abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117219971
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Yow lex, ik lees het hier zo af en toe is door, en ik zie dat je 10 keer zo positief bent als een tijdje terug. Goed bezig man. Keep it up Die chick komt vanzelf op deze manier.
Was mijn observatie ook. Zie post eerder in dit topic.
pi_117229640
;(
pi_117229676
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:55 schreef Volgut het volgende:
;(
Nogal duidelijke post Volgut, echt hoeft geen verdere uitleg of onderbouwing bij want ik snap totaal waar het over gaat.
pi_117235561
Date viel tegen dus?
pi_117235652
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:50 schreef Faxie het volgende:
Date viel tegen dus?
Misschien is híj zijn interesse kwijt geraakt :+
pi_117235707
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:53 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ook een optie....

Ze zal het wel uitleggen als ze daar behoefte tot voelt....
pi_117235730
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:53 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

_O-
  dinsdag 25 september 2012 @ 20:46:43 #233
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_117248847
Nou boyss. Casanova Bootcamp op veronica, zo doe je dat dus!! :D Gewoon actie nemen en gaan.

[ Bericht 9% gewijzigd door Pope-of-Dope op 25-09-2012 21:39:14 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_117264231
Casanova Bootcamp op Veronica voor de mensen in dit topic.

Edit: Zie net dat er hier iemand boven mij dit ook gepost heeft :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 27 september 2012 @ 22:12:05 #235
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117332939
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Casanova Bootcamp op Veronica voor de mensen in dit topic.

Edit: Zie net dat er hier iemand boven mij dit ook gepost heeft :')
Ik heb echt genoten van dat programma, geweldig gewoon.
En die radslag op het eind. _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 27 september 2012 @ 23:51:09 #236
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_117337757
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 22:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb echt genoten van dat programma, geweldig gewoon.
En die radslag op het eind. _O-
Het is voor de meesten ook echt een verwonderlijke ervaring als ze er voor het eerst achter komen dat je gewoon met vrouwen kunt praten.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 27 september 2012 @ 23:53:03 #237
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_117337841
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het is voor de meesten ook echt een verwonderlijke ervaring als ze er voor het eerst achter komen dat je gewoon met vrouwen kunt praten.
Dit lukt mij ook wel, versieren is weer wat anders kijken of dat ze ook lukt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 27 september 2012 @ 23:59:54 #238
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_117338094
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Iedereen begint waar deze gasten beginnen. Ik ben zelf ook nog op het niveautje gesprek zo lang mogelijk interessant houden, en een beetje proberen te flirten. De echte attraction komt later wel.
pi_117338394
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Mijn grootste fout is achteraf gezien toch wel dat ik niet verhuisd ben toen ik begon te studeren. Dan had ik tenminste een goede motivatie om bij een studentenvereniging te gaan. Dat had ik echt jaren geleden moeten doen. Dan kwam ik waarschijnlijk veel sneller in contact met leuke meiden en was ik niet zo "sociaal achterlijk" geworden.
Dus bij deze een tip aan de heren die beginnen met studeren. Ga gewoon in de stad zelf wonen en ga direct bij een studentenvereniging. Grote kans dat je in contact komt met een leuke meid ^O^
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_117340988
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 23:53 schreef heloef het volgende:

[..]

ik vond het al heel goed van ze deze aflevering.!
ja of het is triest dat ik dit al goed vind.

ik heb het nu ook net gekeken, nu net pasgedownload want had het gemist.
leuk programma. echt vet. heerlijk ook dat het in nederland is.

ik heb wat pua-materiaal gelezen, en ik kan er precies uitkiezen wat ze de 2de keer toepassen.(ook meer dan de tips die op tv waren).

ik vind ook wel dat er mooie woorden worden gebruikt, ze geven hoop ofzo.
valt me op dat ik goed begrijp waarom en wat er als advies aan hun is gegeven, want weet zelf al een beetje wat men probeert over te brengen.(de " experts"... of ze heten coaches ofo in het programma)

ben voor mezelf erachter gekomen dat ik denk dat ik mijn houding soms onbewust verander in supergespannen of gewoon verkeerd. ik moet gewoon ontstpannen en eerlijk blijven ofzoiets, zonder masker. en dan word ik ook minder gespannen waardoor alles misgaat .
zo vervelend als alles misgaat want dan kan ik met me gespannenheid er ook niets aan doen. alles pijnlijk.

maar alleen wat een kutbegin heeft het programma. dan is er die vrouwenstem die zegt ( iets in de trant van) :" je bent 18 en je wilt wat.... feesten. veel vriendinnen. meisjes versieren bij de vleet. de droom van elke man": :? :? :? :?

Dat is echt klotecommentaar. alsof het programma bdoelt is om meisjes te willen gaan versieren bij de vleet, en de "droom van elke man" .

wtf is dat? ik wilde toen bijna stoppen met kijken.
ik ben een man, en ten eerste is dat niet echt mijn droom(al zou ik het wel willen kunnen want dan kan mijn droom ook uitkomen). dus zowiezo klopt het "" elke man"" al niet.
en als ik mannenpraat moet geloven is de droom van elke man elk meisje kunnen versieren. en flink kunnen "" playen"" enzo.
een meisje die een jongen leuk vind verdient dat niet.

echt een domme introtext dus, en ik heb nu een afkeer gekregen aan die stem die het heeft ingesproken. zoiets ga je toch niet zeggen!
ik vraag me af of het die vrouw is die er afentoe bij staat, dan ga ik vanaf nu haar en haar voiceovers niet meer zo serieus nemen. ze slaat het doel van het programma voor de jongens compleet mis.
programma is voor de rest wel leuk op het begin na. als het begin elke keer zo blijft ga ik het voortaan doorspoelen, bad vibes enzo waar men uit de buurt moet blijven :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 00:09 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Mijn grootste fout is achteraf gezien toch wel dat ik niet verhuisd ben toen ik begon te studeren. Dan had ik tenminste een goede motivatie om bij een studentenvereniging te gaan. Dat had ik echt jaren geleden moeten doen. Dan kwam ik waarschijnlijk veel sneller in contact met leuke meiden en was ik niet zo "sociaal achterlijk" geworden.
Dus bij deze een tip aan de heren die beginnen met studeren. Ga gewoon in de stad zelf wonen en ga direct bij een studentenvereniging. Grote kans dat je in contact komt met een leuke meid ^O^
als je was verhuist was je misschien compleet geisoleert geraakt. dan heb je geen vrienden en je kent niemand elke keer wekenlang wanneer je daar altijd alleen bent.

[ Bericht 1% gewijzigd door SergeantFluffy op 28-09-2012 04:19:44 ]
seduco sum.en ben erg stout
  vrijdag 28 september 2012 @ 09:07:48 #241
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_117342417
MLIG je moet geen hopeloos meisje zoeken of willen.

Je moet eerst eens aan je zelf gaan werken. Je slikt zelf uitgekozen anti depri pillen, bent volledig van mening dat je perfect functioneerd.

Wees nou eens realisties en eerlijk tegen je zelf. Zo goed gaat het allemaal niet. Jij wilt graag een vriendin, dan is je eerste stap die je moeten zetten, prof hulp zoeken en het een eerlijke kans geven. Ze zullen je helpen je leven op de rit te krijgen, sociale contacten opdoen enz.

Dat is de eerste en enige juiste stap die je moet en kan zetten.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_117344689
ik heb geen concrete problemen. ik zou nu al gelukkig moeten zijn.
(als ik het niet erg zou vinden om forever alone te zijn)
pi_117344817
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 10:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
dankje voor je bezorgdheid, gaat wel goed hoor.

Hoeveel schuld sta je nu voor de opleiding waar je al een tijd niet meer naartoe gaat? En weten je ouders het al?
pi_117345031
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 10:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hoeveel schuld sta je nu voor de opleiding waar je al een tijd niet meer naartoe gaat? En weten je ouders het al?
weet niet. ze sturen geen overzicht van de schuld op en ik durf er niet om te vragen want slapende honden.

nee me ouders weten het niet.
pi_117345039
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 03:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
als je was verhuist was je misschien compleet geisoleert geraakt. dan heb je geen vrienden en je kent niemand elke keer wekenlang wanneer je daar altijd alleen bent.
Lees mijn post nog maar een keer.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_117345041
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:01 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

weet niet. ze sturen geen overzicht van de schuld op en ik durf er niet om te vragen want slapende honden.

nee me ouders weten het niet.
Gaat prima dan. _O-
pi_117345193
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

Gaat prima dan. _O-
ik weet het ook niet:(
misschien als ze erachter komen kan ik hun de schuld gaan geven

ik heb me moeder van de vorige zomervakantie verrot gescholden toen ze zat te klagen over hoe jongens met meisjes omgaan na 1 of ander schandaal ergens daar. die jongen had foute dingen gedaan.

toen heb ik sinds jaren weer naar haar gescholden dat ze haar bek moet houden over hoe de man om zou moeten gaan met meisjes. heb gevraagt of ze mij ooit met een meisje had gezien(retorische vraag, is dus niet zo), en heb toen gezegd dat ze mij heeft opgevoed, en dat met alleen maar beleefd tegen ze zijn je nergens komt. om kracht bij te zetten heb ik gezegd dat ik nog nooit een vriendin heb gehad en dus beter een voorbeeld kan nemen aan hem dan ooit nog naar haar luisteren.
mooi voorzetje om hun schuldgevoel te geven.
8k-meisje wist ze ook al, dus het kwam hard aan.

ik doe wel vaker gemeen tegen ze, vond het helemal niet leuk om te zeggen en schaamde me dood. maar het is wel iets waar ze geen weerwoord tegen kunnen gaan hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door SergeantFluffy op 28-09-2012 11:20:07 ]
pi_117345759
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:06 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ik weet het ook niet:(
misschien als ze erachter komen kan ik hun de schuld gaan geven

ik heb me moeder van de vorige zomervakantie verrot gescholden toen ze zat te klagen over hoe jongens met meisjes omgaan na 1 of ander schandaal ergens daar. die jongen had foute dingen gedaan.

toen heb ik sinds jaren weer naar haar gescholden dat ze haar bek moet houden over hoe de man om zou moeten gaan met meisjes. heb gevraagt of ze mij ooit met een meisje had gezien(retorische vraag, is dus niet zo), en heb toen gezegd dat ze mij heeft opgevoed, en dat met alleen maar beleefd tegen ze zijn je nergens komt. om kracht bij te zetten heb ik gezegd dat ik nog nooit een vriendin heb gehad en dus beter een voorbeeld kan nemen aan hem dan ooit nog naar haar luisteren.
mooi voorzetje om hun schuldgevoel te geven.
8k-meisje wist ze ook al, dus het kwam hard aan.

ik doe wel vaker gemeen tegen ze, vond het helemal niet leuk om te zeggen en schaamde me dood. maar het is wel iets waar ze geen weerwoord tegen kunnen gaan hebben.

Ik snap weinig van je verhaal.

Maar je wil hun de schuld geven van jouw bizarre faal waarmee je een flink gedeelte van je leven naar de klote aan het helpen bent? _O-
Dat is wel echt hilarisch. :D
pi_117345950
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

Maar je wil hun de schuld geven van jouw bizarre faal waarmee je een flink gedeelte van je leven naar de klote aan het helpen bent? _O-
ja. Pap, Mam. ik moet wat toegen. het gaat niet zo goed op school. eigenlijk al een tijdje niet.
de laatste 8 jaar van me 18de tot me 26ste die de leukste tijd van me leven had moeten zijn is verkloot.
ik voel me al jaren kut en hoop op een vriendin. op een gegeven moment is dat zo ver gegaan, dat ik het niet meer aankon. Jullie weten dat ik vaak in enschede ben. ik zit daar dan alleen, ik heb geen vrienden daar.
ik ga al jaren niet naar de universiteit toe, ik kon het niet meer aan.... het is ook dat gewoon sociaal ik me niet lekker voel, jullie hebben mij de dingen niet goed geleerd.
hebben jullie niet gezien dat ik me ongeukig voel?!
hebben jullie niet gezien dat ik het me soms aantrek dat ik geen vriendin heb en ook geen omgang heb met ze.

ik ben mondiger dan hun, ik kan ze vast wel wat aanpraten
pi_117345957
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik vind er niets hilarisch aan eerlijk gezegd. Ik had dergelijke problemen met mijn ouders. Zijn moeder heeft tenminste geprobeerd om hem te helpen. Mijn ouders doen geen flikker voor me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')