Zie mijn comment. Volgens mij was het Pascal of Thorb die in 1 dag tonnen verdiende door een toernooi, en hij vreselijk veel bronzes in zn TP had staan. Dacht dat dat het MLS toernooi was.quote:Op zondag 23 september 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik speel toch niet met brons en die troep hoef ik niet in mijn club
2 zilveren kaarten in een pakje
[ afbeelding ]
KushAndWizdomIL is zijn GT he, die andere heeft een banquote:Op zondag 23 september 2012 22:19 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik had hem wel geadd als friend op de Xbox, weet niet of hij al geaccepteerd heeft! Hij moet er ook nog een speler op zetten trouwens
Dat was ik en het was fantastisch.quote:Op zondag 23 september 2012 22:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zie mijn comment. Volgens mij was het Pascal of Thorb die in 1 dag tonnen verdiende door een toernooi, en hij vreselijk veel bronzes in zn TP had staan. Dacht dat dat het MLS toernooi was.
het zijn skirre tijden jongemanquote:Op zondag 23 september 2012 22:20 schreef kilozout het volgende:
[ afbeelding ]
Koop het dan meteen voor de BIN prijs.
quote:Op zondag 23 september 2012 22:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
het zijn skirre tijden jongeman
5atb spelen en gierig zijn, ik zie een verband.quote:Op zondag 23 september 2012 22:20 schreef kilozout het volgende:
[ afbeelding ]
Koop het dan meteen voor de BIN prijs.
Ohhh en als ik iets vraag over Lukoki dan krijg ik een standaard "Ja." maar komt er een vrouwtje langs dan ga je ineens gedetailleerd uitleg gevenquote:Op zondag 23 september 2012 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet discarden! Soms komt er een speciaal toernooi. Bijvoorbeeld een Iers toernooi, of Frans toernooi. De meest waardeloze bronzes kun je dan voor 600c per stuk kwijt. Het komt ooit op een goede dag van pas.
Jaquote:Op zondag 23 september 2012 22:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ohhh en als ik iets vraag over Lukoki dan krijg ik een standaard "Ja." maar komt er een vrouwtje langs dan ga je ineens gedetailleerd uitleg geven
quote:Op zondag 23 september 2012 22:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
5atb spelen en gierig zijn, ik zie een verband.
Doen er wel meer hierquote:Op zondag 23 september 2012 22:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ohhh en als ik iets vraag over Lukoki dan krijg ik een standaard "Ja." maar komt er een vrouwtje langs dan ga je ineens gedetailleerd uitleg geven
Heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 23 september 2012 22:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
5atb spelen en gierig zijn, ik zie een verband.
Oeh de Sassuolo badgequote:Op zondag 23 september 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik speel toch niet met brons en die troep hoef ik niet in mijn club
2 zilveren kaarten in een pakje
[ afbeelding ]
Ik gebruik alleen de Feyenoord badge maar die is zo duur op het moment en schaarsquote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Oeh de Sassuolo badge![]()
Die heb ik in fut12 gebruikt.
ok gr grquote:Op zondag 23 september 2012 22:25 schreef Fuszy het volgende:
De hele dag uitstellen dat je je bed moet opmaken en dan realiseer je het dat het in de avond ook niet optimaal is. FML
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |