Omdat jij op mannen valtquote:Op zondag 23 september 2012 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo voor mij neer?
Probeer Esprit? Webshop wellicht? Die hebben altijd dat soort modellen.
Dat lijkt me niet zo'n strak plan als je al lam bentquote:Op zondag 23 september 2012 15:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hartjes galore mawfakkaaaaa's
even mijn hoofd tegen de muur bonken, brb :$
Ik ben biseksueel.quote:Op zondag 23 september 2012 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat jij op mannen valt
Hmm goeie, die heb ik nog niet gehad.
Ja oke, maar dan val je dus óók op mannen, dat doet Rokje naar mijn weten niet.quote:Op zondag 23 september 2012 15:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben biseksueel.![]()
Als je even googled kan je misschien ook nog kortingscodes vinden. Of vipmember worden.
Nee, ik val op mannen én vrouwen. Rokje valt alleen op mij.quote:Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan val je dus óók op mannen, dat doet Rokje naar mijn weten niet.
soms moet t even gebeurenquote:Op zondag 23 september 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n strak plan als je al lam bent
kloptquote:Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan val je dus óók op mannen, dat doet Rokje naar mijn weten niet.
Moet wel goeie korting zijn wil ik die jas halen
klopt.. mag ik aan je teen likken?quote:Op zondag 23 september 2012 15:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik val op mannen én vrouwen. Rokje valt alleen op mij.
Nee.quote:Op zondag 23 september 2012 15:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
soms moet t even gebeuren
[..]
klopt
[..]
klopt.. mag ik aan je teen likken?
Ja dat zeg ik, ook. Daarmee zeg ik dus dat je op mannen en vrouwen valtquote:Op zondag 23 september 2012 15:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik val op mannen én vrouwen. Rokje valt alleen op mij.
Band al geplakt?quote:Op zondag 23 september 2012 15:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
soms moet t even gebeuren
Ik wist hetquote:klopt
Oeh oeh, net als mosselen?quote:Op zondag 23 september 2012 15:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het was ook een synoniem :$
nee.. ik kan geen lek vinden, dus ff kijken hoe t nu gaat.. miss wassie gewoon leegquote:Op zondag 23 september 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, ook. Daarmee zeg ik dus dat je op mannen en vrouwen valt
[..]
Band al geplakt?
[..]
Ik wist het
zijn niet alleen mannen tho, maar eensquote:Op zondag 23 september 2012 15:30 schreef Tamashii het volgende:
Zucht. Als je werk zoekt en er is weinig, dan ga je toch geen fucking prioriteiten stellen. Ik begrijp soms écht niks van mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Doe ik ook hoor als ik geen werk zou hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 15:30 schreef Tamashii het volgende:
Zucht. Als je werk zoekt en er is weinig, dan ga je toch geen fucking prioriteiten stellen. Ik begrijp soms écht niks van mannen.
Ik hoop voor je dat dat het is. Vrouwen die banden kunnen plakkenquote:Op zondag 23 september 2012 15:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee.. ik kan geen lek vinden, dus ff kijken hoe t nu gaat.. miss wassie gewoon leeg
Hallon Knetter, lekker gedoucht ?quote:Op zondag 23 september 2012 15:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga geen winterjas kopen.. mijn oude moet het maar doen.. en hopen dat die zolang volhoudt
ik duim voor jou en je winterjasquote:Op zondag 23 september 2012 15:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga geen winterjas kopen.. mijn oude moet het maar doen.. en hopen dat die zolang volhoudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |