Ik hoop dat Brands dat vanavond heeft gezien. Of zal hij nog steeds van mening zijn dat er een prima verdediging staat?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop dat Advocaat dat vanavond heeft gezien.
Die kan hem er wel naast zetten ja maar zoiets moet Brands gewoon zien.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop dat Advocaat dat vanavond heeft gezien.
Niet doen alsof ik het een goede vondquote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow als zelfs jij Marcelo begint af te vallen is het goed mis.
Elke blunder die hij maakte schoof je op een ander want Marcelo maakte wekelijks progressiequote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet doen alsof ik het een goede vondik zei dat hij vooruitgang maakte en dat hij in de lucht 95% van de ballen heeft.
Nope, maar om die hele gast nu af te branden op 1 foutje.. wil hem eerst wat langer zien maarja dat hij zich niet in de basis gespeeld krijgt zegt wellicht genoeg.quote:
Tegen Utrecht verloor hij 95% van de duels.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet doen alsof ik het een goede vondik zei dat hij vooruitgang maakte en dat hij in de lucht 95% van de ballen heeft.
Is nu moeilijk handelen hè.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Brands dat vanavond heeft gezien. Of zal hij nog steeds van mening zijn dat er een prima verdediging staat?
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke blunder die hij maakte schoof je op een ander want Marcelo maakte wekelijks progressieEn dan maakte het niet uit of hij de bal in eigen doel werkte.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef Chase_Utley het volgende:
Gokken jullie nog steeds dat het de schuld van de blessure is bij Zanka?
Of zijn jullie er eindelijk ook achter dat die gast niet kan voetballen?
tja, de meeste van jullie zagen hem als verlosser.quote:
Denk dat het te vroeg is om hem nu al af te schrijven al zag het er weer niet goed uit. Iemand die aanvoerder was van FC Kopenhagen, Champions League gespeeld heeft en Deens international was moet je even de tijd geven vind ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef Chase_Utley het volgende:
Is niet de eerste fout van Zanka, daarom speelt hij dus ook niet in de basis.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nope, maar om die hele gast nu af te branden op 1 foutje.. wil hem eerst wat langer zien maarja dat hij zich niet in de basis gespeeld krijgt zegt wellicht genoeg.
Jij baseert je op een ongelukkige actie en op de 20 minuten dat hij hier heeft gespeeld?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef Chase_Utley het volgende:
Quote het eens, flippoquote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
tja, de meeste van jullie zagen hem als verlosser.
Waar heb je hem die fouten zien maken. Ik kan er me een herinneren in de voorbereiding.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is niet de eerste fout van Zanka, daarom speelt hij dus ook niet in de basis.
Uitwedstrijd he. Vorig seizoen was VVV uit ook een groot drama.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef FL_Freak het volgende:
En zondag winnen we wss weer met 6-1 ofzo
Dat zie ik niet gebeuren hoor. Zou ook niet weten waar je positivisme op gebaseerd is.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef FL_Freak het volgende:
We hebben niet verloren, dus dat komt zondag welquote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef FL_Freak het volgende:
Waarom voelt vandaag dan als een nederlaag?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We hebben niet verloren, dus dat komt zondag wel
en de wedstrijd tegen Eindhoven.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij baseert je op een ongelukkige actie en op de 20 minuten dat hij hier heeft gespeeld?
In de voorbereiding, al die namen weet ik niet meer hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar heb je hem die fouten zien maken. Ik kan er me een herinneren in de voorbereiding.
Meer een teleurstellingquote:Op donderdag 27 september 2012 20:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom voelt vandaag dan als een nederlaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |