quote:Op zondag 23 september 2012 22:25 schreef Fuszy het volgende:
De hele dag uitstellen dat je je bed moet opmaken en dan realiseer je het dat het in de avond ook niet optimaal is. FML
quote:
is je moeder dronken?quote:Op zondag 23 september 2012 22:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die is zat en anders moest ik het ook zelf doen.
Zozo, dronken moeder? Toe maar.quote:Op zondag 23 september 2012 22:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die is zat en anders moest ik het ook zelf doen.
Stuur je vragen maar voortaan in dm, dan post ik ze hier voor je.quote:Op zondag 23 september 2012 22:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ohhh en als ik iets vraag over Lukoki dan krijg ik een standaard "Ja." maar komt er een vrouwtje langs dan ga je ineens gedetailleerd uitleg geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom?
Ja en mijn vader ook. Heb ze rond 9 uur van een feestje opgehaald. Waren al bezig vanaf half 1quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 22:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja en mijn vader ook. Heb ze rond 9 uur van een feestje opgehaald. Waren al bezig vanaf half 1
quote:Op zondag 23 september 2012 22:26 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Stuur je vragen maar voortaan in dm, dan post ik ze hier voor je.
Niet zo huilenIk mag jou welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Feyenoord Rotterdam
Moest je maar geen hond hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
Thuis wonen en huishoudelijke dingen moeten doenHet enige wat ik doe is de hond uitlaten
klusjes in huis
Heb deze zomer de woonkamer al behangen, plafond geverft etc. etc. nu de keuken nog
Nogmaals, luie flikker. Je betaalt niks, je doet niks, je kost alleen maar geldquote:Op zondag 23 september 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
Thuis wonen en huishoudelijke dingen moeten doenHet enige wat ik doe is de hond uitlaten
klusjes in huis
Heb deze zomer de woonkamer al behangen, plafond geverft etc. etc. nu de keuken nog
Ik zoek hem nog steeds in een 4-2-3-1!quote:Op zondag 23 september 2012 22:27 schreef HulkHeld het volgende:
Ik krijg zojuist v. Ooijen uit een pakketje. Een 64 CM van PSV ziet er zeer goed uit die gozer!
Kerels van 16 met pyjama'squote:
Ik hoop dat ze een flinke koppijn hebben en enorm misselijk zijn morgenvroeg.quote:Op zondag 23 september 2012 22:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]zal leuk worden voor ze morgen
Ik maak toch geen troep. Ik ruim altijd keurig op wat ik heb gepakt. Boeken ruim ik altijd op van school, computer berg ik altijd weer op. Op mijn kamer is het ook altijd proper. Rotzooiquote:Op zondag 23 september 2012 22:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Moest je maar geen hond hebben.
Niet zo zeuren want als je op jezelf woont moet je zelfstandig zijn. Oh, wacht..
Niet echt mijn type.quote:Op zondag 23 september 2012 22:27 schreef HulkHeld het volgende:
Ik krijg zojuist v. Ooijen uit een pakketje. Een 64 CM van PSV ziet er zeer goed uit die gozer!
Ik heb hem in 4-4-1-1. Speel je Xbox?quote:Op zondag 23 september 2012 22:27 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik zoek hem nog steeds in een 4-2-3-1!Dat is die van jou niet zeker?
Ja maar die is Silver, belachelijkquote:Op zondag 23 september 2012 22:28 schreef Longcat. het volgende:
Iemand dick advocaat al gezien als manager?
Je hoeft niets te betalen aan je ouders, geen huur, geen kosten voor elke blik of eten dat je eet.quote:Op zondag 23 september 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik maak toch geen troep. Ik ruim altijd keurig op wat ik heb gepakt. Boeken ruim ik altijd op van school, computer berg ik altijd weer op. Op mijn kamer is het ook altijd proper. Rotzooi
quote:Op zondag 23 september 2012 22:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar die is Silver, belachelijk
Lekker belangrijk, ik moet boeken betalen, collegegeld betalen, contributie voetbal, bier, contributie fitness, mijn fiets, kleding. Het enige waarvoor ik niet hoef te betalen is voedsel, vloeibaar, gas, elektra, water, internet. Volgend jaar zijn ze van mij af, lekker op kamersquote:Op zondag 23 september 2012 22:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nogmaals, luie flikker. Je betaalt niks, je doet niks, je kost alleen maar geld
Je ouders verheugen zich er nu al op. Dan moet je alles zelf betalen.quote:Op zondag 23 september 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik moet boeken betalen, collegegeld betalen, contributie voetbal, bier, contributie fitness, mijn fiets, kleding. Het enige waarvoor ik niet hoef te betalen is voedsel, vloeibaar, gas, elektra, water, internet. Volgend jaar zijn ze van mij af, lekker op kamers
Het is ook niet normaal als je daarvoor wel moet betalen, dan ben je dus een huurder in het huis van je oudersquote:Op zondag 23 september 2012 22:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je hoeft niets te betalen aan je ouders, geen huur, geen kosten voor elke blik of eten dat je eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |