Omdat jij op mannen valtquote:Op zondag 23 september 2012 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo voor mij neer?
Probeer Esprit? Webshop wellicht? Die hebben altijd dat soort modellen.
Dat lijkt me niet zo'n strak plan als je al lam bentquote:Op zondag 23 september 2012 15:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hartjes galore mawfakkaaaaa's
even mijn hoofd tegen de muur bonken, brb :$
Ik ben biseksueel.quote:Op zondag 23 september 2012 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat jij op mannen valt
Hmm goeie, die heb ik nog niet gehad.
Ja oke, maar dan val je dus óók op mannen, dat doet Rokje naar mijn weten niet.quote:Op zondag 23 september 2012 15:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben biseksueel.![]()
Als je even googled kan je misschien ook nog kortingscodes vinden. Of vipmember worden.
Nee, ik val op mannen én vrouwen. Rokje valt alleen op mij.quote:Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan val je dus óók op mannen, dat doet Rokje naar mijn weten niet.
soms moet t even gebeurenquote:Op zondag 23 september 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n strak plan als je al lam bent
kloptquote:Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan val je dus óók op mannen, dat doet Rokje naar mijn weten niet.
Moet wel goeie korting zijn wil ik die jas halen
klopt.. mag ik aan je teen likken?quote:Op zondag 23 september 2012 15:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik val op mannen én vrouwen. Rokje valt alleen op mij.
Nee.quote:Op zondag 23 september 2012 15:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
soms moet t even gebeuren
[..]
klopt
[..]
klopt.. mag ik aan je teen likken?
Ja dat zeg ik, ook. Daarmee zeg ik dus dat je op mannen en vrouwen valtquote:Op zondag 23 september 2012 15:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik val op mannen én vrouwen. Rokje valt alleen op mij.
Band al geplakt?quote:Op zondag 23 september 2012 15:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
soms moet t even gebeuren
Ik wist hetquote:klopt
Oeh oeh, net als mosselen?quote:Op zondag 23 september 2012 15:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het was ook een synoniem :$
nee.. ik kan geen lek vinden, dus ff kijken hoe t nu gaat.. miss wassie gewoon leegquote:Op zondag 23 september 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, ook. Daarmee zeg ik dus dat je op mannen en vrouwen valt
[..]
Band al geplakt?
[..]
Ik wist het
zijn niet alleen mannen tho, maar eensquote:Op zondag 23 september 2012 15:30 schreef Tamashii het volgende:
Zucht. Als je werk zoekt en er is weinig, dan ga je toch geen fucking prioriteiten stellen. Ik begrijp soms écht niks van mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Doe ik ook hoor als ik geen werk zou hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 15:30 schreef Tamashii het volgende:
Zucht. Als je werk zoekt en er is weinig, dan ga je toch geen fucking prioriteiten stellen. Ik begrijp soms écht niks van mannen.
Ik hoop voor je dat dat het is. Vrouwen die banden kunnen plakkenquote:Op zondag 23 september 2012 15:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee.. ik kan geen lek vinden, dus ff kijken hoe t nu gaat.. miss wassie gewoon leeg
Hallon Knetter, lekker gedoucht ?quote:Op zondag 23 september 2012 15:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga geen winterjas kopen.. mijn oude moet het maar doen.. en hopen dat die zolang volhoudt
ik duim voor jou en je winterjasquote:Op zondag 23 september 2012 15:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga geen winterjas kopen.. mijn oude moet het maar doen.. en hopen dat die zolang volhoudt
quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 15:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zijn niet alleen mannen tho, maar eensNja, ik werk me verdomme kapot hiero.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]je hoeft heus niet alles aan te nemen of te willen, maar je kan toch wel solliciteren en het proberen!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
ik vind er weinig moeilijks aan.. behalve als je geen lek kunt vinden danquote:Op zondag 23 september 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor als ik geen werk zou hebben.
[..]
Ik hoop voor je dat dat het is. Vrouwen die banden kunnen plakken
[..]
Hallon Knetter, lekker gedoucht ?
Goed bezigquote:Op zondag 23 september 2012 15:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]en gestofzogen en gekeken hoe JJH de was opvouwde
Ben ik wel mee eens. Geef een schop onder z'n kont danquote:Op zondag 23 september 2012 15:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja, ik werk me verdomme kapot hiero.je hoeft heus niet alles aan te nemen of te willen, maar je kan toch wel solliciteren en het proberen!
De meeste nemen niet eens de moeitequote:Op zondag 23 september 2012 15:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind er weinig moeilijks aan.. behalve als je geen lek kunt vinden dan
[ afbeelding ]
dat zeg ik.. t is al verdomde moeilijk om wat te krijgen dus ik ben wel voor genoegen nemen met wat je kunt vinden.. dan heb je iig wat en kun je altijd nog verder kijkenquote:Op zondag 23 september 2012 15:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja, ik werk me verdomme kapot hiero.je hoeft heus niet alles aan te nemen of te willen, maar je kan toch wel solliciteren en het proberen!
nja weet je.. t is mijn fiets, ik ben de enige die er gebruik van maakt.. dan stap ik niet gauw naar iemand anders toe omdat ik er geen zin in heb ofzo.. mijn verantwoordelijkheidquote:Op zondag 23 september 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De meeste nemen niet eens de moeite
quote:Op zondag 23 september 2012 15:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja weet je.. t is mijn fiets, ik ben de enige die er gebruik van maakt.. dan stap ik niet gauw naar iemand anders toe omdat ik er geen zin in heb ofzo.. mijn verantwoordelijkheid
tenzij de hele binnenband natuurlijk verrot is, dan gaat ie naar de fietsenmaker
oh ik hang dat altijd het hulpeloze vrouwtje uit..quote:Op zondag 23 september 2012 15:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja weet je.. t is mijn fiets, ik ben de enige die er gebruik van maakt.. dan stap ik niet gauw naar iemand anders toe omdat ik er geen zin in heb ofzo.. mijn verantwoordelijkheid
tenzij de hele binnenband natuurlijk verrot is, dan gaat ie naar de fietsenmaker
sowieso vind ik dat heel normaal voor je eigen spullen (niet alleen fiets)quote:Op zondag 23 september 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heerlijk, iemand die verantwoordelijkheid neemt voor zijn/haar fietsIk word gek van mensen die daar te lui voor zijn
quote:Op zondag 23 september 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heerlijk, iemand die verantwoordelijkheid neemt voor zijn/haar fietsIk word gek van mensen die daar te lui voor zijn
quote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik hang dat altijd het hulpeloze vrouwtje uit..
plakken kan ik wel maar die band er weer op krijgen
daarnaast wordt mijn clara ook gewoon graag aangeraakt door een paar kundige vingers en handen.. ik berijdt haar als de beste maar het specifieke vingerwerk kunnen anderen beter doen
ik ga haar straks nog weer even versieren
de band er weer op krijgen vind ik ook wel lastig ja.. en al helemaal de achterbandquote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarnaast wordt mijn clara ook gewoon graag aangeraakt door een paar kundige vingers en handen.. ik berijdt haar als de beste maar het specifieke vingerwerk kunnen anderen beter doen
Mensen die niet eens een band kunnen plakkenquote:Op zondag 23 september 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ik kan het gelukkig altijd op mijn reuma gooienquote:Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
de band er weer op krijgen vind ik ook wel lastig ja.. en al helemaal de achterband(gelukkig betreft t de voorband nu)
Ja. Ik ben ook heul blij dat ik werk heb.quote:Op zondag 23 september 2012 15:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat zeg ik.. t is al verdomde moeilijk om wat te krijgen dus ik ben wel voor genoegen nemen met wat je kunt vinden.. dan heb je iig wat en kun je altijd nog verder kijken
geeft niks als iemand iets niet kan, zolang ze t maar wel geprobeerd hebbenquote:Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mensen die niet eens een band kunnen plakken![]()
Huisgenoten die hun fiets nog rustig naar papa brengen
Met jouw nagels is dat niet gek neuh!quote:Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
de band er weer op krijgen vind ik ook wel lastig ja.. en al helemaal de achterband(gelukkig betreft t de voorband nu)
i didn't even know thatquote:Op zondag 23 september 2012 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan het gelukkig altijd op mijn reuma gooienen ja daar maak ik misbruik van
me tooquote:Op zondag 23 september 2012 15:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ook heul blij dat ik werk heb.![]()
Ik kan het ook niet banden plakken. Ik heb serieus te linker handen. Ik weet net het verschil tussen een kruiskop en platte schroevendraaierquote:Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
hahahaha watquote:Op zondag 23 september 2012 15:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met jouw nagels is dat niet gek neuh!
Geniaal hoe jij het verwoordquote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sowieso vind ik dat heel normaal voor je eigen spullen (niet alleen fiets)
als t me echt niet lukt dan vraag ik wel om hulp, maar probeer ik alsnog m'n steentje bij te dragen
quote:Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je bent wel heel belabberd als je dat verschil niet eens weetquote:Op zondag 23 september 2012 15:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet banden plakken. Ik heb serieus te linker handen. Ik weet net het verschil tussen een kruiskop en platte schroevendraaier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |