Was mijn observatie ook. Zie post eerder in dit topic.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Yow lex, ik lees het hier zo af en toe is door, en ik zie dat je 10 keer zo positief bent als een tijdje terug. Goed bezig man. Keep it up Die chick komt vanzelf op deze manier.
Nogal duidelijke post Volgut, echt hoeft geen verdere uitleg of onderbouwing bij want ik snap totaal waar het over gaat.quote:
Ook een optie....quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Misschien is híj zijn interesse kwijt geraakt
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Misschien is híj zijn interesse kwijt geraakt
Ik heb echt genoten van dat programma, geweldig gewoon.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Casanova Bootcamp op Veronica voor de mensen in dit topic.
Edit: Zie net dat er hier iemand boven mij dit ook gepost heeft
Het is voor de meesten ook echt een verwonderlijke ervaring als ze er voor het eerst achter komen dat je gewoon met vrouwen kunt praten.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb echt genoten van dat programma, geweldig gewoon.
En die radslag op het eind.
Dit lukt mij ook wel, versieren is weer wat anders kijken of dat ze ook lukt.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het is voor de meesten ook echt een verwonderlijke ervaring als ze er voor het eerst achter komen dat je gewoon met vrouwen kunt praten.
Iedereen begint waar deze gasten beginnen. Ik ben zelf ook nog op het niveautje gesprek zo lang mogelijk interessant houden, en een beetje proberen te flirten. De echte attraction komt later wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit lukt mij ook wel, versieren is weer wat anders kijken of dat ze ook lukt.
Mijn grootste fout is achteraf gezien toch wel dat ik niet verhuisd ben toen ik begon te studeren. Dan had ik tenminste een goede motivatie om bij een studentenvereniging te gaan. Dat had ik echt jaren geleden moeten doen. Dan kwam ik waarschijnlijk veel sneller in contact met leuke meiden en was ik niet zo "sociaal achterlijk" geworden.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het is voor de meesten ook echt een verwonderlijke ervaring als ze er voor het eerst achter komen dat je gewoon met vrouwen kunt praten.
ik vond het al heel goed van ze deze aflevering.!quote:Op donderdag 27 september 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit lukt mij ook wel, versieren is weer wat anders kijken of dat ze ook lukt.
als je was verhuist was je misschien compleet geisoleert geraakt. dan heb je geen vrienden en je kent niemand elke keer wekenlang wanneer je daar altijd alleen bent.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Mijn grootste fout is achteraf gezien toch wel dat ik niet verhuisd ben toen ik begon te studeren. Dan had ik tenminste een goede motivatie om bij een studentenvereniging te gaan. Dat had ik echt jaren geleden moeten doen. Dan kwam ik waarschijnlijk veel sneller in contact met leuke meiden en was ik niet zo "sociaal achterlijk" geworden.
Dus bij deze een tip aan de heren die beginnen met studeren. Ga gewoon in de stad zelf wonen en ga direct bij een studentenvereniging. Grote kans dat je in contact komt met een leuke meid
Hoeveel schuld sta je nu voor de opleiding waar je al een tijd niet meer naartoe gaat? En weten je ouders het al?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
dankje voor je bezorgdheid, gaat wel goed hoor.
weet niet. ze sturen geen overzicht van de schuld op en ik durf er niet om te vragen want slapende honden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeveel schuld sta je nu voor de opleiding waar je al een tijd niet meer naartoe gaat? En weten je ouders het al?
Lees mijn post nog maar een keer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
als je was verhuist was je misschien compleet geisoleert geraakt. dan heb je geen vrienden en je kent niemand elke keer wekenlang wanneer je daar altijd alleen bent.
Gaat prima dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:01 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
weet niet. ze sturen geen overzicht van de schuld op en ik durf er niet om te vragen want slapende honden.
nee me ouders weten het niet.
ik weet het ook niet:(quote:
Ik snap weinig van je verhaal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:06 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik weet het ook niet:(
misschien als ze erachter komen kan ik hun de schuld gaan geven
ik heb me moeder van de vorige zomervakantie verrot gescholden toen ze zat te klagen over hoe jongens met meisjes omgaan na 1 of ander schandaal ergens daar. die jongen had foute dingen gedaan.
toen heb ik sinds jaren weer naar haar gescholden dat ze haar bek moet houden over hoe de man om zou moeten gaan met meisjes. heb gevraagt of ze mij ooit met een meisje had gezien(retorische vraag, is dus niet zo), en heb toen gezegd dat ze mij heeft opgevoed, en dat met alleen maar beleefd tegen ze zijn je nergens komt. om kracht bij te zetten heb ik gezegd dat ik nog nooit een vriendin heb gehad en dus beter een voorbeeld kan nemen aan hem dan ooit nog naar haar luisteren.
mooi voorzetje om hun schuldgevoel te geven.
8k-meisje wist ze ook al, dus het kwam hard aan.
ik doe wel vaker gemeen tegen ze, vond het helemal niet leuk om te zeggen en schaamde me dood. maar het is wel iets waar ze geen weerwoord tegen kunnen gaan hebben.
ja. Pap, Mam. ik moet wat toegen. het gaat niet zo goed op school. eigenlijk al een tijdje niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap weinig van je verhaal.
Maar je wil hun de schuld geven van jouw bizarre faal waarmee je een flink gedeelte van je leven naar de klote aan het helpen bent?
Dat is wel echt hilarisch.
Ik vind er niets hilarisch aan eerlijk gezegd. Ik had dergelijke problemen met mijn ouders. Zijn moeder heeft tenminste geprobeerd om hem te helpen. Mijn ouders doen geen flikker voor me.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap weinig van je verhaal.
Maar je wil hun de schuld geven van jouw bizarre faal waarmee je een flink gedeelte van je leven naar de klote aan het helpen bent?
Dat is wel echt hilarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |