Wat is er aan de hand dan?quote:Op zondag 23 september 2012 21:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
Madrid gaat vandaag niet spelen, tenzij er een mirakel gebeurt.
Wijnaldum een super spits/camquote:Op zondag 23 september 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:
Bony is dan wel een super spits.
Douglas een goede CB. Narsingh een goede RW
Mijn doel gaat zijn zo min mogelijk doelpunten incasserenquote:Op zondag 23 september 2012 21:55 schreef Toefjes het volgende:
Aanvallend gezien is Fifa 13 briljant. Dingen die ik in FIfa 12 altijd wilde, maar nooit lukten, gaan nu vreselijk soepel (steekballetjes door het midden etc). Het verdedigen is weer alsof ik het opnieuw moet leren. Net een bloedeloze 6-6 gespeeld. Wel 7 punten uit 3 wedstrijden. Leuk, die promotie/degradatie regeling
quote:Op zondag 23 september 2012 21:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
John Terry stopt als international.
@Hulk: Elektriciteitkabels geknipt, niemand kan naar binnen etc.
WTFFF, fijn dat ik daar net een weddenschap op heb ingezetquote:Op zondag 23 september 2012 21:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
John Terry stopt als international.
@Hulk: Elektriciteitkabels geknipt, niemand kan naar binnen etc.
Bij mij blinkt Lens juist heel erg uit. Zeer doelgericht, loopt als RM 1 op 1. Is me in Fifa 12 nog niet gelukt met een RM. Wijnaldum moet ik denk ik nog onder de knie krijgen. Nu nog een reserve bank kopen, best lastig in 4-1-2-1-2 om dat budgettair te doen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wijnaldum een super spits/cam
quote:John Terry retires from England duty
Former England captain John Terry has announced his retirement from international football after playing 78 times over nine years for his country.
Terry, 31, says the decision is in response to the Football Association's disciplinary charge over alleged comments to Anton Ferdinand.
The Chelsea defender was cleared at Westminster Magistrates' Court in July of racially abusing Ferdinand.
He said his FA personal hearing on Monday makes his position "untenable".
"I feel the FA, in pursuing charges against me where I have already been cleared in a court of law, have made my position with the national team untenable," he said.
Je zal maar op de laatste dag van je vakantie even naar Real Madrid gaan.quote:Op zondag 23 september 2012 21:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Gaat morgen waarschijnlijk worden gespeeld, Real.
Vind ik zo gay aan unibetquote:Op zondag 23 september 2012 21:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
WTFFF, fijn dat ik daar net een weddenschap op heb ingezet
Speel je 41212? Kan ik ook gaan doen ja? Vind je het fijn?quote:Op zondag 23 september 2012 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij mij blinkt Lens juist heel erg uit. Zeer doelgericht, loopt als RM 1 op 1. Is me in Fifa 12 nog niet gelukt met een RM. Wijnaldum moet ik denk ik nog onder de knie krijgen. Nu nog een reserve bank kopen, best lastig in 4-1-2-1-2 om dat budgettair te doen.
Ik speel niet met Unibet en het lijkt me sterk dat je dan je geld kwijt bent..quote:Op zondag 23 september 2012 22:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind ik zo gay aan unibetDat je dan je geld gewoon kwijt bent
Wijnaldum moet je wel heel erg aan wennen ja. En eigenlijk is die als spits het beste. Maar dat is wel bijzonder ja, met LM en RM scoorde ik ook niet zo vaak.quote:Op zondag 23 september 2012 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij mij blinkt Lens juist heel erg uit. Zeer doelgericht, loopt als RM 1 op 1. Is me in Fifa 12 nog niet gelukt met een RM. Wijnaldum moet ik denk ik nog onder de knie krijgen. Nu nog een reserve bank kopen, best lastig in 4-1-2-1-2 om dat budgettair te doen.
Je odd wordt dan gewoon 1.00quote:Op zondag 23 september 2012 22:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik speel niet met Unibet en het lijkt me sterk dat je dan je geld kwijt bent..
Ik hoop op een in mijn starterspack/ seasonticket packquote:Op zondag 23 september 2012 22:01 schreef Confetti het volgende:
Een vriend van me krijgt een fucking IF in zijn daily gift pakje.
HIJ WEL.!
Unibet en Toto welquote:Op zondag 23 september 2012 22:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik speel niet met Unibet en het lijkt me sterk dat je dan je geld kwijt bent..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |