Doen er wel meer hierquote:Op zondag 23 september 2012 22:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ohhh en als ik iets vraag over Lukoki dan krijg ik een standaard "Ja." maar komt er een vrouwtje langs dan ga je ineens gedetailleerd uitleg geven
Heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 23 september 2012 22:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
5atb spelen en gierig zijn, ik zie een verband.
Oeh de Sassuolo badgequote:Op zondag 23 september 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik speel toch niet met brons en die troep hoef ik niet in mijn club
2 zilveren kaarten in een pakje
[ afbeelding ]
Ik gebruik alleen de Feyenoord badge maar die is zo duur op het moment en schaarsquote:Op zondag 23 september 2012 22:24 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Oeh de Sassuolo badge![]()
Die heb ik in fut12 gebruikt.
ok gr grquote:Op zondag 23 september 2012 22:25 schreef Fuszy het volgende:
De hele dag uitstellen dat je je bed moet opmaken en dan realiseer je het dat het in de avond ook niet optimaal is. FML
quote:Op zondag 23 september 2012 22:25 schreef Fuszy het volgende:
De hele dag uitstellen dat je je bed moet opmaken en dan realiseer je het dat het in de avond ook niet optimaal is. FML
quote:
is je moeder dronken?quote:Op zondag 23 september 2012 22:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die is zat en anders moest ik het ook zelf doen.
Zozo, dronken moeder? Toe maar.quote:Op zondag 23 september 2012 22:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die is zat en anders moest ik het ook zelf doen.
Stuur je vragen maar voortaan in dm, dan post ik ze hier voor je.quote:Op zondag 23 september 2012 22:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ohhh en als ik iets vraag over Lukoki dan krijg ik een standaard "Ja." maar komt er een vrouwtje langs dan ga je ineens gedetailleerd uitleg geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom?
Ja en mijn vader ook. Heb ze rond 9 uur van een feestje opgehaald. Waren al bezig vanaf half 1quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 22:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja en mijn vader ook. Heb ze rond 9 uur van een feestje opgehaald. Waren al bezig vanaf half 1
quote:Op zondag 23 september 2012 22:26 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Stuur je vragen maar voortaan in dm, dan post ik ze hier voor je.
Niet zo huilenIk mag jou welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Feyenoord Rotterdam
Moest je maar geen hond hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
Thuis wonen en huishoudelijke dingen moeten doenHet enige wat ik doe is de hond uitlaten
klusjes in huis
Heb deze zomer de woonkamer al behangen, plafond geverft etc. etc. nu de keuken nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |