SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Hoezo niet? Krijgt die niet gewoon 9 chem van zijn link met Kaboul?quote:Op zondag 23 september 2012 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Lloris kan niet qua chem zie ik nu..dan moet je de rechterkant iets omvormen ivm Thiago Silva
quote:Op zondag 23 september 2012 21:28 schreef detennismaster het volgende:
Ok jongens. Dit was Futwiz daar heb je nu een optie dat je de webapp laat zien.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goede trollquote:Op zondag 23 september 2012 21:28 schreef detennismaster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rijke boi.quote:
Godver, slim ingekocht hoorquote:
Enige shiny tot dusver die ik voor 200 BIN heb kunne oppikkenquote:Op zondag 23 september 2012 21:32 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Die gozer is toch wel wat sneller?
Want?quote:Op zondag 23 september 2012 21:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
George LW raak je aan de straatstenen niet kwijt
Heb ze allemaal te koop staan, Quintero extra duur want die gaat sws nog stijgenquote:Op zondag 23 september 2012 21:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Godver, slim ingekocht hoor
Wanneer ga je ze verkopen?
Ja Quintero wordt ziek duurquote:Op zondag 23 september 2012 21:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb ze allemaal te koop staan, Quintero extra duur want die gaat sws nog stijgen
Die kit is rustig 1.5kquote:Op zondag 23 september 2012 21:38 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Moet wel winst op kunnen maken
Hebben ze die zwarte bal nog steeds niet vervangenquote:Op zondag 23 september 2012 21:38 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Moet wel winst op kunnen maken
Denk dat ze dat nooit gaan doen eigenlijkquote:Op zondag 23 september 2012 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hebben ze die zwarte bal nog steeds niet vervangen?
Dat is KKBal van Rijstquote:Op zondag 23 september 2012 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hebben ze die zwarte bal nog steeds niet vervangen?
Lieve mensenquote:Op zondag 23 september 2012 21:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe ben je zo snel aan geld gekomen om Silva, Gibbs en Benzie te kopen?
Ze zouden die zwarte ballen en kits veranderen, want het klopt nietquote:Op zondag 23 september 2012 21:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Denk dat ze dat nooit gaan doen eigenlijk
Waarschijnlijk veranderen ze na 3 maanden 30% en de rest laten ze gewoon zoquote:Op zondag 23 september 2012 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze zouden die zwarte ballen en kits veranderen, want het klopt niet
Datzelfde kaartje staat er nog op.quote:Op zondag 23 september 2012 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
Detennismaster online? Zet er maar een kaartje op
Ik zou zeggen een slecht gevoel als die zo snel verkocht isquote:Op zondag 23 september 2012 21:42 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Geeft een lekker gevoel dit
Ik verkocht hem vanmiddag ook voor 1.4kquote:Op zondag 23 september 2012 21:42 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Geeft een lekker gevoel dit
Gekocht.quote:Op zondag 23 september 2012 21:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Datzelfde kaartje staat er nog op.teamnaam: Kentucky FC
Veel meer zou ik er niet voor kunnen vangen, omdat er heel veel staan voor 1400 en 1500. 1200 profit in kleine 5 minuten is niet slecht.quote:Op zondag 23 september 2012 21:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou zeggen een slecht gevoel als die zo snel verkocht is
Geen idee, wel heb ik te veel voor hem betaald en hij is 4* en geen 5*quote:Op zondag 23 september 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
Hoezo is Chanturia LW, hij komt er toch altijd als RW in of niet?
Lijkt me wel. Die was in een minder bespeelde competitie aan het eind van het jaar nog 15k op fifa 12quote:Op zondag 23 september 2012 21:44 schreef Maver24 het volgende:
Hulk gekocht voor 20k, hopelijk een goede investering
Hoeveel heb je voor hem betaald?quote:Op zondag 23 september 2012 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee, wel heb ik te veel voor hem betaald en hij is 4* en geen 5*
Hij is LW iig. Waar die voor inkomt weet ik nietquote:Op zondag 23 september 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
Hoezo is Chanturia LW, hij komt er toch altijd als RW in of niet?
Op het andere account heb ik ook 1 en die heb ik voor 1.5k gekocht, deze had ik voor 750c. Maar ik heb hem al voor 500c ofzo gezien. Dan nog is het niet zo heel ergquote:Op zondag 23 september 2012 21:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor hem betaald?
Kut had hem 2 dagen geleden voor 2k gekocht oid, toen was hij nog 3k waard. Zo eens kijken.quote:Op zondag 23 september 2012 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op het andere account heb ik ook 1 en die heb ik voor 1.5k gekocht, deze had ik voor 750c. Maar ik heb hem al voor 500c ofzo gezien. Dan nog is het niet zo heel erg
Hahaa lol ik zie het nu op sport1 , wtf !!quote:Op zondag 23 september 2012 21:46 schreef laucas het volgende:
Madrid zou om half 10 aftrappen tegen Rayo, maar het licht is gesaboteerd
Quintero kost alleen al 25k + dus wordt een duur teampjequote:Op zondag 23 september 2012 21:50 schreef vandermar het volgende:
Colombia dus 2 5* skillersDaar misschien een leuk teampje mee maken met Falcao in de spits en dan Ibarbo ofzo erachter en Quintero en Ortega als beide CAM's
Colombia heeft voorin zo'n bazen lopenquote:Op zondag 23 september 2012 21:50 schreef vandermar het volgende:
Colombia dus 2 5* skillersDaar misschien een leuk teampje mee maken met Falcao in de spits en dan Ibarbo ofzo erachter en Quintero en Ortega als beide CAM's
Ik ga het niet gelijk kopenquote:Op zondag 23 september 2012 21:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Quintero kost alleen al 25k + dus wordt een duur teampje
Oke.quote:Op zondag 23 september 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga het niet gelijk kopenen Falcao heb ik al
Ik zag 'm langskomen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:55 schreef Toefjes het volgende:
Aanvallend gezien is Fifa 13 briljant. Dingen die ik in FIfa 12 altijd wilde, maar nooit lukten, gaan nu vreselijk soepel (steekballetjes door het midden etc). Het verdedigen is weer alsof ik het opnieuw moet leren. Net een bloedeloze 6-6 gespeeld. Wel 7 punten uit 3 wedstrijden. Leuk, die promotie/degradatie regeling
Eredivsie blijft leuk!quote:Op zondag 23 september 2012 21:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke.
Ik twijfel nog : Serie A gold of Eredivisie Gold
Ik maak als eerste goud team een Frans team, Benzema in de spits want die heb ik ook nog en als ik dan een mooi kapitaal heb en de markt op zijn top is dan verkoop ik dat team en ga ik langzaam toewerken naar dat team met Colombianen!quote:Op zondag 23 september 2012 21:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke.
Ik twijfel nog : Serie A gold of Eredivisie Gold
Wat is er aan de hand dan?quote:Op zondag 23 september 2012 21:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Madrid gaat vandaag niet spelen, tenzij er een mirakel gebeurt.
Wijnaldum een super spits/camquote:Op zondag 23 september 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:
Bony is dan wel een super spits.
Douglas een goede CB. Narsingh een goede RW
Mijn doel gaat zijn zo min mogelijk doelpunten incasserenquote:Op zondag 23 september 2012 21:55 schreef Toefjes het volgende:
Aanvallend gezien is Fifa 13 briljant. Dingen die ik in FIfa 12 altijd wilde, maar nooit lukten, gaan nu vreselijk soepel (steekballetjes door het midden etc). Het verdedigen is weer alsof ik het opnieuw moet leren. Net een bloedeloze 6-6 gespeeld. Wel 7 punten uit 3 wedstrijden. Leuk, die promotie/degradatie regeling
quote:Op zondag 23 september 2012 21:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
John Terry stopt als international.
@Hulk: Elektriciteitkabels geknipt, niemand kan naar binnen etc.
WTFFF, fijn dat ik daar net een weddenschap op heb ingezetquote:Op zondag 23 september 2012 21:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
John Terry stopt als international.
@Hulk: Elektriciteitkabels geknipt, niemand kan naar binnen etc.
Bij mij blinkt Lens juist heel erg uit. Zeer doelgericht, loopt als RM 1 op 1. Is me in Fifa 12 nog niet gelukt met een RM. Wijnaldum moet ik denk ik nog onder de knie krijgen. Nu nog een reserve bank kopen, best lastig in 4-1-2-1-2 om dat budgettair te doen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wijnaldum een super spits/cam
quote:John Terry retires from England duty
Former England captain John Terry has announced his retirement from international football after playing 78 times over nine years for his country.
Terry, 31, says the decision is in response to the Football Association's disciplinary charge over alleged comments to Anton Ferdinand.
The Chelsea defender was cleared at Westminster Magistrates' Court in July of racially abusing Ferdinand.
He said his FA personal hearing on Monday makes his position "untenable".
"I feel the FA, in pursuing charges against me where I have already been cleared in a court of law, have made my position with the national team untenable," he said.
Je zal maar op de laatste dag van je vakantie even naar Real Madrid gaan.quote:Op zondag 23 september 2012 21:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Gaat morgen waarschijnlijk worden gespeeld, Real.
Vind ik zo gay aan unibetquote:Op zondag 23 september 2012 21:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
WTFFF, fijn dat ik daar net een weddenschap op heb ingezet
Speel je 41212? Kan ik ook gaan doen ja? Vind je het fijn?quote:Op zondag 23 september 2012 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij mij blinkt Lens juist heel erg uit. Zeer doelgericht, loopt als RM 1 op 1. Is me in Fifa 12 nog niet gelukt met een RM. Wijnaldum moet ik denk ik nog onder de knie krijgen. Nu nog een reserve bank kopen, best lastig in 4-1-2-1-2 om dat budgettair te doen.
Ik speel niet met Unibet en het lijkt me sterk dat je dan je geld kwijt bent..quote:Op zondag 23 september 2012 22:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind ik zo gay aan unibetDat je dan je geld gewoon kwijt bent
Wijnaldum moet je wel heel erg aan wennen ja. En eigenlijk is die als spits het beste. Maar dat is wel bijzonder ja, met LM en RM scoorde ik ook niet zo vaak.quote:Op zondag 23 september 2012 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij mij blinkt Lens juist heel erg uit. Zeer doelgericht, loopt als RM 1 op 1. Is me in Fifa 12 nog niet gelukt met een RM. Wijnaldum moet ik denk ik nog onder de knie krijgen. Nu nog een reserve bank kopen, best lastig in 4-1-2-1-2 om dat budgettair te doen.
Je odd wordt dan gewoon 1.00quote:Op zondag 23 september 2012 22:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik speel niet met Unibet en het lijkt me sterk dat je dan je geld kwijt bent..
Ik hoop op een in mijn starterspack/ seasonticket packquote:Op zondag 23 september 2012 22:01 schreef Confetti het volgende:
Een vriend van me krijgt een fucking IF in zijn daily gift pakje.
HIJ WEL.!
Unibet en Toto welquote:Op zondag 23 september 2012 22:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik speel niet met Unibet en het lijkt me sterk dat je dan je geld kwijt bent..
Ik speel bij Betsson, maar ik zie vanzelf wel wat er gebeurd.. heb het namelijk in een combinatie staan met Benfica en Simon Whitlock ( Darts ).quote:
Natuurlijk kun je dat ook gaan doen. 3 wedstrijden, 2 gewonnen, 1 gelijk. 15 goals. Maar laatste wedstrijd 6 tegen. Nog te kort om een defiitief oordeel te geven, maar is wel veelbelovend.quote:Op zondag 23 september 2012 22:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Speel je 41212? Kan ik ook gaan doen ja? Vind je het fijn?
baasquote:Op zondag 23 september 2012 22:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
Sierd is op dreef:
"Waar is Johan Derksen als je hem nodig hebt, die is toch van een Nederlandse energiemaatschappij''
"Dit kan alleen in Spanje en bij ADO Den Haag.''
Klopt. Maar als ze idd morgen spelen blijft je bet open staan volgens mij. Bij de meeste bookmakers is je weddenschap geldig als ze binnen 48u spelen ofzoquote:
Ik zag een 6-6 voorbij komen jaquote:Op zondag 23 september 2012 22:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je dat ook gaan doen. 3 wedstrijden, 2 gewonnen, 1 gelijk. 15 goals. Maar laatste wedstrijd 6 tegen. Nog te kort om een defiitief oordeel te geven, maar is wel veelbelovend.
kan je het binnenkort (over 2 dagen oid) nog een keer je indruk vertellen.quote:Op zondag 23 september 2012 22:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je dat ook gaan doen. 3 wedstrijden, 2 gewonnen, 1 gelijk. 15 goals. Maar laatste wedstrijd 6 tegen. Nog te kort om een defiitief oordeel te geven, maar is wel veelbelovend.
quote:Op zondag 23 september 2012 22:02 schreef DutchSL het volgende:
Bronzen cup online gewonnenmet goud heb ik een record van 2-4-3 of zoiets, maar met bronze 4-1-0 of zoiets.
Ik weet niet meer wie mij Ayoub aanraadde, maar bedankt. Hij scoorde 2x in de finale en was MOTM, als controleur
Klopt, maar kan ook zijn dat er geen datum gepland is, dan gewoon odd van 1.00quote:Op zondag 23 september 2012 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt. Maar als ze idd morgen spelen blijft je bet open staan volgens mij. Bij de meeste bookmakers is je weddenschap geldig als ze binnen 48u spelen ofzo
Ben ik de enige die het op een zingende toon in mijn hoofd las.quote:Op zondag 23 september 2012 22:03 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Fast one, van jou die comment?
Ging voor 150c open bid niet eens weg bij mequote:
http://www.dailymotion.co(...)rt1-compilatie_sportquote:Op zondag 23 september 2012 22:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
baasDie vindt het commentaar geven zonder wedstrijd leuker dan als er een wedstrijd bezig is
Neequote:Op zondag 23 september 2012 22:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het op een zingende toon in mijn hoofd las.
Nope, ik ookquote:Op zondag 23 september 2012 22:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
picsquote:Op zondag 23 september 2012 22:05 schreef DutchSL het volgende:
Wtf EA
Ik heb -842.150.451 coins en fifa points
Let op. Geld lenen kost geldquote:Op zondag 23 september 2012 22:05 schreef DutchSL het volgende:
Wtf EA
Piccies or it didn't happun.quote:Op zondag 23 september 2012 22:05 schreef DutchSL het volgende:
Wtf EA
Nee, en niet 1x maar 3xquote:Op zondag 23 september 2012 22:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op een kamp handelenquote:Op zondag 23 september 2012 22:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Morgen tijdens software veel UT handelen doen, deed dat ook al op zeilkamp, ging lekker.
Ik denk dat ik als reserve spitsenduo Bony en IF Altidore ga doenquote:Op zondag 23 september 2012 22:07 schreef Lindgren. het volgende:
Bony.Wat een beest. Zelfs op 7 chem.
Ik zoek er al heel lang 1 in 4231. Maar hij is schaars inderdaadquote:Op zondag 23 september 2012 22:07 schreef Toefjes het volgende:
Dingsdag voor 1200 coins op kunnen pikken in deze barre tijdenTevens de eerste Dingsdag die ik vandaag heb gezien op de PS3
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 23 september 2012 22:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op een kamp handelen
Ik moest in de herberg blijven omdat ik moest overgeven steeds, dus ja, dan zit je van alles te doen en ook eventjes UT.quote:Op zondag 23 september 2012 22:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op een kamp handelen
Klopt, verkoop ze voor 600. Zal wel komen door die manager tasks.quote:Op zondag 23 september 2012 22:09 schreef vandermar het volgende:
Tering, stadions zijn ook aardig wat waard
Ik heb de laatste maanden van Fut 12 gespeeld met een teamgeest van 70.quote:Op zondag 23 september 2012 22:07 schreef Lindgren. het volgende:
Bony.Wat een beest. Zelfs op 7 chem.
Ik heb er 6 voor 200 verkocht, toen dacht ik misschien kan ik wat meer krijgen dus 300 gedaan maar kan dus veel meerquote:Op zondag 23 september 2012 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, verkoop ze voor 600. Zal wel komen door die manager tasks.
Echt bizar jaquote:Op zondag 23 september 2012 22:10 schreef TheFastOne het volgende:
Net the Dictator gezien, wat een film
Doe dan gewoon NIF Altidore, bijna geen verschilquote:Op zondag 23 september 2012 22:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als reserve spitsenduo Bony en IF Altidore ga doen
Voor geen ene kutquote:Op zondag 23 september 2012 22:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
Lukt dat 150bin bij jullie eigenlijk?
Wat zijn die manager tasks dan? Ik heb nog niet gespeeldquote:Op zondag 23 september 2012 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, verkoop ze voor 600. Zal wel komen door die manager tasks.
Ik heb de IF al gekochtquote:Op zondag 23 september 2012 22:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Doe dan gewoon NIF Altidore, bijna geen verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |