SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup.quote:Op zondag 23 september 2012 23:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ken het woord ergens van. Weet niet meer waarvan. Iemand heeft het ooit genoemd. Maar is het niet gewoon Arabisch?
Stuk of 4 ?quote:Op zondag 23 september 2012 23:23 schreef Levolution het volgende:
In welk Aziatisch land spreken ze Arabisch dan?
Het Arabisch Schiereiland ligt in Azië hè...quote:Op zondag 23 september 2012 23:23 schreef Levolution het volgende:
In welk Aziatisch land spreken ze Arabisch dan?
Waarom was dit geheim dan?quote:Op zondag 23 september 2012 23:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Half libanees, half Iranier.
There you go, bro.
en nu pics van je shoarmatohquote:Op zondag 23 september 2012 23:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
There you go, bro.
Halfbloedjesquote:Op zondag 23 september 2012 23:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
There you go, bro.
Kijk, was dat zo moeilijk.quote:Op zondag 23 september 2012 23:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
There you go, bro.
krijg ik altijd 199094628 vragen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom was dit geheim dan?
*query uitvoert op supercomputer uit jaren 90 actiefilm en identiteit en locatie middels gps achterhaalt van jfm
niet-Turken worden altijd gescreend hier..quote:Op zondag 23 september 2012 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
krijg ik altijd 199094628 vragen.
Heb je al een kopie van je paspoort aan zG gestuurd?quote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
niet-Turken worden altijd gescreend hier..
Wie is je vader? wie is je moeder? kaç gardash? wat doet je pa voor werk? waar hebben je ouders elkaar ontmoet? naar welk land zou je teruggaan als je oprotpremie kreeg?quote:Op zondag 23 september 2012 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
krijg ik altijd 199094628 vragen.
quote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wie is je vader? wie is je moeder? kaç gardash? wat doet je pa voor werk? waar hebben je ouders elkaar ontmoet? naar welk land zou je teruggaan als je oprotpremie kreeg?
nee ik moet eerst nog naar de Israelische consulaat om het te verlengen..quote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je al een kopie van je paspoort aan zG gestuurd?
Kaç gardash?quote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wie is je vader? wie is je moeder? kaç gardash? wat doet je pa voor werk? waar hebben je ouders elkaar ontmoet? naar welk land zou je teruggaan als je oprotpremie kreeg?
Deze was het toch?quote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je al een kopie van je paspoort aan zG gestuurd?
Sinds wanneer ligt Gazimagusa in Israël?quote:Op zondag 23 september 2012 23:29 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
nee ik moet eerst nog naar de Israelische consulaat om het te verlengen..
Heeft je moeder je niet geleerd om niet te zwaaien naar vreemden?quote:Op zondag 23 september 2012 23:25 schreef Boca_Raton het volgende:
*zwaait*
Groetjens aan de Turkjens van de Friesjens!
Te laat, heb der al gefixt.quote:Op zondag 23 september 2012 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Trouwens, half Iranees, half Libanees: dat moet wel iets moois zijn.
Ernstige gedrocht kan ik je zeggen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Trouwens, half Iranees, half Libanees: dat moet wel iets moois zijn.
Kom, kom, wees God dankbaar. Er zijn vast mensen die er minder goed uitzien.quote:Op zondag 23 september 2012 23:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ernstige gedrocht kan ik je zeggen.
quote:Op zondag 23 september 2012 23:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wist niet dat je chirurg was.Haha, slecht.
Triggerquote:Op zondag 23 september 2012 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haten op AKP.
Hoi El_Presidente.
Sorry, jij voldoet niet aan mijn sapikgehalte, zG eerderquote:
ik heb twee paspoorten KKTC en Israelquote:Op zondag 23 september 2012 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Gazimagusa in Israël?![]()
Okéquote:Op zondag 23 september 2012 23:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga naar zarGon. Trigg is van mij.
Sharmotah.quote:Op zondag 23 september 2012 23:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, jij voldoet niet aan mijn sapikgehalte, zG eerder
o shit bustedquote:Op zondag 23 september 2012 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haten op AKP.
Hoi El_Presidente.
La afham!quote:Op zondag 23 september 2012 23:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ma Qulti Nafsak, wa tizak min Nisfak.
Ina Allah La yutima haza al amir, hata sayatsir al rakibu min sana'a ila hadr al-mowt. La yekhaf Ila Allah wa la zieb ala ghanamihi, walakinakum testadjiloen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ma Qulti Nafsak, wa tizak min Nisfak.
Amien Amien!quote:Op zondag 23 september 2012 23:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Ina Allah La yutima haza al amir, hata sayatsir al rakibu min sana'a ila hadr al-mowt. La yekhaf Ila Allah wa la zieb ala ghanamihi, walakinakum testadjiloen.
Cemilquote:
je had die ene buurman met die maffiahoed..quote:Op zondag 23 september 2012 23:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Cemil
Elke zondagavond was het weer zo ver, we moesten allemaal stil zijn want Bizimkiler begon weer. Eerst 3 minuten lang die repetitieve tyfusintro aanhoren om vervolgens met de lippen stijf op elkaar naar die kutshit te moeten kijken die je als klein kind toch niet begreep. En lachen dat ze deden. Ik snapte nooit waarom die serie leuk was.
Ah, dank je. Jou kan ik wel geloven, denk ik.quote:Op zondag 23 september 2012 23:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aramiza niye nifak sokuyon, diyo.
Omdat er geen andere series waren, denk ik. In ieder geval niet veel.quote:Op zondag 23 september 2012 23:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Cemil
Elke zondagavond was het weer zo ver, we moesten allemaal stil zijn want Bizimkiler begon weer. Eerst 3 minuten lang die repetitieve tyfusintro aanhoren om vervolgens met de lippen stijf op elkaar naar die kutshit te moeten kijken die je als klein kind toch niet begreep. En lachen dat ze deden. Ik snapte nooit waarom die serie leuk was. Zondagavonden waren deprimerend.
Altijd.quote:Op zondag 23 september 2012 23:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, dank je. Jou kan ik wel geloven, denk ik.
Zaten wel opmerkelijke karakters in inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 23:55 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je had die ene buurman met die maffiahoed..ekte baas
We hadden kwaliteitsseries als Aynali Tahir.quote:Op zondag 23 september 2012 23:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Omdat er geen andere series waren, denk ik. In ieder geval niet veel.
Was dat in dezelfde periode? Ik dacht dat Bizimkiler van daarvoor was. Maar Tahir was wel legendarisch. Stapte een stuk op 8 keer weer uit de dood.quote:Op zondag 23 september 2012 23:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zaten wel opmerkelijke karakters in inderdaad.
[..]
We hadden kwaliteitsseries als Aynali Tahir.
quote:Op zondag 23 september 2012 23:59 schreef Bilge het volgende:
Ik snapte ook niks van Bizimkiler, maar had wel een hekel aan de rotkop van Mehmet Akan.
Weet de periodes niet meer precies, maar die serie was echt legendarisch inderdaad. Tahir altijd beef met die Ekrem (mooie trollkop had die gast ook). Net Goku en Vegeta die twee, altijd wel gezeik.quote:Op maandag 24 september 2012 00:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was dat in dezelfde periode? Ik dacht dat Bizimkiler van daarvoor was. Maar Tahir was wel legendarisch. Stapte een stuk op 8 keer weer uit de dood.
''Kirali gelse, alamazlar seni...''![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 00:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, echt zo'n roddelventje. Zo eentje die de vrouwen joint bij het roddelen. En iedereen in de kahve haat hem omdat hij zo'n roddelaar is, maar ze spelen toch maar Okey met hem omdat hij toch uit dezelfde buurt komt.
[..]
Weet de periodes niet meer precies, maar die serie was echt legendarisch inderdaad. Tahir altijd beef met die Ekrem (mooie trollkop had die gast ook). Net Goku en Vegeta die twee, altijd wel gezeik.
u mad?[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 00:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, echt zo'n roddelventje. Zo eentje die de vrouwen joint bij het roddelen. En iedereen in de kahve haat hem omdat hij zo'n roddelaar is, maar ze spelen toch maar Okey met hem omdat hij toch uit dezelfde buurt komt.
[..]
Weet de periodes niet meer precies, maar die serie was echt legendarisch inderdaad. Tahir altijd beef met die Ekrem (mooie trollkop had die gast ook). Net Goku en Vegeta die twee, altijd wel gezeik.
u mad?[ afbeelding ]
Ik vond de tweede Tahir wel toffer.quote:Op maandag 24 september 2012 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tahir had echt een stalen hoofd. Kopte Ekrem iedere aflevering een bloedneus.
Dat was geen tweede Tahir, daar was hij Super Saiyan.quote:Op maandag 24 september 2012 00:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vond de tweede Tahir wel toffer.
watquote:Op maandag 24 september 2012 00:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat was geen tweede Tahir, daar was hij Super Saiyan.
Hij kwam verbeterd terug. Als je Aynali Tahir: The Minisodes had gekeken, had je gezien dat hij in de tijd dat hij 'dood' was, naar een naburig planeet was gevlogen om daar te trainen en Super Saiyan te worden.quote:
Ah, dat beaam ik allemaal volledig idd.quote:Op maandag 24 september 2012 00:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij kwam verbeterd terug. Als je Aynali Tahir: The Minisodes had gekeken, had je gezien dat hij in de tijd dat hij 'dood' was, naar een naburig planeet was gevlogen om daar te trainen en Super Saiyan te worden.
Blasfemie!quote:Op maandag 24 september 2012 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Allaha sukur ik ben al die troep bespaard gebleven, inc Pokemon en Digimon.
Hoe weet je nou of het troep is als je het niet hebt bekeken?quote:Op maandag 24 september 2012 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Allaha sukur ik ben al die troep bespaard gebleven, inc Pokemon en Digimon.
Neequote:Op maandag 24 september 2012 00:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daarom moet je juist Pokémon wegstrepen uit zijn zin.
Ik zeg niet dat ik het nooit geen kans heb gegeven.quote:Op maandag 24 september 2012 00:15 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of het troep is als je het niet hebt bekeken?
Wij deden de gevechten in die serie na door KAMEEHAAMEEHAAAAAA te schreeuwen en dan met stoelen te gooien. ik was altijd Vegeta.
Superkrachten gebruik je om de mensheid te redden, niet te verkrachten. Jij bent duidelijk de anti-held.quote:Op maandag 24 september 2012 00:16 schreef zarGon het volgende:
Hebben jullie weleens nagedacht over welke superkracht jullie zouden willen (vast wel over nagedacht wanneer je op de middelbare school zat).
Wie van jullie wilde ook de tijd stil kunnen zetten en de wereld bevriezen? Zodat je zeg maar aan de tietjes van de meiden kon zitten en zo.
Ik ben vast niet de enige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |