Hoort er bij joh.quote:Op zondag 23 september 2012 18:14 schreef RensAjacied het volgende:
Feyenoorders die eerst leedvermaak hadden om Ajax vanmiddag
Hoop is de vader van de gedachte.quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zie alle polls en voorspellingen.
Nou, als ik het PSV topic las de laatste dagen was Feyenoord favoriet hoor. Ook de spelers van Feyenoord hebben dit goed aan gegeven in de media.quote:
Heel relevant hier op FOKquote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je de selecties al vergeleken?quote:Op zondag 23 september 2012 18:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou, als ik het PSV topic las de laatste dagen was Feyenoord favoriet hoor. Ook de spelers van Feyenoord hebben dit goed aan gegeven in de media.Dus gewoon erg knap van PSV dit
Waarom zouden de analisten hopen dat PSV verliest?quote:Op zondag 23 september 2012 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoop is de vader van de gedachte.
Maar PSV was wel degelijk favoriet.
Niet met gokken, PSV was daar zwaar favoriet.quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Feyenoord wordt enorm overschat. Geloof me; zo knap is dit niet.quote:Op zondag 23 september 2012 18:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou, als ik het PSV topic las de laatste dagen was Feyenoord favoriet hoor. Ook de spelers van Feyenoord hebben dit goed aan gegeven in de media.Dus gewoon erg knap van PSV dit
25 euro wegquote:Op zondag 23 september 2012 18:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet met gokken, PSV was daar zwaar favoriet.
Omdat ze ook een teringhekel aan PSV hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 18:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zouden de analisten hopen dat PSV verliest?
quote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat ze ook een teringhekel aan PSV hebben.
Och, dat is niet relevant volgens de Feyenoorders. Feyenoord was veruit favoriet, kreten gelezen als: "Gratis geld!"quote:Op zondag 23 september 2012 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je de selecties al vergeleken?
In zoverre. Op papier zou dit niet zó makkelijk moeten zijn voor PSV.quote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord wordt enorm overschat. Geloof me; zo knap is dit niet.
En dat is niet lullig bedoeld.
Omdat je Bruggink als analist hebt uitgenodigd.quote:Op zondag 23 september 2012 18:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zouden de analisten hopen dat PSV verliest?
Bij mij maar 10quote:
Awww, cute!quote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Och, dat is niet relevant volgens de Feyenoorders. Feyenoord was veruit favoriet, kreten gelezen als: "Gratis geld!"
Vergeet ook de spelers niet van Feyenoord, die zullen het toch zeker wel beter weten dan ik?![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik. FOK is niet heel objectief.quote:
Nee tuurlijk niet, PSV moet Feyenoord elke wedstrijd wegvagen. Dat snap ik, dat snap jij, maar de Feyenoord fans zijn niet zo helder blijkbaar.quote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord wordt enorm overschat. Geloof me; zo knap is dit niet.
En dat is niet lullig bedoeld.
Mwa, 2-0 had redelijk geweest. Nu met die keeper is het 3-0. Kan gewoon gebeuren.quote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In zoverre. Op papier zou dit niet zó makkelijk moeten zijn voor PSV.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |