SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Ze vinden onze goaltune blijkbaar wel erg mooiquote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef Fuszy het volgende:
enige wat ik kan concluderen is dat psv een tyfus club is
Terecht verloren overigens, maar ik vind PSV een tyfus club. Altijd al gevonden. Supporters staan me niet aan, mentaliteit van een aantal spelers al helemaal niet.quote:
Zo, en nu weer normaal verderquote:Op zondag 23 september 2012 18:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ok. je hebt gelijk, maar soms ga ik idd te ver. het is gewoon omdat als ik ergens mee zit ik het direct zo wil (ik ben absoluut niet verwend, meer in de zin van als ik iets kan behalen ik alles op alles zet) en ik begrijp dat dat in een spelletje moeilijker is en vervelend voor jullie
Tegen Feyenoord is het wel lachen ja.quote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze vinden onze goaltune blijkbaar wel erg mooihet valt mij trouwens op dat veel clubs dat lopen te neuriën op de tribunes.
Goaltune? Die harde scheet?quote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze vinden onze goaltune blijkbaar wel erg mooihet valt mij trouwens op dat veel clubs dat lopen te neuriën op de tribunes.
Elke club doet dat. I will survive is natuurlijk ook de mooiste goaltune die er is!quote:Op zondag 23 september 2012 18:29 schreef zerokil het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord is het wel lachen ja.
Oke manquote:Op zondag 23 september 2012 18:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Terecht verloren overigens, maar ik vind PSV een tyfus club. Altijd al gevonden. Supporters staan me niet aan, mentaliteit van een aantal spelers al helemaal niet.
Primaquote:Op zondag 23 september 2012 18:30 schreef zerokil het volgende:
[..]
Oke man![]()
Daar in tegen vind ik Feyenoord wel gewoon een leuke club, qua supporters etc.
Taiwo >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Adrianoquote:Op zondag 23 september 2012 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
The best of FIFA 11/12
wat? een 88 rated vertonghenquote:Op zondag 23 september 2012 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
The best of FIFA 11/12
quote:Op zondag 23 september 2012 18:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Prima. Dat vind ik ook.
Kijk naar die spelers op het veld dan. Nu stond hij er niet maar een van Bommel. De smerigste die er rond loopt. Continu overtredingen gaan maken, hele tijd janken bij de scheidsrechter met meneer grindtegel. Die overtredingen begaat strootman ook de hele tijd (tweede helft was hij wel goed trouwens). Lens en Narsingh zijn zo arrogant als ik weet niet wat. Denk alsof ze boven de wet staan.
Toivonen is misschien nog wel de grootste mongool van allemaal. Hij heeft zo'n misselijkmakend karakterbah!
Voor de rest wel een aardig team denk ik.
rating*55 dacht ik. Ik zoek het even voor je opquote:Op zondag 23 september 2012 18:34 schreef DutchSL het volgende:
Weet iemand toevallig de discard value van een IF silver (ongeveer) ?
De TOTY, ik heb ook met hem gespeeld maar vond hem juist vreselijk, liep nooit achterin terwijl hij een verdediger isquote:
het is rating*70quote:Op zondag 23 september 2012 18:34 schreef DutchSL het volgende:
Weet iemand toevallig de discard value van een IF silver (ongeveer) ?
pics danquote:Op zondag 23 september 2012 18:37 schreef vandermar het volgende:
Ik heb alles verkocht in FUT12 met start prijs van 150
tering, wat een verlies gemaaktNu wel 2 bazige teams dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |