Omdat jij op mannen valtquote:Op zondag 23 september 2012 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo voor mij neer?
Probeer Esprit? Webshop wellicht? Die hebben altijd dat soort modellen.
Dat lijkt me niet zo'n strak plan als je al lam bentquote:Op zondag 23 september 2012 15:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hartjes galore mawfakkaaaaa's
even mijn hoofd tegen de muur bonken, brb :$
Ik ben biseksueel.quote:Op zondag 23 september 2012 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat jij op mannen valt
Hmm goeie, die heb ik nog niet gehad.
Ja oke, maar dan val je dus óók op mannen, dat doet Rokje naar mijn weten niet.quote:Op zondag 23 september 2012 15:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben biseksueel.![]()
Als je even googled kan je misschien ook nog kortingscodes vinden. Of vipmember worden.
Nee, ik val op mannen én vrouwen. Rokje valt alleen op mij.quote:Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan val je dus óók op mannen, dat doet Rokje naar mijn weten niet.
soms moet t even gebeurenquote:Op zondag 23 september 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n strak plan als je al lam bent
kloptquote:Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan val je dus óók op mannen, dat doet Rokje naar mijn weten niet.
Moet wel goeie korting zijn wil ik die jas halen
klopt.. mag ik aan je teen likken?quote:Op zondag 23 september 2012 15:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik val op mannen én vrouwen. Rokje valt alleen op mij.
Nee.quote:Op zondag 23 september 2012 15:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
soms moet t even gebeuren
[..]
klopt
[..]
klopt.. mag ik aan je teen likken?
Ja dat zeg ik, ook. Daarmee zeg ik dus dat je op mannen en vrouwen valtquote:Op zondag 23 september 2012 15:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik val op mannen én vrouwen. Rokje valt alleen op mij.
Band al geplakt?quote:Op zondag 23 september 2012 15:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
soms moet t even gebeuren
Ik wist hetquote:klopt
Oeh oeh, net als mosselen?quote:Op zondag 23 september 2012 15:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het was ook een synoniem :$
nee.. ik kan geen lek vinden, dus ff kijken hoe t nu gaat.. miss wassie gewoon leegquote:Op zondag 23 september 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, ook. Daarmee zeg ik dus dat je op mannen en vrouwen valt
[..]
Band al geplakt?
[..]
Ik wist het
zijn niet alleen mannen tho, maar eensquote:Op zondag 23 september 2012 15:30 schreef Tamashii het volgende:
Zucht. Als je werk zoekt en er is weinig, dan ga je toch geen fucking prioriteiten stellen. Ik begrijp soms écht niks van mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Doe ik ook hoor als ik geen werk zou hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 15:30 schreef Tamashii het volgende:
Zucht. Als je werk zoekt en er is weinig, dan ga je toch geen fucking prioriteiten stellen. Ik begrijp soms écht niks van mannen.
Ik hoop voor je dat dat het is. Vrouwen die banden kunnen plakkenquote:Op zondag 23 september 2012 15:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee.. ik kan geen lek vinden, dus ff kijken hoe t nu gaat.. miss wassie gewoon leeg
Hallon Knetter, lekker gedoucht ?quote:Op zondag 23 september 2012 15:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga geen winterjas kopen.. mijn oude moet het maar doen.. en hopen dat die zolang volhoudt
ik duim voor jou en je winterjasquote:Op zondag 23 september 2012 15:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga geen winterjas kopen.. mijn oude moet het maar doen.. en hopen dat die zolang volhoudt
quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 15:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zijn niet alleen mannen tho, maar eensNja, ik werk me verdomme kapot hiero.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]je hoeft heus niet alles aan te nemen of te willen, maar je kan toch wel solliciteren en het proberen!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
ik vind er weinig moeilijks aan.. behalve als je geen lek kunt vinden danquote:Op zondag 23 september 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor als ik geen werk zou hebben.
[..]
Ik hoop voor je dat dat het is. Vrouwen die banden kunnen plakken
[..]
Hallon Knetter, lekker gedoucht ?
Goed bezigquote:Op zondag 23 september 2012 15:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]en gestofzogen en gekeken hoe JJH de was opvouwde
Ben ik wel mee eens. Geef een schop onder z'n kont danquote:Op zondag 23 september 2012 15:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja, ik werk me verdomme kapot hiero.je hoeft heus niet alles aan te nemen of te willen, maar je kan toch wel solliciteren en het proberen!
De meeste nemen niet eens de moeitequote:Op zondag 23 september 2012 15:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind er weinig moeilijks aan.. behalve als je geen lek kunt vinden dan
[ afbeelding ]
dat zeg ik.. t is al verdomde moeilijk om wat te krijgen dus ik ben wel voor genoegen nemen met wat je kunt vinden.. dan heb je iig wat en kun je altijd nog verder kijkenquote:Op zondag 23 september 2012 15:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja, ik werk me verdomme kapot hiero.je hoeft heus niet alles aan te nemen of te willen, maar je kan toch wel solliciteren en het proberen!
nja weet je.. t is mijn fiets, ik ben de enige die er gebruik van maakt.. dan stap ik niet gauw naar iemand anders toe omdat ik er geen zin in heb ofzo.. mijn verantwoordelijkheidquote:Op zondag 23 september 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De meeste nemen niet eens de moeite
quote:Op zondag 23 september 2012 15:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja weet je.. t is mijn fiets, ik ben de enige die er gebruik van maakt.. dan stap ik niet gauw naar iemand anders toe omdat ik er geen zin in heb ofzo.. mijn verantwoordelijkheid
tenzij de hele binnenband natuurlijk verrot is, dan gaat ie naar de fietsenmaker
oh ik hang dat altijd het hulpeloze vrouwtje uit..quote:Op zondag 23 september 2012 15:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja weet je.. t is mijn fiets, ik ben de enige die er gebruik van maakt.. dan stap ik niet gauw naar iemand anders toe omdat ik er geen zin in heb ofzo.. mijn verantwoordelijkheid
tenzij de hele binnenband natuurlijk verrot is, dan gaat ie naar de fietsenmaker
sowieso vind ik dat heel normaal voor je eigen spullen (niet alleen fiets)quote:Op zondag 23 september 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heerlijk, iemand die verantwoordelijkheid neemt voor zijn/haar fietsIk word gek van mensen die daar te lui voor zijn
quote:Op zondag 23 september 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heerlijk, iemand die verantwoordelijkheid neemt voor zijn/haar fietsIk word gek van mensen die daar te lui voor zijn
quote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik hang dat altijd het hulpeloze vrouwtje uit..
plakken kan ik wel maar die band er weer op krijgen
daarnaast wordt mijn clara ook gewoon graag aangeraakt door een paar kundige vingers en handen.. ik berijdt haar als de beste maar het specifieke vingerwerk kunnen anderen beter doen
ik ga haar straks nog weer even versieren
de band er weer op krijgen vind ik ook wel lastig ja.. en al helemaal de achterbandquote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarnaast wordt mijn clara ook gewoon graag aangeraakt door een paar kundige vingers en handen.. ik berijdt haar als de beste maar het specifieke vingerwerk kunnen anderen beter doen
Mensen die niet eens een band kunnen plakkenquote:Op zondag 23 september 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ik kan het gelukkig altijd op mijn reuma gooienquote:Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
de band er weer op krijgen vind ik ook wel lastig ja.. en al helemaal de achterband(gelukkig betreft t de voorband nu)
Ja. Ik ben ook heul blij dat ik werk heb.quote:Op zondag 23 september 2012 15:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat zeg ik.. t is al verdomde moeilijk om wat te krijgen dus ik ben wel voor genoegen nemen met wat je kunt vinden.. dan heb je iig wat en kun je altijd nog verder kijken
geeft niks als iemand iets niet kan, zolang ze t maar wel geprobeerd hebbenquote:Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mensen die niet eens een band kunnen plakken![]()
Huisgenoten die hun fiets nog rustig naar papa brengen
Met jouw nagels is dat niet gek neuh!quote:Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
de band er weer op krijgen vind ik ook wel lastig ja.. en al helemaal de achterband(gelukkig betreft t de voorband nu)
i didn't even know thatquote:Op zondag 23 september 2012 15:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan het gelukkig altijd op mijn reuma gooienen ja daar maak ik misbruik van
me tooquote:Op zondag 23 september 2012 15:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ook heul blij dat ik werk heb.![]()
Ik kan het ook niet banden plakken. Ik heb serieus te linker handen. Ik weet net het verschil tussen een kruiskop en platte schroevendraaierquote:Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
hahahaha watquote:Op zondag 23 september 2012 15:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met jouw nagels is dat niet gek neuh!
Geniaal hoe jij het verwoordquote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sowieso vind ik dat heel normaal voor je eigen spullen (niet alleen fiets)
als t me echt niet lukt dan vraag ik wel om hulp, maar probeer ik alsnog m'n steentje bij te dragen
quote:Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je bent wel heel belabberd als je dat verschil niet eens weetquote:Op zondag 23 september 2012 15:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet banden plakken. Ik heb serieus te linker handen. Ik weet net het verschil tussen een kruiskop en platte schroevendraaier
dan lijkt t mij ook wel ff verstandig om een eventuele andere route te vindenquote:Op zondag 23 september 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[
Ach een keertje kan wel, maar als je elke 2 weken je band plat rijd mag je van mij wel het zelf gaan leren
is wel handig soms hoorquote:
Ja of niet stug door blijven fietsen als je glas oid zitquote:Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan lijkt t mij ook wel ff verstandig om een eventuele andere route te vinden
Wrijf het er nog even inquote:Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent wel heel belabberd als je dat verschil niet eens weet
Dat je het verschil tussen torx en inbus niet weet kan ik begrijpen
scheelt dat je die niet nodig bent bij bandenplakken, hooguit een platte schroevendraaier om de buitenband eraf te wippenquote:Op zondag 23 september 2012 15:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet banden plakken. Ik heb serieus te linker handen. Ik weet net het verschil tussen een kruiskop en platte schroevendraaier
ach soms een beetje "misbruik" maken is natuurlijk ook niet ergquote:Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is wel handig soms hoorik vraag nl niet snel hulp dus als ik het wel doe dan denken mensen vaak
omg ze heeft er echt last van.. terwijl ik soms gewoone en luie donder ben
Sleutel 14, gewoon dat hele kutwiel er afquote:Op zondag 23 september 2012 15:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
scheelt dat je die niet nodig bent bij bandenplakken, hooguit een platte schroevendraaier om de buitenband eraf te wippen
Haha, daar heb je toch banden lichters voor?quote:Op zondag 23 september 2012 15:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
scheelt dat je die niet nodig bent bij bandenplakken, hooguit een platte schroevendraaier om de buitenband eraf te wippen
ja maar het kan ook met schroevendraaiers en ook met haarklemmetjes trouwens van die haarknippenquote:Op zondag 23 september 2012 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, daar heb je toch banden lichters voor?
Plat:quote:Op zondag 23 september 2012 15:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wrijf het er nog even inhelaas kan ik als man geen goed excuus verzinnen
Vervelend is dat hequote:Op zondag 23 september 2012 15:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar ik vraag liever nooit om hulp, zelfs niet als het echt nodig is.. damn you, pride
Zo herkenbaar, en dat heb ik dan met állesquote:Op zondag 23 september 2012 15:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar ik vraag liever nooit om hulp, zelfs niet als het echt nodig is.. damn you, pride
ik doelde ook op alles ja.. of nja, bijna allesquote:Op zondag 23 september 2012 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, en dat heb ik dan met álles
ja ik vind dat een heel vervelende karaktereigenschap jaquote:Op zondag 23 september 2012 15:47 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Vervelend is dat he![]()
Moet.koppig.blijven.proberen
Is juist goed hoor. Alleen voor iedereen in mijn omgeving een beetje vervelend somsquote:Op zondag 23 september 2012 15:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ja ik vind dat een heel vervelende karaktereigenschap jadan kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan achteraf
Eens. Soms zit je gewoon uren te klooien (ook op m'n werk) en als ik het gevraagd had was ik met 5 minuten klaar geweest ofzoquote:Op zondag 23 september 2012 15:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik doelde ook op alles ja.. of nja, bijna alles
[..]
ja ik vind dat een heel vervelende karaktereigenschap jadan kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan achteraf
tuurlijk is het goed dat je wat zelfredzaamheid bezit, geen twijfel aan.. maar je moet ook je eigen grenzen kennen en durven te erkennen wanneer je WEL ff hulp nodig hebtquote:Op zondag 23 september 2012 15:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Is juist goed hoor. Alleen voor iedereen in mijn omgeving een beetje vervelend soms
ook zoiets jaquote:Op zondag 23 september 2012 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eens. Soms zit je gewoon uren te klooien (ook op m'n werk) en als ik het gevraagd had was ik met 5 minuten klaar geweest ofzo
Dat kan ook nog inderdaadquote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ook zoiets ja.. of dan idd de hele zooi zwaar verkloten door je koppigheid
Wat nog meer? En wat gebruik je nog meer voorwerpen waar ze niet voor gebruikt zijn?quote:Op zondag 23 september 2012 15:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar het kan ook met schroevendraaiers en ook met haarklemmetjes trouwens van die haarknippen
Ik zal het verschil nooit meer vergetenquote:Op zondag 23 september 2012 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Plat:
[ afbeelding ]
Kruiskop:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 september 2012 15:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat nog meer? En wat gebruik je nog meer voorwerpen waar ze niet voor gebruikt zijn?
quote:Ik zal het verschil nooit meer vergeten
quote:Op zondag 23 september 2012 15:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
Sexy zal ik je even helpen ?
[ afbeelding ]
ook een moeilijk punt voor mijquote:Op zondag 23 september 2012 15:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tuurlijk is het goed dat je wat zelfredzaamheid bezit, geen twijfel aan.. maar je moet ook je eigen grenzen kennen en durven te erkennen wanneer je WEL ff hulp nodig hebt
Zo gaat het dan jaquote:Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
"kan ik zelf ook wel"
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 september 2012 15:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en nu ga ik ff bij het raam zitten en een krolse kat imiteren
quote:Op zondag 23 september 2012 15:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Kijk je uit dat het niet uitlooptquote:Op zondag 23 september 2012 15:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga verder met het huishouden.. maar eerst make uppen.
ja ik ga make up op doen voor ik ga dweilen en ja ik weet dat het nergens op slaat..
Ok dit moest ik gewoon effe quotenquote:Op zondag 23 september 2012 15:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik scheer me altijd voordat ik ga hardlopen, dus ach.quote:Op zondag 23 september 2012 15:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga verder met het huishouden.. maar eerst make uppen.
ja ik ga make up op doen voor ik ga dweilen en ja ik weet dat het nergens op slaat..
huispak met sloffen verruilt voor een sexy jurkje en hakken.quote:Op zondag 23 september 2012 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk je uit dat het niet uitloopt
pics van je scheermesquote:Op zondag 23 september 2012 15:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik scheer me altijd voordat ik ga hardlopen, dus ach.
Kijken of je chicks kan hosselen?quote:Op zondag 23 september 2012 15:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik scheer me altijd voordat ik ga hardlopen, dus ach.
Oeh lala, klinkt goedquote:Op zondag 23 september 2012 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
huispak met sloffen verruilt voor een sexy jurkje en hakken.
zo meteen make up op.
het stof zal vanzelf op me afkomen i guess oid.. in mijn hoofd was het logisch
Als je statisch bent dan welquote:Op zondag 23 september 2012 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
huispak met sloffen verruilt voor een sexy jurkje en hakken.
zo meteen make up op.
het stof zal vanzelf op me afkomen i guess oid.. in mijn hoofd was het logisch
quote:Op zondag 23 september 2012 16:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Met gladde bek voelt gewoon beter
Welke episode is dat ?quote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef kingtoppie het volgende:
Lollol, dat begin van supernatural season 5 episode 13
Die vroeger op het pleintje zat bij de Bram Ladage, tegenwoordig naast de Halfordsquote:Op zondag 23 september 2012 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke poffertjeskraam? Die daar vlakbij Blaak?
Bram Ladage ken ik niet, ik ken alleen die poffertjeskraam op de Hoogstraat.quote:Op zondag 23 september 2012 16:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die vroeger op het pleintje zat bij de Bram Ladage, tegenwoordig naast de Halfords
Maar we zijn niet gegaan.. We gingen bij de Hema eten, nu weet ik weer waarom we dat nooit deden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |