Wat schattig!quote:Op zondag 23 september 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een auto ofzo, gebeurt wel vaker
Soms ben ik echt een gevaarlijk rondlopend object
Dat is ook de reden van newb zijn toompje, neem ik aan?quote:
Dat badhokjesverhaal was al tijden voor ik in zicht kwam, dus het kan niet alleen mijn schuld zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook de reden van newb zijn toompje, neem ik aan?
Oh mijn ik moest zo verschrikkelijk hard lachen, ik heb het nog in mijn inbox staan.quote:Op zondag 23 september 2012 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat badhokjesverhaal was al tijden voor ik in zicht kwam, dus het kan niet alleen mijn schuld zijn.
Hullie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 23 september 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Hullie.
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schaam me er niet eens meer voor![]()
Ach, het is menselijk.quote:Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Ik schaam me er niet eens meer voor
Misschien was dat ook wel mijn fout. We zagen elkaar gewoon zowat elke dag, konden niet genoeg van elkaar krijgen (ik heb het niet over Loka).quote:
En dan komt het hard aan als het uit gaat...quote:Op zondag 23 september 2012 23:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien was dat ook wel mijn fout. We zagen elkaar gewoon zowat elke dag, konden niet genoeg van elkaar krijgen (ik heb het niet over Loka).
Yupquote:Op zondag 23 september 2012 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan komt het hard aan als het uit gaat...
Goedquote:Op maandag 24 september 2012 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, nog eventjes. Hoe was je weekend?
Leuke damesquote:Op maandag 24 september 2012 00:08 schreef Faxie het volgende:
Nog wakker ja![]()
Zo even onder een warme douche het zout afspoelen en bijkomen, dan in de badjas kruipen, en met een lekker drankje Fokken met leuke dames
Mijne was prima! Had wat vrienden op bezoek, die zijn van de middag weer vertrokken. Was leuk!quote:Op maandag 24 september 2012 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Straks maar eens lekker slapen. Eerst nog even relaxen.
En jouwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |