SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Ze vinden onze goaltune blijkbaar wel erg mooiquote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef Fuszy het volgende:
enige wat ik kan concluderen is dat psv een tyfus club is
Terecht verloren overigens, maar ik vind PSV een tyfus club. Altijd al gevonden. Supporters staan me niet aan, mentaliteit van een aantal spelers al helemaal niet.quote:
Zo, en nu weer normaal verderquote:Op zondag 23 september 2012 18:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ok. je hebt gelijk, maar soms ga ik idd te ver. het is gewoon omdat als ik ergens mee zit ik het direct zo wil (ik ben absoluut niet verwend, meer in de zin van als ik iets kan behalen ik alles op alles zet) en ik begrijp dat dat in een spelletje moeilijker is en vervelend voor jullie
Tegen Feyenoord is het wel lachen ja.quote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze vinden onze goaltune blijkbaar wel erg mooihet valt mij trouwens op dat veel clubs dat lopen te neuriën op de tribunes.
Goaltune? Die harde scheet?quote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze vinden onze goaltune blijkbaar wel erg mooihet valt mij trouwens op dat veel clubs dat lopen te neuriën op de tribunes.
Elke club doet dat. I will survive is natuurlijk ook de mooiste goaltune die er is!quote:Op zondag 23 september 2012 18:29 schreef zerokil het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord is het wel lachen ja.
Oke manquote:Op zondag 23 september 2012 18:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Terecht verloren overigens, maar ik vind PSV een tyfus club. Altijd al gevonden. Supporters staan me niet aan, mentaliteit van een aantal spelers al helemaal niet.
Primaquote:Op zondag 23 september 2012 18:30 schreef zerokil het volgende:
[..]
Oke man![]()
Daar in tegen vind ik Feyenoord wel gewoon een leuke club, qua supporters etc.
Taiwo >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Adrianoquote:Op zondag 23 september 2012 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
The best of FIFA 11/12
wat? een 88 rated vertonghenquote:Op zondag 23 september 2012 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
The best of FIFA 11/12
quote:Op zondag 23 september 2012 18:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Prima. Dat vind ik ook.
Kijk naar die spelers op het veld dan. Nu stond hij er niet maar een van Bommel. De smerigste die er rond loopt. Continu overtredingen gaan maken, hele tijd janken bij de scheidsrechter met meneer grindtegel. Die overtredingen begaat strootman ook de hele tijd (tweede helft was hij wel goed trouwens). Lens en Narsingh zijn zo arrogant als ik weet niet wat. Denk alsof ze boven de wet staan.
Toivonen is misschien nog wel de grootste mongool van allemaal. Hij heeft zo'n misselijkmakend karakterbah!
Voor de rest wel een aardig team denk ik.
rating*55 dacht ik. Ik zoek het even voor je opquote:Op zondag 23 september 2012 18:34 schreef DutchSL het volgende:
Weet iemand toevallig de discard value van een IF silver (ongeveer) ?
De TOTY, ik heb ook met hem gespeeld maar vond hem juist vreselijk, liep nooit achterin terwijl hij een verdediger isquote:
het is rating*70quote:Op zondag 23 september 2012 18:34 schreef DutchSL het volgende:
Weet iemand toevallig de discard value van een IF silver (ongeveer) ?
pics danquote:Op zondag 23 september 2012 18:37 schreef vandermar het volgende:
Ik heb alles verkocht in FUT12 met start prijs van 150
tering, wat een verlies gemaaktNu wel 2 bazige teams dat wel
Wie speelt het fijnst uit dit team?quote:Op zondag 23 september 2012 18:36 schreef n0ir het volgende:
Al twee keer_! de bronzen finale verloren met mijn MLS beestjes.
[ afbeelding ]
Moet effe winnen om te sparen voor een goud team, nog een keer proberen.
Heeft iemand anders al een bronze MLS-team? Pics?
quote:Op zondag 23 september 2012 18:36 schreef n0ir het volgende:
Al twee keer_! de bronzen finale verloren met mijn MLS beestjes.
[ afbeelding ]
Moet effe winnen om te sparen voor een goud team, nog een keer proberen.
Heeft iemand anders al een bronze MLS-team? Pics?
Kan niet met web appquote:
Ik heb niets gedaan hoor?quote:Op zondag 23 september 2012 18:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Alle Arsenal supporters weer naar RvP tweeten, begint nu wel triest te worden.
Die Amarikwa streept wel een hoop ballen achterin het net, bazenspitsje.quote:Op zondag 23 september 2012 18:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wie speelt het fijnst uit dit team?
Kandjiquote:Op zondag 23 september 2012 18:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die CF van je heb ik op de bank
kquote:Op zondag 23 september 2012 18:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die Amarikwa streept wel een hoop ballen achterin het net, bazenspitsje.
[..]
Kandji. Die CF is wel beest hoor, heel allround. Heb ook met die Colombiaanse spits gespeeld maar hij scoorde weinig dus maar even die Braziliaan aan het proberen.
Dat is helemaal niet jammerquote:Op zondag 23 september 2012 18:44 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Was ook nog een verdomd goede omhaal, jammer dat 'ie er niet in ging.
de fitness, morale, badges, kits, healings en goede spelersquote:Op zondag 23 september 2012 18:44 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Die CE methode moet ik dan alles uit die bronze pakjes voor 150 erop zetten? Of alleen de spelers?
Ik kan hem ook kopen. Weet niet of ik dat wel moet doenquote:Op zondag 23 september 2012 18:42 schreef Maver24 het volgende:
ik ga bijna if hernanes kopen. spannund !!!
Jij moet echt je accounts op goksites blokkenquote:Op zondag 23 september 2012 18:45 schreef Fuszy het volgende:
Godver, kut arsenal. Had alles tot nu toe goed en dan komen ze weer aan hoor
quote:Op zondag 23 september 2012 18:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij moet echt je accounts op goksites blokken
Ik durf het nog niet te zeggen, maar op City zetten was wel een risico hoorquote:Op zondag 23 september 2012 18:45 schreef Fuszy het volgende:
Ik weet hetquote:Op zondag 23 september 2012 18:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij moet echt je accounts op goksites blokken
Ik vind Arsenal ook kut, ik vond het toen RvP er nog speelde nog een beetje leuk maar nu niet meer.quote:Op zondag 23 september 2012 18:45 schreef Fuszy het volgende:
Kunnen de goede spelers niet voor meer verkocht worden dan?quote:Op zondag 23 september 2012 18:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de fitness, morale, badges, kits, healings en goede spelers
Ja is het ook, maar ik leef graag op het randjequote:Op zondag 23 september 2012 18:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik durf het nog niet te zeggen, maar op City zetten was wel een risico hoor
Er stond vandaag een goede post met hoeveel je ze moest erop zetten, maar ik kon hem niet vinden voor je.quote:Op zondag 23 september 2012 18:46 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Kunnen de goede spelers niet voor meer verkocht worden dan?![]()
Of snap ik het principe niet?
jawel. Hij bedoelt met goede spelers gewoon die net goed genoeg zijn om weg te krijgen. Echt goede spelers natuurlijk wel voor meerquote:Op zondag 23 september 2012 18:46 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Goede spelers voor meer inderdaad, vooral de spelers met veel pace en Engels.quote:Op zondag 23 september 2012 18:46 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
net op ea forum gevraagd. iemand zegt dat tie wel 80k kan wordenquote:Op zondag 23 september 2012 18:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik kan hem ook kopen. Weet niet of ik dat wel moet doen..
Goede spelers kunnen natuurlijk voor meer worden verkocht, maar de slechte/average spelers moet je voor 150c verkopen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:46 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon IF Gibbs kopen zodat ik nog wat geld overhouquote:Op zondag 23 september 2012 18:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
net op ea forum gevraagd. iemand zegt dat tie wel 80k kan worden
quote:Op zondag 23 september 2012 18:49 schreef DavidPSV het volgende:
Meer mensen met Eredivisie? Pics?
[ afbeelding ]
Tim's OP tip?quote:Op zondag 23 september 2012 18:51 schreef psychedelicate het volgende:
Na een klein half dagje alweer 30k winst dankzij Tim's gouden tip. En het is ook niet eens intensief of saai traden, gewoon om de 10 minuten een rondje van 1 minuut op de market maken en ondertussen gewoon iets anders doen. Bronze pack method lijkt me zo saaaaai.
Welke gouden tip?quote:Op zondag 23 september 2012 18:51 schreef psychedelicate het volgende:
Na een klein half dagje alweer 30k winst dankzij Tim's gouden tip. En het is ook niet eens intensief of saai traden, gewoon om de 10 minuten een rondje van 1 minuut op de market maken en ondertussen gewoon iets anders doen. Bronze pack method lijkt me zo saaaaai.
Welke tip?quote:Op zondag 23 september 2012 18:51 schreef psychedelicate het volgende:
Leuk is anders.quote:Op zondag 23 september 2012 18:53 schreef psychedelicate het volgende:
Die uit de OP, ja. Ik heb gewoon weer een underrated maar bijna essentiële speler opgezocht en daar handel ik in. Simpel, leuk en erg effectief.
Ja maar ik heb verlorenquote:Op zondag 23 september 2012 18:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Stuur maar door, doe ik het voor je.
Ik (NIF) Büttniquote:Op zondag 23 september 2012 18:54 schreef Thorb het volgende:
Bijna 10k, moet IF Gibbsy hebben in 433
Ik vind het leuk om te doen, elke keer als je een bargain ziet (en dat gebeurt erg vaak) krijg je zo'n kleine rush.quote:
Zeker niet verkeerd, ja ik was al aan het zoeken maar atm was hij er niet in 4321, nu hopelijk wel!quote:Op zondag 23 september 2012 18:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drost (LCM) is echt geweldig
Het is een bedroevende upgrade als ik die normale stats ziequote:Op zondag 23 september 2012 18:54 schreef Thorb het volgende:
Bijna 10k, moet IF Gibbsy hebben in 433
Van Persie en Xavi voor 30k opkopen, dat is leuk.quote:Op zondag 23 september 2012 18:55 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te doen, elke keer als je een bargain ziet krijg je zo'n kleine rush.
Op termijn moet er natuurlijk gewoon weer een IF Arsenal teampje komen, verder een goede investering en leuke speler. De upgrade is inderdaad wel erg matig en nog een aardig stukje slechter dan die van vorig jaarquote:Op zondag 23 september 2012 18:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is een bedroevende upgrade als ik die normale stats zie
Hmm dat is wel netjes, vooral voor de ps3 aangezien hij op xbox niet zo goedkoop te krijgen is.quote:
Op Xbox gewoon 16k bin.quote:Op zondag 23 september 2012 18:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm dat is wel netjes, vooral voor de ps3 aangezien hij op xbox niet zo goedkoop te krijgen is.
MIJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Toch maar Ticket gehaald????quote:Op zondag 23 september 2012 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Eerste wedstrijd was echt even wennen zeg. Tegen een 68 chem team, kwam 1-0 achter, maar vanuit het niets ging het lopen. Fer 2x, Lens en van Persie , 1-4 en de eerste stap op weg naar de 4e divisie is gezet
Ik heb hem dagen terug voor 3,6k gehaaldquote:Op zondag 23 september 2012 19:02 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Hoeveel is Castaignos 433 ongeveer waard op de 360?
Ja, 25 euro extra voor iets waar ik toch een jaar plezier van heb. In de kroeg of bij de hoeren is het sneller op toch?quote:
1.7k had ik hemquote:
Ik zeg ook niet dat hij goedkoper is ofzo, maar jij zei dat hij niet zo goedkoop te krijgen was terwijl je hem voor 1k meer dan die 14.5 al hebt.quote:Op zondag 23 september 2012 19:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is dan toch duurder of niet. Normaal is xbox ook nog stukje goedkoper dan ps3.
Best prima formatie jaquote:Op zondag 23 september 2012 19:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
moet ik zo even kijken geloof 4-5-1
Valt mee hoorquote:
De gele kaart was terecht.quote:Op zondag 23 september 2012 19:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Valt mee hoor
Strootman speelde echt goed.
Klopt, gewoon aanval eruit halen. Maar hij speelde echt goedquote:
Tweede helft deed hij het aardig. Eerste helft was hij echt niet goed.quote:Op zondag 23 september 2012 19:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Valt mee hoor
Strootman speelde echt goed.
Binnen een half uurquote:Op zondag 23 september 2012 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, 25 euro extra voor iets waar ik toch een jaar plezier van heb. In de kroeg of bij de hoeren is het sneller op toch?
Ik vond hem de hele wedstrijd goed spelen.quote:Op zondag 23 september 2012 19:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tweede helft deed hij het aardig. Eerste helft was hij echt niet goed.
Verwacht er nog niet te veel van zou ik zeggen, moet allemaal nog beetje opgang komen. Vorig jaar verkocht ik minimaal 20 items per keer, nu zijn het er 5 a 10.quote:Op zondag 23 september 2012 19:06 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Nou ik heb er redelijk wat op staan voor 150 bin, laat dat geld maar komen.
Speel je ook al FIFA 13, of 12?quote:Op zondag 23 september 2012 19:06 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Nou ik heb er redelijk wat op staan voor 150 bin, laat dat geld maar komen.
Ja, hij had iets gezegd dat hij vindt dat Toivonen bestraft moet worden voor die irritante overtredingen. Ik hoorde hem er niet over toen Fernandez een kopstoot gaf aan Marcelo, dus laat het dan ook aan de scheids over en niet gaan huilenquote:Op zondag 23 september 2012 19:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Koeman over Toivonen:''Irritant gedrag''. Bwhehe.
Zozo marcie, je bent op dreef.quote:Op zondag 23 september 2012 19:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, hij had iets gezegd dat hij vindt dat Toivonen bestraft moet worden voor die irritante overtredingen. Ik hoorde hem er niet over toen Fernandez een kopstoot gaf aan Marcelo, dus laat het dan ook aan de scheids over en niet gaan huilen
Jaquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 18:49 schreef DavidPSV het volgende:
Meer mensen met Eredivisie? Pics?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 september 2012 18:51 schreef psychedelicate het volgende:
Ze moeten alles gewoon achteraf op video beelden moeten kunnen doen. En dan geen gelul van : gele kaart kan niet omgezet worden.quote:Op zondag 23 september 2012 19:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, hij had iets gezegd dat hij vindt dat Toivonen bestraft moet worden voor die irritante overtredingen. Ik hoorde hem er niet over toen Fernandez een kopstoot gaf aan Marcelo, dus laat het dan ook aan de scheids over en niet gaan huilen
Wat is jouw methode danquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze moeten alles gewoon achteraf op video beelden moeten kunnen doen. En dan geen gelul van : gele kaart kan niet omgezet worden.
Inderdaad, een sport als rugby is daar zóooooo veel verder in.quote:Op zondag 23 september 2012 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze moeten alles gewoon achteraf op video beelden moeten kunnen doen. En dan geen gelul van : gele kaart kan niet omgezet worden.
Staat in de openingspostquote:
Wat is Tims gouden tipquote:
Heerlijk team! Ik heb nu nog iets van 4/5k, en ik denk dat ik er een silver team bij ga maken.. tips? FUThead kan ik niet mee overweg, en ben inspiratieloos..quote:Op zondag 23 september 2012 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kurto is wel echt de moeite waard op doel..doet het hier echt bizar goed. En Leugers op het middenveld is een baas.
Scoorde er daarnet nog eenquote:Op zondag 23 september 2012 19:15 schreef Tim86 het volgende:
Vraagje: meer mensen die echt veel moeite hebben met het scoren uit corners?
Scoorde in mijn eerste wedstrijd een corner goal, dus 1 op 1. Dat is niet slechtquote:Op zondag 23 september 2012 19:15 schreef Tim86 het volgende:
nee man die andere tip in de openingspost.quote:
Ik dacht al: wie kopt m in?quote:Op zondag 23 september 2012 19:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee man die andere tip in de openingspost.
Ja. Enige dat je hoeft te doen is zelf een goede speler uitzoeken.quote:Op zondag 23 september 2012 19:16 schreef marcie216 het volgende:
Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie. Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins.. niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Dit?
Die staan gewoon in beeld he, bij je squadquote:Op zondag 23 september 2012 19:19 schreef Der_Rudi het volgende:
Misschien dat ik hem gemist heb tijdens het voetbal kijken (sorry)
Maar is er al een lijstje met die manager taken?
Nee, met Bony in de spits lukt dat aardig!quote:Op zondag 23 september 2012 19:15 schreef Tim86 het volgende:
Ohquote:Op zondag 23 september 2012 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die staan gewoon in beeld he, bij je squad
Grafspeler in fifa 12quote:Op zondag 23 september 2012 19:21 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Busquets voor 3k gekocht, daar moet wel winst op te pakken zijn.
Komt goedquote:Op zondag 23 september 2012 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Enige dat je hoeft te doen is zelf een goede speler uitzoeken.
Ja, de managertaken zijn me al gelukt en pack al gehad... Maar als je R1 indrukt heb je ook nog uitlegtaken.... Maar deze wordt niet allemaal afgevinkt.... Hoe kan dat???quote:Op zondag 23 september 2012 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die staan gewoon in beeld he, bij je squad
Ach wat boeit het, 5k volgens UDB dus prima aankoopquote:
10k!?!?!!??!quote:Op zondag 23 september 2012 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach wat boeit het, 5k volgens UDB dus prima aankoop
Kaboul maar gehaald voordat hij 10k plus wordt
Ik heb geen cashmoney meerquote:Op zondag 23 september 2012 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach wat boeit het, 5k volgens UDB dus prima aankoop
Kaboul maar gehaald voordat hij 10k plus wordt
Wachten tot een mooi happy hour..quote:Op zondag 23 september 2012 19:24 schreef KrAlex het volgende:
Ik heb nog 25¤ PSN te goed over, ik wil packs openen
Ik heb hem even voor 5.5k opgepikt. Bedankt voor de tipquote:Op zondag 23 september 2012 19:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij begon bij 3 en zit ondertussen op 6k.
Ja is goed. Ligt er wel aan hoeveel want ik ben geen rijke taaaaattaquote:Op zondag 23 september 2012 19:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja kut zeg. Mag ik wat coiins van je lenen vriend?
Moet je even iemand zijn Ozil kopen krijg je 1500 terug!!!quote:Op zondag 23 september 2012 19:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja kut zeg. Mag ik wat coiins van je lenen vriend?
Heb je 5k? Dan krijg je 10k terug zsmquote:Op zondag 23 september 2012 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja is goed. Ligt er wel aan hoeveel want ik ben geen rijke taaaaatta
Gaat echt heeeel hard ja..spelers zijn ook mega rare ineens..silvers vooralquote:
Dat heb ik net aan. Zet er maar wat opquote:Op zondag 23 september 2012 19:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je 5k? Dan krijg je 10k terug zsm
Ik heb niet alles teruggelezen maar dit zal vast van SB zijnquote:Op zondag 23 september 2012 19:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Moet je even iemand zijn Ozil kopen krijg je 1500 terug!!!
Jep.quote:Op zondag 23 september 2012 19:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb niet alles teruggelezen maar dit zal vast van SB zijn
quote:Op zondag 23 september 2012 19:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Moet je even iemand zijn Ozil kopen krijg je 1500 terug!!!
Kloptquote:Op zondag 23 september 2012 19:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb niet alles teruggelezen maar dit zal vast van SB zijn
Ik zou een speler nemen van 20k waarde, en dan deze net zolang achterhouden tot hij 3 a 4k is gestegenquote:Op zondag 23 september 2012 19:27 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb 37k nu, wat kan ik nu het beste kopen, die prijzen stijgen nu en stijgen maar verder, weet het even niet meer
Ik adoreer jequote:Op zondag 23 september 2012 19:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat heb ik net aan. Zet er maar wat op
Hij is echt amper verbeterd tov zijn NIF...quote:Op zondag 23 september 2012 19:29 schreef Maver24 het volgende:
getver, een IF Hernanes voor 25k afgelopen, helemaal vergeten te bieden![]()
chrome://plugins/quote:
Even expres die squadnaam erbijquote:
Straks koopt hij de verkeerdequote:Op zondag 23 september 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Even expres die squadnaam erbij
Waarom zoveel besteden aan één speler waar je uiteindelijk dan maar 2k op pakt? Kan hij beter 20/30 goedkopere spelers kopen.quote:Op zondag 23 september 2012 19:29 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ik zou een speler nemen van 20k waarde, en dan deze net zolang achterhouden tot hij 3 a 4k is gestegen
Nooooobquote:Op zondag 23 september 2012 19:32 schreef Greenpeas het volgende:
Klote verdedigen in FIFA tegenwoord, do want FIFA11 verdedigen
Dat is elke IF die er nu uitgekomen isquote:Op zondag 23 september 2012 19:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij is echt amper verbeterd tov zijn NIF...
quote:Op zondag 23 september 2012 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
chrome://plugins/
Klik op details en dan de bovenste uitvinken
[ afbeelding ]
Oh, ja dat kan. Niet echt uitgebreid gekeken.quote:Op zondag 23 september 2012 19:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is elke IF die er nu uitgekomen is
Credits to Kevinquote:
Het is ook nog gewoon zo, dat maakt het nog veel makkelijker om winst te maken met bronze packsquote:Op zondag 23 september 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
Wat is deze!!! Bronze fitness kan je zo voor 300 verkopen
serieus?xbox ook ?quote:Op zondag 23 september 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
Met 400 heb je garantie dat je geen verliest maakt.quote:Op zondag 23 september 2012 19:35 schreef WhatsTheSecret het volgende:
moet ik eigenlijk die 400 of 750 packs kopen?
Nja ik ga uit van wel want op de xbox heb je weinig voor 200c. 1 pagina maar allemaal rond de 50e minuut. Ik denk dat je ze wel voor 300c kwijt kan.quote:
Team of Player?quote:Op zondag 23 september 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2012 19:39 schreef Toefjes het volgende:
en 2e wedstrijd met 6-0 gewonnenVan Persie is wel een echte held hoor. Team van de tegenstander was wel 70 chem, maar 10 goals in 2 wedstrijden is bemoedigend
ik krijg net 3k bij elkaarquote:Op zondag 23 september 2012 19:39 schreef Toefjes het volgende:
en 2e wedstrijd met 6-0 gewonnenVan Persie is wel een echte held hoor. Team van de tegenstander was wel 70 chem, maar 10 goals in 2 wedstrijden is bemoedigend
Ja, al zal dat wel met pijn in het hart gaan. Nu maar eens een sterke bank gaan kopen, want het moment dat ik moet gaan rouleren zal er helaas aan gaan komen. En ook maar de cheatengine eens onder het stof vandaan halen...quote:Op zondag 23 september 2012 19:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
En over een weekje of 2-3 voor >100k verkopen.
Er zijn idd veel te weinig silvers op de markt. Hopelijk komt er een TOTW met een bazige silver zodat iedereen packs gaat kopen.quote:Op zondag 23 september 2012 19:41 schreef detennismaster het volgende:
Wat is jullie mening over silvers die gaan flink zakken toch nog? Zeker omdat er nu zo weinig silvers op de markt zijn en de prijs nu dus hoog is.
Prijzen zijn nu echt veel te hoog in ieder geval..zie iemand als Duarte gewoon voor 5k gaanquote:Op zondag 23 september 2012 19:41 schreef detennismaster het volgende:
Wat is jullie mening over silvers die gaan flink zakken toch nog? Zeker omdat er nu zo weinig silvers op de markt zijn en de prijs nu dus hoog is.
meer ruimte in tradepile kopen, coin bonussen met fut kopen, virtual pro verbeteringen kopen.quote:Op zondag 23 september 2012 19:46 schreef Toefjes het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je de camera's nog niet in kunt stellen. Hou van een hoog zicht.
Wat is dat cijfer dat naast je level staat? er staat 2,655. Wat kun je daar mee?
Ow? klinkt goed. Hou ik dat wel voor virtual pro, zodat we met elkander ten strijde kunnen trekken in deze editiequote:Op zondag 23 september 2012 19:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
meer ruimte in tradepile kopen, coin bonussen met fut kopen, virtual pro verbeteringen kopen.
Dat zijn denk ik die EASFC punten waarmee je in die catalogus allemaal dingen kunt halen.quote:Op zondag 23 september 2012 19:46 schreef Toefjes het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je de camera's nog niet in kunt stellen. Hou van een hoog zicht.
Wat is dat cijfer dat naast je level staat? er staat 2,655. Wat kun je daar mee?
nicequote:Op zondag 23 september 2012 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow? klinkt goed. Hou ik dat wel voor virtual pro, zodat we met elkander ten strijde kunnen trekken in deze editie
Doe ik ook vaak ja.quote:Op zondag 23 september 2012 19:53 schreef dion_v_k het volgende:
1,9k betalen voor Kakuta puur omdat er zo'n eikel continu op de laatste seconde bleef bieden.
En weten dat er genoeg op staan voor 1,5 BIN
Wel thuisquote:Op zondag 23 september 2012 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Godver Ajax gaat volgende week verliezen
Heb er ook heel veel moeite mee, heb nu 4 losses en 6 winss. Heb nu 6x achter elkaar gewonnen na een hele slechte reeks. Emenike is echt een beest ongelovelijk!quote:Op zondag 23 september 2012 19:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben echt dramatisch slecht in deze Fifa zeg, mijn eerste wedstrijd met mijn gouden team won ik met 3-0, maar daarna alleen maar gelijke spelen en verliespartijen.
Ik kan totaal niet meer verdedigen.
Je krijgt nu ook wel betere tegenstander omdat het toch mensen zijn die de Season Pass halen, niet dat je daar vrolijker van wordtquote:Op zondag 23 september 2012 19:54 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben echt dramatisch slecht in deze Fifa zeg, mijn eerste wedstrijd met mijn gouden team won ik met 3-0, maar daarna alleen maar gelijke spelen en verliespartijen.
Show your team, please.quote:Op zondag 23 september 2012 19:55 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb er ook heel veel moeite mee, heb nu 4 losses en 6 winss. Heb nu 6x achter elkaar gewonnen na een hele slechte reeks. Emenike is echt een beest ongelovelijk!
Je moet echt veel vaker de tackle inzetten..met een beetje laf duwen kom je er niet meer. Voor mij ook flink wennen..ik gebruikte een handjevol sliding tackles max per wedstrijdquote:Op zondag 23 september 2012 19:54 schreef DutchSL het volgende:
hoe dat dan ?quote:Op zondag 23 september 2012 19:57 schreef Toefjes het volgende:
Op de PS3 kun je niet meer zoeken op 150c bin. Dat maakt de bronze pack methode wel wat lastiger. Al had ik wel een squad fitnes
Kan wel. Bij camera kun je zo'n balkje op 'custom' zetten waardoor je de balkjes 'zoom' en 'height' kan aanpassen.quote:Op zondag 23 september 2012 19:46 schreef Toefjes het volgende:
Gewoon wedstrijden spelen, weer een max van 2000 volgens mij. Net zoals die punten voor je level (zie vorig jaar)quote:Op zondag 23 september 2012 19:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
Hoe zit dat nu met de EAS punten(of hoe je het schrijft) Je kan daar allemaal tenues en celebrations mee kopen, maar hoe krijg je die punten?
Wow nice, je was toch opnieuw begonnen?quote:Op zondag 23 september 2012 19:57 schreef KrAlex het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stelt nog helemaal niks voor, maar win zo wel wedstrijden om match coins te verdienen.
ik heb er ook 2, Gustavo en Weidenfeller, zijn echt super goedquote:Op zondag 23 september 2012 19:59 schreef DutchSL het volgende:
Goedkoopste Gamberini in 4-2-2-2 is 1800c Ogbonna 3k..
Non shinies
Ja, heb vandaag mazzel gehad met die IF Gibbs, kwam uit dat pakje van die Manager Tasks. Die blijf ik voorlopig gebruiken. Heb vervolgens na iedere wedstrijd een spelertje opgepikt voor 500/600 coins. En af en toe wat handelen.quote:Op zondag 23 september 2012 19:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wow nice, je was toch opnieuw begonnen?
Knap zo snel hoor!
Ik heb er 11, maar Astori, Peluso, Pendienza, Ljajic zijn pauper slecht.quote:Op zondag 23 september 2012 20:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb er ook 2, Gustavo en Weidenfeller, zijn echt super goed
Wel meequote:Op zondag 23 september 2012 20:03 schreef BDIL het volgende:
Kaboul gevonden voor 2,5 k BINKan ik zeker voor 6k kwijt
150c?quote:Op zondag 23 september 2012 20:01 schreef Doublepain het volgende:
Bijna 9K door die 150c, fucking nice![]()
Kan zo weer Eto'o kopen
Over 2 dagen is hij sowieso 10kquote:Op zondag 23 september 2012 20:03 schreef BDIL het volgende:
Kaboul gevonden voor 2,5 k BINKan ik zeker voor 6k kwijt
CB van Spurs met iets van 77 pacequote:
www.cheatengine.orgquote:Op zondag 23 september 2012 20:07 schreef vandermar het volgende:
Ik ga zo ook maar weer even CE downloaden. Iemand de link voor mij? Even mijn eigen laptop pakken
oh die fransman,quote:Op zondag 23 september 2012 20:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
CB van Spurs met iets van 77 pace.
Hem heb ik gediscardquote:Op zondag 23 september 2012 20:10 schreef Thorb het volgende:
Cabaye ook bijvoorbeeld, eerst vond ik 2k wat te veel. Nu kost hij 4k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |