Die zijn al jaren overmoedig. Ook wat betreft jeugdopleiding bijvoorbeeld. Dat is hun ding.quote:Op zondag 23 september 2012 18:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, PSV moet Feyenoord elke wedstrijd wegvagen. Dat snap ik, dat snap jij, maar de Feyenoord fans zijn niet zo helder blijkbaar.
Gaat mij niet alleen om de score. Feyenoord zou veel meer weerstand moeten kunnen bieden dan de zaadpot die de nu op de mat hebben gelegdquote:Op zondag 23 september 2012 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, 2-0 had redelijk geweest. Nu met die keeper is het 3-0. Kan gewoon gebeuren.
Dat is toch wel het meest verrassende van vandaag.quote:Op zondag 23 september 2012 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
iig geen tegengoalBest knap bij PSV.
Want je wilt zeggen dat dat onterecht is wat betreft jeugdopleiding?quote:Op zondag 23 september 2012 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zijn al jaren overmoedig. Ook wat betreft jeugdopleiding bijvoorbeeld. Dat is hun ding.
Feyenoord schat ik toch hoger in dan Dnjepro, waar PSV kansloos van verloor. Maar dat was dan ook een ontzettend slechte wedstrijd.quote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In zoverre. Op papier zou dit niet zó makkelijk moeten zijn voor PSV.
Tja, zo goed zijn ze dus niet. Middenveld stelt op clasie na gewoon niks voor. En zelfs die speelde slecht. Dan heb je voorin Pelle en Verhoek lopen.. tja..quote:Op zondag 23 september 2012 18:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat mij niet alleen om de score. Feyenoord zou veel meer weerstand moeten kunnen bieden dan de zaadpot die de nu op de mat hebben gelegd.
Scherpe conclusie.quote:Op zondag 23 september 2012 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want je wilt zeggen dat dat onterecht is wat betreft jeugdopleiding?
quote:Op zondag 23 september 2012 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want je wilt zeggen dat dat onterecht is wat betreft jeugdopleiding?
Dat dus. Er werd gedaan alsof ze Europese toppers gingen opleiden.quote:Op zondag 23 september 2012 18:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]behalve BMI is het allemaal niet geweldig hoor.
Grappig dat juist die jeugdopleiding al jarenlang gewaardeerd wordt. Samen met Ajaxquote:
Grappig idd. Meer niet.quote:Op zondag 23 september 2012 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grappig dat juist die jeugdopleiding al jarenlang gewaardeerd wordt.
En door alle clubs geroemdquote:Op zondag 23 september 2012 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grappig dat juist die jeugdopleiding al jarenlang gewaardeerd wordt.
Ben je al weer blij met Dickie?quote:
Ze roepen het al jaren. Maar goed, geen boeiende discussie verder. Kan nog wel een paar jaar uitgesteld worden.quote:Op zondag 23 september 2012 18:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Momentopname conclusie dit. Dat moet je over meerdere jaren beoordelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |