Immers is gewoon heel matig en Leerdam is alleen verdedigend sterk, Clasie speelt ook heel ver terug. Er is geen creativiteit.quote:Op zondag 23 september 2012 17:21 schreef Merkie het volgende:
Eerste kwartier vond ik nog wel aardig. Het middenveld is niet meer het middenveld van vorig jaar, RIP.
Denk het ook, ja.quote:
Tijd voor Vilhena.quote:Op zondag 23 september 2012 17:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Immers is gewoon heel matig en Leerdam is alleen verdedigend sterk, Clasie speelt ook heel ver terug. Er is geen creativiteit.
Doe dan Fernandez erin. Cissé,quote:Op zondag 23 september 2012 17:32 schreef Toekito het volgende:
Pelle eruit Cissé erin en Tony voor Lex dan maak je een kans.
Eens. Al lang.quote:
Echt hčquote:Op zondag 23 september 2012 17:46 schreef Muto het volgende:
Ze moeten echt gaan kappen met die corners.
Of er op gaan oefenen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:46 schreef Muto het volgende:
Ze moeten echt gaan kappen met die corners.
Ola mag daarvandaan nooit schieten. Dan maakt het niet uit hoe klein die gast isquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 17:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ola mag daarvandaan nooit schieten. Dan maakt het niet uit hoe klein die gast is
Altijd gevaarlijk om van tevoren zulke uitspraken te doenquote:Op zondag 23 september 2012 17:53 schreef Nate-Diaz het volgende:
Voor de wedstrijd allemaal een grote mond over het spel van psv en dan zelf zo spelen
Boeiend.quote:Op zondag 23 september 2012 18:11 schreef nostra het volgende:
Bij 3-0 nog alleen maar Feyenoordpubliek te horen, wat een kansloos volk daar in Eindhoven.
Klopt, gefrustreerd.quote:
Nog niet genoeg om eindelijk geschorst te zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 18:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoeveel kaarten heb dat stuk miskoop nou?
Die was niet best, ik heb niet alles gezien maar hij gaf 1 goeie bal van de 10, ook Clasie viel me tegen trouwensquote:
Zelfde geldt voor bmi.quote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat is geen nieuws. Ik vind het spijtiger dat Clasie zijn normale nivo ook niet meer haalt.
Dan hebben ze iniedergeval nog 3 punten gewonnen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:19 schreef DaMart het volgende:
Toch wel zonde dat Feyenoord vooral van zichzelf verliest.
gewoon Achahbar en Vilhena een kans geven, je kan toch niet verder met Immers en Pelle, kom op zeg.quote:Op zondag 23 september 2012 18:23 schreef Haringkop het volgende:
Claise heeft gewoon moeite om ze niveau te halen omdat er brandhout om hem heen loopt. Je voorste linie zou in ervaring de belangrijkste linie moeten zijn (gebaseerd op leeftijd), maar bewijst keer op keer pure middelmaat te zijn..
ja Kongole bewijst dat Mathijjssen ook weer een overbodige aankoop is voor 3 jaar.quote:Op zondag 23 september 2012 18:26 schreef Nate-Diaz het volgende:
Achahbar Pelle
Tonny
Leerdam Mokotjo
Clasie
Nelom Bmi Kongolo Janmaat
Lamprou
Eigen jeugd eerst
En terecht, de kwaliteit van vorig seizoen is namelijk ook al een tijdje wegquote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef Slobeend het volgende:
Het wordt weer een matig seizoen. Bah, het gevoel van het goede vorige seizoen is helemaal weg.
Gewoon, laf, inspiratieloos en kut.quote:Op zondag 23 september 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonde hoor.
Kan iemand mij vertellen hoe Feijenoord speelde?
Mwa denk dat het wel goed komt. Hele aanval moet echt nog aan elkaar wennen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef Slobeend het volgende:
Het wordt weer een matig seizoen. Bah, het gevoel van het goede vorige seizoen is helemaal weg.
Je hebt teveel kwaliteit (noodgedwongen) in moeten leveren dat werd vandaag wel duidelijk.quote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef Slobeend het volgende:
Meest zinnige opmerking in dit topic.quote:
En nu hebben de PSV'ers een theekransje om het plezier over de uitspraken van Koeman eerder deze weekquote:Op zondag 23 september 2012 18:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gewoon, laf, inspiratieloos en kut.
Financieel onverantwoord. Weet neit hoeveel Drenthe dan wou hebben. Als het hoog salaris zou zijn, had je sowieso dat een Leerdammetje of else ook dat salaris zou vragen, niet?quote:Op zondag 23 september 2012 18:35 schreef WethouderHekking het volgende:
Hadden we achteraf toch niet beter Drenthe moeten nemen of toch financieel onverantwoord ?
Ook nog gewoon een miljoen voor aftikken ook, waardeloze aankoop. Die speelt volgend jaar gewoon weer in Den Haag.quote:
Waarom ze dit soort twijfelaars ook gelijk langdurige contracten geven is mij een raadsel. Niks geleerd van het verleden.quote:Op zondag 23 september 2012 18:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verhoek zit er ook totaal niet in, en als je dan hoort dat hij bij Twente niet mee kon, tja.. Afvragen hoeveel daar van waar is, maar toch..
Wel de enige Feyenoorder die op doel heeft geschoten in heel de tweede helft volgens mij.. Oh nee Immers ook.quote:
Ja, zou toch wel te veel onrust brengen, maar had hem wel graag weer terug gehad.quote:Op zondag 23 september 2012 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Financieel onverantwoord. Weet neit hoeveel Drenthe dan wou hebben. Als het hoog salaris zou zijn, had je sowieso dat een Leerdammetje of else ook dat salaris zou vragen, niet?
het is te hopen dat Immers niet de Luigi Bruins van Koeman wordtquote:Op zondag 23 september 2012 18:37 schreef elCholo het volgende:
Wat was Immers slecht vandaag zeg. Waarom die man de voorkeur krijgt boven Vilhena is mij echt een compleet raadsel.
En die Fernandez....
Mathijsen speelde goed.quote:Op zondag 23 september 2012 18:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tjah, Mathijsen tot 2015, Immers en Verhoek zelfs tot 2016.
Hoor je mij niks over zeggen, vond hem sowieso al goed spelen sinds hij bij Feyenoord is, ook tegen Heerenveen buiten zijn rode kaart. Alleen, waarom dan weer drie jaar en niet gewoon één of simpel twee jaar.quote:
Kan best, maar hij heeft al een rode kaart te pakken en is nu al geblesseerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang schraalhans keukenmeester is zal het wel behelpen bliijven.quote:Op zondag 23 september 2012 18:45 schreef eight het volgende:
dit gaat een vermoeiend seizoen worden...
Bakkal was in topwedstrijden ook ontzettend belangrijk.quote:Op zondag 23 september 2012 18:51 schreef StraatSoldaat het volgende:
El Ahmadi en Guidetti waren de succesfactoren van vorig seizoen
Ja die scoorde altijd op de juiste momentenquote:Op zondag 23 september 2012 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bakkal was in topwedstrijden ook ontzettend belangrijk.
'sommige scheidsrechters geven hem'quote:Op zondag 23 september 2012 18:55 schreef H.M.Murdock het volgende:
Ben benieuwd hoe Liesveld die overtreding in de zestien van Strootman heeft gezien in de eerste helft. Hij stond er toch met zijn neus bovenop.
Mathijssen, Verhoek, Immers en Pelle aantrekken is financieel onverantwoord, niet een speler van 25 die je nog kan verkopen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Financieel onverantwoord. Weet neit hoeveel Drenthe dan wou hebben. Als het hoog salaris zou zijn, had je sowieso dat een Leerdammetje of else ook dat salaris zou vragen, niet?
Echt wel, maar jij wil het niet zien en wil alleen maar populair doen met je PSV haatquote:Op zondag 23 september 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord is een pingel ontnomen merk ik nu, daar hoor je niemand over bij PSV of de Eredivisie Live.
En Toivonen had ook nog rood mogen krijgen hé met zijn walgelijk gedrag die onsportieve flikkerquote:Op zondag 23 september 2012 19:12 schreef H.M.Murdock het volgende:
Ach moet Immers hem eerst nog maken.
Fernandez ook voor die tackle van achter.quote:Op zondag 23 september 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Toivonen had ook nog rood mogen krijgen hé met zijn walgelijk gedrag die onsportieve flikker
Als je zoals vandaag speelt, heb je niet eens het recht om daarover te zeuren en te janken. Je speelt slecht. Punt.quote:Op zondag 23 september 2012 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord is een pingel ontnomen merk ik nu, daar hoor je niemand over bij PSV of de Eredivisie Live.
Fernandez wordt gezocht.quote:Op zondag 23 september 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fernandez ook voor die tackle van achter.
Nee hoor, dat was Nelom. Eh, Leerdam, of toch Nelom ?quote:Op zondag 23 september 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fernandez ook voor die tackle van achter.
Daar had hij rood voor kunnen hebben. Bovendien een onnodige tackle, waar vervolgens de 2-0 uit wordt gescoord. Je ziet van kilometersafstand aankomen dat hij er zo in gaat glijden.quote:
Die krijgt voor zijn irritante gedrag nog relatief weinig kaarten.quote:Op zondag 23 september 2012 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. Toivonen niet wil je zeggen
En dan ook nog commentaar van Reitsma erbij ja, het kon allemaal niet slechter vandaag.quote:Op zondag 23 september 2012 19:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was Nelom. Eh, Leerdam, of toch Nelom ?
Fernandez dus.
Natuurlijk, domme overtreding. Neem die opmerking niet zo serieus.quote:Op zondag 23 september 2012 19:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Daar had hij rood voor kunnen hebben. Bovendien een onnodige tackle, waar vervolgens de 2-0 uit wordt gescoord. Je ziet van kilometersafstand aankomen dat hij er zo in gaat glijden.
Pelle is gehuurd, Immers en Verhoek zijn ongeveer even oud als Drenthe.quote:Op zondag 23 september 2012 19:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
Mathijssen, Verhoek, Immers en Pelle aantrekken is financieel onverantwoord, niet een speler van 25 die je nog kan verkopen.
Mathijssen loopt van blessure naar blessure.
Cynisme, ik blijf er moeite meehouden zonder posticon.quote:Op zondag 23 september 2012 19:20 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Natuurlijk, domme overtreding. Neem die opmerking niet zo serieus.
die hebben geen kwaliteit. Ipv Mathijssen kan je ook niemand halen of max 1 jaar. Pelle kost ook 4-6 ton , kost dat zeker geen geld ?quote:Op zondag 23 september 2012 19:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Pelle is gehuurd, Immers en Verhoek zijn ongeveer even oud als Drenthe.
Maar in plaats van Mathijsen hadden we beter Moisander kunnen halen, of Kompany die is nog beter.
quote:Op zondag 23 september 2012 19:25 schreef H.M.Murdock het volgende:
Je vraagt je toch af wat de andere spelers verkeerd doen doordeweeks dat iemand als Immers bijna elke wedstrijd 90 minuten speelt.
Hij heet toch Tonny?quote:Op zondag 23 september 2012 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]QFT
Kom op Ronald, geef ons Tony
Bedoelde het niet zo maar ik zie heel veel hem Tony noemen, vroeg het mij gewoon af.quote:Op zondag 23 september 2012 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeetje, een N vergeten. Sorry vergeef mij
Je hebt gelijk, het is Tonny.quote:Op zondag 23 september 2012 19:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bedoelde het niet zo maar ik zie heel veel hem Tony noemen, vroeg het mij gewoon af.
En, ga je volgend jaar weer of toch maar niet?quote:Op zondag 23 september 2012 19:41 schreef Typisch het volgende:
Wat een kut pot. met die 3 rimboe sprinters voorin kreeg je in ieder geval kansen, daar was zelfs vandaag geen spraken van.
Zie ik dan wel weer.quote:Op zondag 23 september 2012 19:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En, ga je volgend jaar weer of toch maar niet?
Tonny speelde vrijdag tijdens het eerste partijtje op de training linksback.quote:Op zondag 23 september 2012 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]QFT
Kom op Ronald, geef ons Tony
Kun je nog blij zijn dat Vormer niet mee deed.quote:Op zondag 23 september 2012 20:03 schreef Caland het volgende:
Waardeloos weer.
Dit middenveld.
Immers en Leerdam en dan verwachten dat je voetbal krijgt op het middenveld
Tijd voor Tony.
Die had het niet slechter gedaan dan het kindsoldaat.quote:Op zondag 23 september 2012 20:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun je nog blij zijn dat Vormer niet mee deed.
Je hebt zeker nooit wat wedstrijden van ADO gezien afgelopen seizoenen? Hij gaat altijd als een mongool een duel in, niet normaal.quote:Op zondag 23 september 2012 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Immers stelt mij persoonlijk wel teleur. Heb hem lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar het lijkt erop dat het hem niet is. Vooral verbaasd over zijn totale gebrek aan intelligentie als je een duel in gaat. Dacht wel dat dat een kwaliteit van hem was.
Dat heb je wel, lul.quote:Feyenoord leed zondagmiddag een pijnlijke nederlaag tegen PSV. Ronald Koeman was na de wedstrijd niet tevreden over zijn middenveld, die volgens de oefenmeester niet in goede doen was. Lex Immers was zichtbaar verbaasd over die uitspraak. 'Zei Koeman dat ons middenveld niet in goede doen was? Volgens mij heb ik niet slecht gespeeld', zei de aanvallend ingestelde middenvelder van Feyenoord. 'Ik leed in de eerste helft maar twee keer balverlies. En in de tweede helft heb ik de buitenspelers drie keer weggestuurd', zo luidde de analyse van Immers.
PSV sloot met de winst op Feyenoord een slechte week uiteindelijk goed af. De ploeg van trainer Dick Advocaat verloor achtereenvolgens van FC Utrecht (Eredivisie) en Dnepr Dnepropetrovsk (Europa League), maar was vandaag toch een maatje te groot voor de Rotterdammers. 'Je zou verwachten dat PSV aangeslagen zou zijn, of minder fit, maar dat was niet zo. Of ik zelf 100% fit was. Ik was wel 200%.'
Ik wil niet als een wijsneus klinken, maar il hen voor het seizoen al gezegd dat Bakkal en El Ahmadi node gemist zouden worden en dat Trindade Vilhena beter zou kunnen spelen dan Vormer of Immers.quote:Op zondag 23 september 2012 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Die had het niet slechter gedaan dan het kindsoldaat.
Koeman heeft gewoon teveel vertrouwen erin dat dit middenveld gaat werken. Wil niet overkomen als een wijsneus, maar dat dit zo niet werkt roep ik al een tijdje.
Immers stelt mij persoonlijk wel teleur. Heb hem lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar het lijkt erop dat het hem niet is. Vooral verbaasd over zijn totale gebrek aan intelligentie als je een duel in gaat. Dacht wel dat dat een kwaliteit van hem was.
Ik kijk niet voor mijn lol naar Den Haag, nee. Maar dacht een tijdje dat het gewoon onwennigheid was. Maarja, met zo'n laf spel verdien je het ook gewoon niet. Ben na de 2-0 ook maar naar huis gegaan.quote:Op zondag 23 september 2012 20:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je hebt zeker nooit wat wedstrijden van ADO gezien afgelopen seizoenen? Hij gaat altijd als een mongool een duel in, niet normaal.
0 zelfkritiek he.quote:
Dat is wel een gedurfde uitspraak zeg.quote:Op zondag 23 september 2012 20:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil niet als een wijsneus klinken, maar il hen voor het seizoen al gezegd dat Bakkal en El Ahmadi node gemist zouden
quote:Op zondag 23 september 2012 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel een gedurfde uitspraak zeg.
Door HMF zeker..quote:Op zondag 23 september 2012 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er werd hier serieus beweerd dat Immers en Vormer beter waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel fan van Achahbar. Denk dat die op 10 zou kunnen renderen. Op dit moment beter dan op 9.quote:Op zondag 23 september 2012 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik word er schijt ziek van. Zeker omdat die lul gewoon Tonny in de weg staat.
Ik mis hem wel een beetje. Dm me even HMF.quote:
Ooit komt hij weer onder een proxy. Hij laat ons nooit alleen.quote:Op zondag 23 september 2012 20:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik mis hem wel een beetje. Dm me even HMF.
Feyenoord werd dan ook duidelijk een penalty ontnomen. Toivonen en Lens verdiende geelquote:Op zondag 23 september 2012 20:19 schreef Caland het volgende:
Wat is die Liesveld trouwens een ongelofelijke paardenlul zeg, bizar hoe verreweg de slechtste scheidsrechter van Nederland dit soort potjes krijgt.
Snap ook niet dat hij geen kans krijgt.quote:Op zondag 23 september 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
Wat is trouwens up met die Singh? Die lijkt mij de speler die iets van de kwaliteiten van El Ahmadi heeft/kan ontwikkelen. Vormer niet.
Niet fit.quote:Op zondag 23 september 2012 20:20 schreef Typisch het volgende:
Wat is trouwens up met die Singh? Die lijkt mij de speler die iets van de kwaliteiten van El Ahmadi heeft/kan ontwikkelen. Vormer niet.
Heb het nog niet teruggezien, maar dat van Pelle leek mij er ook wel een.quote:Op zondag 23 september 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord werd dan ook duidelijk een penalty ontnomen. Toivonen en Lens verdiende geel
Toen ik de samenvattingen @ NOS zat te kijken. (ik had die pot gemist) zag je duidelijk dat het een penalty was. Komt vast omdat Pelle veel te snel naar de grond ging steeds. Dat viel me althans op.quote:Op zondag 23 september 2012 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het nog niet teruggezien, maar dat van Pelle leek mij er ook wel een.
Verder wil ik hem ook niet de schuld geven, Maar ik verbaas me er telkens over hoe je zo slecht kan fluiten bij die Liesveld.
Doet Verheijen niks meer bij ons?quote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
Maarja, speel je dus tot de winterstop ofzo met een dwerg op doel en een extreem jong centrum. Dat wordt nog leuk.
plaatjes werken nietquote:Op zondag 23 september 2012 20:23 schreef Muto het volgende:
Nieuwe tussenstand.
Voorspelcompetitie Feijenoorders
Ik durf te zeggen dat een keeper die 10cm langer is (zeg maar Mulder), die goal van Toyboy (quote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
Maarja, speel je dus tot de winterstop ofzo met een dwerg op doel en een extreem jong centrum. Dat wordt nog leuk.
Denk het ook wel.quote:Op zondag 23 september 2012 20:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik durf te zeggen dat een keeper die 10cm langer is (zeg maar Mulder), die goal van Toyboy () er gewoon uitgeplukt had.
Liesveld est une mongol. Man loopt er maar een beetje voor spek en bonen bij. Geel voor Pelle en Strootman waren echt lachertjes.quote:Op zondag 23 september 2012 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het nog niet teruggezien, maar dat van Pelle leek mij er ook wel een.
Verder wil ik hem ook niet de schuld geven, Maar ik verbaas me er telkens over hoe je zo slecht kan fluiten bij die Liesveld.
Na dat jammeren van Strootman vond ik 'm wel terecht. Die gozer kan niets anders als er volgens hem 'onrecht' wordt aangedaanquote:Op zondag 23 september 2012 20:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Liesveld est une mongol. Man loopt er maar een beetje voor spek en bonen bij. Geel voor Pelle en Strootman waren echt lachertjes.
Klopt. Maar hij gaf geel voor de overtreding toch?quote:Op zondag 23 september 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na dat jammeren van Strootman vond ik 'm wel terecht. Die gozer kan niets anders als er volgens hem 'onrecht' wordt aangedaan
Zeg er niks over in het PSV-Topic, want dan doen ze alsof je een autist bentquote:Op zondag 23 september 2012 20:36 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk zou je voor dat doorlopen van Toiboy direct bij de aftrap ook gewoon rood moeten geven.
EL begint wel het schoothondje van PSV te worden, dat hands van Lens zat er volgens mij ook niet bij.quote:Op zondag 23 september 2012 20:39 schreef Caland het volgende:
Oh, dat penaltymoment zit niet eens in de samenvatting bij EL.
Rood is wat overdreven. Geel wel. Hij wil gewoon een signaal afgeven omdat Clasie voor de wedstrijd aan het smart mouthen was lijkt me.quote:Op zondag 23 september 2012 20:36 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk zou je voor dat doorlopen van Toiboy direct bij de aftrap ook gewoon rood moeten geven.
Doe eens niet. Anders maak ik een tr aan.quote:Op zondag 23 september 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg er niks over in het PSV-Topic, want dan doen ze alsof je een autist bent
Sorry Lansie.quote:Op zondag 23 september 2012 20:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens niet. Anders maak ik een tr aan.
Waarom? Bal is al 3 seconden weg, gaat vol door op het been. Mag van mij wel vaker rood worden gegeven voor dat soort debiele overtredingen.quote:
Was toch een duw?quote:Op zondag 23 september 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? Bal is al 3 seconden weg, gaat vol door op het been. Mag van mij wel vaker rood worden gegeven voor dat soort debiele overtredingen.
Probeert gewoon een ijsbeentje te geven, na fucking 3 seconden in de wedstrijd.quote:
Mij leek het een duw. Ach, als jij het zegt kan 't zo zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Probeert gewoon een ijsbeentje te geven, na fucking 3 seconden in de wedstrijd.
Hij duwt hem. Volgens mij echt om een signaal af te geven. Geel was terecht geweest. Rood was te zwaar geweest.quote:Op zondag 23 september 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? Bal is al 3 seconden weg, gaat vol door op het been. Mag van mij wel vaker rood worden gegeven voor dat soort debiele overtredingen.
'om een signaal af te geven'?quote:Op zondag 23 september 2012 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij duwt hem. Volgens mij echt om een signaal af te geven. Geel was terecht geweest. Rood was te zwaar geweest.
Een signaal afgeven.quote:Op zondag 23 september 2012 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij duwt hem. Volgens mij echt om een signaal af te geven. Geel was terecht geweest. Rood was te zwaar geweest.
Dit dus, was echt een belachelijke overtreding maar zeker geen rood. Al slaat dat signaal nergens op, het is gewoon een smerige speler. Zoveelste keer al dat hij dat doet.quote:Op zondag 23 september 2012 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een zwaar achterlijke overtreding. Ik durf te wedden dat als het andersom was, Strootman met z'n incestmuil en Toyboy allang 5 minuten aan het janken zouden geweest bij Liesveld.quote:Op zondag 23 september 2012 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Clasie was een beetje aan het smart mouthem voor de wedstrijd.quote:Op zondag 23 september 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'om een signaal af te geven'?
Whut?
Jij stond ernaast?quote:Op zondag 23 september 2012 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Clasie was een beetje aan het smart mouthem voor de wedstrijd.
Lichtelijk overdreven, maar ik snap de frustratie.quote:Op zondag 23 september 2012 20:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is een zwaar achterlijke overtreding. Ik durf te wedden dat als het andersom was, Strootman met z'n incestmuil en Toyboy allang 5 minuten aan het janken zouden geweest bij Liesveld.
Je weet dat het waar is.quote:Op zondag 23 september 2012 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lichtelijk overdreven, maar ik snap de frustratie.
Toffe kerel ben jij.quote:Op zondag 23 september 2012 20:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij stond ernaast?
En "smart mouthen".
Nou, spannend zeg.quote:Op zondag 23 september 2012 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Clasie was een beetje aan het smart mouthem voor de wedstrijd.
Maar daar door maakte Toiboy die overtreding. Dadelijk kom ik naar Leiden om te vechten met je hč.quote:
Kut man. Gebruik ik gvd ook een keer een Engelse term.quote:Op zondag 23 september 2012 20:47 schreef Caland het volgende:
Smart mouthen. Geen idee wat ik me daar dan weer bij voor moet stellen.
Om een signaal aan te geven.quote:Op zondag 23 september 2012 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar daar door maakte Toiboy die overtreding. Dadelijk kom ik naar Leiden om te vechten met je hč.
Ja, en volgens Lans geeft hij hem weer af. Wat is het nou?quote:
Niet dan Stylo?quote:
Nadat ik die TV Rijmond clipje zag, dan moet het wel zijn.quote:
Ik blijf lekker bij de kachel en uitjanken van het dramatische weekend.quote:Op zondag 23 september 2012 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar daar door maakte Toiboy die overtreding. Dadelijk kom ik naar Leiden om te vechten met je hč.
Vertrouwen tanken tegen alleen maar angstgegners van de laatste jaren.quote:Op zondag 23 september 2012 20:49 schreef Haringkop het volgende:
Tsja wordt zo wel een lang seizoen...onze 'versterkingen' zijn gewoon te slecht. Immers heeft geen actie naar voren. Vind dan nog aardig dattie heb gevoetbaldDie omar moet ook kennelijk op de training nog slechter zijn dan dat we van hem gezien hebben tegen bv. Vitesse..
Het niet goed anticiperen op de vrijgekomen gaten van de vertrekkende spelers gaat ons nog veel punten kosten. Als we dan ook de vrij en matthijsen missen wordt het gewoon heel moeilijk.
Hopelijk kunnen we de komende weken vertrouwen tanken...
quote:Op zondag 23 september 2012 20:55 schreef Haringkop het volgende:
Ik wilde nog een beetje positief afsluiten..hmm
Lepra Woensel.quote:Op zondag 23 september 2012 21:25 schreef jakees het volgende:
De enige die nog goed speelde was BMI en die Kongolo heeft ook wel wat dat zie je nu al. De rest was bagger. Clasie ook drama en die dwerg op doel die kan er niets van. Alle corners zijn gevaarlijk, duikt de verkeerde kant op en slaat een bal verkeerd het veld in.
Weet iemand waar die rechterhand van Wijnaldum op doelde? die linkerhand is "Westside" maar die linker 2 vingers?
quote:Op zondag 23 september 2012 21:01 schreef elCholo het volgende:
[..]Whehehe kut was het iig wel vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#12 is not for sale!
quote:Op zondag 23 september 2012 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
WethouderHekking, over dat Drenthe met zijn eventuele hoge salaris... kom toevallig net een mooi voorbeeld tegenJa, ook vrij dom van Zenit. Dat soort zaken zorgt voor een slechte sfeer en zeker sinds het laatste EK weten we dat dat niet echt goed is voor de prestaties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met Drenthe is niet eens gesproken over salaris. Hij zal echt niet meer gaan verdienen dan Mathijssen bv.quote:Op zondag 23 september 2012 22:05 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, ook vrij dom van Zenit. Dat soort zaken zorgt voor een slechte sfeer en zeker sinds het laatste EK weten we dat dat niet echt goed is voor de prestaties.
Mij Immers. Die maakt echt 4 van de 5 keer de verkeerde keuze. Eigenlijk is de 1-0 ook aan 'm te danken, met die slappe sliding poging.quote:Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef DonRaja het volgende:
Maar Verhoek is me nog het meest tegengevallen vandaag.
Kongolo vond ik ook wel oke.quote:Op zondag 23 september 2012 22:44 schreef DonRaja het volgende:
Kolere wat is die Pelle slecht... Maar Verhoek is me nog het meest tegengevallen vandaag.
Ach, eigenlijk was het op BMI na allemaal ruk.
Immers viel me na de afgelopen wedstrijden niet tegen, ik ken inmiddels zijn niveau. Ik had nog hoop voor Verhoek...quote:Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Mij Immers. Die maakt echt 4 van de 5 keer de verkeerde keuze. Eigenlijk is de 1-0 ook aan 'm te danken, met die slappe sliding poging.
Pelle voor mij niet, verder eens.quote:Op zondag 23 september 2012 22:49 schreef Merkie het volgende:
Kongolo, BMI, Clasie, Pelle (ja) en Janmaat waren de enigen die redelijk waren.
Clasie en Pelle ok? Dan heb ik echt de verkeerde wedstrijd gezien...quote:Op zondag 23 september 2012 22:49 schreef Merkie het volgende:
Kongolo, BMI, Clasie, Pelle (ja) en Janmaat waren de enigen die redelijk waren.
Vind een slechte Clasie nog ok spelen, maar misschien heeft dat meer te maken met de rest van het team.quote:Op zondag 23 september 2012 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Clasie en Pelle ok? Dan heb ik echt de verkeerde wedstrijd gezien...
Kongolo en Janmaat waren inderdaad wel ok.
quote:Mathijsen vermoedelijk weken uitgeschakeld
Feyenoord beleeft vooralsnog weinig plezier aan Joris Mathijsen. De verdediger viel zondag in het competitieduel met PSV (3-0) uit met een hamstringblessure en is lang uitgeschakeld. Mathijsen heeft een scheurtje in zijn hamstring opgelopen. Een MRI-scan moet maandag meer duidelijkheid geven, maar naar verwachting is Feyenoord de verdediger vier tot zes weken kwijt.
Ook Ronald Koeman verwacht voorlopig niet te kunnen beschikken over Mathijsen. "Het ziet er niet goed uit. Waarschijnlijk heeft hij een scheurtje", zei de trainer. "Dan zijn we hem dus wel een poosje kwijt."
Mathijsen raakte kort voor rust geblesseerd. Hij greep na een sprintje naar de achterkant van zijn bovenbeen en gebaarde meteen naar de kant dat hij niet verder kon spelen. Mathijsen werd in Eindhoven centraal achterin vervangen door Terence Kongolo.
Hij is juist zo goed doordat hij extra kwaliteiten heeft. Als zijn passes niet aankomen en hij het spel niet snel kan verplaatsen/verdelen, is het op z'n best een nuttige spelerquote:Op zondag 23 september 2012 23:00 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Vind een slechte Clasie nog ok spelen, maar misschien heeft dat meer te maken met de rest van het team.
Nou ja De Vrij is binnenkort weer terug, Kongolo maar tijdelijk als stand in.quote:
Typisch trainers die vertrouwen houden in hun eigen aankopen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nou ja De Vrij is binnenkort weer terug, Kongolo maar tijdelijk als stand in.
Ik vraag mij af hoe slecht de anderen wel niet moeten trainen aangezien hij Immers laat staan.
Zelfs deze man was beter geweest dan Immers.twitter:KJansen7 twitterde op zondag 23-09-2012 om 23:00:30Eriksen niet gezien vandaag hoor ik bij Studio Voetbal.. Altijd leuk om te horen als dat je directe tegenstander was. Slaap lekker x reageer retweet
Die hebben we toch aan ADO cadeau gedaan samen met een paar ton voor Lexie?quote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef Caland het volgende:
Zelfs deze man was beter geweest dan Immers.twitter:KJansen7 twitterde op zondag 23-09-2012 om 23:00:30Eriksen niet gezien vandaag hoor ik bij Studio Voetbal.. Altijd leuk om te horen als dat je directe tegenstander was. Slaap lekker x reageer retweet
Eens. De keren dat je druk ging zetten wisten ze het niet meer daar achterin. Had veel meer gebruik van gemaakt moeten worden. Maar het bleef bij lafjes voetbal.quote:Op maandag 24 september 2012 00:05 schreef Buitendam het volgende:
Ik vond het ook een ontzettende kuttactiek van Koeman. Dit PSV moet je verrassen, komt ie met dit team aanzetten...
klopt.quote:Op zondag 23 september 2012 23:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die hebben we toch aan ADO cadeau gedaan samen met een paar ton voor Lexie?
De Vrij ook... contract ontbinden dan maar.quote:Op maandag 24 september 2012 00:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
blessuregevoelig, wordt nog een lange 3 jaar.
bronquote:Vormer, Immers en Verhoek zitten uitstekende jeugd Feyenoord in de weg
En dus wonnen ze gemakkelijk en hebben de warhoofden die zachtjes om het hoofd van Dick Advocaat begonnen te roepen even niets meer te zeggen. Dat vind ik aan die nederlaag voor Feyenoord dan nog het enige leuke. Want hoe dwaas kun je zijn om na vijf wedstrijden een trainer ter discussie te stellen over iets dat al een paar jaar niet goed zit bij PSV?
In Rotterdam hoorde je de afgelopen dagen enig optimisme over de wedstrijd uit tegen PSV. Dat gevoel is iedereen daar gegund, maar erg realistisch was het niet om te denken dat Feyenoord wel eens van PSV zou gaan winnen.
Uiteraard is PSV niet in beste doen. Die wedstrijd doordeweeks in Oekraďne was verschrikkelijk, niet om aan te zien en ontluisterend. Echt om te huilen bijna zo slecht. Mijn kampioenskandidaat liet zich vernederen door een zeer matig elftal. Maar uit die wedstrijd zou ook de kracht gehaald worden om in ieder geval van Feyenoord te kunnen winnen.
Daar was niet zo veel kracht voor nodig trouwens. En dus wonnen ze gemakkelijk en hebben de warhoofden die zachtjes om het hoofd van Dick Advocaat begonnen te roepen even niets meer te zeggen. Dat vind ik aan die nederlaag voor Feyenoord dan nog het enige leuke. Want hoe dwaas kun je zijn om na vijf wedstrijden een trainer ter discussie te stellen over iets dat al een paar jaar niet goed zit bij PSV?
Maar laten we het eens over Feyenoord hebben. Waarom was mijn gevoel voor gistermiddag niet goed? Vanwege het gedrag van Feyenoord op de transfermarkt. Er is een heel regiment spelers aangetrokken van wie de club nou niet bepaald beter is geworden. Middelmaat gewoon waarmee ze nu opgescheept zitten. Oké, Janmaat kan wel wat worden, de komst van Mathijsen begrijp ik nog een béétje en het aantrekken van Pellč vind ik niet verkeerd.
Maar Vormer, Goossens, Immers, Verhoek, Te Vrede en noem ze allemaal maar op, ze zitten de uitstekende jeugd van Feyenoord nu gewoon in de weg. Het effect daarvan gaat verder dan een keer met 3-0 verliezen van PSV. Al die aankoopjes moeten ook spelen anders krijg je een hoop heibel met zo veel nieuwelingen in je groep.
Dus speelt Schaken in Eindhoven ineens op links omdat Verhoek op rechts aan de bak moet. Daardoor verlies je de vastigheid die je vorig seizoen wel in je spel had. Ik zou slechts geld uitgegeven hebben aan een reservekeeper en aan een spits. De rest was niet meteen nodig. Ze hebben toch Leerdam, Kongolo, Tonny Vilhena, Clasie? Met die gasten erbij eindigde Feyenoord vorig seizoen als tweede.
Nu er een heel peloton matige gasten bijgekomen is, wordt het veel te rumoerig in de selectie. Ik mis een vast eerste elftal dat ondanks het vertrek van een aantal belangrijke spelers best te maken was geweest zonder al die zogenaamde versterkingen. Ze hebben zich bang laten maken maar hadden moeten blijven steunen op de aanvoer uit Varkenoord.
Nu wordt het groeiproces van de jonkies verstoord. En daarbij: welk verlies was nou onoverkomelijk? Guidetti vooral en ook wel El Ahmadi. Voor de rest stonden vervangers klaar, die vorig seizoen al bijna ingespeeld waren. Ik hoop dat Ronald Koeman na gisteren vooral gaat studeren op een nieuw vast elftal.
Want de eredivisie heeft opnieuw een sterk Feyenoord nodig om aantrekkelijk te blijven. We kunnen toch niet met zijn allen alleen maar op FC Twente blijven rekenen? De rest, inclusief Feyenoord, moet gauw proberen aan te sluiten.
Verhoek vind ik niet, maar over Immers en Vormer heeft hij natuurlijk deels gelijk.quote:
Alleen door Verhoek op te stellen moet je Schaken op links doen en dat is zonde.quote:Op maandag 24 september 2012 09:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Verhoek vind ik niet, maar over Immers en Vormer heeft hij natuurlijk deels gelijk.
Eens.quote:Op maandag 24 september 2012 10:28 schreef Caland het volgende:
En buiten dat zijn er ook gewoon een speler of 8 vertrokken. Als je dan alles weer op de jeugd gaat gooien krijg je een Mario Been seizoen. Want ook die jongens gaan het team niet dragen.
Natuurlijk moest je de breedte verstrekken, maar de plekken die we echt moest opvullen kwamen er niet.quote:Op maandag 24 september 2012 10:28 schreef Caland het volgende:
En buiten dat zijn er ook gewoon een speler of 8 vertrokken. Als je dan alles weer op de jeugd gaat gooien krijg je een Mario Been seizoen. Want ook die jongens gaan het team niet dragen.
Daar moet de discussie ook eerder liggen, ja. Maar wat Willem van Hanegem roept vind ik te makkelijk.quote:Op maandag 24 september 2012 10:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Natuurlijk moest je de breedte verstrekken, maar de plekken die we echt moest opvullen kwamen er niet.
Meteen was heel het budget aan transfermiddelen opgemaakt aan een matige voetballer als Immers, dat gaat er bij mij niet in. Evenals dat je een speler huurt van City en dat geen directe versterking blijkt te zijn.
Spits en linksbuiten bedoel je? Weet je wat een godsvermogen dat kost?quote:Op maandag 24 september 2012 10:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Natuurlijk moest je de breedte verstrekken, maar de plekken die we echt moest opvullen kwamen er niet.
Immers was geen onlogische aankoop. Deed precies de kwaliteiten vullen die Bakkal ontbeerde, namelijk gaten dichtlopen. Stond de eerste wedstrijden ook STEEDS op de goede plek. Als hij dan het geluk had gehad wél te scoren tegen Kiev (uit), Kiev (thuis) en Utrecht (uit) is het een volksheld in wording.quote:Meteen was heel het budget aan transfermiddelen opgemaakt aan een matige voetballer als Immers, dat gaat er bij mij niet in. Evenals dat je een speler huurt van City en dat geen directe versterking blijkt te zijn.
Dat laatste vind ik nog het meest opmerkelijke, als je een speler huurt doe dat dan voor de basis.quote:Op maandag 24 september 2012 10:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Meteen was heel het budget aan transfermiddelen opgemaakt aan een matige voetballer als Immers, dat gaat er bij mij niet in. Evenals dat je een speler huurt van City en dat geen directe versterking blijkt te zijn.
Dat laat zien dat Guidetti vorig seizoen een gok was die heel goed uitpakte, met gokken kan je niet altijd winnenquote:Op maandag 24 september 2012 10:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik nog het meest opmerkelijke, als je een speler huurt doe dat dan voor de basis.
Elabdellaoui kan onmogelijk slechter zijn dan Cissé of Schaken op links. Is gewoon fysiek nog niet 100% als gevolg van ziekte en de ramadan.quote:Op maandag 24 september 2012 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat laat zien dat Guidetti vorig seizoen een gok was die heel goed uitpakte, met gokken kan je niet altijd winnen
Ik zeg ook niet dat het een makkelijke opgave is. Maar als je je budget zo de plomp in pleurt voor Immers, wordt het niet makkelijker. Collega's van mij hebben scc voor Ado, die liggen nog in een deuk dat ze voor Immers 9 ton kregen.quote:Op maandag 24 september 2012 10:37 schreef GuidettiFR het volgende:
[..]
Spits en linksbuiten bedoel je? Weet je wat een godsvermogen dat kost?
Geen keeper erbij is trouwens wel een faal.
[..]
Immers was geen onlogische aankoop. Deed precies de kwaliteiten vullen die Bakkal ontbeerde, namelijk gaten dichtlopen. Stond de eerste wedstrijden ook STEEDS op de goede plek. Als hij dan het geluk had gehad wél te scoren tegen Kiev (uit), Kiev (thuis) en Utrecht (uit) is het een volksheld in wording.
Voetbal is heel relatief wat dat aangaat.
Ik had gisteren toch graag of Cissé of Elabdellauoui aan het werk gezien. Perez had in zijn analyse vooraf al gelijk dat PSV ver van de goal zou gaan spelen, dan zouden juist dat soort spelers eerder het verschil kunnen maken.quote:Op maandag 24 september 2012 10:39 schreef GuidettiFR het volgende:
[..]
Elabdellaoui kan onmogelijk slechter zijn dan Cissé of Schaken op links. Is gewoon fysiek nog niet 100% als gevolg van ziekte en de ramadan.
Nogmaals, Immers wordt echt belachelijk overschat hier. Wie wil je er dan neerzetten. Tonny? Slim, die hoort helemaal niet op de 10. Dat hij er uit de voeten kan is een ander verhaal.quote:Op maandag 24 september 2012 10:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een makkelijke opgave is. Maar als je je budget zo de plomp in pleurt voor Immers, wordt het niet makkelijker. Collega's van mij hebben scc voor Ado, die liggen nog in een deuk dat ze voor Immers 9 ton kregen.
Beter kijken. Verovert de bal echt krankzinnig veel vaker dan Bakkal. Is dan wel weer slordig in de doorpassing.quote:Het feit dat hij juist niet scoorde zegt iets over zijn kwaliteiten. Evenals dat zijn balbehandeling veels te traag en hij te laat ruimtes opmerkt. En hij is helemaal geen loper zo als overal beweert wordt, Immers stond/staat er ook gewoon om bekend zijn momenten af te wachten...iets dat Bakkel ook altijd al deed. Het is echt een misvatting dat mensen denken dat Immers altijd de plaggen uit het veld liep.
Dat zeg ik toch ook? Elabdellaoui wordt nu al afschreven.quote:Op maandag 24 september 2012 10:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik had gisteren toch graag of Cissé of Elabdellauoui aan het werk gezien. Perez had in zijn analyse vooraf al gelijk dat PSV ver van de goal zou gaan spelen, dan zouden juist dat soort spelers eerder het verschil kunnen maken.
Je wil nu Pelle, onze enige 'echte' spits, op 10 zetten? Goed idee... Wie zet je dan op spits? Schaken. Ja dat is garantie voor succes.quote:Op maandag 24 september 2012 10:46 schreef Haringkop het volgende:
Meer lopen dan Bakkel is ook geen kunst. Immers speelt als meest doorgeschoven middenvelder, dan moet je creatief zijn en in de kleine ruimte kunnen voetballen. Dat beheerst hij gewoon niet. Ik roep ook niet meteen dat Vilhena daar moet spelen. Desnoods laat je Pellč iets zaken en kies je daarom heen voor Schaken en ? Tsjah vul maar in.
Zet Vilhena op de plek van Leerdam en het wordt allemaal ruimtelijker.quote:Ik heb wel genoeg gezien van Immers. Het gaat niet alleen om die momenten dat hij wel voor de goal en in de positie komt, maar veel meer om de momenten dat hij juist niet de ruimte ziet, niet de techniek heeft om iets creatiefs te doen. En stropen gewoon teveel aanvallen bij zijn beperkte kwaliteiten, helaas.
Had vorige week wat dagen rust gehad van Koeman. Zal dus nog niet helemaal fit zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 10:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is Singh geblesseerd of gewoon gepasseerd? Kreeg in de voorbereiding nog wel wat speeltijd..
Je kan ook kiezen voor een variant zonder aanvallende middenvelder. Gewoon 3 man op een rij en 3 aanvallers er voor. Een 10 is geen vereiste voor succes. Uit tegen Twente speelde we ook met Clasie, El Ahmadi en Vilhena, zelfs een van onze beste wedstrijden..quote:Op maandag 24 september 2012 10:51 schreef GuidettiFR het volgende:
[..]
Je wil nu Pelle, onze enige 'echte' spits, op 10 zetten? Goed idee... Wie zet je dan op spits? Schaken. Ja dat is garantie voor succes.
Nee jongen, Immers is onze enige 10 en een goedkopere 10 was niet te vinden met enigszins kwaliteiten. Ja, Schöne.
[..]
Zet Vilhena op de plek van Leerdam en het wordt allemaal ruimtelijker.
Vilhena speelde daar als 10.quote:Op maandag 24 september 2012 10:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je kan ook kiezen voor een variant zonder aanvallen de middenvelder. Gewoon 3 man op een rij en 3 aanvallers er voor. Een 10 is geen vereiste voor succes. Uit tegen Twente speelde we ook met Clasie, El Ahmadi en Vilhena, zelfs een voor onze beste wedstrijden..
Nog meer wijzigingen in het elftal aanbrengen wel?quote:Nu vasthouden aan Immers voegt gewoon niets toe aan het geheel.
Eens, maar dan zonder Immersquote:Op maandag 24 september 2012 10:54 schreef GuidettiFR het volgende:
Je gaat toch niet Singh erin gooien als je Vilhena hebt jongens...
Beste opstelling die we zonder blessures hebben IMHO:
Muldert
Janmaat Vrij Mathijssen BMI
Vilhena Immers Clasie
Schaken Pellč Elabdellaoui
Op zo'n moment krijgt Clasie ook meer ruimte. Ik heb overigens het idee dat hij al langere tijd stiekem met pijntjes rondloopt.
Clasie mag ook blijven. Etc.quote:Op maandag 24 september 2012 10:59 schreef DonRaja het volgende:
Flikker al die klojo's eruit en zet de A1 erin, met BMI als aanvoerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |