers begonnen met de serie dat Brody gewoon de boel en zichzelf zou opblazen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan snap je hem niet helemaal vermoed ik
Bedankt voor de tip trouwens, vermakelijke miniserie (tot nu toe)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 02:39 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Die serie kende ik nog niet. Gaan we proberen, thanks!
Die Nazir-verhaallijn mogen ze ook wel afronden, alsof Homeland niet meer te doen heeftquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:17 schreef planethugo het volgende:
Ze kunnen de serie best wel wat rekken maar hoe ze dat met Brody willen doen is me een raadsel, of hij moet vluchten en dat het een soort manhunt wordt maar het lijkt me beter dat hij op het einde van dit seizoen gepakt/gedood wordt en ze zich concentreren op Abu Nazir
Die 7 seizoenen deal vind ik ook een beetje raar of ze moeten hem oppakken en af en toe bezoeken om informatie te krijgen in het belang van de Amerikaanse burger.
In seizoen 5 zal ie wel meedoen aan de verkiezingen ofzoquote:
Ik bedoelde dat het mooi was geweest als ze dat wel hadden gedaan, ik snap ook wel dat dat zo niet werktquote:
99 procent ziet t verschil niet tussen zand en rotsblokken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:37 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het mooi was geweest als ze dat wel hadden gedaan, ik snap ook wel dat dat zo niet werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |