SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Henrieke ook de trekker in. Nou.. het weer is wel omgeslagen zeg. Het was toch zonnig en 28 graden?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ik heb hem maar geopend, want degene die hem sloot had het niet door denk ik.quote:Op zondag 23 september 2012 21:01 schreef prinsrob het volgende:
dat moet soepeler bij volgende topicFaber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven![]()
kloptquote:Op zondag 23 september 2012 21:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Barrie het niet gaat worden.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 21:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Barrie het niet gaat worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze mogen Barrie niet zo erg. Praat meer als 3 woorden nl.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het wordt tijd voor een vrouw op de boerderij... En ach, alles voor de KINDEREN
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]Nee alleen wie er deze aflevering bij Henrieke uitgaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou best leuk zijn als een van die vrouwen dat ineens hardop gaat zeggen.quote:Op zondag 23 september 2012 21:04 schreef RedFever007 het volgende:
Ik word zo moe van dat gezeik over kinderen
![]()
Jezus dat ene wijf :
"Hij is zo rustiggg en hij praat ook met ze"
HEt zijn verdomme z'n kinderen muts![]()
![]()
Hij praaaaaaaaaaat met zijn kinderen. Hij is ruuuuuuuustig en spontaaaaaaaaaan.
Pfff, wat een sufmutsen...Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Die Jose is helemaal idolaat. Die gaat met tranen als eerste weg. Grote tieten of niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Inderdaad.. dat ze wel ff de Libelle eronder leggen, anders wordt het zo'n zooi...quote:Op zondag 23 september 2012 21:04 schreef Silenus het volgende:
Dat gesop op die Martin, doe effe normaal zeg | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou best leuk zijn als een van die vrouwen dat ineens hardop gaat zeggen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
begin maar vast met aftellenquote:Op zondag 23 september 2012 21:05 schreef Cee het volgende:
Wat een moekes zeg. Dit is echt het Madurodam van de Huishoudbeurs.![]()
Ha ha, die Jurjen met dat ding op zijn rug.....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inderdaad.. dat ze wel ff de Libelle eronder leggen, anders wordt het zo'n zooi...
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Een wat?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 21:06 schreef vuvuzela het volgende:
wil je een hamburger?
NEE, ik wil worst![]()
![]()
Heeft niet elke man dat?quote:Op zondag 23 september 2012 21:06 schreef Pedroso het volgende:
Willem heeft behaarde bovenarmen, Bah
Of ga je alleen om met pubers?Haters everywhere but I don't really care.![]()
ReboundKlaas? Ja, vind ik ook, maar kan toch nooit goed gaan.quote:Op zondag 23 september 2012 21:06 schreef Renesite het volgende:
Die links van hem vind ik de leukste.![]()
![]()
Dudequote:Op zondag 23 september 2012 21:06 schreef Pedroso het volgende:
Willem heeft behaarde bovenarmen, Bah
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Iedere man ? Weet niet met welke jij omgaat. Lange haren op je bovenarmen is nou niet bepaald mooi om te zien.quote:Op zondag 23 september 2012 21:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heeft niet elke man dat?
Of ga je alleen om met pubers?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Weer wat geleerd vandaag *o*quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Oh wat vreselijk, zoals zij aan die tafel zitten terwijl zij staat te koken.....Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Die mannen van Willem liggen de volgende dag elkaar te melken ipv de koeien~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ik ook niet..quote:Op zondag 23 september 2012 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan![]()
Meelezend modje denk ik![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 21:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Iedere man ? Weet niet met welke jij omgaat. Lange haren op je bovenarmen is nou niet bepaald mooi om te zien.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: