quote:300 tips over relschoppers Haren
` Bij de politie in Groningen zijn tot
nu toe 300 tips binnengekomen over de
rellen in Haren.Volgens de politie zijn
er terabytes aan foto's en filmpjes
binnengekomen.
Een rechercheteam van 25 man onderzoekt
de tips en de beelden.De komende dagen
verwacht de politie meer aanhoudingen
te verrichten.De politie heeft ook de
website www.onderzoekharen.nl geopend
om meer beeldmateriaal te verzamelen.
De zes arrestanten die worden verdacht
van de ernstigste feiten,zijn vandaag
aan de rechter-commissaris voorgeleid.
Vijf van hen blijven langer vastzitten;
de zesde mag het land niet verlaten.
Dus de journalisten ook? Ze staan ook op beeld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:25 schreef kiezer het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen die op beelden duidelijk erbij staan. Wat wou jij dan? De slachtoffers en de maatschappij alles laten betalen en de daders gewoon laten lopen?
Ik hoop toch wel dat ze wat verder onderzoek doen en niet blind afgaan op 'tips' die mensen geven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:36 schreef teknomist het volgende:
Op 1 van de (bekende) foto's staat een gast die echt als 2 druppels water op mij lijkt (alleen op de still, de rest van het filmpje niet) ... kan ik nou de politie aan mijn deur verwachten als iemand mij "herkent" of checken ze eerst je gegevens (telefoon, OV-chipkaart etc) ???? Via FB kreeg ik al een berichtje van iemand: "was jij in Haren?"
In het ergste geval komen ze langs, maar het lijkt me geen probleem om met een alibi te komen als je daar niet was.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat ze wat verder onderzoek doen en niet blind afgaan op 'tips' die mensen geven.
Alibi is geen probleem.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:44 schreef kiezer het volgende:
[..]
In het ergste geval komen ze langs, maar het lijkt me geen probleem om met een alibi te komen als je daar niet was.
Z'n vriendin of z'n ouders ofzo kunnen toch getuigen dat ie niet in Haren was?
http://elpais.com/elpais/(...)5504.html?autoplay=1quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:49 schreef EL_Presidente het volgende:
waar is de eerstvolgende Project X?
Precies. Misschien zelf nog even actief reageren en een telefoontje plegenquote:
ik bedoel in NL..quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:51 schreef teknomist het volgende:
[..]
http://elpais.com/elpais/(...)5504.html?autoplay=1
Madrid.
Bij je moeder in bed kneus.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:36 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
Waar is het dit weekend rellen?
Vuile necrofielquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Bij je moeder in bed kneus.
geen beelden, nog te vroegquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:26 schreef dolfina-chica het volgende:
hoe zag opsporing eruit?
heb ik jammer genoeg gemist
handigquote:
Ze hadden wel beelden..... (maar de gezichten geblurred...quote:
* dolfina-chica proestquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ze hadden wel beelden..... (maar de gezichten geblurred...)
Hoeveel burgemeesters van kleine gehuchten krijgen honderden relschoppers en duizenden jongeren op een avond samen in het dorp?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:08 schreef Chastity. het volgende:
Geweldige cijfers op tv hedenavond....35 verdachten aangehouden , 50 in beeld! Ongeveer de helft zou al een strafblad bezitten. Dat zijn er dan in totaal mogelijk 100 als er nog een aantal bijkomen. Zet dat tegenover de politie/ME..waar hebben we het dan over ? Hoezo niét hanteerbaar?
Treinen die bleven stoppen in Haren is ook * een beetje dom * . Uiteindelijk zag ik zojuist een burgemeester die w.m.b. niét geschikt is voor zijn taak en ja, uiteraard zijn de op sensatie beluste gasten hartstikke fout maar het inzicht van de burgemeester is ook nihil.
sowieso 1quote:Op woensdag 26 september 2012 13:34 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Hoeveel burgemeesters van kleine gehuchten krijgen honderden relschoppers en duizenden jongeren op een avond samen in het dorp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |