SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup.quote:Op zondag 23 september 2012 23:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ken het woord ergens van. Weet niet meer waarvan. Iemand heeft het ooit genoemd. Maar is het niet gewoon Arabisch?
Stuk of 4 ?quote:Op zondag 23 september 2012 23:23 schreef Levolution het volgende:
In welk Aziatisch land spreken ze Arabisch dan?
Het Arabisch Schiereiland ligt in Azië hè...quote:Op zondag 23 september 2012 23:23 schreef Levolution het volgende:
In welk Aziatisch land spreken ze Arabisch dan?
Waarom was dit geheim dan?quote:Op zondag 23 september 2012 23:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Half libanees, half Iranier.
There you go, bro.
en nu pics van je shoarmatohquote:Op zondag 23 september 2012 23:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
There you go, bro.
Halfbloedjesquote:Op zondag 23 september 2012 23:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
There you go, bro.
Kijk, was dat zo moeilijk.quote:Op zondag 23 september 2012 23:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
There you go, bro.
krijg ik altijd 199094628 vragen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom was dit geheim dan?
*query uitvoert op supercomputer uit jaren 90 actiefilm en identiteit en locatie middels gps achterhaalt van jfm
niet-Turken worden altijd gescreend hier..quote:Op zondag 23 september 2012 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
krijg ik altijd 199094628 vragen.
Heb je al een kopie van je paspoort aan zG gestuurd?quote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
niet-Turken worden altijd gescreend hier..
Wie is je vader? wie is je moeder? kaç gardash? wat doet je pa voor werk? waar hebben je ouders elkaar ontmoet? naar welk land zou je teruggaan als je oprotpremie kreeg?quote:Op zondag 23 september 2012 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
krijg ik altijd 199094628 vragen.
quote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wie is je vader? wie is je moeder? kaç gardash? wat doet je pa voor werk? waar hebben je ouders elkaar ontmoet? naar welk land zou je teruggaan als je oprotpremie kreeg?
nee ik moet eerst nog naar de Israelische consulaat om het te verlengen..quote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je al een kopie van je paspoort aan zG gestuurd?
Kaç gardash?quote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wie is je vader? wie is je moeder? kaç gardash? wat doet je pa voor werk? waar hebben je ouders elkaar ontmoet? naar welk land zou je teruggaan als je oprotpremie kreeg?
Deze was het toch?quote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je al een kopie van je paspoort aan zG gestuurd?
Sinds wanneer ligt Gazimagusa in Israël?quote:Op zondag 23 september 2012 23:29 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
nee ik moet eerst nog naar de Israelische consulaat om het te verlengen..
Heeft je moeder je niet geleerd om niet te zwaaien naar vreemden?quote:Op zondag 23 september 2012 23:25 schreef Boca_Raton het volgende:
*zwaait*
Groetjens aan de Turkjens van de Friesjens!
Te laat, heb der al gefixt.quote:Op zondag 23 september 2012 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Trouwens, half Iranees, half Libanees: dat moet wel iets moois zijn.
Ernstige gedrocht kan ik je zeggen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Trouwens, half Iranees, half Libanees: dat moet wel iets moois zijn.
Kom, kom, wees God dankbaar. Er zijn vast mensen die er minder goed uitzien.quote:Op zondag 23 september 2012 23:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ernstige gedrocht kan ik je zeggen.
quote:Op zondag 23 september 2012 23:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wist niet dat je chirurg was.Haha, slecht.
Triggerquote:Op zondag 23 september 2012 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haten op AKP.
Hoi El_Presidente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |