Je moet bijvoorbeeld je stadion veranderen en dat soort dingen. Krijg je een gold pack voor (of 2, heb ook nog niet gespeeld).quote:Op zondag 23 september 2012 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat zijn die manager tasks dan? Ik heb nog niet gespeeld
Iwan? Heeft hij mij ook coins gegeven?quote:
Dat liefdesverhaal is echt te slecht, net als dat masturberen. Vond eigen alleen het stukje voordat hij gekidnapt werd leuk.quote:Op zondag 23 september 2012 22:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt bizar ja
Wel saai dat ie niet meer, zoals met Borat en Ali g, bij mensen op bezoek gaat die niet weten dat ie nep is
Ja bedoelde Jacobquote:Op zondag 23 september 2012 22:13 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Iwan? Heeft hij mij ook coins gegeven?
Dan zeker, dacht dat alleen Jacob mij coins gegeven had!
quote:Op zondag 23 september 2012 22:03 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Fast one, van jou die comment?
quote:Op zondag 23 september 2012 22:13 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Dat liefdesverhaal is echt te slecht, net als dat masturberen. Vond eigen alleen het stukje voordat hij gekidnapt werd leuk.
Ow haha!quote:
Idee leuk, uitvoering mehh idd. Had er meer van gehoopt. Eigenlijk is de mediacampagne meer de moeite waard dan de film zelf.quote:Op zondag 23 september 2012 22:13 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Dat liefdesverhaal is echt te slecht, net als dat masturberen. Vond eigen alleen het stukje voordat hij gekidnapt werd leuk.
Nee, daarvoor zijn zijn stats te slecht.quote:Op zondag 23 september 2012 22:14 schreef dion_v_k het volgende:
Denken jullie dat Lukoki nog meer waard gaat worden dan die 5k nu ?
Elke speler gaat meer waard worden, maar sommige meer dan andere..quote:Op zondag 23 september 2012 22:14 schreef dion_v_k het volgende:
Ja.quote:Op zondag 23 september 2012 22:14 schreef dion_v_k het volgende:
Heb je early access?quote:Op zondag 23 september 2012 22:14 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ow haha!Ja zeker!
Had ook met hem afgesproken dat ik hem een trade offer zou sturen zodra het kon!
Dat zou ook kunnen.quote:Op zondag 23 september 2012 22:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, daarvoor zijn zijn stats te slecht.
93 pace en 4* skill is toch juist het belangrijkste voor een buitenspeler..quote:Op zondag 23 september 2012 22:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, daarvoor zijn zijn stats te slecht.
Discardenquote:Op zondag 23 september 2012 22:16 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Die spelers van die bronze pack methode die ik niet verkocht krijg maar gewoon discarden I guess. Of houden en hopen dat zodra het echt spel uit is ze wel verkopen.
Dat laatste inderdaad. In Fut 12 verkocht ik op een gegeven moment alle spelers heel snel. Anders komen er ook nog toernooien waardoor Engelsen bijvoorbeeld heel populair worden, dan ben je ze zo kwijt voor nog meer dan 150.quote:Op zondag 23 september 2012 22:16 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Die spelers van die bronze pack methode die ik niet verkocht krijg maar gewoon discarden I guess. Of houden en hopen dat zodra het echt spel uit is ze wel verkopen.
Liefquote:Op zondag 23 september 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die vragen van: wordt die en die duurder denken jullie?Ik zeg gewoon standaard ja
Niet discarden! Soms komt er een speciaal toernooi. Bijvoorbeeld een Iers toernooi, of Frans toernooi. De meest waardeloze bronzes kun je dan voor 600c per stuk kwijt. Het komt ooit op een goede dag van pas.quote:Op zondag 23 september 2012 22:16 schreef WhatsTheSecret het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |